הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. נתחיל דווקא מהסוף, כתבתי באופן עקבי בתחילת השנה ואני ממשיך לטעון שהפועל תל אביב העונה הייתה סופר אפורה וסופר טקטית.
    ספורי השנה עשה לפרקים מה שעשה לפרקים בנתניה, עדין לא יציב לאורך עונה שלמה.
    עידן כהן התקדם יפה מאוד, למרות שמצד שני גם אחרי שהפועל תל אביב הבטיחה הישארות רז שלמה נשאר בספסל באופן לא מובן, למה לא להמשיך לקדם אותו אחרי שהעונה כבר הסתיימה?
    זוכר רצף תוצאות של 0-0 של הפועל תל אביב שניסיתי לראות את המשחקים שלהם וכמעט נרדמתי. היו גם משחקים שהחמיצו, אבל לא חושב שיש מישהו שיגיד שהפועל תל אביב השנה הייתה מהקבוצות ההתקפיות בליגה.

    2. כתבתי בעבר שאני לא אובייקטיבי בקשר לניסו אביטן. הוא אחד משלנו, יצא לי לדבר איתו בעבר ולהתרשם גם מהאופי הנהדר שלו ואני שמח ורוצה בהצלחתו.
    עם זאת, למקרה שלא הובנתי, בהודעה למעלה הצגתי את שני הצדדים למטבע בכל הקשור להאם הוא יהיה בובה של ההנהלה בהפועל תל אביב. כלומר מצד אחד הוא כן אמר את מה שהוא חושב גם בחדרה וגם בבאר שבע, מצד שני בסוף כן פירקו לו את הקבוצה בינואר בחדרה למרות ההתנגדות והאיומים שלו והוא עדין נשאר, ואותו הדבר בבאר שבע כשניסה להיות עוזר מאמן עם מילה תחת גיא לוי ולא נתנו לו הוא כן הסכים לחזור לאמן את הנוער/הנערים ולא עזב.
     
  2. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ניסו אביטן - ציון 3.
    עושה את אותה מפגרת שעשה בתור שחקן.

    את הגורם הכי חשוב שכחת פרגוסון, הוא יקבל יד חופשית לבחירת זרים כמו בחדרה ? חחחחחחחחחחחחחחחח
    שיהיה לו בהצלחה לבחור שחקנים בדרג השלישי מהליגה המקומית באפריקה. מי יודע, אולי הוא יצליח להחנית את הלאונרדו אווסו/עמנואל בואטנג הבאים....
     
    oranfu ו-קשר ימני אוהבים את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    לא מסוגל להסכים עם שום מילה כאן.
    נתחיל מהדבר שהכי משגע אותי בהודעה הזאת, ראיתי את עידן כהן בלאומית, הוא ממש לא היה תקוע, היה מעולה ורציתי אותו בנתניה, טלקיסקי ביקר אותו פה ואחר כך הסכים איתי.
    רמזי ספורי החל את ההתקדמות שלו במכבי נתניה, עבר לשחק מאגף ימין לאמצע במכבי נתניה, משחק הלחץ היה במכבי נתניה וגם ההתקדמות שלו גם עם החופש שקיבל ליד ערן לוי ודיא סבע, קיבל גם ביטחון מהמאמנים ומקום קבע בהרכב.
    היה מעולה בחצי עונה במכבי נתניה, כבש רק 2 שערים בגלל הסיומת הרעה אבל היה מצוין, חבל שלא המשיך.

    מי אשם שהפועל לא מסוגלת לשים כלום ?
    מי אחראי לעומר דמארי, מוליץ׳, עבאד וספורי ?
    למעט חצי עונה רועי זיכרי שהוא חלוץ עם מספרים עלובים, כנ״ל מוליץ׳.
    עומר דמארי עם 8 שערים ב-4 שנים לפני שהגיע להפועל, עבאד מחמיצן כרוני ידוע ואת המספרים של ספורי בקריירה ראית ?
    זה שרפואה נפל עם החלוצים למרות הכדורגל היפה זה רק לרעתו.

