גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם זה היה נגד קבוצה עם יותר ייצוג כאן זה היה חזק פי כמה.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מי אתם בכלל מכבי ת"א שתנסו לשנות חוקים בלתי כתובים בכדורגל. אולי גם תביאו שופט מטעמכם לכל משחק? השלב הבא יהיה שלעדן בן בסט יהיה מותר לתת גול עם היד כי הוא חלוץ נכה? כדורגל הוא שואו ובידור יחד עם תחרותיות ואגרסיביות אבל יש בו גם ג'נטלמניות. שחקן מוציא כדור החוצה ומבקש טיפול והם מנצלים את זה. מה מבזבזים זמן מה. דקה 27 כולה וסכנין שיחקה טוב. נגד באיירן מינכן וריאל מדריד לא מבזבזים זמן? אבל למה ללכת רחוק. מכבי היא הקבוצה הגדולה היחידה שביזבזו נגדה זמן? נגד הפועל של גוטמן קבוצות לא חנקו את השעון? תשאלו את שטראובר. נגד מכבי חיפה של גרנט לא ביזבזו זמן? נגד בית"ר של אבוקסיס?

    אבל "ג'ורדי אמר" ו-"אנחנו במכבי החלטנו". אנחנו מכבי מי אתם בכלל. חלק פה התבלבל. האוננות על טב"ח וקרויף הבן - זה לא כאן. זה בפורום השחקן ה-12. (ואם אנשי סכנין קיללו ואיימו ועשו את המיוחס להם - זה גם ביזיון וזו בושה וכלימה והקבוצה צריכה להיענש).

    תמשיכו להיתמם "היה משחק נהדר ומדברים רק על זה". מעניין למה..

    בת'אכלס אין מה להתווכח. ההמון הצהוב שולט. תמשיכו לעשות לייקים אחד לשני. חג פסח שמח וכשר לכל קהילת אייסוקר.
     
    oranfu, ייא ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אם שחקן של סכנין היה נשכב על הדשא במהלך התקפה של מכבי ת"א הייתי מקבל את ההחלטה שלא מוציאים את הכדור - אבל זה לא המקרה.

    רואים בתמונה שעותמאן מטר מהקו ופונה לכיוון הספסל. הכדור היה בשליטה של סכנין, הוא זה שהוציא את הכדור החוצה (סימן גם עם היד לפני), ומיד עם הוצאת החוץ של טב"ח ניתן לראות (מלבד הצעקות של אבוקסיס שיעצור או לפחות יחזיר את הכדור) שעותמאן נמצא באותו מקום במגרש.
    טב"ח הוא שחקן ואישיות פח בלי קשר לאירוע, והמעשה שלו אתמול זה להשתין על קולגה. גם הניסיון לסובב את האש כי זו "מכבי ת"א" הוא מגוחך, נטען כאן בדיון כמה וכמה פעמיים שלא משנה איזו קבוצה הייתה מבצעת מעשה כזה היא הייתה זוכה לאותה רמת ביקורת.
     
    oranfu, Sir Alex Ferguson ו-שי אוהבים את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    הדעות על חוסר ספורטיביות חלוקות וזה בסדר גמור וכשמכבי ת״א מרוויחה את טעויות השיפוט זה בסדר גמור ואפשר בשמחה ״לצאת נגדה״ אבל כשמכבי ת״א סובלות מטעויות שיפוט אין שום מילה, לא מצידה (שזה משהו יפה וראוי להערכה) ולא מצד התקשורת או היריבות שלה, אבל הכי מזעזע בעיני שסכנין פירסמו הודעה כנגד מכבי ת״א ושכחו את טעויות השיפוט שם, וזה ברור שהם גונבי דעה ומנסים להאשים את מכבי ת״א בהפסד שלהם ולא להפיל עליהם והדבר הכי נורא זה אותם מילים של איש הנהלת סכנין ואף אחד לא מתייחס לזה, לא יודע למה אבל אם טל בן חיים היה אומר את המילים האלה, יש לי הרגשה שזה לא היה עובר בכזה שקט...

