ליברפול 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,574
    לייקים שהתקבלו:
    1,260
    מין:
    זכר
    Classic Liverpool
    הבלם הכי בכיר שרצינו הלך לפח בגלל התנהלות רכש כושלת.
    הקשר הכי בכיר שרצינו הלך לפח בגלל התנהלות רכש כושלת.
    אוברפייד על שחקן חיזוק שכנראה בסיום החלון ידובר עליו בתור המארקי סיינינג שלנו, לא סתם ניפחו את המעבר הזה בתקשורת הליברפולית.
    אין התקדמות על מגן שמאלי רציני.

    תגובת האוהדים האנגליים: " סירבו למכור, לא יכלנו לעשות כלום," "אבל השחקן רצה לעבור אלינו!!!", "איך אפשר להגיד שהבעלים האלה לא מספיק טובים? הם הצילו אותנו מהיקס וג'ילט", "סאלח הוא בדיוק השחקן שהיינו חייבים להרכב, גניבה!"
    --
    העיקר שימשיכו להגיד שנשבור את שיא העברות עוד פעמיים, ושזה היה החלון שהכי נבזבז בו בהיסטוריה של הקבוצה...
    בפועל, מסיימים בנט ספנד, אבל לא בגלל שנפטרנו מכל מיני שחקנים שלא ישחקו גם עוד שנתיים, אלא בגלל שמכרנו את קוטיניו..
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    אם כל חלון העברות מסיימים בלי המטרות הבכירות, כנראה שאלה לא באמת מטרות אמיתיות. תקראו לי קונספירטור בשקל כמה שאתם רוצים, אבל יש גבול לכמה עסק כ"כ גדול ומוצלח (שנמצא בבעלותם של אנשים שאם כמה שאנחנו אוהבים לצייר אותם כליצנים הם למעשה אנשי עסקים מנוסים עם קבלות בתחום שלהם והיסטוריה של הצלחות) מסוגל לפשל בצורה שנראית כ"כ חובבנית מהצד, לפני שאתה מתחיל לפקפק בכנות של הנפשות הפועלות ולשאול אם המועדון באמת מנסה או עושה סבוטאז' לעצמו "בטעות".

    זה יהיה עוד קיץ כמו הקודמים, זה ברור לי כבר המון זמן, לכן אני באופן אישי אדיש לגמרי לחרושת השמועות ובקושי אפילו מגיב על זה פה. זה לא מעניין.

    זה לא קיץ של כלום, כמו שהקיץ הקודם לא היה קיץ של כלום, כי סלאח לטעמי החתמה טובה ואנחנו נחתים עוד כמה. אבל אלה לא יהיו ואן דייק וקייטה ולא שום דבר בקליבר הזה, 150-200 מ' ליש"ט יבוזבזו רק בחלומות הפרועים של ג'יימס פירס וסלאח כמו מאנה בקיץ שעבר יישאר הרכש הבולט של הקיץ, מי שמצפה לכך שזאת רק יריית הפתיחה... בהצלחה. וזה יעבור חלק ובלי בעיות כי התקשורת המגויסת במרסיסייד תקיים קמפיין תקשורתי שידחוף לנו לגרון שאנחנו רצינו ואן דייק וקייטה אבל הם לא מוכנים למכור\משהו השתבש\הפקס של לייפציג התקלקל ונחזור בקיץ הבא אז רק לחכות בסבלנות ובקיץ הבא יצא הכסף הגדול. או בקיצור, שידור חוזר מספר... מישהו עדיין סופר?

    זאת דעתי לפחות.

    אני לא כותב את הדברים האלה כסוג של "אמרתי לכם" אלא כי באמת לא עושה לי טוב לראות אנשים פה יוצאים מדעתם ככל שהתמונה מתבררת.
    אני גם לא כותב את הדברים האלה בכעס או אכזבה או מנסה להכנס במישהו, אלא באמת זאת הראייה הצלולה שלי של הדברים.
    באיזהשהוא מקום אני חושב שהגיע הזמן שחלק מהאנשים פה יקבלו את המצב, יסתכלו על הדברים קצת אחרת ונפסיק לשפוך פה עמודים של מלל על כמה המועדון חרא וגרוע וכמה אנחנו כועסים. מקסימום תופתעו לטובה.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    אני גם חושב שזה מכוון וכבר רשמתי את זה פה ממזמן. אנחנו "מפספסים" את המטרות שלנו בצורה סיסטמטית כבר שנים. למעשה, רוב חלונות ההעברות שלנו תחת הבעלים האלה נראים בדיוק אותו דבר רק המינוחים\תירוצים משתנים.
    כל זה קורה כשכל הגורמים במועדון משתנים למעט הבעלים. לכן אני חושב שאין באמת כוונה אמיתית לעשות את הרכישות האלה. מייצרים מייצגי שווא כאילו (מסיבות כאלה ואחרות) ואיכשהו תמיד מצליחים לא להצליח.