    קובי רפואה משחק סופר הגנתי, המגנים עושים רק הגנה ולא תורמים למשחק ההתקפה, בכלל אין להם מגנים טובים מהצד ההתקפי, מרכז השדה שלו תמיד כמעט מורכב מ-2 קשרים אחוריים למרות שזה רק ליגת העל, מרכז שדה אפור.

    כדורגל יפה, רואים עבודה של מאמן, חסר מזל אין ספק, משחק הגנה מעולה, עמידה טובה, הכל טוב ויפה ועדיין תקציב של 35 מיליון שקל ופלייאוף תחתון בלי משהו משמעותי ברכש או בשאר המפעלים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    יד חופשית בסכומים שהוא קיבל? מה הסיכוי שיפגע שוב? בחדרה עדין יש תנאים של ליגה א׳ מבחינת מעטפת, תקציב הכי נמוך בליגה, מחייבים אותך לבנות קבוצה על מושאלים וילדים כי אין תקציב ואין כוח משיכה, איפה זה ואיפה הפועל תל אביב.
    מקווה בשבילו שיצליח לקחת את לוסיו איתו, מתאים ללוסיו כמו כפפה ליד קבוצה כמו הפועל עם קהל גדול.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    רמזי של העונה טוב משמעותית מכל עונה אחרת שלו, במיוחד חצי העונה השני. הוא עדיין דביל אבל הוא מראה המון ניצוצות וזה מתבטא במספרים.

    הוא לא אשם. הוא רצה חיזוקים להתקפה מעבר למה שהיה לו, ולא נתנו לו. הקבוצה שלו הציגה כדורגל התקפי והגיעה להמון מצבים שפוספסו, אי אפשר לבוא בטענות למאמן על חוסר איכות של שחקני ההתקפה כאשר הבעלים סוגרים את הברז ולא מאפשרים לשחקנים איכותיים להגיע. דמארי לא רלוונטי באותה מידה שספורי לא רלווטי, מדובר בעיקר על עאבד, קאיו וזיקרי.

    כשאני ראיתי את הפועל, פירסמן ועידן כהן (לא כל שחקן שנראה טוב בלאומית נראה טוב בליגת העל בחיאת, למדנו את זה מספיק פעמים) עלו קדימה לא מעט והיו מעורבים במשחק ההתקפה. הם פשוט קבוצה טובה.

    ודי עם הססמאות של "שני קשרים אחוריים", "תקציב גבוה ועדיין פלייאוף תחתון". זה כדורגל על אמת, לא משחק מחשב. יש אלף ואחד משתנים רלוונטיים ואם הקבוצה מתפקדת כמו שצריך עם בואטנג ופריירה, שישחק עם בואטנג ופריירה גם אם זה לא מסתדר עם האג'נדה על הנייר.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    לא יודע למה @EO11 רואה את הפועל מבחירה אבל הוא יודע על מה הוא מדבר. רפואה הוציא 120% מהכלים שהיו לו, ואם התקפה טיפה פחות אימפוטנתית/ללא פארסת אופיר חיים, היה מוביל את המועדון לפלייאוף העליון ישר אחרי עלייה.

    לצערי סיכוי טוב שגם ספורי וגם פירסמן, 2 השחקנים שנתנו את העונה האינדוודואלית הכי טובה, לא ימשיכו בשנה הבאה. פירסמן בכלל מקבל המון ביקורת מהקהל שלנו ומצופים נייטרלים והוא באמת נראה כמו נגר במבט ראשון, אבל הוא כנראה המגן הכי טוב בליגה, הגנתית והתקפית(הכי הרבה מסירות מפתח מהמגנים, והכי הרבה ספרינטים בליגה). הוכחה חיה לכך שכושר גופני עושה את ההבדל בליגה הזאת.

