מנצ'סטר סיטי 2016/17 - עידן פפ גווארדיולה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Kompany, ‏2/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. lemma_cantor Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/04
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    2
    זה בכל העיר ככה[emoji16]

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    סיונרה ו-oranfu אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא הבנתי מה מדהים פה ומה הקשר לפפ. הם משלמים סכומי עתק למועדונים המוכרים ולשחקנים. אני לא שולל שלמאמן כמו פפ יש משקל בהחלטה של שחקן אם לחתום או לא אבל יש להם בכלל תחרות על השחקנים האלה שצריך לשכנע את השחקן?

    או שאנחנו מדברים פה על המשיכה של פפ שמשכנע את סילבה לעבור לסיטי על פני להישאר במונאקו ואדרסון על פני בנפיקה? בכל מקרה אני לא רואה פה שום דבר שגורם לי לחשוב שגם הארי רדנאפ לא היה יכול להחתים את השחקנים האלה (אם היו לו הכספים).
     
  3. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    באמת אתה לא מבין מה מדהים? אני אישית לא זוכר קבוצה שפתחה ככה חלון העברות. עזוב אותך סכומי עתק, המחירים שמפרסמים בתקשורת בהחלט הגיוניים, 43 מיליון פאונד על ברנרדו סילבה זה אחלה מחיר ביחס לשוק ואני משוכנע שהיו עוד 4-5 קבוצות לפחות שהיו מוכנות לשלם עליו מחיר כזה. אתה באמת שואל אם יש תחרות על שחקן כמו ברנרדו סילבה או מנדי לצורך העניין? חוץ מזה, לא רק על זה אני מדבר. סיטי זרקה תוך יום איזה שישה שחקנים שהיו חלק אינטגרלי מהסגל שלה במשך שנים רבות, deadwood מובהק שבקבוצות אחרות הם יכלו להמשיך עוד שנים (לוקאסים ומיקלים למיניהם) למרות שכולם רואים שהם לא מספיק טובים. סיטי מתנהלת מהר, חכם, קונים את מה שצריך מתי שצריך, בלי לחכות לשבוע האחרון של חלון ההעברות ובלי להוציא את המיץ מכל המערכת, אז בבקשה אל תמכור לי לוקשים על רדנאפ, או שאני צריך להזכיר לך את הראיון האחרון שהוא נתן מהמכונית שלו בדד ליין דיי?
     
    Kompany אוהב/ת את זה.
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    זה לא פפ שהתעקש כל כך לזרוק את הארט ולהחתים את בראבו כי הוא עונה בדיוק לשיטת המשחק שלו?
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    זה מאוד קל להתנהל ככה כשיש תקציב אינסופי. אני אשאל שוב - מה בדיוק התרומה של פפ לזה? הוא החליט לפני שנגמרה העונה את מי הוא רוצה לרכוש? מי שמוציא את הרכש הזה לפועל זה הכיסים של הבעלים והתוצאה היתה זהה לא משנה מי המאמן.
    אולי יש עוד קבוצות שרצו את סילבה או מנדי אבל כמה מהן מוכנות לשלם את הסכומים הנדרשים? ריאליים או לא זה בכלל לא העניין. סיטי גם שיחררו 6 שחקנים ותיקים שסיימו חוזה, באמת מדהים הפפ הזה.

    לתת לפפ קרדיט על ההעברות המהירות והמרשימות האלה זה מצחיק. גם אם הוא כן פקטור, הוא זניח.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    אני ממש לא נותן לפפ קרדיט אקסקלוסיבי על ההעברות הללו, בטח לא בכל הקשור לצד הלוגיסטי. יכול מאוד להיות שסיטי הייתה הולכת על השחקנים האלה גם אם לא היה מאמן בכלל, אבל מצד שני, אני בטוח במיליון אחוז שפפ רצה את השחקנים האלה, שהוא אישר אותם ובעצם אני כן נותן לו קרדיט על כך שבסופו של דבר הם מגיעים לסיטי. אני חושב שיש לו חלק נכבד בעובדה שהשחקנים בחרו ללכת לשם כשקבוצות טופ אירופיות אחרות מעוניינות בשירותיהם. אחרי הכסף הגדול (שאותו היו מקבלים בערך בכל קבוצה בקליבר הזה), פפ גווארדיולה הוא מוקד המשיכה מספר אחד של סיטי. כבר הרבה שנים שסיטי לא מנחיתה שחקנים כ"כ מבוקשים, האחרון היה כנראה אגוארו, שחקן שכל אירופה רדפה אחריו.

