מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,812
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    מאמן לא חייב להעביר אימונים. אם יש לו את זה העוזר שעושה את זה בשבילו,ואם יש תיאום עיוור בין השניים אז אין בעיה. אני יודע שבכדורגל למשל יש מאמנים/מנג'רים שיש להם מאמנים תחתיהם שמעבירים אימונים(פרגוסון למשל). פיני לפחות טרח להגיע לאימון ולהעלות את המורל עם הבדיחות שלו :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/15
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אמרתי המאמן המושלם. אין כזה. אני מניח שרוב המאמנים מעבירים בעצמם את האימונים אבל אני מסכים איתך שמאמן טוב לא בהכרח חייב להעביר אותם ופיני זו דוגמא חיה. מצד שני, אין ספק שבלאט הוא גדול המאמנים הישראלים בכל הזמנים.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ראיתי קצת מעל 10 משחקים של מכבי העונה. עד עכשיו אני לא מבין איזו הגנה, אם בכלל, גודס מנסה לשחק. פשוט בושה הטיילת שלנו ברחבה.
     
  4. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    השיפוט בארץ הוא מחריד. שורקים על כל דבר קטן ופשוט לא נותנים לשחק. שיקחו דוגמה מהירוליג, שם לא מנסים לגנוב את ההצגה ומבינים שלא מדובר בבלט.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    4 דקות לסיום הרבע השלישי וההתקפה ה"מהוללת" שלנו עם 44 נקודות כדורסל מחריד. וכל זה מול ההגנה הלא קיימת של חולון. והכי גרוע: הכדורסל פשוט כואב לעיניים. לא זכור קבוצה של מכבי ששיחקה כדורסל כ"כ רע בשני צידי המגרש. לא ייאמן לאן הידרדרנו...
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,812
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    על האיכויות ההתקפיות של רוצ'סטי אין חולק,אבל כל פעם שהוא מנסה לנהל את המשחק זה פשוט כואב בעיניים.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,812
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    ועוד כמה קטנות:
    פארמר אמנם לקח חלק משמעותי בבריחה של מכבי ברבע השלישי,אבל בואו נגיד שלא שילמו עליו כל כך הרבה בשביל שיעשה סלים על גוני עזראלי. יש לבחור עוד הרבה בשביל להצדיק את ההשקעה.
    אני גם שם לב במהלך המשחק שהרבה מהנקודות שמכבי עושה זה התקפות שנתקעות ואז אמבקווה ורנדל מתקנים בריבאונד התקפה. זה לא נראה כמו משהו שעובדים עליו באימונים. ביורוליג עם כל הדובי צבע זה פחות יתפוס.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אשכרה אין לנו כדורסל למעט הפגזות לשלוש. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה. אין לנו משחק פנים, אנחנו לא מסוגלים לייצר סלים בפוסט בהתקפה עומדת. אני באמת לא מבין מה מנסים שם להשיג השנה. עזבו אירופה, בקצב הזה גם פיינל פור בארץ זה לא בטוח.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,812
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    נראה לי כל פעם שגור שלף חוזר הביתה הוא שם קלטת עם מהלכי הגנה של רנדל ולא מפסיק לאונן על זה
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לא הייתי בבית ועקבתי מדי פעם אחרי התוצאה. כשאני קורא עכשיו את התגובות של עידן אני כבר יודע מה השעה. אנחנו נחיה ונמות על הקליעה משלוש. העיקר שדני פדרמן הזכיר לנו שגולדן סטייט והבולס בעידן של ג'ורדן הצליחו כמו שמכבי משחקת עכשיו...
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הפסדת דבר, זה היה פשוט כדורסל רע, אם אפשר לקרוא לזה כדורסל.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אני אולי אשמע מוזר -אבל אני חושב שההרכב הזה הנוכחי (אתמול, ססארי) פשוט צריך לרוץ ולהתחבר. למעט מחליף לאמבקווה שחייבים להביא (סנטר נורמלי...בבקשה) ההרכב הזה לא רע - הוא פשוט לא רץ ומחובר מספיק. רנדל רק חזר מפציעה ואופייבו בקושי נכנס לעניינים. אין לי בעיה עם רנדל ואופייבו כ-4 (שאריות לבנדר מצידי) ולמעט המחליף לאמבקווה שאר הסגל די בסדר. הבעיה שלנו היא גם שנתקלנו בבקבוצה טובה שרצה כבר שנה שנייה ביחד (ירושלים), קבוצה שאין לנו סיכוי מולה (צסק"א) וקבוצה טובה שפתחה מטורף את העונה ופגשה אותנו בלי אף שחקן הגנה כמעט בצבע (מלאגה, בלי רנדל ואופייבו).

    הבעיה שלנו היא שעד שהדבר הזה יתחבר ואנשים ימצאו את מקומם (אופייבו...שמראה ניצוצות בכל פעם. חסימה גדולה שלו אתמול, שלשות, ריבאונד) אנחנו עוד נפסיד בבאמברג ונסיים את הסיבוב הראשון עם 2 ניצחונות (בהנחה שננצח את הטורקים בבית). וזה לפני סיבוב שני של - צסק"א בבית, מלאגה בחוץ, ססארי בחוץ, הטורקים בחוץ....

