מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אנחנו לא יודעים מהם הכישורים שלו כמחנך או מנהל. אנחנו גם לא יודעים איך ערן לוי מתנהג כשהוא לא על כר הדשא.
    ולשאלתך, הייתי חושד תחילה בכל איש חינוך שהיה אמון על הילד שלי, גם אם לא קוראים לו ערן לוי.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    להבדיל מערן לוי שתרם רבות לצה״ל בתור טנק מרכבה
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הוא אמר שערן לוי זה קהלני? סה"כ הביא דוגמה יפה ששמה אותם בנקודה שווה.
     
    oFiRzZz, Maccabi Diamond ו-עידן444 אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אולי די עם השטות הזאת של ״ברק בכר משתמט״? ברק בכר היה כדורגלן בצבא, וברגע שהצבא התחיל לעשות לו בעיות ורצה לשלוח אותו לקרבי הוא הוציא את עצמו על אי התאמה. אם הוא היה מקבל ספורטאי מצטיין והיה הולך להשגיח על ממטרות הוא כן היה תורם למדינה? כל מי שמדבר על השירות הצבאי של בכר או שמונע מקנאה או שקוראים לו שלמה שרף. ברק בכר הוא איש יקר, יוצא דופן בכל הערסיאדה הזאת שנקראת הכדורגל הישראלי. הוא הראשון שצריך להיות מודל לחיקוי, הראשון. להתחיל לחפש אותו בקטנות זה מגוחך.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כשאתה מדבר על סולם ערכים אתה לא יכול להתעלם ממה שנוח לך.
     
    Drama2 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    נתניה תחסר את דידייה קוגבניה שיצא לאפריקה לבדיקות. השחקן, שסובל כבר תקופה ארוכה מבעיה בריאותית, יכול היה לעשות ניתוח בישראל ולחזור בתוך שבוע למגרשים, אבל משפחתו לחצה עליו לא לבצע את הניתוח ולהגיע לאפריקה על מנת לקבל תרופות טבעיות ולבצע טקסים מיוחדים וכישוף אצל 'מכשפה' בה הוא מאמין כדי שתרפא אותו ללא צורך בהליך רפואי.

    די משעשע...
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    את האמת, לא מצחיק בכלל. אם דראפיץ בוחר לשחק עם שני חלוצים יש לנו רק את קוגבניה שיכול לעלות מהספסל ולנסות לעשות שינוי. עלי פצוע, ערן בספק, והוא נוסע למכשפה באפריקה...

    ואם זה לא מספיק, משיח שופט בשבת :sm_BangHead:
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הבן אלף הזה לא פרש בגמר גביע הטוטו? רצו לתת לו תואר לפני הפרישה, קיבל תואר , מה עכשיו?
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לא ברור…
    לפני שבוע ראיתי אותו בלאומית והבנתי שעבדו עלינו…
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כנראה החליט לדפוק אותנו פעם אחרונה ולפרוש
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה היה שחקן אפריקאי בהכח @סגול בדם שגם היה צריך כישוף בשביל להמשיך לשחק.

    אם זה מה שעושה להם טוב SO BE IT רק תבדקו אותו לפני העלייה לדשא.
     
  12. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    סביטי ליפנייה . סיפור ענק
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כמה סוגיות לפני ואחרי המשחק נגד רעננה:
    1. מכבי נתניה לא מספיק יציבה בשום חלק של המגרש. למרות התחושה שיש חוסר איזון בין איכות החלק האחורי לחלק הקדמי, לטעמי זה הרבה יותר מאוזן מכפי שחושבים. כשהחוליה האחורית נמצאת במשחק לא טוב זה פשוט הרסני יותר.

    2. מכבי נתניה סופגת העונה המון שערים לא מחוייבים. יש משחקים שההגנה משחקת טוב ויש משחקים שהיא מאוד רכה. אם אני לא טועה לא נשרק נגדנו אפילו פנדל אחד העונה(תקנו אותי אם אני טועה). זה מצד אחד יכול להעיד על שחקנים חכמים שלא עושים עבירות מיותרות(פנדל פעמים רבות זו עבירה מיותרת ולא הכרחית שמעידה על טפשות ו\או חוסר ריכוז). מצד שני זה גם יכול להעיד על מרחב שנותנים לשחקני היריבה בתוך הרחבה ולשערים קלים דרך מרכז ההגנה ולא דווקא במשחק מעבר שם אמור להיות הקושי של הבלמים שלנו. באופן מוזר רוב השערים שלנו הם דווקא כאשר יש לא מעט שחקנים שלנו מאחור.
    ב״ש, שניים מול עכו, מול קש, מול בני יהודה, באשקלון, המצבים שב״ש הגיע לפני שבועיים, ונגד רעננה בשבת- גולים קלים דווקא במשחק יחסית סטטי שם דווקא אמור להיות לנו יתרון עם צמד בלמים שכזה.