    לתת ביקורת על מכבי ת״א זה בסדר ומובן ואפשר לא להסכים, אבל לא להיות צבועים, קנאים ולא לשים משקפיים שחורות על העיינים, להגיד את כל האמת ולא לפספס שום פרט, העיקר מדברים על העניין הלא ספורטיבי של מכבי ת״א אבל כשהשופטים בעד מכבי ת״א ונגד מכבי ת״א זה לא אותה רמה.
     
    amn, orimor2212 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,249
    מין:
    זכר
    לא אוהד מכבי ת"א,אבל מה שאני ראיתי זה שער מנבדל של סכנין,שער חוקי של זהבי נפסל,פנדל למכבי שלא נשרק.אבל מה השונאים של מכבי ת"א רואים?רק את השער השיוויון של מכבי,אמנם לא ספורטיבי,אבל חצי מהגולים במשחק לא היו צריכים לקרות.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אם למישהו זה לא היה ברור, בקצרה:

    1. הדקה היא הדקה ה-27, יש עוד מלא זמן לשחק. אין מה לחשוד בסכנין שהיא רוצה לבזבז זמן.
    2. הכדור היה שלה, היא יכלה לצאת קדימה, זה לא שעותמאן ראה שמכבי תוקפת ופתאום נשכב על הריצפה.
    3. כל אחד נהיה לי פה ד"ר, פצוע או לא פצוע.

    ברור שהביקורת על מכבי גבוהה יותר מאשר אם זה היה הפוך, דווקא משום שמכבי שולטת בכדורגל כאן בשלוש וחצי השנים האחרונות והיא לא צריכה את השטויות האלה כדי להבקיע.
    בראיון טב"ח אומר לתומר לוי 'אתה מכיר אותי, אתה יודע שאני לא נופל בלשון'. מעניין, כי כששאלו אותו ב'וואלה ספורט' נדמה לי מה היה קורה אם דור מיכה היה מוציא חוץ אז במקום להגיד שהוא לא רוצה להזכיר שמות או לדבר על חבריו לקבוצה - הוא נפל בפח ובמלכודת הכי קטנה שטמנו לו. ספורטאי מגעיל וכולם שונאים אותו חוץ מאוהדי מכבי, וזה לא שהוא שחקן ברמה של יוסי אבוקסיס אז.

    הטמטום והאטימות מהצד הצהוב עוד יותר מעורר אנטגזוניזם כלפיהם. אוהד אחד כתב 'הייתי מעדיף שהשער היה נכבש בצורה אחרת, אבל אני מעדיף לנצח ככה מאשר להפסיד', וזה נכון, אפשר להבין אותו. כל השאר? איבדו את זה מזמן.

    כמו שהחבר'ה כאן טוענים שהבכי של מכבי אחרי התיקו נגד מכבי חיפה היה מוצדק. וכשהירוקים עשו את זה מול באר-שבע בליגה ואחרי התיקו החזירו אותם למקום הראשון זה היה בסדר? וכשמכבי שיחקה נגד באזל שהיא קבוצה יותר איכותית ממנה(ואל תהפכו לי פה את באזל לברצלונה, כי היא לא) - זה היה בסדר, נכון?

    מירוסלב קלוסה כבש שער ביד וסימן לשופט לבטל את השער. רגעים כאלה זוכרים לכל החיים. מעבר לנצחונות ותשוקה גם אהבת המשחק והספורטיביות הופכים את הכדורגל למה שהוא. זוכרים את אוליבר קאן וסנטיאגו קניזארס בגמר האלופות ב-2001?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    שכחת לציין את הנרי נגד סקוטלנד או מראדונה עם השער ביד, יש עוד הרבה מקרים...
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    די נו. יש לכבוש שער לא חוקי ויש את מה שקרה אתמול.
    שני דברים שונים לגמרי.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    מספיק לנסות להפוך את טב"ח לקורבן. אתה גם מערבב את האירוע עם טעויות שיפוט למרות שאין לזה שום קשר בכלל. שער היתרון בא מטעות שיפוט, ואילו השיוויון בא כתוצאה מפגיעה בחוקי המשחק ההוגן. לא מתפקידה של סכנין לאשר או לבטל שערים, ואבוקסיס גם לא הפיל על זה את ההפסד (כמו שטענת בנחרצות) - "מכבי ת"א קבוצה מספיק טובה לנצח אותנו גם ככה, ואני מפריד בין ההתנהגות שלהם לבין היכולת".
     
