מילאן 2018/19: מהפכה אחרי מהפכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אגב,
    למקרה שתעלה השאלה, "אם הוא כזה טוב, למה רומא ויתרה עליו?"

    התשובה היא שלרומא נוצרה הזדמנות לצרף את הDS הטוב באיטליה ומסארה עצמו מרגיש מוכן להיות בראש המערכת. לא הראו לו את הדלת כי הוא לא סיפק את הסחורה, הוא פשוט גדל על התפקיד שלו.
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לפי הגזאטה הבוקר התקציב של המרקאטו יעמוד על 80 מיליון יורו לפני מכירות (נשמע קצת לא הגיוני בעקבות מסכת ההפסדים בשנים האחרונות אבל זה המצב). הסוכן של סנסי נפגש אתמול עם מאלדיני ונרקמת עיסקה של 15 מיליון יורו פלוס תופסות וחוזה של 5 שנים עם 1.8 מיליון יורו שכר לשחקן. בנוסף אליו נכנסנו לבידינג וור על בארלה עם הצעה של 35 + תוספות. כל זה בנוסף למאנצ'יני שראיתי אתמול ציוץ של עמוד מאוד אמין של אטלאנטה שאומר שמאלדיני כבר נפגש איתו. הקישור של לוברן אלינו קצת מעיב על כל זה, כי הוא באמת מעפן לא קשור לכלום ועדיף להשאיר את סאפטה, אבל כל זה נראה מבטיח ומעמיד את ה*** במיוחד שמדובר באיטלקיםםםם וכאלה שהם גם צעיריםםם כמו שאבא גאזידיס אוהב. בהנחה שמאנצי'ני (25), בארלה (35) וסנסי (15) חותמים זה מחסל את כל התקציב אבל מספיק ומוכרים את סוסו וזה כבר מסדר לנו 40+ לרכוש פרטנר לפיונטק, למרות שאם מסתכלים על התכונות היבשות של סילבה הוא מתאים בול לשיטה של ג'יאמפאולו ולהשלים את הפולני.

    נ.ב לגבי הבחור מרומא, נשמע סבבה והכל אבל כשאני רואה (יותר נכון, קורא) איזה קולות ליאונרדו עושה בפריז עוד לפני שהוצג רשמית כואב לי הלב. בכנות. הבנאדם הזה פשוט תותח בתפקיד שלו, ה-ds הכי טוב שהיה באיטליה אשתקד. כל מי שאומר שהוא לא עשה כלום או מטיל ספק בעבודה שלו פה אשתקד מבלבל במוח. להגיע כמעט בסוף יולי ולהרים קבוצה עם מגבלות פייר פליי שכמעט מסיימת בצ'מפיונס בכלום זמן זה עבודה של באד אס. המערכת יחסים שלו עם ראיולה, הקשרים שלו בברזיל, הידע שלו בשוק המקומי האיטלקי שהוא כידוע מכרה זהב כי זה הכדורגל הטוב בעולם מה שמשחקים פה, איך אפשר לוותר על דבר כזה? דאמיט.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא אומר שלאונרדו לא תותח. אבל אני גם לא מבין מההסבר שלך למה הוא כן תותח. אנחנו ב-2019, לא 1999.

    מילאן עשתה בסה"כ 4 נק' יותר מבעונה שעברה. היא הייתה קרובה יותר לליגת האלופות בגלל חולשה של היריבות שלה (רומא, אינטר, לאציו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    דעה לא פופלרית - ללוברן יש את הנטייה לעשות טעויות פטאליות + בליברפול הוא כבר מתויג כחשוד מיידי + אחד השחקנים השחצנים בכדורגל האירופי ככה שיוצא שהוא נבחן בזכוכית מגדלת על כל פיפס. לא יודע להגיד איך הוא בהשוואה לזאפטה אבל לא בטוח שרכישה שלו מועדת לכישלון ב100%.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מוכן להישבע שבאקיוקו אחד השחקנים הגרועים שראיתי אי פעם בפרמיירליג, ובמילאן יש תמימות דעים שהוא היה מצוין.

    אי אפשר לפסול כלום על הסף.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    בלי פאקטה וקשישטוף שהוא הרים בחורף במחירי רצפה גם הכמעט הזה לא היה מתאפשר. כמו שאמר פעם טל הרומניסטה ואני מסכים איתו לגמרי, ב-31 לאוגוסט וב-31 לינואר נגמרת העבודה של הds ומשם זה המאמן. במקרה שלנו המאמן חירבן לחלוטין את הצ'מפיונס בצוותא עם החבר'ה בשחור עם המשרוקית.

    רק לצורך השוואה, תראה איך פסג' וסיטי התחילו את עידן הבזבוזים שלהם ותשווה בינהם. בעוד שסיטי השקיעה את הכסף שלה ביצורים כמו באלוטלי, רוביניו וז'ו ולקח לה כמעט 3-4 קייצים כדי לבנות קבוצה בהתאם לסדר גודל של המשאבים שלה, ליאונרדו הביא לפסג' את איברהימוביץ' ותיאגו סילבה ובנה מפלצת על השנה-שנתיים ראשונות. היום הם מבינים כמה שטותי זה היה לוותר עליו, מקווה שאנחנו לא נגיע לאותה המסקנה...

