מחזור 11 - לקראת שבוע של כדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏29/11/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בכל פעם שאני שומע את הקהל של הפועל מעודד בטירוף למרות הכל - יש לי צמרמורת ואני כותב לחבר 'איך לא נסענו'; ואחר-כך, לרוב אחרי כדורגל מחריד, או בתוצאה הסופית, כמו אתמול, אני אומר לעצמי - 'תודה לאל נשארתי בבית', אפשר לעודד גם משם. ברוך הבא אופיר חיים! הוא קיבל שיקוף מושלם של הקבוצה שיש לו וכל מגרעותיה.
    הפועל הייתה אתמול קצת יותר נמרצת מהרגיל, מסירות מהירות בלי להתמזמז עם הכדור(אלא אם כן מדובר בזיקרי), קצת יותר מסוכנת, אשכרה האמנתי שהשער השני יגיע, דמארי למשל לא הגיע באף משחק העונה לשלושה מצבים לגול(וחבל שכבש רק אחד), אבל זה לא שווה שום דבר אם שוב אין יותר מתיקו. עגייב הוא השחקן היחיד בקבוצה הזו שמותר לו לכדרר לדעתי אבל הוא מפספס תמיד את הטיימינג בבעיטה וחבל. יכול להיות שאם הייתה לו קבלת ההחלטות - הוא היה משחק בקבוצה טובה יותר. מבואס מהתיקו ובטח כשזה הגיע אחרי שטות של אליאס. מה הוא חושב שהוא מודריץ'? שיש ביציע סקאוט מליברפול? תעיף כדור קיבינימאט, הדבר שהכי מרגיז אותי זה שאננות וחוסר אחריות. על כל חילוץ כדור יש לו איבוד כדור, ואני בטוח שהוא לא יישן טוב בלילה. #הפועל לא תרד

    אני חושב שבעוד להפועל 'הגיע' להיות עם עוד 4-6 נקודות למשל, אז בבית"ר המצב קשה יותר, מספר הנקודות בדיוק משקף את היכולת שלה, ההפסד אתמול היה נוראי ממה שראיתי, ועכשיו אי-אפשר כבר להאשים את לוזון. הסגל לא מאוזן, אבל עדיין.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אז 9 שעות אחרי שהדם קר יותר אפשר לנתח את ה״גועל נפש״ של אתמול.
    משחק נוראי שלנו למרות שאפשר איכשהו כן לחלק לשתי מחציות-
    הראשונה- פשוט אוסף של שחקנים שנראו כאילו נפגשו אתמול לראשונה ואמרו להם- קחו, תלבשו חולצה צהובה- הם האדומים- המטרה היא להכניס את הכדור לתוך המלבן בקצה.
    פשוט שום כלום. איך כתב אייל סגל בפוסט שלו? ״אני בטוח שגם גדולי המזוכיסטים סבלו אתמול״. כן, סבלתי אתמול. לא רק אני- לא סתם אמרתי אתמול ״גועל נפש״- זה נשמע מכל כיוון בדרך לאוטו. היותר יצירתיים אף כינו את המשחק כ״שוד היהלומים הגדול״, ואת השיוויון כ״נס חנוכה״.
    ובכל זאת השינויים במחצית השניה לפחות ייצרו מצבים- מלמד בחצי מצב יכול היה לכבוש, לבקוביץ מנע שער מקוגבנייה, הפנדל(דוגרי- לא יודע אם הייתי שורק- בכל מקרה שיפוט מגעיל, שופט שלהבדיל ממה שנאמר כאן פשוט לא נתן למשחק לזרום, כל חילוץ כדור טיפה אגרסיבי ישר שריקה, ולא ברור לי איך משחק כזה נגמר עם כל כך הרבה צהובים לנו וכל כך מעט צהובים להפועל- לגוטליב על הריב עם באציריי ולדעתי עוד צהוב אחד- אותנו מילא בצהובים על כל עבירה) ומיד אחרי השיוויון עוד התקפה שיכולה היתה להשלים מהפך- אם כבר לשדוד למה לא עד הסוף?

    אני באמת לא מצליח להבין למה דראפיץ רואה מחצית כל כך מחפירה, הגול באוויר, והוא פשוט לא מנסה להשפיע. הקבוצה לא משחקת. כל ילד רואה שמשהו לא עובד. שהכי קרוב שלך למצב זה שמגן הפועל נופל תוך כדי שהוא עושה עבירה וכשמלמד יכול לרוץ מול שוער הסמרטוט שורק נגדו- ואתה לא עושה שום שינוי??? למה לחכות למחצית כשהמשחק נראה כל כך מחפיר??? מילא שגם הפועל היתה מחפירה אבל באיזשהו שלב היא נכנסה למשחק ופשוט עשתה לנו ביה״ס. לפני הגול היו כמה כמעטים. תתעורר בן אדם... מותר לעשות חילוף לפני המחצית. טוב, לפחות לא חיכה לדקה 60...

