הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ראדי רוצה להוכיח שהוא עדין מקשרי האמצע הטובים בארץ ושהוא עדיין שווה הרכב בכל קבוצה בליגה כולל אותנו.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא חושב שראדי רוצה להוכיח משהו, אין לו שום דבר להוכיח. הסיבה שעזב אותנו היא שהוא רוצה לשחק כמה שיותר כדורגל ולהנות על הדשא בשנה-שנתיים אחרונות שיש לו בכדורגל. הוא רוצה לראות כמה שיותר דשא, כמה שיותר כדור, ויודע שאצלנו הוא יראה הרבה יותר ספסל מאשר דשא.

    בגיל 36, אחרי חלק משמעותי בלפחות 3-4 אליפויות בשנים האלו, אין לו שום דבר להוכיח, כל מה שנשאר לו זה להנות מכדורגל עד הרגע האחרון וכל הכבוד שהוא מנסה ולא נכנע לשיקול הכלכלי שסביר להניח היה מרוויח פה יותר מאשר בקבוצה אחרת.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני רוצה את ראדי.
    לא יזיק לנו קשר אמצע שמחפש לתת כדורים קדימה (בניגוד ללקס).
    ברור שזה הימור אבל הייתי לוקח אותו.
     
  4. Noam77 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/17
    הודעות:
    852
    לייקים שהתקבלו:
    516
    מין:
    זכר
    לא יזיק לכם גם אישיות שכזאת בקבוצה. אין הרבה כאלה בכדורגל הישראלי כיום ולפעמים זה שווה יותר מ2-3 אקסטרה בעונה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראדי הוא החבילה השלמה, כוחו עדיין במותניו, הוא לא סימן שאלה מקצועית, ברור לי שייראה למשל יותר טוב מגל אלברמן במכבי חיפה, והוא גם ספורטאי למופת, מנהיג, צנוע ועוד. ברשימת המכולת שלי נמצאים גם עומר דמארי ורועי גורדנה, אבל ההגדרה המתאימה יותר היא 'רשימת החלומות' כי זה לא יקרה. מבוזגלו הייתי מתרחק כמו מאש. שחקן שחושב שהוא מעל המועדון, מישהו שהמאיס את עצמו והוא מצפה לסכומים שאף-אחד לא יכול לשלם. מה זה 'לא בנו עליו במכבי חיפה'? ממתי שחקן מפחד מתחרות? הרי הבוזגלוס בטוחים שיש להם יהלום ביד. זה רק עניין של אגו וכסף. הלוואי שנראה את הפועל פוגעת בזרים בצורה טובה מאז צמד הבולגרים בערך..
    לא יודע להסביר למה אבל פתאום אני לא סגור במאה אחוז לגבי ז'אורז'יניו. גאדיר היה יכול להגיע וביטל לנו כבר פעם אחת, לא עף עליו, חושב שהוא אוברייטד.
     
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    למה לא לקחת שוער שני זר ?
    פחות כסף, יותר רמה, ויאנקו לא מספיק אמין בעיני כשוער ראשון
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חייב לציין שלאט-לאט עם הפז"ם ההתלהבות מעונת המלפפונים הולכת ופוחתת. בקיץ של הדאבל זה היה אחרת למשל, הביאו שם גדול אחרי שם גדול, אם זה דדי בן-דיין, אחר-כך שכטר שידעתי שהוא רכש נבון, להפועל היו גם כסף ואמצעים וכל שחקן רצה לשחק. מאז סאגת חזרתו של שכטר ב-2013 ועם כל הדברים שעברו עלינו, למרות שהקיץ עם כבירי מבחינתי עבר כהצלחה - אני סולד מהעונה הזו, אבל מוצא את עצמי מחכה בסקרנות לראות איך הפועל מתכוננת.

    - ב-'וואלה ספורט' נכתב שהיום הפועל תתחיל במו"מ עם מהראן ראדי, ונכתב שזה לא במקום ז'אורז'יניו אלא על חשבון ידין, רק שזו דעתו כי ראדי ממש לא קשר אחורי.
    - ב-'מעריב' כתבו אתמול בצהריים שהפועל כבר עשתה סבב שיחות עם 'ישראלים בכירים' לחיזוק הסגל שלה אבל ההצעה הייתה לא רלוונטית עבורם - הפועל מוכנה לשלם רק 120 אלף דולר(אולי משכורת גבוהה יותר למקרים יוצאי דופן כמו דגני או לשחקנים הזרים), מצד אחד זה טוב ומצד שני ככה אף-אחד לא יגיע.

