באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אגב, יש לציין שהשמועות אמינות ככל הנראה: רוב כלי התקשורת, כולל השפורטבילד והקיקר, מדווחים על כך שהעסקאות כבר סגורות וצפויות להתפרסם רשמית בקרוב.

    הבילד גם מדווח שהמטרות הבאות של באיירן הן וראטי וגנאברי (אולי היה משהו בדיבורים בקיץ על עסקה, אחרי הכל?).
     
  2. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    שולה אמור להיות שחקן הרכב בקבוצה, בואטנג שבשנים האחרונות מרבה להיפצע לתקופות ארוכות, מרטינז שגם לא הכי יציב, אז אני מאמין שבונים עליו חזק עם הומלס, על הומלס אגב אחת העברות הטובות של הקבוצה בשנים האחרונות לדעתי. רודה עובר בהעברה חופשית כך שמקרה ג'צה לא אמור לחזור על עצמו במקרה הזה, על וראטי גם מדברים לאחרונה, מקווה שיעבור ויחליף את אלונסו בתפקיד.
     
  3. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כמו שזה נראה, יש חוסר ביטחון בכל הבלמים שלנו מתחילת העונה. גם המקום של הומלס בסכנה עם ינחת בלם אחר. גם בואטנג התחיל את העונה רע יותר ממה שאנחנו מכירים אבל הוא הבלם הבכיר ולו יתנו מספיק זמן וקרדיט, לשאר הרבה פחות. לדעתי יגיע יותר מבלם אחד ב 2017.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הסדר הושב על כנו (לא שהיו ספקות...). ברגע שדורטמונד לא בעניינים הליגה שלנו בהליכה. נצחון מצוין (למרות שבהתחלה היה כדור רוחב מסוכן מאוד של לייפציג שיכל לסבך). טיאגו פורח העונה ונהיה בעל בית אמיתי ואחלה משחק שלו היום עם שער ובישול. באיירן ראשונה בליגה עם ההתקפה הכי טובה וההגנה הכי טובה-כל השטויות של רומיניגה על "המשחק היפה ששיחקנו תחת פפ" שאמר בראיון לפני שבועיים וכל הביקורות על קרלו לא במקום: נכון שיש חריקות ונכון שלא תמיד יש הצגות אבל זו בסה"כ חצי עונה ראשונה של קרלו במועדון והוא סיים אותה כאלוף החורף למרות הכל. אני מאמין שעוד נשתפר בחצי השני של העונה ונכונות לנו עוד הצלחות תחתיו.
     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שאלה תיאורטית - הייתם רוצים לראות את חאמס בבאיירן?
     
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אין לחאמס מקום בבאיירן, כל עוד מולר בקבוצה מקרה ג'צה יחזור על עצמו גם עם חאמס, כרגע תיאגו ומולר תופסים את העמדה הזאת.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מסכים.
    לגבי מולר: שאלה גדולה מאוד איך מחזירים אותו לעניינים. הוא פורח תחת החלוץ, לא באגף וזה דבר שצריך להחזיר. גם לבנדובסקי הרבה יותר אפקטיבי כשמולר על המגרש בגלל תשומת הלב שהוא לוקח מההגנה, אחרת קל יותר לסגור את הפולני כשכל הפוקוס עליו. מולר ולבנדובסקי כבשו במספרים גדולים מאוד יחד, לא נכון להפסיק עם זה. זה כרגע האתגר הגדול של אנצ'לוטי. מולר הוא מלך שערי הקבוצה בליגת האלופות בפורמט הנוכחי ובנוסף לכיבושים יש לו אינליגנציית משחק גבוהה. לפני ההצלבות בליגת האלופות והמאני טיים האמיתי חייבים להחזירו לעניינים.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפחות מבחינתי ההיררכיה בקבוצה צריכה עדיין להיות כמו בימי קדם. זו לא השערה מרחיקה לכת לחשוב שבחצי גמר ליגת האלופות רובן וריברי שלדעתי צריכים לשחק כל עוד הם כשירים - לא יהיו בריאים יחד, ואז יהיה אפשר לשחק עם אחד מהם ועם מולר מתחת לחלוץ כמו גם מרכז שדה קשיח עם וידאל-אלונסו-טיאגו. כמובן שהכל צריך להיות בהתאם ליריבה. אנצ'לוטי לדעתי ניסה מגמה הגנתית יותר דווקא בעקבות ההפסד לרוסטוב בליגת האלופות ועוד שורה של תוצאות בינוניות, אבל באיירן תשלוט בכדור גם עם שני קשרים במרכז נגד קבוצות רבות. כששחקן ברמה של מולר נראה כמו שהוא נראה אני חושב שאסור להאשים רק את השיטה אלא גם חובה לבקר את השחקן עצמו ואם לא אז פשוט מדובר בירידה בערכו. מסכים שהגרמני משפיע גם על הפולני, יותר נכון הנוכחות שלו ומשהו בלבאנדובסקי העונה פחות קטלני מאשתקד למרות המספרים. רוצה לומר: פפ טעה כשסיפסל את מולר נגד אתלטיקו בקאלדרון כי כך הסיכויי שלו לשער חוץ היה קטן יותר מה גם שאתלטיקו קבוצה שלא מנסה להניע כדור.
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אני זוכר שכמה מאוהדי באיירן בפורום שהיללו את פפ קטלו את קלופ - איפה אתם עכשיו?
     