    מבחינתי אי ההחתמה של אופייבו בקיץ אף על פי שרק חיכה לקבוצה והחתמתו אחרי שהעונה החלה בלי שום הכנה מוקדמת אף שהיה כל הקיץ על המדף - טעות בלתי נסלחת ברמה של פבראני.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא כ"כ מסכים איתך. ככה לא נראית קבוצה ש"רק צריכה שינוי של שחקן ועוד קצת להתחבר". ככה לא נראית קבוצת כדורסל ועד עכשיו (גם בניצחונות) אנחנו לא משחקים כדורסל. זה פשוט כואב בעיניים. אין לנו סגל למשחק כדורסל, יש לנו סגל ליידוי שלשות ואין לנו מאמן שיודע לשחק כדורסל, אלא אחד שעומד על הקווים ועושה תנועות ידיים כשכלום לא הולך. בכל המשחקים עד עכשיו לא עשינו תרגיל אחד נורמלי שלא הסתיים בהפגזה לשלוש. אין תרגילים להתקפה עומדת, אין לנו משחק פנים כי גם אין סנטרים ובכלל זה נראה כאילו גודס פשוט חסר אונים. גם אתמול, אחרי שכבר הובלנו 16 הפרש מול פאקינג חולון, זה הגיע שוב למינוס 5 בגלל שהתחלנו להשתולל ללא בעל בית על המגרש או מחוצה לו ורק בגלל שזו חולון ולא איזו מלאגה, הצלחנו לשמור על הניצחון.

    אין לי בעיה עם אייק ורנדל, אבל כמו שכבר טענתי בעבר, מ'באקווה הוא לא סנטר. הוא לא טוב בשביל עמדה 5 והוא לא מספיק מגוון לעמדה 4. הוא אחלה שחקן כאחד שיחליף את הסנטר הבכיר, אבל ממש לא כזה שאפשר לבנות עליו - גם לא בליגה. עכשיו מתברר שגם רוצ'סטי בלאגניסט ויש לו התפרעויות מחוץ לקשת ולא על זה חשבתי כשהביאו אותו רכז. אולי בגלל שעל העמדה שלו יש את פארמאר, הוא חושב שהוא צריך להתאמץ יותר מדי. פארמאר בעצמו מחוץ לעניינים, אבל פה אני מאשים את גיא שכמו אשתקד, איבד שליטה על הקבוצה וכל אחד עושה מה בזין שלו. החבר'ה של שנה שעברה הם היחידים שמתפקדים ולצערי מסתמן שטעיתי כשחשבתי שדגן לא יהיה נער פוסטר כמו שדרוריקו טען בתחילת העונה. אין לי מושג למה אפילו בליגה הוא לא מקבל דקות, אבל באמת שכואב לי עליו. הבעיה הזו ארז, היא הרבה יותר חמורה מרק לרוץ ולהתחבר, אנחנו לא משחקים כדורסל וכבר מספר משחקים שבשבילי לראות מכבי זה אשכרה עינוי. אני כמובן לא אעלה על דעתי לא לראות, אבל ללא קשר לתוצאה הסופית, פשוט לא כיף לי לצפות בחבורה הזו. ללא שינוי רציני ורצוי בעמדת המאמן, אני לא רואה אותנו משיגים משהו השנה הזו, גם לא בליגה. הלוואי ואתבדה, אבל לא נראה לי.

    בינתיים, עוד כמה קטעים מעניינים מהספר של השחקן הכי טוב שנחת בארץ שאראס: "הייתי עצוב יותר בשביל ז'לגיריס מאשר שמח בשבילנו" - וואלה! ספורט
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    מה שכן עידן, גם אתה יודע שיש הבדל רציני בין הטופ באירופה לליגה הישראלית. אני מסכים איתך שאם אמבאקווה היה משחק ליד סנטר רציני כל המשחק שלנו היה נראה אחרת, אבל אני נוטה כרגע להיות מהאו"ם...מצד אחד אני חושב שארז צודק כי הקבוצה צריכה להתגבש, אבל מצד שני ההתקפה מבולגנת שמבוססת בעיקר על שלשות. בעיניי מכבי יכלה להיות קטלנית ביותר אם היה לנו שחקן פנים אמיתי שיכול היה לקלוע בממוצע מעל ל-15 למשחק. במקרה שכזה ההתקפה יכלה להיות באמת קטלנית. חילוף בין רוצ'סטי/פארמר עם שחקן כמו רדוליצה היה גם מחזיר הביתה את ירושלים ללא הנק'.

    נראה מה יהיה בגרמניה, אבל אני לא אופטימי. מה שכן, לנדסברג נראה לאט לאט כשחקן מרכזי בקבוצה. לפחות בליגה.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברור שעם סנטר רציני זה היה נראה אחרת אבל כזה ככל הנראה לא יגיע. אבל כרגע הקבוצה הנוכחית עם המאמן הנוכחי פשוט לא שווה הרבה.