    אני לא מבין איך אפשר להגיע למסקנה אחרת מלבד המסקנה שבסופו של דבר הדברים מתנהלים לפי הרצון של הבעלים. שחקן עולה 30 מיליון? הם יקציבו 25.
    יש לשחקן סעיף שחרור? יתחכמו עם התשלומים המוצעים.
    שחקן יקר מדי? נדליף שהוא לא מוכן לעבור לעיר ליברפול.
    שחקן יקר מדי? נתדרך שהוא לא מוכן לבוא בלי ליגת אלופות.
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,413
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    נכון. מדובר ביחסי ציבור גרידא. אין עניין בקייטה ולא היה עניין בואן דייק. יחתימו שחקנים שעדיין לא עלו בתקשורת ואם יעלו זה יהיה יחסית מהיר. כמו ויינאלדום קיץ שעבר או סלאח הפעם. כלומר בליץ של ידיעות במשך שבועיים-שלושה וחתימה.

    אבל אני כן אגיד אמרתי לכם, כי אלו באמת דברים שכתבתי לפני שנתיים וצחקו עלי שאני פאסימי ורואה רק שחורות.

    אנחנו אוהדים מועדון שעומד במקום ואין לו שום כוונה אמיתית לנוע קדימה. אנחנו אוהדים מועדון שהבעלים שלו ליטרלי משתין על האוהדים שלו בפרצוף והם אומרים תודה. וכשהאוהדים כלכך טיפשים, עיוורים ומגוחכים, אז גם קשה להאמין שהם יבינו מה הולך סביבם.

    אנחנו ורק אנחנו אשמים פשוט כי קשה לנו לקבל את המעמד ׳החדש׳ הזה. הוא לא עובר חלק בגרון אבל זה מה יש, המועדון הזה הוא היסטוריה.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    וקלופ אמר הבוקר, ״המועדון קוצר הצלחות בחלון ההעברות הזה, גם אם אתם לא רואים את זה, אתם יכולים לסמוך עלינו שהכל מעולה.״ בטח עם החיוך המלוכסן שלו. (הוא באמת אמר את המשפט הזה אבל.)

    עצה שלי ? כל יומיים אנחנו מקבלים טוויסט אחר בעלילה, לפני יומיים קייטה סיכם תנאים, היום לייפציג לא תמכור בחיים, לפני חודש ואן דייק הצהיר ליברפול, יומיים אחרי הגיעה הבושה באתר הרשמי, שבוע אחרי - יש עוד צ׳אנס לואן דייק.

    קיצר, הם לא יגיעו, אבל הזמן להתפוצץ מעצבים יהיה באיזור של ה 25 באוגוסט, שבוע לפני סגירת החלון ושעדיין לא הגיעו בלם וקשר מניחים את הדעת וקלופ יצהיר ״אנחנו מוכנים לעונה וסיימנו את הרכש שלנו לקיץ״.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    אין עוד צ'אנס. לסגור עם השחקנים זה עוד קל יחסית (בטח במקרה של קייטה). שום דבר לא השתנה מההתחלה - לא הצענו אפילו פאונד אחד מסריח על אף אחד מהם. לא היו שום טוויסטים.

    אף אחד לא היה מתפוצץ אם לא היינו מכירים כבר את המועדון הזה אבל כולנו יודעים איך זה נגמר. המטרות הבכירות (שוב, בנוהל) לא יגיעו ובמקומם במקרה הטוב נביא שחקנים שיפתיעו מאוד לטובה במקום להיראות סביר ובמקרה הרע לא נביא כלום\נביא חרא שחקנים.
    נחנקנו.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אמרתי את זה גם לפני שבוע, במקרה של קייטה אני לא חושב שיש לנו הרבה מה לעשות.
    לייפציג לא הולכת להיות פידר קלאב, זה כוח עולה בגרמניה, הם עכשיו מגדילים את האצטדיון שלהם ל 55,000, הם שוחים בכסף ובואו נדבר על זה, גם אם נציע להם 70-80 מיליון בקיץ הבא הם יקבלו עליו 50 מיליון באנקר בגלל סעיף שחרור.

    בשביל עוד 20-30 מיליון הם לא ימכרו אותו, לא שווה להם גם כי התרומה שלו על המגרש היא הרבה יותר גדולה משל עוד 20 מיליון לקופת המועדון.

