גמר ליגת האלופות - ריאל מדריד בפעם השלישית ברציפות אלופת אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/18.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מסכים לגמרי. היתרון האיכותי בסוף בא לידי ביטוי. אין מצב שריאל פה היו נשארים תקועים בחצי שלהם מבלי יכולת לצאת.
    גם לפי העונה הזו, גם שחקני ליברפול היו מתחילים לבצע שגיאות פרסונליות בהגנה.
    אפשר לחשוב שליברפול עם סלאח על המגרש בלתי מנוצחת.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    זה גם בכלל לא קאריוס, זה רוח המועדון שעשתה את הכל.

    פאק מי, כמה בולשיט אלוהים ישמור.
     
  3. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מדחי אל דחי. לוקחים את שיטת המשחק שלך ופחות או יותר זורקים לפח. אני מניח שגם פציעה של פירמינו/מאנה הייתה גורמת לליברפול להיראות ככה, אולי לא משפיעה מנטלית כמו הפציעה של סאלח אבל כן ברמה הטקטית. במחצית אני בטוח שלאוהדי ליברפול עוד הייתה אמונה שאפשר לנצח, ואז השוער שלך עושה טעות היסטורית, היריבה מכניסה שחקן שכובש שער היסטורי. ליבי איתכם אוהדי ליברפול.

    אז כן לליברפול יש אס אחד בשרוול (כשהשלישיה הקידמית כשירה), אבל האס הזה היה מרשים השנה באלופות. ויכול להיות שריאל היו זוכים גם עם סאלח על המגרש. בכל אופן את זה לא נדע. בדיוק כמו שלא נדע מה היה אם ניימאר היה משחק בפסז'. מה אם השופט לא שורק ביובנטוס. מה אם רובן/קומאן/נוייר היו משחקים אצל באיירן. כל זה לא צריך לעניין את ריאל והאוהדים שלה ובצדק. עם זאת, מהבחינה ההיסטורית זה מציב בעיות, בדיוק כמו הדרך 'הקלה' לגמר בזכייה הראשונה מתוך השלוש. והשיפוט השערורייתי מול באיירן שנה שעברה.
    בריאל יש שחקנים היסטורים זה אין ספק. אבל האם הכדורגל שהקבוצה הזו מציגה (כולל של שנה שעברה - שהייתה לטעמי האיכותית מבין השלוש) הוא היסטורי עבור אוהדי ריאל? בהחלט, מי ישכח זכייה של הקבוצה שלו, בוודאי 3 פעמים ברציפות. האם זה היסטורי עבור הכדורגל? אני בספק.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אף אחד לא אומר שליברפול היו מנצחים. אבל לטעון שלא היה סיכוי? חוץ מכמה אוהדי ריאל כולם ראו שבמשך קרוב ל30 דקות ריאל לא עברו את החצי והתנועה היתה חד צדדית לכיוון השער שלהם. כבר ראינו משחקים כאלה של ליברפול העונה וזה נגמר עם כמה וכמה כדורים ברשת של היריבה.
    ריאל שיחקו בהליכה, אגב, זה אחד המצחיקים. גמר ליגת האלופות והשחקנים שיחקו בהליכה...

    כן, אולי גם ההגנה שלנו היתה מפשלת (אגב, ההגנה שלנו לא פישלה כל המשחק הזה...), אבל מי אמר שהיינו מבקיעים רק אחד? ההגנה שלנו לא פישלה נגד סיטי שיש לה גם התקפה לא רעה.

    אכן היתה עוד קורה במשחק (למי שרשם). היא היתה של ליברפול בבעיטה של מאנה.

    חיים על התלהבות, אין תוכנית מגירה, קבוצה של איש אחד. כל מי שרושם דברים כאלה או שעיוור משנאה או שפשוט לא באמת רואה משחקים שלנו.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    "לא עברו את החצי" זאת אחת ההגזמות הגדולות, זה לא שליברפול הבריקה. היא הגיעה בדיוק למצב אחד עם הבעיטה של ארנולד.
    אבל ריאל תמיד פותחת ככה, זה סימפטום של קבוצה לא מאומנת שצריכה שהשחקנים יקלטו את היריבה וייכנסו למשחק.
    המומנטום היה משתנה בשלב מסויים בדקות האלו, זה יכל לקרות בדקה 32 ובדקה 40, אבל לא קיים עולם בו ליברפול יכלה להחזיק בלחץ הזה משחק שלם.
     
