באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    היום כל מהלך טוב של מולר הגיע כשהוא באמצע. כנראה שלא יצליח לו שוב בצד ימין, כמו בתחילת הקריירה.
    בינתיים אחלה הצלה של אולרייך.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-co-marca.uecdn.es/claro/assets/multimedia/imagenes/2018/02/05/15178490858260.Xxx

    במארקה עפים על חאמס רודריגס: 'המלך של הבונדסליגה'. נכתב על פתיחת העונה הקשה של הקשר שאט-אט מוצא את מקומו למרות שאנצ'לוטי שדרש להביא אותו - מזמן כבר לא כאן, ושהוא מציג את הגירסה הטובה ביותר שלו. לחאמס יש 4 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות בינתיים. במארקה כתבו את הסיבות להצלחה:
    ראשית, התמיכה של היינקס. חאמס כבר שכח מה זה גב ותמיכה ממאמן - לא היה לו את זה מצד זידאן. שנית, חאמס משחק באופן חופשי, כמו שהוא אוהב. הוא לא מקובע לצד ימין או לצד שמאל. הוא מריח את הסכנה ומשיג את המרווח כדי לשחרר את הבעיטות המעולות שלו, והוא גם הראה בבאיירן ביצועים טובים בבעיטות החופשיות. מעבר לכך נכתב שחאמס אהוד מאוד בבאיירן ברמה החברתית והוא מקבל פרגונים משחקני הסגל, והוזכרו שם ארתורו וידאל, לבאנדובסקי, מולר ועוד. בנוסף ציינו שחאמס מאושר במינכן עצמה והתחבר היטב לשפה, למדינה ולמזג האוויר ומדובר באתגר לא פשוט אחרי שמדריד הייתה תפורה עליו בול. לסיום נאמר שחאמס לא מרגיש שהוא כל שבוע במבחן אחר. הוא לא חייב לפתוח בהרכב בכל משחק אבל הוא יודע שאם יעבוד קשה אז זמנו יגיע.

    אני מאוד שמח לראות את חאמס פורח בבאיירן, הוא היה חייב שינוי אווירה. מדובר בכוכב כדורגל שהגיע במחיר זול בסופו של דבר. האיטיות בעוכריו אבל אם באיירן מצליחה להשיג סגנון משחק מסוים שלא נפגע מכך - אז אחלה.
    השאלה היא האם חאמס צריך לשחק גם אם מחר ריאל מדריד מחכה ברבע גמר הצ'מפיונס. סתם זרקתי 'ריאל', זו יכולה להיות כל קבוצת טופ אחרת בה באיירן צריכה שחקנים אפילו יותר ניידים ושעושים הגנה. הבונדסליגה די נוחה. אין מקום לכולם, גם לרובן, גם לריברי(פורח!), גם למולר וגם לחאמס עצמו. מה ההעדפות שלכם ואיך התרשמתם ממנו?
     
    ויאם אוהב/ת את זה.
  3. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    בהחלט ישנה התקדמות ניכרת בעבודה של חאמס.
    רוצה להוסיף כי אחד הדברים שעשה היינקס בתפקוד של חאמס היא הצבתו בעמדה שיוכל להרים לכיוון הרחבה. לדעתי גם מתאמנים על איך לאפשר לו זאת (למשל כשריברי או קומאן ליד הקרן חאמס הוא מצטרף לקבל את הכדור, באופן אוטומוטי ואז אפשר לראות שהחבר'ה שלנו מתארגנים ברחבה להרמה, כולל כניסת וידאל או טוליסו לרחבה). אותי הוא הפתיע לטובה בזה שהוא מסתדר באמצע למרות שהוא משתמש רק ברגל ימין.
    לגבי ליגת האלופות- כבר שיחקנו איתו בניצחון הבית נגד פריז. יכול להיות שהוא לא יעלה בחלק מהמשחקים, במיוחד אם נשחק במערך 4-2-3-1 ולא במערך 4-3-3 שבו הוא פורח. בינתיים הוא מבסס את מעמדו ב"אמצע לכיוון צד שמאל", מה שהופך את צד שמאל שלנו לצד היותר לוהט. המחליפים הפוטנציאליים שלו אלה טוליסו (בגלל המהירות), מולר או וידאל (אם נשחק במערך של שחקן מאחורי החלוץ) וטיאגו במידה ויחזור בקרוב, והוא בעצם השחקן הכי קרוב לעמדה שלו.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כיום ריאל מדריד היא לא קבוצת טופ :rolleyes:
     