    לפי מה שמסתמן כרגע לא משנה בכלל מי יהיה המאמן, כי כל השחקנים שבאמת שווים משהו מועמדים לעזוב(ספורי, פירסמן, גוטליב ודגני), ואין מי שישקיע במחליפים שלהם. החזרה לבלומפילד היא להערכתי ההזדמנות הכי טובה שתהיה לשווק את הקבוצה לרוכשים פוטנציאליים, אבל במקום לשמור על הבסיס הקיים ולהביא כמה חיזוקים נקודתיים שאולי יובילו לפלייאוף העליון(ועם התשומת הלב הנלווית הדרך לרוכש תהיה הרבה יותר קלה), אנחנו בדרך לפינוי-בינוי א-לה הניסנובס עם זרים בני 19 בשכר מינימום ומנויים הכי יקרים בליגה. דיכאון גדול להיות אוהד של המועדון הזה בשנים האחרונות.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    @EO11
    תקציב גבוה זאת סיסמא ?
    המטרות של הקבוצה לא אמורות להיקבע בעיקר ע״י התקציב ?
    לא אמרתי שהעונה הנוכחית היא כישלון אבל פלייאוף עליון הייתה אמורה להיות מטרה ריאלית.

    הוא רצה חיזוקים ולא קיבל... קיבל מעל ומעבר ביחס לדיווחים על התקציב, כל ההדלפות של השחקנים שרצו זה כבר חזירות.
    אוראל דגני קיבל שידרוג בחוזה שלא מגיע לו, קובי רפואה אחראי לזה.
    אחמד עבאד חתם על חוזה כבד בקיץ.
    עומר דמארי קיבל חוזה כבד בקיץ, קובי רפואה אמר שהוא היה המטרה ה-1 שלו והוא האחראי.
    הקשר הברזיאלי ששוחרר היה של רפואה, לקח אחריות על השחקן שהיה עם חוזה של 250 אלף דולר.
    קלאודמיר עם חוזה של 150 אלף דולר.
    העיקר קובי רפואה רצה חיזוק ולא קיבל...
    אם נשפוט כל שחקן רכש במקרה הכי טוב קובי רפואה יעמוד על 50% הצלחה, שלא נחשב שמדובר כאן בהפועל חדרה.

    @חייל שוקולד
    מדברים על ניסו אביטן של הפועל חדרה או על ניסו אביטן החדש בהפועל ת״א ?
    זרים בני 19 בשכר מינימום ? זר ברזיאלי ששוחרר, קלאודמיר, דמארי, עבאד, דגני עם חוזים גדולים, אני לא אתפלא אם כן גוטליב, אלו חוזים שחצי מקבוצות הליגה לא משלמות.

    קובי רפואה לא הוציא 120% מהסגל, ניסו אביטן/אבוקסיס אולי כן, דראפיץ׳ אולי גם, מאמנים שנאלצו גם לוותר על הכוכבים שלהם בקיץ, בנו קבוצה מחדש והיה להם קשיים גדולים יותר.
    הסגל של הפועל ת״א טוב מהסגל של חדרה ושווה לסגל של בני יהודה לפחות, שתי הקבוצות עם תקציב שכר השחקנים הנמוך בליגה.

    אני רק אציין שלא אהבתי את הפיטורים של רפואה, זאת העונה הכי גרועה בקריירה שלו וזאת עונה ממוצעת ביחס לציפיות, ידע רק הצלחות עד עכשיו.
    בנוגע לניסו אביטן, מהישראלים הטובים בליגה לפי השנתיים האחרונות בשוק הקטן שלנו.
    בנוגע לניסנובים, מהרגע הראשון היה ניתן לשים לב שהם חולי תקשורת, לא רוצה לדמיין מה ייקרה אם ישיגו הישג רציני.
    הייתי מחזיר מהשאלה את שולמייסטר, פרץ, נחמיאס, בדש וברשצקי מהשאלה, אני אישית מקווה שברשצקי יישאר בנתניה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו תהיה אבידה גדולה לאבד את ספורי אחרי שנה ראשונה בה מימש את הפוטנציאל הגדול שלו (כל הדיבורים האלה על "התותח מהנוער"), אבל שום דבר כבר לא יפתיע אותי למען האמת, ואם לגביו אפשר עוד לזקוף חלק מהעניין גם למכבי נתניה שם היה מושאל (ספורי סבל מהקהל של הפועל וזו הייתה בעייה מנטאלית, וראינו את הטעות נגד מכבי חיפה אבל מי זוכר), הרי שעידן כהן, שי אליאס וניר לקס הם באחריותו הבלעדית. רפואה כנראה בעייתי ביחסי האנוש עם ההנהלה בלבד, היחיד על כר הדשא שזכה להתעלמות הוא אריק ינקו שקצת כואב עליו אבל רובי לבקוביץ' קיבל את הצ'אנס בהחלטה אמיצה ורשם עונה גדולה. כבר כתבתי: היו לנו שחקני פח זבל מקדימה ששברו שיאים של חוסר יכולת\החמצות\טיפשות, וגם אם קובי צועק ומשתולל, הדבר שמקנה לשחקן כדורגל הכי הרבה ביטחון זו העובדה שהוא ב-11 גם במשחק הבא.