    אני אומר פעם נוספת - הכספים המדוברים הם בהחלט בטווח הנורמה, אני לא יודע למה להתעקש על תקציב מנופח. זה לא העניין במקרה הזה.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אז אתה למעשה נותן לו קרדיט על זה שרוצה שחקנים טובים שלא מעט מועדונים גדולים רוצים...

    כמה מועדונים הציעו כסף על השחקנים האלה? עד כמה שידוע לי 0.

    סיטי לא מנחיתה שחקנים מבוקשים? יעני דה-בריינה, אוטמנדי, גונדוגאן, סאנה, מנגלה, פרננדיניו, סטרלינג ועוד הם כאלה שהבחירה היתה בין מכבי ת"א לבין סיטי?

    זה הכל העניין של התקציב בינתיים. כמה מועדונים מסוגלים לשים ~120 מיליון על שחקני רכש כשעוד לא משלימים שבוע ביוני וברור שהזרוע עוד נטויה?
    סיטי זה מועדון שמתנהל מצוין כבר כמה שנים. יש להם את אנשי ההנהלה והכסף הגדול שמסוגלים להוציא לפועל את הרצונות של אנשי המקצוע.
    אני לא אומר שלא צריך עדיין להחליט מי שחקני הרכש הנכונים ומי לא אבל באמת שאני לא רואה מה יש לתת פה קרדיט למנג'ר. אם רוצים לתת לו קרדיט על הרכש הזה צריך לראות איך הם בכלל ייראו תחתיו ואז יש על מה לדבר.
     
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה שילוב של מוקד משיכה מעניין לקריירה וכסף. כשיש הרבה אופציות על השולחן אז מסתפקים בלא פחות מאשר קבוצה אטרקטיבית שרצה על תארים וגם משלמת טוב.

    מה שכן, אלו שחקנים קטנים וטכניים שהם קלסי פפ ולא בטוח בכלל שאם היה מאמן אחר בסיטי, אלו השחקנים שהיו מנסים להביא לקבוצה. אולי היו מונחתים שם שחקנים גדולים ופיזיים כמו פוגבה או אחרים שהם בכלל לא הסטייל של פפ. בהחלט ניתן לראות שזו מדיניות רכש מאוד אופיינית לפפ עד כה. הוא בונה קבוצה בצלמו ובדמותו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אחלה, את זה אני כמובן מקבל. אבל חתת קרדיט למאמן לפני שאנחנו בכלל רואים איך זה נראה? ההישג בהחתמות האלה הוא לא שלו עם כל הכבוד.
     
  10. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    אני נותן לו קרדיט על זה שיש לו שם מטורף בעולם הכדורגל ועל זה ששחקנים רוצים לשחק תחתיו, ממש לא על זה שהוא "רוצה שחקנים טובים"... אפשר היה להבין את זה מהתגובה הקודמת שלי.

    כמה הציעו על השחקנים האלה? לא יודע, בתקשורת לא מדווחים הכל וגם מה שכן מדווחים זה לא תמיד מדוייק. מה שבטוח מעל כל ספק עבור כל אדם שעקב אחרי הכדורגל בעונה האחרונה זה שמדובר בשחקנים סופר מבוקשים. אולי הכי מבוקשים מעצם העובדה שהם משחקים בקבוצה כמו מונאקו שהיא פידר קלאב מובהק ברמות האלה.

    סיטי מנחיתה שחקנים מבוקשים אבל ממש לא ברמות האלה. ברנרדו סילבה ומנדי הם לפי דעתי האישית רמה וחצי מעל כל הרשימה הזאת, גם מבחינת איכות וגם מבחינת הסטטוס שלהם כשהם הגיעו לסיטי.

    אי אפשר לומר שסיטי מתנהלת מצויין בשנים האחרונות כי כבר הרבה זמן שהם לא פגעו ברכש שלהם. דה ברויינה זה טוב (ועדיין יש שיתווכחו עד כמה), אבל סטרלינג, מאנגלה, בראבו, סטונס, גונדואן הם במקרה הטוב לא ביזנס מוצלח ובמקרה הרע ביזיון.

    ופעם נוספת, תנסה להבין על מה אני נותן פה קרדיט לגווארדיולה. אני לא משבח אותו על משהו שעדיין לא קרה, אני פשוט מציין את העובדה שהישגי העבר שלו והשם שלו בהחלט הולכים לפניו, וזה משהו שבסיטי יכולים להתגאות בו.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    מי שהחתים את גונדוגאן, בראבו וסטוס זה פפ...