    אני לא רואה אותנו מציעים 100 מיליון עליו ויותר מזה, גם עם כמה שאני רוצה אותו הוא לא שווה סכום כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/17
    muller אוהב/ת את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,974
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    מי הכניס לך לראש את הקשקושים האלה?
    ב70 מיליון פאונד הם לא ימכרו אותו?? למה מי זה?
    איזה הכנסות ואיזה בטיך? אתה חוזר על הקשקוש הזה בכל עמוד ב, כנראה שהפרופאגנדה עובדת שעות נוספות ובהצלחה.

    מישהי בכלל הציעה עליו 70 מיליון פאונד שאתה נחרץ שאין להם סיבה לקחת את הסכום הזה ולברוח עם שחקן שגם ככה יעזוב בסבירות של 99 אחוז בקיץ הבא?
    איף...

    מזכיר לי את התירוצים של אוהדי הסלטיקס שמהג"מ שלהם מבקשים הכי הרבה.
    טוב.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,926
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    גם אני חושב שב70 מיליון הוא כאן. האמת שגם בקצת פחות מזה.
    השאלה אם נפסיק לבלבל את המוח ונציע כבר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם ימכרו או לא, אבל דיי בטוח שדיברנו על סכומים שקרובים לכך, אם ההבדל בין ההצעה שלנו לבין מה שהם דורשים היה 10-15 מיליון פאונד היינו מציעים.

    וכן, הגיוני בהחלט שהם לא ימכרו אותו, כסף לא עושה להם את זה ובטח לא ההזדמנות למכור אותו עכשיו ב 20 מיליון יותר מאשר ימכרו אותו בעונה הבאה.

    אנחנו חירבשנו את העסקה עם ואן דייק לגמרי, אבל יש גם עסקאות, כמו אלה, שיש צד שני שרוצה את השחקן ויהי מה.
    מה זה שונה מסוארז בעונה לפני שעזב ? לא נלחמנו איתו בשיניים כדי שיתן לנו רק עוד עונה אחת ? גם הם רוצים את קייטה לעוד עונה וכמו שכתבתי הכסף לא עושה להם את זה יש להם מספיק.

    קייטה שחקן פסיכי אבל אני חושב שאפשר למצוא אלטרנטיבה, סרי מניס למשל שחקן בפרופיל של קייטה, כנראה פחות טוב ממנו אבל בפרופיל שלו.
    לעומת ואן דייק שהוא הבלם הכי חזק שיש בשוק והאופציות אחריו הם בפער פחות טובים ממנו.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,974
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    אני די בטוח ש:
    א.
    לא דיברתם איתם בחיים על סכום של 70 מליון לישט.
    ב. אם דיברתם(ואני שוב לא מאמין שבאמת זה קרה) הם הבינו שאצלכם זה הכל דיבורים כדי שזה יגיע לתקשורת הבינלאומית וחסכו ממכם לעשות סיבוב על הגב שלהם שתראו כאילו יש לכם כוונה להשתגע.

    ג. מכיוון שגם סעיף א וגם ב למעשה מסגירים את זה שאתם בעיקר רק מדברים דרך התקשורת די ברור לי מאיפה כבר הכנסת לעצמך לראש ש״אתה די בטוח שדיברנו איתם על סכומים קרובים לכך״.

    אני לא די בטוח אלא ב100 אחוז בטוח שביום שקבוצה מגישה עליו 70 מליון לישט היא מקבלת אור ירוק לסכם איתו תנאים.

    אנשים קצת החליקו על הראש עם התיאוריות שלהם.
    ״יומרות, אצטדיון חדש, שווה להחזיק בו כאילו מדובר באיזה סווארז או כריסטיאנו רונאלדו ב2009״ נו בחייאת דינעק, כאילו כל הפיקפורדים שעברו פה מול העיניים של כולם חירפנו פה חלק מהאנשים.
    70 מליון פאקינג פאונד. שוד לאור היום מבחינת לייפצינג אם מישהי נגררת להצעה כזאת.

    בקשר לואן דייק, אני מבין שאחרי שסיכמנו שהוא שיבוט של וידיץ׳ מאלדיני וקאנבארו זה היום ואן דייק ושאר העולם, יעני ואן דייק>>>>>>>>>>>>>>>>>בונוצ׳י.

    אוך איך שאני רואה אותו חוזר קצץ למימדים של בן אנוש בעונה הבאה.