    אחרי כמות השחקנים הגדולים שהמועדון הזה איבד בעשור האחרון, מאיתי שכטר, גילי ורמוט וגיבורי הדאבל האחרים, אני לא ממש אתבאס אבל אני לא רואה אופק חיובי לקבוצה הזו, "בלומפילד" זו סיסמה ותו לא. כל עונה שגוטליב ממשיך אצלינו זה מבחינתי די מוזר כי הוא בספק מאז העונה השנייה שלו בערך. יש לנו את רז שלמה.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    לא סתם אנחנו לא מקושרים לאף שחקן בסדר גודל הזה. תקועים עם החוזים של דמארי ועאבד והתקציב הולך להצמטצם והפעילות היחידה שלנו בשוק ההעברות בחודשים האחרונים זה להנחית נערים מחול למבחנים. השחקנים הכי מטורפים שאנחנו מקושרים אליהם אלה בוזגלו שחקן העבר ובלם בן 32 מחדרה שאם יגיע זה אומר שגוטליב/דגני יעזבו.
    לא חושב שקלאודמיר וגוטליב(חוזה ישן) מרוויחים סכומים שאין בקבוצות אחרות, גם קאיו לא. רק דגני, דמארי ועאבד.

    מבחינת מיקום כנראה שלא, אבל אי אפשר להסתכל על הדברים רק לפי מקום. רפואה נאלץ להתמודד עם העדרותו של דמארי כל העונה, וחוסר מזל/יכולת סיום נוראית. עאבד, קאיו וזיקרי ביכולת של ליגה לאומית והיו שחקני רוטציה-הרכב העונה. אני לא יכול להפיל עליו אחריות על ההתקפה שנבנתה בדיוק כמו שהוא לא מקבל קרדיט על בואטנג וקלאודמיר, פשוט כי הניסנובס בנו את הקבוצה בשבילו, בהתאם למה שיש בשוק ולא מתוך מחשבה אמיתית(כי אין רצון או יכולת להשקיע בסכומי העברה).
    בסופו של דבר מספיק שבאחד מהמשחקים נגד חדרה לא היינו סופגים בדקה ה90, או שבמשחק נגד אשדוד עם 34 בעיטות לשער ההתקפה היית מצליחה לכבוש גול אחד, או פשוט שלא היו מפטרים אותו בשביל אופיר חיים - והפועל תל אביב בפלייאוף העליון על חשבון חדרה, עם רפואה מועמד למאמן העונה.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מועמד למאמן העונה זה שקר לבן, חצי ליגה יכולה להיות מועמדים לכך כי הליגה החליפה הרבה מאמנים.
    מרקו בלבול גם יכול להיות מועמד לדוגמא.

    הפועל חיפה יכלה להיות בפלייאוף העליון, רק נקודה פחות.
    ק״ש ורעננה גם כן היו צריכות רק ניצחון, קורצקי גם יכל להיות מועמד למאמן העונה.

    אופיר חיים היה פחות או יותר עם אותם אחוזי הצלחה כמו רפואה לפני הפיטורים, חיים לא תרם ולא הרס להפועל.