    הבנתי אותך. אבל אני בטוח שגם עם פלגריני הם היו יכולים להחתים את השחקנים האלה. איזה עוד מועדון קושר לשוער ולסילבה (ברצינות) בתקופה האחרונה?
     
  12. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    טוב, לא אמרתי שכל מה שהוא עושה זה טוב :tonguewink: את האמת אם כבר אז ההפך, גווארדיולה הוא ממש לא אשף גדול בכל מה שקשור להעברות. כמובן שאי אפשר גם לדעת אם הרכישות הללו יתבררו כמוצלחות. לדעתי לפחות - לא יודע עד כמה הם צריכים את סילבה כשהבעיות שלהם מרוכזות בצד האחר של המגרש. גם על השוער לא שמעתי, למרות שאומרים שמדובר באחד עם פוטנציאל גבוה. בכל מקרה, הוא יצטרך לחזק בצורה רצינית את החלק האחורי ולמצוא מחליף ליאיא טורה. בוא נגיד שאם הוא היה מביא את ואן דייק ובאקיוקו הייתי יותר מוטרד.
    למרות זאת, כמו שאמרתי, מדובר על שחקנים עם תקרה מאוד גבוהה ואני בטוח שאלה לא השחקנים האחרונים שהם יחתימו הקיץ.
    לגבי סילבה - היו גישושים מצד צ'לסי ויונייטד במאי (אני זוכר שהשחקן עצמו הגיב על החיזורים) אבל סיטי פעלה כ"כ מהר שאני לא חושב שלאחרות היה בכלל זמן להגיב.

    יכול להיות שהם היו מצליחים להביא את אותם שחקנים עם פלגריני אבל אני ממש לא בטוח. לא רוצה להתעסק בספקולציות כי כמו שאמרתי, הרבה זמן סיטי לא הביאה שחקנים ברמה הגבוהה ביותר, את השלד שלהם הם בנו עוד עם מנצ'יני ורק עכשיו הם צריכים לחשוב על אלטרנטיבות כשסילבה מזדקן, קומפאני לא יכול לשחק יותר מחודשיים רצוף, חלף זמנו של יאיא, זבאלטה עזב ואפילו אגוארו איבד את מקומו לצעיר ברזילאי.

    העונה הבאה תהיה המבחן של המאמן הזה. לאחר שני קיצים של ביזבוז כספי בלתי נדלה, לא יהיו יותר תירוצים גם לתומכים הכי גדולים שלו.
     
    oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    את דעתי על פפ מכירים פה, מאמן אובררייטד ברמות ועכשיו גם אוהדי סיטי מגלים את זה, אבל ההחתמה של שוער בנפיקה לדעתי מצוינת: יש לשוער הצעיר הזה פוטנציאל אדיר וביצים של שור ולדעתי הוא הדבר הבא אם רק ישמור על חוסן מנטלי. בואו רק נקווה שפפ ייתן לו להיות שוער ולא ישגע אותו עם משחק הרגל (לא כולם נוייר) ואז יפסיד אותו גם כשוער (הוא הרי מומחה בלתת לשחקנים תפקידים שבסוף קבוצתו יותר מפסידה ממרוויחה, כמו הסטת לאם לקישור בבאיירן, דבר שיוגי לב בנבחרת זנח אחרי שני משחקים כשהבין שאתה מפסיד מגן מצוין לטובת קשר בינוני). זו לא חכמה להביא שחקנים כשיש כל כך הרבה כסף זמין אבל בכל הקשור לצעירים אתן הקרדיט לפפ כי יש לו פגיעות (קימיש וקוסטה בבאיירן, למרות שקרלו לא מחזיק מקוסטה כל כך אבל שניהם אחלה שחקנים שפפ דחף להביא).

    אין ספק שעונה הבאה מבחן גדול לפפ: עוד עונה ללא תארים יהיה דבר בלתי נסלח לדעתי אצל הנהלת הסיטי (הם לא רומיניגה שליקק לו שלוש שנים ועוד רצה להשאירו גם אחרי) ותואר זה לא הגביע האנגלי, עם כל הכבוד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ובסוף הוא יצליח להביא עובר בקושי כזה, בלי זכייה באליפות או בצ'מפיונז אבל עם מאבק רציני וגביעים כפרסי ניחומים, וכרגיל יסלחו לו כי הוא סופר פפ הכל יכול, בזמן שאותן תוצאות בדיוק היו מביאות לפיטורי מאמן אחר.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
מצב נושא:
הנושא נעול.