מכבי נתניה 2018/19: האם את מסוגלת להתמיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לדעתי בפעם הראשונה העונה יש אוירה טובה בקרב האוהדים לפני המשחק מה שבאמת גורם לי לקוות שמחר סוף סוף נתחיל את העונה ונעוף כבר מהמקום המחורבן הזה.

    לא הסתכלתי על הטבלה ולא על לוח המשחקים מתחילת העונה, אז את המקום לא קשה לנחש אבל אפילו מה מחכה לנו במחזור הבא אני לא יודע כי אני לא רוצה יותר מדי להכניס את עצמי לחישובים ונבואות זעם.

    תנצחו כבר וזהו
     
    kufsa ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני קושר את זה ליכולת מול מכבי ת"א. אוהדים הבינו שיש לנו קבוצה טובה, כזו שגם אם לא תצליח לשחזר את התוצאות מהעונה החולפת (לא פוסל, אבל כרגע זה יומרני), היא עדיין לא אמורה להיות מועמדת לירידה ולהיאבק בתחתית.
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    סתם נתון לא רלוונטי על שחקן בית שאני מת עליו כבר שנים ומהרגע שעזב אותנו התפללתי שיחזור.
    דודי תירם כל חייו שיחק בקבוצות צמרת, בנוער היינו איתו בצמרת, בכפר קאסם היה איתם בצמרת (עזב עונה אחרי והידרדרו בטבלה), בקריית גת היה איתם בצמרת (עזב עונה אחרי ויירדו ליגה), עם רעננה היה איתם בצמרת (עזב ויירדו לפלייאוף התחתון), עם הפועל ר״ג כמעט עלה ליגה והיה בחצי גמר גביע (עונה אחרי כמעט יירדו), עונה שעברה במכבי נתניה היה בפלייאוף העליון.

    פעם ראשונה שהוא נשאר עונה שנייה ברציפות באותה קבוצה, למעט הפועל רעננה היה בכולם בלם הרכב, ברעננה בלם שלישי, לא סתם במקרה כל הקריירה הוא בצמרת.
     
    Drama2, Maccabi Diamond ו-עידן444 אוהבים את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שחקן נשמה אמיתי.
    ונלחם על מקומו שנים.
    כל כך דוחה ומביך הטענות שהוא במכבי נתניה בגלל פרוטקציה מאייל סגל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    באיזה הקשר?
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אייל סגל כבר שנים מעורב במכבי נתניה בעיקר במחלקת הנוער. דודי תירם היה פייבוריט שלו. חושב שגם יש קשר טוב עם המשפחה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה לתת עליהם את הדגש אחרי המשחק נגד מועדון ספורט אשדוד:

    א. ניצחון של מועדון כדורגל בריא. כל הנסיבות המקלות כבר הונחו על השולחן, החל מצוות שיפוט שהמציא פנדל יש מאין לטובת היריבה ועד לכל התוצאות הרעות שהקבוצה השיגה קודם לכן, אבל מכבי נתניה קבוצת כדורגל טובה מדי ומועדון כדורגל בריא מדי מכדי לפתוח את העונה עם נקודה בודדת לאחר חמישה מחזורים.

    ב. גיא מלמד הגיע רעב במיוחד לעונה הזו. כתבתי את זה בשבוע שעבר עם לא מעט סיוגים, משום שזה היה משחק ראשון והיריבה הייתה מכבי ת"א, אבל במשחק הזה הוא הראה שוב את אותו הרעב. אם אני נכנס לראש שלו, אני יכול לגמרי להבין מאיפה זה בא לו. הוא ראה איך הצוות המסייע שיש במכבי נתניה אפשר לשחקנים כמו ערן לוי ודיא סבע לככב ומבין שאם הוא יתמיד ויהיה טוב אז אין שום סיבה שהוא לא ייכנס לנעליים שלהם.

    ג. שנה שנייה ברציפות שמכבי נתניה פוגעת בינגו עם החלוץ הזר. עם אלחסן קייטה בעונה החולפת זה הפסיק לעבוד באיזשהו שלב מכל מיני סיבות שלאו דווקא קשורות לכדורגל, אך אם פטוש בצ'יריי ישמור על אותה הרמה שהציג בשני המשחקים האחרונים בהם פתח, אז מכבי נתניה תרוויח.