  10. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה בסדר, גם פרגסון עם עשורים של ניסיונות לא הצליח לנצח באנפילד או אולי הבליח משהו מתישהו, זה לא מגרש פשוט. הייתי ממליץ לחכות לסוף העונה וגם לא להרוס את הדיון כאן. עברנו לפורום האנגלי בנושאים האלו.
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    כרגיל תירוצים לפפ שהתחיל את העונה עם פלוס 7 מצ'לסי ועכשיו נמצא -10 ממנה. ואת אנצ'לוטי שלחת הביתה אחרי הפסד דחוק לדורטמונד. נו שוין.
     
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לא. ביקרתי את המאמן על כמה תצוגות רעות במיוחד, יכולת לא משכנעת למעט משחקים מאוד נקודתיים, משחק חסר זהות ברורה ובכלל אווירת כדורגל מאוד רדומה ומדאיגה. כן אני אוהד מודאג אם ברשותך מותר לי להיות ואתן לך רמז שאני גם רחוק מלהיות היחיד.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    בכל שלושת העונות האחרונות, כשהקבוצה חזרה מהפגרה למאני טיים היא נראתה לא טוב, האם גם אז היית מודאג? בכלל אני זוכר לא מעט משחקים חלשים בעידן פפ.
    עכשיו, למרות שפפ קיבל את הקבוצה הכי עשירה ועם הסגל הכי עמוק ויקר בליגה האנגלית, קיבלנו הוכחה שהוא לא מאמן כזה גדול או יוצא דופן כמו שעשו ממנו, אלא פשוט קיבל שתי קבוצות על מוכנות שהיו מצליחות גם בלעדיו. לואיס אנריקה שלא עשה כלום כמאמן (כמו פפ) לפני שהגיע לברצלונה זכה בטרבל בעונתו הראשונה, בצורה יותר מרשימה לדעתי מפפ. זה שם את ההישגים של פפ בפרופרציות הנכונות.
    הקבוצה של כרגע, לא מרשימה לא מבחינת תוצאות ולא מבחינת יכולת.

    באיירן של השנים האחרונות רמה מעל הליגה המקומית. יש לה תקציב גדול משמעותית משאר הקבוצות וסגל ביי פר יותר טוב ואין לה תחרות אמיתית בצמרת, ההזדמנות שלה להביא גביע אלופות נוסף הוא בשנים האלה ממש. לכן אליפות היא לא ממש פקטור, ליגת האלופות היא זאת שמעניינת ושם מצופה לראות יותר מבאיירן ממה שראינו בעידן פפ.

    מה שמשנה זה המאני הטיים. לחרוץ גורלות על סמך כמה משחקים לא טובים בחצי הראשון של העונה וזאת למרות שהקבוצה מובילה את הטבלה זה הגזמה וזה לא היה קורה אם פפ היה מאמן. ולא תחשוב שאני עושה לאנצ'לוטי הנחות, אם הוא יעוף מול ארסנל מבחינתי הוא נכשל ומצידי שיעיפו אותו בסוף העונה גם אם יזכה באליפות, אבל על כמה משחקים לא טובים בחצי הראשון של העונה אני לא אעלה אותו על המוקד. אני מעדיף שהקבוצה תגמגם קצת בהתחלה ותגיע לשיא בחצי השני של העונה מאשר להפך, כפי שקרה בשנים האחרונות.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    @Lebron אני לא אכנס לפפ שוב כאן, אם תרצה בדיון של סיטי. לגבינו אני רק יכול לומר שהיכולת כרגע מדאיגה ובגלל שהליגה חלשה זה עוד מצליח לשמור על שקט מערכתי. עם דורטמונד של עונה שעברה כבר היינו במינוס 4-5 נקודות מולם בטבלה ואז היה לחץ מאוד לא נעים על המאמן. ממחצית העונה הזאת אני לא יכול לקחת הרבה, כמעט כלום לצערי וזה דבר מדאיג. אז נכון שהמאני טיים זה המחצית השניה של העונה אבל למה שפתאום אחרי חצי שנה נתחיל לראות כדורגל משכנע על בסיס קבוע? אתה חושב שהולכים להיות שינויים כל כך חדים מקצה לקצה? זi הקבוצה פחות או יותר. אם זה מה שיש לנו כשנצא לקרב מול יריבות רציניות אז בטח שאני מודאג.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שאלה טובה. אני, ששיבחתי את קלופ ובקרתי את פפ, פה. קלופ מאמן מעולה ומקווה שבעתיד יהיה במינכן. את דעתי על הבדיחה הקטלונית אתם יכולים לקרוא בפורום האנגלי: קבלתי הביקורת לכתוב שם עליו וכך עושה. מסכנים שם אוהדי הסיטי: הצרה הזו שנקראת פפ עכשיו נחלתם אז אני מנסה לעודדם.

    הרמן גרלאנד, שמאוד מוערך על ידי הנהלת באיירן, מונה לעוזר המאמן הראשון של קרלו אחרי שקודמו הלך לסוונזי. צוות אימון מעולה יש לנו ועוד נקצור עמם הרבה הצלחות.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.