    לגבי דמארי נראה שאין באמת קצה חוט, אין אפשרות להביא אותו ועד שתתקבל בכלל החלטה - מצד הקבוצה שלו, מצידו, מצד כל הגורמים - ייצא לנו המיץ.

    אגב, שם שלא עלה כאן - הייתי מחזיר עכשיו בכיף את ניקוליץ' מרעננה. לא היה הקפטן שציפיתי, לא הנהיג, לא נתן ערך מוסף אחרי חצי העונה הראשונה שהייתה מוצלחת - אבל הוא שחקן טוב ואולי מגיע לו צ'אנס חוזר.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    השם הגדול היחיד שהבאנו בקיץ של הדאבל (2009) זה שכטר וגם הוא רק היה טוב במכבי נתניה.

    אם אני זוכר נכון הוא היה כבר יותר קרוב למכבי אבל זה היה לפני תקופת המיצ'ייה ובסוף הגיע אלינו.

    כל כוכבי הדאבל היו גם ב2008/9 חוץ משכטר.

    הלוואי שהיה אפשר להביא את ניקוליץ', אבל הוא חתום ברעננה.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רז כהן חתם בהפועל.

    מישהו מכיר?
    נשמע לי כמו טל בנש.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה יכול לעשות שיעור היסטוריה להרבה אוהדים, אבל לא לי :) אני יודע שהמסה מכפר-סבא הגיעה בקיץ 2008[אני זוכר כמה רציתי את ישראלביץ' שהלך למכבי - וכמה טוב שהוא לא הגיע, ומכבי גם הביאה את בוזגלו וכולם יודעים איך זה נגמר]. אבל מבחינתי בקיץ 2009 היינו במעמד אחר, בלי סימני שאלה, המטרה הייתה אחת ויחידה: א-ל-י-פ-ו-ת. הפועל הביאה את זנדברג, את בן-דיין, את שכטר שלאו דווקא היה קרוב למכבי אלא פשוט מכבי נתניה עשתה שריר, היה קשה להוציא ממנה שחקנים, ורגע לפני סיום חלון ההעברות במקום בלם - גוטמן פגע בול עם ווצ'יצ'ביץ'. להפועל היה כוח בשוק, לא הייתה מפלצת כלכלית באמת, היה לנו סיכוי להשיג את השחקנים הטובים. כנ"ל בקיץ של ליגת האלופות למרות שלא הצלחנו במרדף האובססיבי אחרי ברק יצחקי.

    רז כהן הוא בעצם הרכש השני שלנו אחרי זיקרי, עוד חבר מכפר-סבא, אני מצפה מאוד שבימים הקרובים הפאזל יתחיל להיבנות למרות שאנחנו בסה"כ ביוני. מאמין שיגיעו עוד שמות שאולי דיברו עליהם בשושו, כי החתמות של דמארי וראדי הן מסובכות.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נו אבל זה מה שאמרתי.

    מבין בן דיין, זנדברג ושכטר מי היה כזה כוכב גדול בקיץ 2009 כשהגיע להפועל?

    בן דיין היה סימן שאלה ולדעתי היה בסדר במכבי נתניה לפני זה, זנברג כבר אז בסוף הקריירה ומבוגר ורק שכטר היה פוטנציאל אבל עדיין מדובר בשחקן שבעונה הקודמת בנתניה הבקיע כולה 7 שערים כן? מי ישמע הבאנו את מלאך שערי הליגה.

    ווצ'יצ'ביץ' היה הרכש הכי "נוצץ" אבל הוא הגיע כבר אחרי שהעונה התחיל ולא בקיץ.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בן דיין היה המגן הטוב בליגה אחרי מסיללה, איתי שכטר עבר בסכום של חצי מיליון דולר, זנדברג הגיע אליכם אחרי 5/6 אליפות וכל זה לבסיס מאוד חזק בסגל.
    אני חושב שזאת הייתה תקופה של 3 שנים שהיה להפועל ת״א את הסגל הכי טוב בארץ והיא לקחה רק אליפות אחת.