    ד. דודי טוויטו בינתיים עונה על כל הציפיות שלי. הוא לא מלהיב, הוא לא עושה שום דבר מיוחד בהתקפה והוא לא עילוי בהגנה, אבל סוף כל סוף למכבי נתניה יש מגן שמאלי שהוא לא נקודת תורפה.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בזמנו שדודי והחבר'ה היו בנוער,
    למי אייל סגל מימן אוטו ליסינג ?
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מעניין אותי לשמוע מה דעתכם על רמזי ספורי?
    בקדנציה הראשונה שלו בהפועל מאוד לא תפסתי ממנו, לא מבחינת כישרון ולא מבחינת גישה. אבל אצלכם/אשקלון/סכנין כנראה שחל בו איזה שינוי כי עד כה הוא עושה רושם של שחקן אחר, מאוד פיזי והרבה יותר חכם.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שיחק אצלנו כחלוץ שפיץ יחד עם סבע ולוי למעלה. מאוד מוזר שלי שהרצנו אותו ככה לאור האופציה המאוד יקרה שהיתה לנו עליו(חצי מיליון דולר או אירו- לא סגור על זה). כנראה שי ברדה, שיש לו כל מיני פטישים לכל מיני שחקנים שהוא אימן\מכיר מהתקופה בהפועל ת"א, האמין שיש כאן פוטנציאל שכוכב על שיהיה שווה לשים עליו סכום כזה.
    בפועל ראיתי שחקן התקפה לא רע, שבא לתת עבודה, לא מרגיש לי שהוא שחקן שיכול לתת מספרים יוצאי דופן.
    שמעתי דווקא מהתקופה שלפני נתניה שהוא שחקן עם יכולות נהדרות עפי מה שרואים באימונים אבל לא קל לו להביא את זה למגרש.
    נראה לי שהוא משחק אצלכם אחורה יותר, לא?
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כן, הוא משחק כקשר התקפי כשמאחוריו 2 קשרים אחוריים די נגרים(מי יותר מי פחות). אני לא חסיד גדול של הסבות תפקיד לשחקנים אבל בהמשך למה שאמרת לגבי היכולות ההתקפיות שלו, הייתי רוצה לראות אותו אפילו יותר מאחורה, במקום אחד הקשרים האחוריים(לפחות נגד קבוצות חלשות יותר).

    אם אתה אומר שגם אצלכם הוא בא לתת עבודה כנראה שבאמת היה לו סוויץ' בראש, כי כשהיה ילד צעיר בהפועל הוא היה סוג של פרימדונה.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה לדבר עליהם אחרי המשחק נגד בני יהודה:

    א. קבוצות בליגת העל למדו איך כדאי לשחק נגד מכבי נתניה. לא סתם את שתי התצוגות הטובות ביותר שלה הציגה הקבוצה נגד שני מאמנים זרים בשנת האימון הראשונה שלהם בישראל וסביר להניח שגם הם, תוך זמן לא רב, יבינו שכדאי להשאיר עשרה שחקנים מאחורי הכדור ואז לצפות בהנאה בתחרות הריצה שתתפתח בין החלוץ שבקבוצה שלהם לבלם שבמכבי נתניה.

    ב. הדרך בה מכבי נתניה הפסידה להפועל חיפה ובני יהודה צריכה להדליק לאייל סגל נורה אדומה. למה ומדוע? כי לשתי היריבות הללו יש דרך אחת בה הן משחקות כבר שנה שנייה ברציפות ולמרות זאת צוות האימון של מכבי נתניה החליט לשחק לידיים של המאמנים שמולו.

    ג. מכבי נתניה היא קבוצה מישראל, בני יהודה היא קבוצה מישראל, סתיו פיניש הוא שחקן מישראל. בני יהודה וויתרה בקיץ האחרון על סתיו פיניש. אנחנו מתעסקים כאן בכדורגל ישראלי. מבחינת מה שהולך במגרש, בני יהודה בקושי עוברת את החצי, אבל כשהיא עושה את זה, היא מגיעה למצב שיש שחקן שלה מול השוער. מה יותר מתבקש מלהכניס את סתיו פיניש?

    ד. מהרגע שגבי קניקובסקי יצא, החלוצים של מכבי נתניה הפסיקה לקבל כדורים תוך כדי משחק שוטף. כשאביב אברהם יצא, זה כבר הפך להיות משחק שמזכיר יותר סטנגה, שמן הסתם התאים יותר לבני יהודה. מסתמן שאת השלישייה עלי מוחמד-אביב אברהם-גבי קניקובסקי צריך להשאיר בכל מצב במגרש, גם במחיר של וויתור על אחד מהחלוצים.

    ה. בקרב הקהל של מכבי נתניה יש מנהג גזעני ומטופש להכריז על כל חלוץ שחום-עור שהוא "לרי קיודה החדש!". נראה שצוות המאמנים של מכבי נתניה נדבק בזה גם וחושב שהוא הולך לייצר את "טוני וואקמה החדש!", אחרת אין לי שום הסבר איך שחקן שבעונה החולפת הראה ניצוצות בתור חלוץ מוצב פעם אחר פעם בתור קשר על קו שמאל. מקווה בשביל יונס מלדה שצוות האימון לא יחשוב עליו בעוד כמה שבועות שהם יכולים ליצור ממנו את ה"ג'ון אוגו החדש!" או את ה"וינסנט אניימה החדש!".