    אם קבעו לרפואה את בסגל עדיין האחריות שלו.
    רפואה אמר אחרי הפיטורים במפורש שהוא אחראי על הקשר הברזילאי ועומר דמארי, חידוש החוזה של דגני, בנה את התקציב לא טוב ויש לו אחריות לכך.
    הסיומת הלא טובה זה לרעת רפואה ולא לזכות כו שמנסים לעשות.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    חיים הוציא 7 נקודות ב6 משחקים קלים, שבמקבילים להם רפואה הוציא 11. מזכיר שהמועדון היה מרחק 2 נקודות מהפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

    אז הוא אמר, דמארי היה מגיע גם בלעדיו ודגני היה מקבל חוזה חדש גם בלעדיו. ברנרדו הנפילה היחידה שאפשר להפיל עליו(אגב, לטעמי אם לא היה מבקש להשתחרר כל כך מהר הוא יכל להצליח בהמשך העונה). לא באמת הייתה בנייה של מאמן בהפועל תל אביב בקיץ הקודם ואני לא חושב שזה נתון לויכוח, הביאו כמה שחקנים שהיו חופשיים. הסיפור עם הפיטורים של רפואה בקיץ הקודם לא היו כי הוא רצה להביא שחקנים אחרים, אלא כי הוא רצה לראות השקעה של המועדון, כל השקעה, מתוך חשש שאם לא הוא יתבזה בליגה, ואת החשש הזה שלו הרגיעו עם ההחתמות של דמארי ועאבד.
    למה הוא אחראי לסיומת הרעה של השחקנים? דמארי נפצע לו, גם אם הוא אחראי בלעדי להחתמה שלו אז בגג האשמה שלו היא שלא קרא נכון את מצבו הבריאותי. אבל שוב, זה לא שההחלטה הייתה בין דמארי לחלוץ טוב אחר, זה היה דמארי או דמארי.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    לא. מטרות נקבעות על פי מה שיש לקבוצה. ל-10 מקבוצות הליגה יש הבדל זניח בתקציב וחלק נרחב מקבוצות הליגה מתבסס על נכסים של קבוצות אחרות, ההתעסקות בזה בישראל מגוחכת לחלוטין.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אמר אוהד קבוצה שזכתה ב-7 עונות של 120-150 מיליון שקל תקציב באותה כמות אליפויות שזכתה בהן ב-33 שנה שלפני כן.

    כשתיקח אליפות אחת עם תקציב של בני יהודה או הפועל חיפה תספר לנו על כמה ההתעסקות הזו מגוחכת לחלוטין, סבבה?
     
    oranfu ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אתה צודק שההבדל בין הקבוצות התחתונות הוא יחסית זניח(במיוחד כשספציפית להפועל יש יותר הוצאות מלקבוצה קטנה), אבל עדיין לקבוצות שבאזור ה20-25 מיליון יש יותר פוטנציאל להצליח עם התנהלות נכונה, בתקציבים הנמוכים גם עם התנהלות נכונה אתה בקלות יכול לרדת ליגה.

    אבל אתה חייב להפסיק לייחד את ההתעסקות בתקציבים לישראל ולגמד את השפעות היתרון התקציבי של מכבי על הליגה. לא יודע למה אתה חושב אחרת, אבל גם באנגליה מדברים על הכסף של סיטי, בצרפת מדברים על הכסף של פריס, באיטליה מדברים על הכסף של יובנטוס ובגרמניה מדברים על הכסף של באיירן מינכן. תחליף מנטרה, היו לך מוצלחות יותר.
     
    oranfu, oFiRzZz ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לדעתי רפואה עשה אחלה עבודה בהפועל. הלוואי היה מגיע לחדרה במקום ניסו.

    בחייאת, החלוץ הבכיר בהפועל זה עבאד. מה יש לו לתת חוץ מאיזה גול בשנה נגד בית"ר? הוא הבלוף אולי הכי גדול בכדורגל הישראלי בעשור האחרון.

    רק דבר אחד - גוטליב זה לא נכס. הוא נטל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.