  5. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אני הייתי רוצה לראות את מולר רובן וריברי פלוס קשר מרכזי וקשר אחורי (חאבי ווידאל ולא את חאמס שם)ב4-2-3-1 , מאמין שעד שנפגוש קבוצת טופ (או את ריאל) רובן כבר יחזור לכושר הרגיל שלו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    במארקה שוב מחמיאים לבאיירן והפעם לאיש על הקווים - היינקס הופך את באיירן למפלצת - עם 11 נצחונות רצופים, 8 מהם בליגה - היא נמצאת בכושר הטוב ביותר באירופה יחד עם יובנטוס. כתבו שם על המצב הרעוע של הקבוצה כשהגיע ועל הירושה הלא טובה מצד אנצ'לוטי - הפער מדורטמונד, התבוסה לפאריס בצ'מפיונס במשחק קטסטרופלי של באיירן, ועוד ועוד. לבאנדובסקי אומר שהאימונים שוב אינטנסיביים, שחקן אחר אמר שבאיירן הייתה חייבת שינוי ובשורה התחתונה היינקס אומר "האוהדים יכולים לחלום על טרבל - אבל זה יהיה קשה מאוד לשחזר את מה שעשינו".

    אני חושב שאצל היינקס כולם מרוצים, במארקה כתבו על חאמס שהוא מרגיש 'כמו דג במים'. גם רובן מרוצה, גם ריברי, גם מולר, וזה לא פשוט. לא חוכמה להשוות את באיירן הנוכחית לקבוצה של אנצ'לוטי(שוב, היא סבלה בצ'מפיונס משיפוט רע נגד ריאל), כשברור שהוא לא הוציא את המיטב. אבל מבחינת הכושר הזה, היכן מדורגת הקבוצה בהשוואה לבאיירן של פפ נניח? אגב, אני חשבתי שלבאיירן אין סיכוי להפוך את המצב נגד פאריס והיא לא הייתה ממש רחוקה מזה..
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נצחון יפה על שאלקה, לבנדובסקי השווה שיא גרמני של יופ היינקס: כיבוש ב-11 משחקי בית רצוף, אולרייך נתן 2 הצלות יפות, מולר הנפלא שוב כבש וממשיך לחזור לעצמו והרנסנס תחת יופ נמשך. רק שיימשך גם באירופה. יאללה זה מתקרב: עוד 9 ימים לבשיקטש שלא אמורה להוות עבורנו יריב במצב הנוכחי (למרות שליגת האלופות זו פלנטה עם חוקים משלה). אני מאוד אופטימי לגבי ההמשך באירופה. יאללה שיופ יביא טריפל נוסף ואז לא נצטרך יותר להתחבט מי גדול מאמני הקבוצה בהסטוריה, הוא או היצפלד:D
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הקבוצה מדורגת מצוין מול הקבוצה של פפ: לא רואה מצב שהיינקס מקבל בבית 0:4 בחצי גמר ליגת אלופות-סומך עליו פי מליון מאשר על הקטלוני, שכל פעם התחכם במאני טיים וחרב לנו הגעות לגמר (ב2014 עלה מול ריאל באותה תבוסה בהרכב שטרם נוסה וב-2016 עלה בקלדרון בלי מולר, שאז היה מפלצת והיה מלך שערי הקבוצה במפעל באותה עונה בצוותא עם לבה: פרק הצמד הכי יעיל באירופה באותה תקופה דווקא מול אתלטיקו בחוץ).
     