    וקצת לגבי היריבה- הרבה זמן לא ראיתי קבוצה שהיא לא ב״ש, מכבי ת״א ומכבי חיפה שבאה ליזום ואשכרה גם ידעה לעשות את זה. אשכרה ידעה מה לעשות עם הכדור. אשכרה ידעה להגיע למצבים. ואשכרה לא התחיל להגעיל את המשחק ולמשוך זמן כשהיא הובילה.
    כשזו מכבי חיפה נניח אתה מבין שיש איזה עניין של גאווה ומסורת. בהפועל ת״א לא גאווה ולא מסורת. להפועל אין בעיה להגעיל משחק.
    הפועל פשוט קבוצה טובה ואני באמת חושב שההבדל בינה לבין בני יהודה נגיד- זה בכושר של עגייב ודמארי.
    הגנה טובה יש. קישור חרוץ יש. יודעים לייצר מצבים.
    חלוצים עם יכולת יש- אני יודע שהיינו ממש גרועים אתמול- אבל אם מה שהיה אתמול ומה שראיתי בקצת שראיתי במשחקים אחרים של הפועל- יש להם קבוצה אחלה שכמו כל הליגה בערך- יכולה לעשות פליאוף עליון.

    הפנים לטדי ... ו...
    יאללה לאושש את בית״ר


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמו שכתבת אבל, נתניה הייתה חלשה מהמצופה, גם אשדוד הייתה חלשה מהמצופה במשחק בו הפועל הייתה חייבת לתת שלישייה או רביעייה כשיצרה אינספור מצבים. עגייב שחקן טוב אבל לא גולר, לוקה בחסר בפעולה האחרונה, מאמין שכאשר הוא לא משחק בקבוצה שלך ואתה רואה אותו בתקצירים בשבת ביציע וכן-הלאה - אתה מתלהב, אבל כשאתה רואה כל דקה על כר הדשא אתה מבין שזה מה שהוא שווה, רוצה לומר - אני לא באמת מאמין שייצא הקטשופ ממנו והוא יבקיע אפילו 7 שערים. אם דמארי כל ערב יהיה כמו אתמול - קניתי. אני עדיין לא ראיתי את הפועל משחקת טוב נגד קבוצה שלא מציגה משחק קטסטרופה וחמור מכך - אנחנו לא יודעים לקחת.
    לגבי נתניה, אז קודם כל היה שיפור במחצית השנייה. מעבר לכך, לעתים כשאין היררכיה בקבוצה וכרגע כל הצעירים הם במעמד שווה, אין שחקן כמו ערן לוי שיקח כדור כל התקפה או דיא סבע לדוגמא, אז לעתים זה נבלע איכשהו. קונדוגוביה לדעתי עשה מהלך אחד ענק והעלים שחקן הגנה שלנו אבל בעט רע מדי למרכז השער. אני חושב שגיא מלמד רכש מצוין והייתי רוצה לראות את ברשצקי משחק יותר. הוא שחקן עם סגנון משחק אחר ממה שיש להפועל ת"א היום - הוא בטח לא רץ כמו תרנגול עיוור - נניח זקרי ועאבד שהוא בלתי-נסבל, או גנדה, והוא לא ממש סוליסט כמו עגייב.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אם אשדוד קטסטרופה, ונתניה קטסטרופה, ובני יהודה לא עשו כלום מולנו, וק"ש גם לא היו עדיפים עלינו, ונגד ב"ש שיחקנו לא רע בכלל ברוב הדקות... יכול להיות שהקבוצות האלו קטסטרופה כי הפועל גרמה להם להיראות ככה? או לחלופין כי זאת הרמה של הליגה?

    בכמה משחקים העונה לא היינו עדיפים על היריבה בכמות המצבים לשער, אחוזי השליטה בכדור או כל מדד לקביעת מי הייתה העדיפה על המגרש?

    יש להפועל לא מעט בעיות מקצועיות גם חוץ מהחלק ההתקפי, אבל בסופו של דבר הסיבה העיקרית שאנחנו לא במקום של פלייאוף עליון היום היא שאין מי שישים שער.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    וזה כי תכלס אני לא סומך על אף אחד בקבוצה הזו שיידע לשים גול כשהוא מגיע למצב, במיוחד לא עגייב עם ההטעיות בניון האלה שלו עד שבולמים אותו.