    Captain Canada ו-alexshw אוהבים את זה.
  6. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    רק בעיטה אחת של ארנולד??

    דקה 3 - בעיטה של וויינאלדום נבלמת.
    5 דקות ראשונות 68-32 לזכות ליברפול בהחזקת כדור
    דקה 6 - בעיטה של סאלח נבלמת.
    דקה 9 - נגיחה של פירמינו
    אחרי 10 דקות 63-37 בהחזקת כדור לזכות ליברפול
    דקה 14 - 3 בעיטות, סלאח, מילנר ומאנה כולן נבלמות.
    דקה 19 - נגיחה של ואן דייק מקרן
    דקה 23 ו-24 - המצב של ארנולד שתארת שלפני כן בעיטה של פירמינו נבלמה.

    דקה 26 - סאלח נפצע.

    מממ... מעניין..
    לא מאמינים? תבדקו בעצמכם.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,804
    עובדתית די הפסקנו לשחק כשסלאח יצא ויש לזה הסבר הגיוני - משחק המעבר שלנו מתבסס בעיקר על סלאח ופירמינו שמקבלים כדור מההגנה (כי אין באמת קישור), ויודעים לשחרר בנגיעה ולצאת קדימה. לאלנה לא דומה לזה בשום צורה וזה תקע לנו את המשחק. בלי קשר בחודשים האחרונים המשחק שלנו נפגע דרסטית כשסלאח לא משחק (ווסט ברום, רומא). לא היינו מחזיקים משחק שלם אבל כן שיחקנו את הכדורגל שלנו שמביא באופן די קבוע לשערים. הצלחנו להגיע לאיזורים מסוכנים לא מעט ושיבשנו את המשחק של ריאל.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ממתי סופרים מצבים שנבלמים?
    היה מצב נורמלי אחד להבקעת שער.
    המשחק היה נרגע בכל מקרה, כי זה פשוט לא אפשרי לשחק ככה לאורך 90 דקות. ויש גם יריבה שפתחה, כמו שהיא פותחת תמיד, בהיסוס והייתה מתחילה לשחק בשלב מסויים.
    צ'ולו הראשון שבאמת הכניס את זה לתוכנית המשחק שלו באתלטיקו וזה היה חלק גדול מההצלחה, היכולת של הקבוצה לחלק את הכוח במודע לאורך המשחק.
     
  9. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הרבה מהמצבים האלה היו במסגרת אם אחד משחקני ההגנה לא היה זורק את הגוף על הכדור כל פעם. ריאל עם כל השחקנים בחצי שלה, זה גמר ליגת אלופות, בטח שיהיו מצבים שיבלמו. זה כמו לא להחשיב את התיקולים ברגע האחרון של רוברטסון, ראמוס ולוברן כי לא הייתה בסוף בעיטה למסגרת. שוב, זה גמר ליגת האלופות, אתה לא תגיע לתוך רחבת ה5 כל פעם ותבעט לקורה ואז יגידו לך שזה היה מצב, בטח לא כשכל הקבוצה היריבה עושה הגנה. לא מאמין שאני צריך להסביר את זה.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איפה זה נגמר? מה עם מצבים שבהם מסירה טיפה יותר טובה הייתה שמה את השחקן מול השוער? מה עם שחקן שפספס כדור?
    בקיצור אל תמציא כל מני מדדים על מנת לבחון דומיננטיות. ליברפול לא הציגה יכולת יוצאת דופן, היא שלטה במשחק אבל אין שום אינדיקציה לזה שהשליטה הזאת לא הייתה זמנית.
     