    רז כהן שחקן חלש, קשר התקפי שעשה הסבת תפקיד למרכז השדה, בדיוק כמו מהראן ראדי הם לא באמת קשרי 50/50, סגל כל כל מיותר, עומר פדידה 2 בדיוק ופרידה דווקא שחקן לא רע.
    הלוואי והפועל ת״א תחזיק בתקרת שכר אבל אני לא מאמין שזה ייקרה, לא לשכוח ששולמייסטר וספורי חוזרים מהשאלה.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Drama2 אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה את מיכאל זנדברג כשחקן מחליף, הוא הגיע בחינם. אני זוכר גולאסו שלו נגד גטבורג בבלומפילד וגם שער חשוב מאוד בוסרמיל נגד באר-שבע, הביא למהפך מייד אחרי שעלה מהספסל. לצערינו נפצע מה שמנע ממנו לשחק הרבה מאוד זמן ובהמשך עזב. לא היו שום ספקות לגבי דדי, היה עניין אחר - אנטבי היה סמל והיה מגן טוב, אבל לא מצוין. גוטמן אמר שההחלטה לשחרר את אנטבי הייתה קשה אבל בכדורגל צריך לקבל החלטות. ושכטר לא היה שכטר, זה נכון, אבל כן כישרון ענק שרק צריך להתפוצץ. זה היה קיץ שכיף להיות בו אוהד הפועל.

    וזה נכון שיש תחושה חמוצה על אליפות אחת בלבד מתוך שלוש, גם אם זו אליפות מדהימה ומחשמלת ואפילו מקום ראשון בליגה האירופית. הפועל של העונה הראשונה המלאה של גוטמן - נחלשה מאוד לקראת הסיום - יבואה שבת מהבקעה, אבוטבול נפצע, ההפסד המסורתי בקריית-אליעזר שם לא הופענו, גם טלקיסקי לא היה אותו הדבר| וב-2010/11 הוכחנו שאי-אפשר לזכות באליפות אם משחקים בליגת האלופות באותה העונה. המחליפים לא היו טובים מספיק והפציעה של שכטר. אבל בגדול - ת-י-ר-ו-צ-י-ם.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לדעתי היינו צריכים לקחת אליפות גם ב2010/11.
    נצחנו את חיפה פעמיים בליגה מתוך 3 (4-1 בבלומפילד ו2-0 בקרית אליעזר כשאנחנו ב-10 שחקנים), נצחנו אותם גם בגמר הגביע אבל עדיין הם לקחו אליפות.

    סה"כ בשתניים האלה לקחנו דאבל, עוד גביע, עשינו מקום ראשון בליגה האירופית (הישראלית היחידה שעשתה את זה עד היום) וקמפיין לא רע בכלל בליגת האלופות.

    כאוהד זה סיפק אותי לאיזה עשור, היום זה נשמע כמו המצאה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הייתה הזדמנות בלתי-חוזרת ליצור שושלת של הפועל ת"א, אליפות אחת הייתה לנו, דאבל מדהים, עונה לספר לנכדים, אבל זה לא מספיק. גם ק"ש זכתה באליפות, וברור שזה אחרת, אבל...וקח בחשבון שאם אתה לוקח אליפות גם ב-2011 אז לא בטוח שהייתה נהירה המונית החוצה, הרי יש הזדמנות לשחק בצ'מפיונס, לא משוכנע שגוטמן עוזב כל-כך מהר. דמארי היה שחקן הרכש הגדול הראשון שהגיע ביום שאחרי הקבוצה של הדאבל, אבל זה לא היה מספיק וזה לא דומה ליתר הכוכבים. השחרור של דה-סילבה פגע בנו מאוד כבר בחורף אבל הפועל לא ידעה להביא זרים טובים וחבל, מרומאן רוקי ועד האחרים.

    באותה עונה ניצחנו את מכבי חיפה פעמיים וכבר חגגתי אליפות כביכול אחרי ה-4:1 במשחק העונה אבל הפסדנו בטדי כמו אפסים עם אפס רעיונות ולא היינו מספיק יציבים. הגענו למשחק העונה בפלייאוף אחרי ששוב היינו במקום הראשון בגלל הקיזוז, ואתם יודעים. אמנם ורמוט היה על חצי רגל ושכטר פצוע, ועדיין...וכמובן, אחד הבלופים הגדולים בהיסטוריה של הפועל - אלרואי כהן. חבל שלא הביאו אז את חן עזרא.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.