    אני מעדיף שנגיע ל3 מצבים טובים באמת במשחק ושכולם יהיו של דמארי מאשר שנגיע ל7 מצבים כשאחד של דמארי והיתר של זיקרי, עגייב, ספורי ולקס.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא זוכר כבר איך זה מרגיש לנצח, ומה יקרה כשנשחק באמת גרוע? צריך לברוח מהתחתית קודם כל, שבעתי ממחמאות. הדבר היחיד שמשותף לכל המשחקים שציינת - לא ניצחנו, ובכולם חוץ מנתניה - לא כבשנו. המשחקים הם שונים. אשדוד סומנה כקבוצה החלשה בליגה. נתניה הייתה ביום רע. נגד בני-יהודה היינו מביכים, לא יצרנו שום מצב, כנ"ל נגד ק"ש, מוזמנים לגשת שוב לתחתית. 'לא היו עדיפים עליינו' - וואו, איזה גדולים אנחנו, סחטיין.
    על ההפסד בטרנר לא הייתה לי ביקורת, הכל מסתכם במילה אחת 'חבל'. אגב, אתם יודעים, גם שחקן שהוא לא חלוץ או 'שחקן התקפה' יכול לתת גול, אין חוקים נגד זה. למשל עגייב מתוך הרחבה, אפילו ספורי שבנוער היה מבקיע. המצב של לקס היה יותר מסובך לצורך העניין.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מה לעשות שאם אתה עדיף כמעט בכל משחק על קבוצות שנמצאות 10 מקומות מעליך זה מעיד על משהו. נגיד על חוסר יכולת לסיים מצבים. ועל כך שאי אפשר להפיל הכל על "במקרה היריבות תמיד ביום קטסטרופה" כמו שאתה עשית.
    כן, אני יודע שאנחנו בתחתית, חשבתי שהמטרה של הפורום זה לנתח מקצועית ולא לספר מה קורה בטבלה.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אחרי אתמול אני יודע סופית שזו פשוט ליגה גרועה.
    לא מעניין אותי שחדרה מקום 2 ובני יהודה 3 וכאלה.

    ראיתי מולינו את אשדוד, נתניה, ק"ש, רעננה, הפועל חיפה, בני יהודה.

    היינו טובים בהרבה בכל המשחקים האלה למרות שהסתיימו בתיקו (חוץ מהפועל חיפה).

    אין מצב שהפועל חלשה יותר מ12 קבוצות בליגה הזו. אין סרט כזה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אמרתי שנרד ליגה. ואני כן ניתחתי מקצועית. אני פשוט חולק על הצורה בה אתה מנתח את המשחקים. יש לנו בעייה לא רק בסיומת, אלא גם ביצירת מצבים, בטח במשחק עומד. נגד נתניה היה אפשר להתפרץ, לא כל הקבוצות משחקות ככה. ולא בכל המשחקים יצרנו הרבה הזדמנויות. גם השחקנים הטובים בארץ לא באמת כובשים 1מ-1, אלא אם כן זה ערן זהבי. תעבור שוב על התקצירים נגד בני-יהודה, הפועל ק"ש(אפילו היינו פחות טובים) ונגד הפועל רעננה. ואם לא מבקיעים במשחקי בית נגד אשדוד ורעננה, אז מתי כן? ואני מוסיף 'בעיה חדשה' - מנטאלית. היה מספיק זמן לכבוש נגד מכבי חיפה לדוגמא גם כשספגנו את שער השיוויון - ובסוף הפסדנו, לא יצאנו מזה, וגם אתמול היה מספיק זמן לתקוף בכל הכוח כדי לכבוש את השער השני. אנחנו סופגים ומורידים ראש.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אף אחד לא אמר שאין לנו בעיות חוץ מהסיומת. להפך, תלך 2 הודעות אחורה ותראה שכתבתי במפורש - "להפועל יש הרבה בעיות מקצועיות".
    אבל, מה שמבדיל בינינו לבין המקום השישי הוא לא יצירת המצבים(מקום שישי בליגה לפני המשחק אתמול) ולא ההגנה, אלא הסיומת של החלק ההתקפי. כמעט שום משחק לא הגיע לנו להפסיד ולא מעט הגיע לנו לנצח.

    ואני דווקא ממש לא פוסל את האופציה של ירידה, בקצב הזה עוד כמה שבועות כשהליגה תתעצב מדד הלחץ יהיה כל כך גבוה שכנראה שגם לא תשחק כדורגל כל כך חיובי ואז תימדד על האופי של ההרכב שלך, שחצי ממנו לא חצה את גיל 22.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/18
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    להפועל יש בעיקר בעיה מנטלית, אפשר לחשוב איזה סקוררים יש העונה בליגת ג'פניקה
    לא צריך להיות סקורר גדול בשביל לתת תפוקה בליגת הזאת.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא קשור לשאר הסקוררים. עגייב, זיקרי, עאבד והיתר אצלינו לא יודעים לתת גולים.

    רק דמארי יודע לתת גול כשהוא מגיע למצב בקבוצה הזו.

    מגיעים למצבים הכל טוב ויפה, אבל בסוף צריך שלמצבים יגיעו שחקנים שיודעים לשים את הכדור ברשת.
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אני חושב שהחלוצים שיש לכם מספיק טובים בשביל להוביל את הקבוצה שלכם למקום הרבה יותר טוב
    הליגה העונה מחרידה, אין פה כלום, לא הגנות ולא התקפות
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הליגה הזאת נוראית, אני מסכים.
    אבל זה לא ישנה את העובדה שעגייב וזיקרי לא יודעים לתת גול.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    זיקרי אגב נתן כמה כדורים יפים מאוד. יש לו כדורגל, לדעתי הלחץ פוגע בו והוא יתן בהמשך הרבה יותר ממה שנתן תחת רפואה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.