    אוכלים פה את הראש שבלי ואן דייק אפשר לסגור את הבאסטה כאילו אין אך בלם שנקנה ב30 פאונד כם סאגה כוללת של יומיים שיכול לפחות לעשות עבודה טובה כמוהו(נניח רודיגר, באיי, לינדולף?).
    אהה סליחה אבל הוא לידר מלידה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/17
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בתחילת הקיץ מיטב הכתבים כתבו שקייטה יתחיל בלפחות 50 מיליון, אפשר לרדת על ההנהלה שלנו אבל יש גבול, זה לא שהם באו ללייפציג עם הצעה של 30 מיליון, אני בטוח שאם הם התחילו את הקיץ עם מחשבה להוציא עליו 50 מיליון והוא מטרה כ״כ חשובה אז 20 מיליון זה לא מה שיגרום להם לרדת ממנו.
    יש אוהדים שיחלקו עלי אבל אני לא מאמין שהם יסכמו תנאים עם השחקן וירדו ממנו בגלל שהקבוצה מבקשת 20 מיליון יותר מהמחיר ההתחלתי. מה גם שהיו דיווחים שאמרו שהתכוונו להציע 60 + בונוסים.

    על סלאח ההצעה הראשונית הייתה 28 מיליון פאונד ובסוף קנינו ב 37 לפני בונוסים, הם לא בוקים אטומים, הם כן טמבלים בחלק מהמקרים אבל כנראה שרק מחיר מוגזם מדי לשחקן הזה יוציא אותו משם.

    הנה אתה בעצמך אומר ש-70 מיליון בעיניך זה מוגזם לחלוטין, אז אם לייפציג רוצים יותר מזה זה הופך להיות עוד יותר מוגזם ולא שווה.

    בונוצ׳י נמצא ביובנטוס ולא בסות׳ון, הוא לא ברשימת הבלמים שאפשר בכלל לקנות, אלא אם כן אתה בארסה או ריאל ואתה מציע לו התקדמות בקריירה.

    וכן, ואן דייק הוא רמה מעל רודיגר (וואט דה פאק ? בלם טוב שנתן חצי עונה אחרונה מצוינת ברומא, אבל איזו הגזמה איתו), מביילי שהיה סבבה אצלכם אבל לא איזה וורלד קלאס ולינדלוף באמת שלא ראיתי אבל הוא שיחק בליגה הפורטוגזית ולא בדרך קבע מול קבוצות חזקות כמו באנגליה.

    ואן דייק היה כל ההגנה של סות׳ון בחצי הראשון של העונה, ההשפעה שלו על ההגנה והדומיננטיות שלו היא יכולת שאין להרבה בלמים אחרים בעולם.

    לגבי קייטה, ראיתם פעם קבוצה שלא מתמקחת על המחירים חוץ מסיטי ? תיהיו קצת אובייקטיביים, גם אם לייפציג נופפו בתג מחיר של 70 מיליון אתה לא רץ ומשלם את זה, כל קבוצה אחרת הייתה מתמקחת על המחיר ויופי שהם מתעצבנים.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    בלי להיכנס להשוואה בין שחקנים כי אין לי כח כרגע, קייטה וואן דייק לא מגיעים אלינו כי אנחנו לא משלמים מספיק כסף, לא כי הם לא למכירה.
    אני משוכנע בזה ב100%.
    אין דבר כזה לא למכירה, יש מחיר לכל שחקן בעולם ואנחנו לא מוכנים לשלם את המחירים של קייטה וואן דייק.
    מוצדק או לא מוצדק? אפשר לחפור על זה, לי אישית פשוט הסאגות האלה הוציאו את המיץ. אני מנסה כמה שיותר להתרחק ורק לחכות לשורות תחתונות.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מאיפה לך שהמחיר של קייטה זה 70 מיליון ? אתה מוזן מהתקשורת ולא באמת יודע מה קורה מאחורי הקלעים.

    ברור שלכל שחקן יש מחיר אבל זה לא אומר שהמחיר בשביל להוציא את קייטה משם זה 70 מיליון, אתה מסתמך על זה שכן ואני דיי בטוח שאם 70 מיליון היה מוציא אותו משם אז הוא כבר היה בדרך למדיקל. אולי 90-100 מיליון יוציאו אותו משם אבל בכנות אני ממש לא בא אליהם בטענות שהם בוחרים לא להוציא סכומים כאלה על שחקן אחד.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    אני לא מסתמך על זה שהמחיר הוא 70. על מה אתה מסתמך כשאתה אומר שאם זה היה 70 הוא כבר היה בדרך למדיקל?
    המחיר אולי 70, אולי 300. לא יודע ואני לא אדע גם.
    אני יודע שיש מחיר ולא מוכנים לשלם אותו אחרת השחקן היה חתום.

    אני רק מבקש דבר אחד, אם המחיר באמת מופרך ומטורף, קח את הטקטיקה המבריקה הזאת של לייפציג וסוטון ותיישם אותה בעצמך כשמנסים לקנות שחקנים ממך.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.