    oranfu ו-שי אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,875
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    צודק,מה שקרה אתמול היה חוקי
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    לפעמים קורים המקרים האלה שגוררים ויכוחים שבהם יוצאים, גם אני, על מכבי ועל בית"ר, ואני חושב לעצמי שיכול להיות שאם הייתי בצד ההפוך הייתי מציג דעה ששונה ב180 מעלות כי מה לעשות, כדורגל זה לא המקום למצוא בו אובייקטיביות. אבל במקרה הזה אני יכול להגיד ב100% שאם הפועל הייתה עושה את מה שבן חיים עשה אתמול לא הייתי מתבטא בשום מצב בצורה פתטית כמו אוהדי מכבי הצבועים שכאן, וגם לא כמו הכמה נספחים שלא בא להם טוב בעין לראות קבוצה ערבית עם קהל ששר על פלסטין משחקת בחצי גמר גביע. כל הדיבורים על טעויות שיפוט שקורות כל שבוע, על "מה ברצלונה הייתה עושה"(למרות שלנוהל שלהם אין קשר למה שקרה אתמול), על יוסי אבוקסיס חולה סרטן, על שער של לנדאו לפני 30 שנה - לא רלוונטים לשום דבר. מודה לטב"ח שהזכיר לי בתקופה שהכדורגל תופס מקום פחות גדול אצלי בחיים למה אני כל כך שונא את המועדון המטונף מכבי תל אביב.
     
    oranfu ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לפני שאתייחב לאירוע המדובר: ניצחון צודק למכבי. היתה הרבה יותר טובה מסכנין, נגיע לנ לנצח עם או בלי הגול הזה, במיוחד נוכח העובדה שהגול הראשון של סכנין כאשר יש 3 שחקנים באופסייד, מצריך להגיד לקוון שלום ולהתראות, ולמכבי נפסל גול חוקי ולא נשרק לה כדור עונשין מ11 מטר הכי הרור בעולם פלוס אדום לקנדיל. אפשר לראות בבירור את זה שהכדור רחוק מקנדיל והוא שולח יד לזהבי ומפיל אותו. אם זה לא פנדל ואדום? מה כן? ולמרות זאת מכבי כבשה שלושה שערים ולשם שינוי זהבי ממש לא היה האיש המרכזי פה.

    ברק יצחקי במשחק נהדר. 75 דקות נפלאות שלו. כמה התגעגענו לברק יצחקי. הפציעה השניה די גמרה אותו. כי לדעתי לפני הפציעה השניה הוא חזר הגדול והיה באותה רמה לפני הפציעה השניה. ברק יצחקי יכול להיות האיש שבזכותו מכבי תיקח אליפות העונה. ביום שני הוא סופר חשוב ונוכח העובדה שאורלנדו סה יצא מפוקוס בחודש האחרון דווקא אחרי 3 משחקים מצוינים שלו, יצחקי צריך להמשיך בהרכב.

    עכשיו לאירוע המדובר:

    לא מבין מה אנשי שחקנים רוצים. עוסמן היה פצוע? היית ליד הקו, צא החוצה לקבל טיפול. זה קורה בכל מקום בעולם.
    מאוד מעניין שגם ב-1:0 וגם ב-2:1 שחקני בכנין פתאום קורה להפ משהו מתחילים להיפצע וליפול ולעשות הכל. זה ספורטיבי? זה האמא והאבא של הלא ספורטיבי. שאבוקסיס מסמן לעותמן לשכב זה ספורטיבי? זה האמא ואבא של הלא ספורטיבי. כשקבוצות מבזבזות בהקצנה בארץ בממוצע 15-20 דקות נטו ממשחק זה ספורטיבי?