    סעיף בונוס:

    ו. רוני לוי על המדף.
     
    kufsa, yakov_y, גלץ ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני מפרגן לצמד לא מעט ולגישה החיובית שלהם למשחק.
    משחקים כמו נגד סכנין, למרות תוצאה מאכזבת, גורמים לי להבין שהם כן יודעים לעשות התאמות כשצריך, וסכנין שנראית כמו קבוצה טובה בליגה(גם אם לא לפי התוצאות אז כן לפי צורת המשחק) בוטלה מולנו לחלוטין וכבשה שיוויון ממצב נייח והגיעה אולי לעוד מצב אחד לקראת הסוף.
    גם מכבי ת"א לא הגיעה כמעט למצבים וגם ק"ש. כאילו עשה רושם שכן היה אפקט חיובי לתבוסה במחזור הראשון.
    המשחק מול בני יהודה מבחינתי שוב היה לחזור לאותה צורת משחק מופקרת עם הגנה גבוהה וחשופה בצורה מחפירה למתפרצות.
    אין לי בעיה שהם מתכוננים לכל משחק אותו דבר ושואפים לשחק את המשחק שהם רוצים לשחק. אבל דחילק... זו ליגה פח שלא ישר נענשים בה ולכן יש למאמן את ההזדמנות לשנות לפני שהוא נענש. במשחקים באירופה אנחנו מיד נענשים. בארץ בני יהודה יכולה להגיע 3-4 פעמים עם 3 מול 3, 4 מול 4, 4 מול 3 ולא לכבוש- כי פעם לא ימסרו טוב, פעם הויבך יקרא את המסירה ויחטוף, פעם טוויטו יקרא את המסירה ויחטוף ופעם דודי תירם ישים גוף ויחסום. יורדים למחצית. לכולם ברור שמשהו לא עובד. ועולים למחצית השניה בדיוק אותו דבר וכשמתחילים עם החילופים המצב אפילו מחמיר. עם זה אני לא יכול להשלים והחברים כאן עדים שאני מתחיל לאבד סבלנות לגישה היהירה והמנותקת הזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/18
    kufsa, Sir Alex Ferguson, גלץ ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה עם מוטי ברשצקי?
    משחק?
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    נכנס נגד אשדוד וישר בישל את הפנדל.
    וגם הפעם נכנס מחליף. לדעתי זה היה חילוף רע. הוא החליף את גבי קניקובסקי שבהחלט לא היה טוב אבל גם אם הוא לא טוב הוא שחקן מאוד נמרץ ומשקיען שגם שיחק 50/50(אביב אברהם שיחק מתחת לחלוץ). ברשצקי שחקן התקפי. הוא לא יכול לשחק 50/50 אז אביב אברהם שגם הוא היה ביום חלש(אני בכלל מתפלא שהוא נשאר על הדשא אחרי הכניסה הברוטלית של דין מורי המטונף שכל שופט נורמלי שולח אותו למקלחת מוקדמת על זה אבל מהשופטים כאן אני באמת כבר לא מצפה לכלום...) ירד לשחק 50/50 והיינו עוד יותר חשופים והשיא היה כשמלאדה החליף את אביב... כאילו רבאק... מה חשתבם לעצמכם שהשארתם את עלי מוחמד ואולסק לבד באמצע???
    ואם נחזור לשאלה שלך, אני קיבלתי כאן בפורום הרבה רשמים טובים על ברשצקי- גם כשחקן, גם מבחינת יכולות, גם מבחינת אופי וגם ראיתי אותו בעצמי בלאומית- כולל מולנו- הוא מאוד הרשים אותי. והאמת? משהו לא מסתדר לי. נראה כבד... ממש צ'אבי... אפילו איטי... גם בריצה וגם בתגובות... מספרים על היעדר כושר משחק... אם כך נראה שחקן נבחרת צעירה(לא יודע אם עדיין... בטח שעד לא מזמן...) בתחילת אוקטובר זה מסביר הרבה דברים...
    נחכה ונראה לאן זה הולך... מקסימום לא ממשים את האופציה... זה היתרון בלהשאיל שחקנים עם אופציה סבירה... יהיו כוכבים- יש כסף להחתים... לא יהיה טובים- ביי ביי ברשצקי... ביי ביי יניב בריק... כמו שאמרנו ביי ביי לבן צעירי... לא קרה כלום...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.