  9. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד שעד כה באיירן של היינקס ובאיירן של פפ הן באותה רמה. בליגה המצב שלנו דומה לתקופה עם פפ. עוד לא עברנו את שמינית הגמר, ככה שאי אפשר באמת להשוות עם התקופה של פפ. נחכה ונראה מה נעשה שם.
    דרך אגב, אנחנו לא דורסים בליגה, וזה בסדר גמור. בדומה לתקופה של פפ, היינקס מבצע הרבה רוטציות (גם כדי להחזיק את הסגל ושכולם יהיו מרוצים) ומנסה מספר דברים חדשים (מולר למשל שיחק ב4 עמדות שונות השנה). חלק מהאנשים היו קוראים לזה שרלטנות אם זה היה קורה בתקופה של פפ.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם גוארדיולה עצמו יודע שהוא פישל בענק נגד הספרדיות. אני עדיין חושב שיש נסיבות מקלות מסוימות, בטח לגבי המשחק נגד בארסה - הרי באיירן הגיעה בחצי הרכב ועמדה יפה עד הדקה ה-70 כשמסי נכנס לפעולה, אולי הבעייה הייתה שבאיירן נצמדה לשם ולא עשתה התאמות ושיחקה לא מספיק נסוג, לא מספיק על תוצאה. אבל את הדיון הזה פתחנו לא פעם.
    אני חושב שבאיירן בכושר טוב ולבאנדובסקי מנייה בטוחה בחוד, אבל אריאן רובן כבר זקן וכך גם פראנק ריברי, האמצע של באיירן מבחינתי הוא סימן שאלה ומולר שחקן גדול ורעב לטרף אבל לא כובש עדיין בעקביות ובמספרים של פפ גם אם היינקס החזיר אותו למסלול. בשיקטאש קבוצה חביבה אבל המבחן של באיירן הוא מרבע הגמר ואילך ומעניין לראות מה היינקס שמוציא בינתיים את המקסימום - יעשה.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הטעות היחידה שפפ עשה נגד הספרדיות הייתה נגד ריאל מדריד.
    נגד ברצלונה שנה אחרי זה הוא בא בלי 6 שחקני הרכב. מעניין מה היה מברצלונה אם הם היו צריכים לשחק בלי 6 שחקני הרכב.
    נגד אתלטיקו הוא הפסיד בסה"כ על שער חוץ (באיירן ואתלטיקו כבשו וספגו בדיוק אותה כמות השערים בצמד המפגשים הזה רק שאתלטיקו הבקיע אחד השערים בחוץ) אחרי שתומאס מולר החטיא פנדל, אלאבה בעט למשקוף במדריד, והרבה מאוד החטאות של באיירן בגומלין במינכן.
     
    ויאם אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן אבל במבחן התוצאה הוא נכשל טוטאלית וככה זה בליגת האלופות וזו המטרה לשמה הוא בא. ונגד אתלטיקו זה היה כישלון שלישי ברציפות, קבוצה פחות טובה מבאיירן וכמובן שהוא חטא בגדול עם הספסול של מולר דווקא בויסנטה קאלדרון, הרי כשמולר משחק גם ללבאנדובסקי יותר נוח, מולר משחק במרכז ומושך תמיד תשומת לב, בכל כדור רוחב או מצב הוא מגיע לרחבה ומהווה סכנה. באיירן התחילה תמיד במשחקי החוץ נגד הספרדיות ולא כבשה באף משחק. היא גם לא הייתה טובה בקאלדרון. לגבי המשחק נגד בארסה - מסכים.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    על אותו המשקל אז גם היינקס פישל בענק (המונח שאתה השתמשת) כי הבחורים שלו הפסידו בפנדלים בגמר נגד צ'לסי.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    סוון אולרייך האריך את החוזה בקבוצה עד 2021. מעניין איך באיירן מצליחים לעשות את זה ושטוטגרט ושאלקה ודורטמונד לא.
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שטוטגארט לא רצו נדב.
    הם מכרו אותו למרות שהיה לו עד שנתיים לסוף החוזה.

    שמח בשביל סוון שמקבל במה להראות שהוא שוער סולידי. להכנס לנעליים של מנואל זה בכלל לא קל.
    יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחריו גם ב CL.
    אם גם במשחקים הללו ימשיך ביכולת הטובה ומנואל יהיה פצוע גם בקיץ, לא רואה סיבה לא לזמן אותו לנבחרת.
    והאמת שהמגיע לו. בן אדם דגול שאני אישית תמיד אהבתי.