    טוב מאוד שמכבי לא החזירה ולא כי אני אוהד מכבי אלא כי נמאס מהביזיון הזה. מוזר שעלי עותמן הפצוע מהאוויר רץ והשלים 90 דקות כמו טייגר!!! אם בגלל ההוצאה הזאת קבוצות יפסיקו לעשות הצגות וישחקו נטו במקום 30 דק 50 דקות ויפסיקו עם הביזיון הזה אז זה שווה את זה.

    הפועל בעונת הדאבל עשתה אותו דבר וכבשה נגד עכו. ספורטיבי? מה לעשות הגיע הזמן להפסיק עם ההצגות והנפילות. כל אוהד קבוצה שהיה באותו מצב היה רוצה שקבוצתו תמשיך לשחק ובצדק.

    בכלל שופט לא שורק ושחקנים עושים לעצמם דין ודיין. מי אתם? שופט לא שורק שחקו ותסתמו.

    ועוד דבר. יוסי אבוקסיס יטיף למישהו על ספורטיביות? הוא? זה שהיה שותף בכיר ומלא למשחק השרוכים? שממש זירז את שחקני בית שאן? אם מכבי הגעילו את הכדורגל. יוסי אבוקסיס הגעיל את הספורט במשך 20 שנה. טפו עליו.

    אני הכי אוהב את הציטוטים של סכנין על זה שהם יהרסו למכבי את האליפות. לא משנה איך המשחק יגמר, מכבי אם תפסיד את האליפות לא תעשה את זה בדוחא היא תעשה את זה כי היא עשתה 1:1 מביך בדרבי מול הפועל, כי היא הסריחה את הדשא ב-0:0 שבוע שעבר נגד מכבי חיפה, וכי היא לא הצליחה לנצח את באר שבע במשחק החוץ למרות ששיחקה טוב יותר ממנה.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    כי יונייטד זה מועדון עם קלאס? מועדון שעשרים שנה היה מניפולטיבי והפעיל לחצים ועשה המון דברים כולל תוספת זמן עד שיונייטד כובשת...
    השנאה למכבי מעוורת אתכם. תתעוררו למציאות ומהקנאה.
    להגיד שמה שבן חיים עשה יותר מגעיל מהיד של מראדונה או לנדאו (גמר גביע!!! ) זה גניבת דעת במקרה הטוב ואווילות במקרה הרע!
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,139
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    לא זכור לי מקרה כזה ביונייטד כמו עם טב"ח
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    זה שהקהל של סכנין שר על פלסטין מזעזע בעיני אבל ממש לא מפריע לי לראות קבוצה ערבית בחצי הגמר, מפריע לי בקבוצה הזאת שירי על פלסטין, מפריע לי שהם לא מכבדים את ההמנון, מפריע לי שהם זורקים על שוער נעל, מפריע לי המאמן הערס והפרצוף הגועל נפש שלו, מפריע לי המילים שנאמרו אתמול על טל בן חיים, מפריע לי התגובה שלהם בקשר למשחק ביום שני.

    ולא, אני לא שונא את בני סכנין אבל ההתנהלות שלהם מבזה אבל שוב פעם, לא ייבקרו אותם לעולם, אבל אם אוהדי בית״ר היו מתנהגים כמוהם, לא היה פה צל של ספק שהתגובות פה ובתקשורת היו שונות, אותו דבר הדיבורים על חוסר הספורטיביות, בגלל שזאת מכבי ת״א התגובות היו שונות.
    הרי אם מכבי נתניה הייתה עושה את זה, זה לא היה מגיע לרמה כזאת.
     
    עומר אוהב/ת את זה.