    Gianzola ו-Captain Canada אוהבים את זה.
  11. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הקו עובר איפה שהכדור שיוצא מהרגל בדרך ללפחות סחיטת עצירה מהשוער אם השחקן שבהגנה לא זורק את עצמו על הכדור כדי למנוע את זה. אבל בסדר, לא נורא שלא נסכים על זה. בכל מקרה הכל עבר כבר וצריך להמשיך הלאה. אני ראיתי בגמר שידור חוזר של כמעט כל משחק צ'מפיונס שלנו השנה ואז העבירה הקיצונית של ראמוס (כוונת פציעה ברורה, אבל בסדר שלא נסכים גם על זה) גרמה לשינוי בשליטה במשחק שאני מסכים שהייתה מגיעה מתישהו ואולי אז חוזר שוב לליברפול, ושוב לריאל, רק הרבה הרבה יותר מהר. אני חושב שאם סאלח היה נשאר ולא משנה כרגע איך המשחק היה נגמר כי גם אי אפשר לדעת, ריאל לא הייתה יוצאת מזה לגמרי עד למחצית. אבל אני לא ראיתי מספיק את ריאל ואין לי בעיה להודות בזה וגם כנראה שאתה לא עוקב אחרי ליברפול כמו שאני עוקב, שזה גם בסדר לגמרי, אז בוא נסכים לא להסכים לגמרי וכל אחד יחזור למאורה שלו ואני מאחל לשנינו שניפגש גם שנה הבאה בגמר הצ'מפיונס. ושאולי ראמוס לא ישחק.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    פעם ראשונה שאני רואה שחקן נפצע על ידי פריקת כתף במצב כזה, אלא אם ראמוס הלך להתאמן אצל לוחמי ג'יוג'יטסו בשבועות האחרונים, אין שום סיכוי שמה שהוא עשה היה בכוונה לפצוע, זה פשוט לא סביר. אם ככה, הוא היה עושה את זה יותר.
    הדבר האחרון שאפשר להגיד עליי שאני איזה אוהד ריאל שלא מודע ליכולת האמיתית של הקבוצה שלו, אבל ההנחות שלך מתעלמות לחלוטין מאיך שמשחקי כדורגל ברמות האלו נראים. ליברפול היא לא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שלוחצת במשך 20 דקות. היא אפילו לא הקבוצה הראשונה בשנתיים האחרונות שפותחת ככה את גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. מעולם לא קרה שהמומנטום הזה המשיך לאורך יותר מ30-35 דקות. אם ליברפול לא מבקיעה על המחצית היא עולה באנרגיות ירודות למחצית שנייה, בדיוק כמו שקרה לסיטי מול ליברפול או לאינספור קבוצות מול אינספור קבוצות לאורך השנים בליגת האלופות, כולל ריאל מדריד מול באיירן בברנביאו בעונה שעברה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקנאה עושה את שלה. הקבוצה הזו לא יודעת לקחת אליפויות אבל היא לא מפסידה בגמרים, 7 מ-7 מאז ההפסד בגמר לליברפול ב-1981. במשחקים הצמודים האלה בליגה במאבקי האליפות השונים - זה בדרך-כלל לא הולך איתנו ובאירופה זה כן. אני מדבר כדורגל בניגוד לאחרים פה, לא יורד לפסים אישיים או כותב בשביל הלייקים. מגוחך לקרוא שראמוס בא כמו רוצח לפצוע את סאלאח. מקריאה של התגובות פה גם אפשר היה לחשוב שליברפול שטפה את המגרש ו-'עשתה לנו יובנטוס'. ליברפול הייתה מתלהבת יותר, הגיעה למצב וחצי, היו לה הזדמנויות לצאת למתפרצות והיא לא ניצלה אותן, זה הכל. פורטוגל הצליחה להתעלות מול צרפת בלי כריסטיאנו במשך איזה שעה בגמר היורו, וליברפול לא הצליחה, זה הכל.