    3. ערן לוי- הקונפליקט הידוע בין לסבול את המשחק של ערן ואת זה שהוא כאילו ״מפריע״ למשחק השוטף לבין התחושה שהוא ברגע יכול לייצר יש מאין. דווקא במשחק תקוע כזה שהיריבה סוגרת טוב- ערן ממש לא היה החילוף הראשון שלי. בטח כשגם עלי וגם קוגבנייה חסרים.

    4. עלי מוחמד חסר מפתיחת הסיבוב. בשבת לראשונה חשתי געגועים עזים. זה באמת היה המשחק הראשון שהחוסר שלו הורגש ברמה של התחושה שהיתה לי בעונה שעברה במשחק מול נשר באצטדיון ר״ג שערן לוי הישווה בדקה ה 90 בבעיטה מ 18 מטר. במקרה ההוא אולסק ואברהם היו חלשים להחריד ומי שעלה במחצית מהספסל ועשה סדר היה רביד גזל. בשבת אלה היו גלזר ואולסק שהחזיקו את האמצע מבחינה הגנתית אבל לא הצליחו להניע את הקבוצה קדימה באופן שעלי עושה.

    5. מה שיפה לראות בהעדר עלי מוחמד זה את הפריחה של אביב אברהם. הגול שכבשנו הוא תמצית הסיפור של אביב אברהם- מחלץ גדול עם הרבה נחישות משחקן רעננה, נותן כדור עומק נהדר לסבע שפורץ מול ההגנה המאולתרת של רעננה וכובש(כמה חבל שההגנה הזו של רעננה לא עמדה בקצת יותר מבחנים אבל יאמר לזכות קורצקי שבגלל הבעיה במרכב ההגנה הוא שם יהבו על מרכז המגרש והצליח להרחיק את נתניה מהרחבה שלו לאורך רוב שלבי המשחק. כמה חבל שהמהלך סולו שלו נגמר רק בקורה… כמה כיף לראות את הבחור הזה!

    6. יש ידיעות שרעננה רוצה את גולן אלקסלסי. כמובן שאין מה לדבר על שחרור אבל בהשאלה עד לתום העונה אני רואה המון יתרונות ובתנאי שדין גל חזר לאיתנו ויכול למלא את עמדת השוער השני. לדעתי חצי עונה בקבוצה כמו רעננה יכולה לתת אינדיקציה מושלמת לבשלות של אלקסלסי להוביל אותנו כשוער ראשון בשנים הבאות. אני סקפטי לגבי השוער הזה בגלל מימדיו אך עם זאת חייב להגיד שהוא הפתיע אותי מאוד לטובה. שוער שקט שלמרות הגיל וחוסר הניסיון בליגת העל משרה הרבה רוגע על ההגנה(להבדיל מדני עמוס). לא ספג נגד סכנין במשך 60 דקות. לא ספג נגד הפועל חיפה. עושה רושם טוב. מעניין איך העניין הזה יתפתח.

    7. הכרטיסים למשחק הליגה הבא נגד מכבי ת״א נחטפים ואוטוטו נגמרים. עוד לא קניתי וכנראה גם לא אקנה. מצטער, לא בא לי טוב הקטע הזה להגיע למגרש שלי כמיעוט. זה קרה לנו בקופסא במקרים שעבורנו לא היתה למשחק שום משמעות ומנגד היריבה הגיעה לחגוג אליפות(מכבי ת״א, בית״ר, מכבי חיפה). וגם אז זה לא היה מיעוט ברמה של 1300-1400 מול 11,000.
    מצטער, לא מתאים לי. אשב בבית כמה קילומטרים משם. יאללה- שיסיימו כבר את בלומפילד.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה לדבר עליהם אחרי המשחק נגד הפועל רעננה:

    א. מכבי נתניה חרטה על דגלה לשחק בכל משחק בסגנון הייחודי לה. פעם זה הביא לה תיקו יוקרתי (ביחס לנסיבות) נגד הפועל ב"ש, פעם זה הביא לה תיקו מבאס נגד הפועל עכו, פעם זה עזר לה להביס את מכבי פ"ת ופעם זה הביא אותה להפסד צפוי נגד בני יהודה. מישהו יכול להסביר לי מה כל כך מיוחד בקבוצה שמשחקת בכל משחק בדיוק אותו הדבר? למה מייחסים לזה עליונות? למה ברק בכר מתכונן לכל משחק בצורה אחרת ויוצר לעצמו תכניות מגרה למקרה שהתכנית המקורית תשתבש ובמכבי נתניה כל כך מתלהבים מזה שהם משחקים תמיד אותו הדבר?
    כל משחק זה אותו התסריט: הקבוצה פותחת נהדר, עולה ליתרון, הקבוצה השנייה בקושי מצליחה לגעת בכדור ומכאן יש שני תסריטים אפשריים: הראשון - מבקיעים את השער השני ומנצחים בצורה משכנעת, כמו נגד הפועל רעננה בסיבוב הראשון, מועדון ספורט אשדוד, מכבי פתח תקווה, עירוני קריית שמונה והפועל עכו בסיבוב השני. השני - סופגים ומאבדים לגמרי הראש, כמו נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל אשקלון והפועל רעננה בסיבוב השני.
    נמאס לי לראות את הרביעייה האחורית של מכבי נתניה לוחצת 60 מטרים מהשער שלה כשהיא ביתרון ואז סופגת שערים מטופשים.

    ב. לא רק שאני לא מבין מה גרם לצוות המקצועי להאמין שאלחסן קייטה מתאים לשיטה, אני לא מבין למה בכלל הקבוצה צריכה חלוץ חוד. גם ככה לא מפעילים את החלוץ, בין אם זה אלחסן קייטה ובין אם זה עדן שרם, וגם ככה ערן לוי ודיא סבע הם המוציאים לפועל של הקבוצה. יש למכבי נתניה עומס גדול בעמדת הקישור ואולי הגיע הזמן לשקול את האפשרות לעלות בלי חלוץ חוד. דידייה קוגבינייה, לאנדרו ריביירו ואפילו עדי קונסטנטינוס הם שחקנים שיכולים תוך כדי המשחק להיכנס לרחבה. עוד שחקן שיודע לטפל בכדור יעזור למכבי נתניה הרבה יותר מחלוצי המטרה שיש לה.

    ג. חוץ מלהניף שלט עם הכיתוב "לא למסור לי!", קובי מור עושה הכל כדי שלא ימסרו לו. משחק מחבואים במקום כדורגל. לא מבין איך מעלים בהרכב שחקן כזה בליגת העל.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אגיב על חלק מהסעיפים:

    2. נשרק לחובתה של מכבי נתניה פנדל במשחק נגד ביתר ירושלים.

    3. אני חושב שיעשה טוב לערן לוי, כמו לקבוצה כולה, אם מכבי נתניה תשחק עם עוד שחקן שהוא יותר קשר התקפי מאשר חלוץ מטרה.

    5. אני לא חושב שיש קשר בין הגורמים. לדעתי מדובר בשני דברים שפשוט קרו במקביל והמזל שלנו, כאוהדי מכבי נתניה, שהם רק מעצימים האחד את השני ולא דורכים האחד על השני.

    6. עד עכשיו לא מובן לי מדוע דני עמוס חזר לעמוד בשער הקבוצה אחרי משחק וחצי מעולים של גולן אלקסלסי. הפחד הכי גדול שלי הוא שדני עמוס יחזור לברטז (ויש הטוענים שהוא כבר עושה את זה) ושאז נגלה שגולן אלקסלסי כבר נמצא במצב מנטלי אחר ולא יוכל לעזור לנו. לדעתי, מכבי נתניה פספסה נסיבות שיצרו תזמון מושלם לתת הזדמנות לשוער ישראלי מוכשר מאוד.

    7. המשחק היחיד שבו יש מצב שהיה שוויון ביציעים היה במשחק האליפות של ביתר ירושלים או מכבי תל אביב. נגד מכבי חיפה לא היו יותר מ-2,000 אוהדים שלה (1,700 בשער 4 ופירורים בשערים 5 ו-2) והם לא עלו על השאריות שהבאנו כדי לנסות למנוע מהם לחגוג בקופסא.
    לא זוכר שום משחק ליגה בכל השנים שאני אוהד שהקהל של מכבי נתניה היה מיעוט ביציעים במשחק ביתי ובאצטדיון שלו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.