    אהבתי את העניין של 'ריאל מדריד מועדון עשיר'. אתה מוזמן להגיד לי כמה כסף השקענו בקיץ. וזה מה שיפה, שזה לא רק הכוכבים. אמנם בייל כבש את השער הפסיכי במספרת. אבל מי ניצח את באיירן? אסנסיו, שעלה שקל וחצי. וקרבחאל שחקן של הקאנטרה, וגם נאצ'ו שאשתקד היה מצוין, וקאסמירו שיצא להשתחל בפורטו. המועדון הזה מקבל כמעט את כל ההחלטות בצורה נכונה. ואראן הגיע כילד בן 18 ועתיד להיות הבלם הטוב בעולם והוא גם הגיע בזול ולא ב-80 מיליון יורו כמו הבלם היקר בהיסטוריה שלעולם לא יהיה טוב כמו ואראן(אהמ, אהמ).
    והנה, קחו מספר חזק, לא על גביעי אירופה הפעם: ריאל מדריד מכרה 456 מליון יורו בחמש השנים האלה מאז הדסימה וקנתה שחקנים ב-403 מיליון יורו. פלוס של 53 מיליון יורו, וזה לא שחסר לנו כסף.

    אני כן מכבד את היריבה, ריספקט לליברפול, החזקתי לה אצבעות בכל משחק אחר העונה. לא חששתי לפני הגמר הזה. לפני אתלטיקו ויובה כן - זה הכל.
     
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    רגע אתם לא מועדון עשיר? מה עם רונאלדו, בייל, בנזמה, מודריץ', קובאציץ', ראמוס(בזמנו)? לא אמרתי שכל ההרכב שלכם נקנה בהרבה כסף, בגלל זה ציינתי גם את העובדה שאתם מועדון מושך.

    אבל לא הסברת, מה הכוונה בDNA של מועדון? איך DNA של מועדון מנצח משחקים? ולמיטב הבנתי ד.נ.א הוא משהו מולד, אז איך זה הגיוני שפתאום ספרד התחילה לזכות בתארים? וצ'לסי?

    תבין, זה שריאל לקחה גמרים בשנות ה90' לא משליך בשום צורה על הגמר ב2018 אלא רק השחקנים על הדשא. אתה יכול לדבר עד מחר על 'רוח המדרידיסטה' וכל השיט הזה, איפה זה היה בשנים שלא עברתם את השמינית? לגיטימי להחמיא ולהאדיר את המועדון שלך גם בלי להגיד דברים חסרי משמעות.
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    ראוליטו, אתה מדבר כדורגל? כל הפוסט הקודם שלך מלא בסיסמאות מביכות וקיטשיות שהקשר ביניהן לכדורגל הוא מקרי בהחלט. דברים כמו "סלחו לי, אבל לליברפול לא היה סיכוי" פשוט מעבירים בי חלחלה.

    מי שאומר שליברפול לא יכלה להמשיך באותה צורה במשך כל המשחק, או שלא ראה משחקים של ליברפול (או של דורטמונד של קלופ) העונה, או שמדובר באלכס. הכדורגל שלהם חי על השלישייה הקדמית ולא היה להם סיכוי אם מישהו מהם נפצע, ולראיה ההישגים שלהם העונה כשקלופ החליט להוריד מישהו מהם לספסל. אני כמעט בטוח שבגמר זו הייתה הפעם הראשונה העונה שמישהו מהם נפצע. כשמדובר בכוכב הכי גדול ובשחקן הטוב ביותר, לא מפליא בכלל שהם הפסיקו לשחק. האם יכול להיות שליברפול הייתה נרגעת ו/או שריאל הייתה לוקחת פיקוד על המשחק אילולא הפציעה? בהחלט, אבל בואו לא נתחיל להתעסק ב"אם" ו"אולי" כמו שעשיתם עד עכשיו בדיון הזה.

    אה, ודבר אחרון - ראמוס פצע את סלאח בכוונה, במזיד ובשיא הרשעות שיכולה להיות אצל בן אדם כשהוא הוסיף חטא על פשע וגיחך על זה. וואלה, יצא גדול בשביל הקבוצה שלו והיה מעניין לי את הביצה אם היה מדובר בשחקן שלי, אבל לחשוב שהרפש בדמות שחקן כדורגל הזה לא עשה את זה בכוונה או לא מסוגל לעשות את זה, מביך כמעט כמו "שיחקנו בהליכה".