    לגבי הבלמים, סאפטה היה מעולה בכל צ'אנס שקיבל עד הפציעה. אם קאלדרה בסדר אז אני לא רואה צורך להביא מישהו, אם כבר הייתי נפטר ממוסאקיו כדי לפנות מקום לעוד כסף שיושקע במקום נחוץ יותר ואת המשבצת הרביעית נותן לאיזה ילד מהפרימברה (אולי הפורטוגלי הזה שהביאו מספורטינג באמצע העונה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז אני מניח שההבדל בינינו נובע בציפיות וביחס למשמעות התפקיד כיום במועדונים הגדולים.

    להשוות מהלכים טריוויאלים של לאונרדו למה שהיה אז בסיטי או לפאריז בלעדיו זה לא רלבנטי בעיניי; אני לא רואה איך להביא קאליברים כמו זלאטן ותיאגו סילבה דאז או גריזמן ודה ליכט היום הופך אותו ל-DOF תותח. עם המשאבים שעומדים לרשות פ.ס.ז' זה נשמע כמו הדבר המובן מאליו לעשות.

    35M עבור פאקטה זה לא "מחיר רצפה". זה המחירים עבור כשרונות מוכרים בסדר גודל שלו בברזיל.
    35M עבור פיונטק זה לא "מחיר רצפה". גנואה עשתה עליו רווח של כמעט פי 10 תוך פחות מחצי שנה.

    הרבה יותר מעניין זה איך קבוצות כמו גנואה מגיעות לשחקנים כמו פיונטק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
    yonmu, VAR, Cup of Tea ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    המשאבים שעומדים לרשותו זה המשאבים שעומדים גם ברשות יונייטד, צ'לסי, ליברפול וארסנל ואני לא רואה אותם נמצאים בכיוון בכלל (פרט לליברפול, אבל מעניין בזכות מי). בנתיים הוא עוד לא חתם ודה ליכט שחצי אירופה מאוננת עליו כבר שנה נמצא בדרך. אני מדבר פה על דברים שהם מעבר לידע מקצועי בכדורגל. הרי כולם ידועים מי זה דה ליכט ובזמנו כולם ידעו מי זה קאקא. הוא לא המציא אותם ולא גילה פה כלום. הקסם הוא שהבנאדם הזה מספיק מקושר ובעל רמה אישיותית מספיק גבוהה כדי לדעת למשוך אליו את השחקנים האלה. בדיוק מה שקלופ עושה בליברפול הוא עושה מעמדה של ds עם חליפה ולא עם טרנינג.

    אם ג'נואה הייתה מחכה חצי שנה המחיר של פיונטק היה ממשיך להכפיל את עצמו במקרה והוא היה ממשיך ככה או נשאר אפילו פחות מזה אם הוא היה נרגע כמו שהרבה לפניו נרגעו. האילתור לחתוך את היגואיין ולהמר עליו אחרי "רק" חצי שנה חלומית היה דבר שלא הרבה היו הולכים עליו. הרבה היו מחכים ונותנים להיגואיין זמן כי הוא חלוץ "מוכח" ובטח מביאים לו צוות מסייע כמו שהרבה כאן הציעו (כולל אני). תוסיף לזה גם הלברג' של קבוצה שנמצאת על העדשה של אופ"א ותקבל החלטה שהצריכה מלא ביצים ותעוזה.

    את אברטון סוארס גרמיו תמחרה בחורף ב-80 מיליון יורו. אם אתה שחקן רוטציה כמו גבריאל זסוס אז כן, זה המחיר. הקרם דלה קרם בליגה הזאת כבר לא עולה פחות מ-50, בטח אחרי שניימאר נמכר בכמה שהוא נמכר משם (זה ממש לא היה 55 כמו שפרסמו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    וואו, מאיפה מתחילים להגיב בכלל לגיבוב השטויות המפואר הזה.

    קודם מצייר ללאונרדו מכשולים שלא היו (מגבלות פייר פליי היו תירוץ רלוונטי אם הוא היה צריך להתחיל למכור שחקנים ולהתחיל לתמרן. בפועל מי מהם עזב? שני חלוצים שנכשלו טוטאלית והיו עוזבים בכל מקרה, ובלם שעזב לבקשתו והומר בבלם אחר שלא שיחק דקה מבלי להוסיף יורו אחד לקופת המועדון. רחמים על המסכן ועל התנאים הבלתי אפשריים האלה שקיבל).

    אחר כך מתייחס ל70 מיליון על פיאטק ופאקטה ככסף קטן... מעניין כמה זמן ייקח עד שפאקטה יהפוך מ"כישרון שנקנה במחיר רצפה" ל"פלופ בסדר גודל של אלברטו ג'ילארדינו" (הימור שלי: אחרי איבוד הכדור הראשון שיוביל לשער בצד השני) ובחזרה (הימור שלי: אחרי שער הניצחון הראשון שיבוא לאחר מכן).

    בין לבין כמובן גניבות הדעת הרגילות על כך ש"הוא הרים קבוצה שכמעט הגיעה לצ'מפיונס" כאילו שאף אחד לא זוכר ששתיים מהקבוצות שסיימו מעלינו אשתקד סיימו מתחתינו העונה ועל כך ש"לסיטי נדרש יותר זמן מPSG לבנות קבוצה בהתאם לתקציב" (הרי שתי הקבוצות האלה מתחרות בדיוק מול אותן יריבות... בדיחה)

    ואם כל זה לא מספיק: אנחנו אלה שמבלבלים את המוח (או יותר נכון אני, אף אחד כאן חוץ ממני לא העביר איזושהי ביקורת על לאונרדו ואתה הרי לא מספיק גבר כדי להפנות את הטענות ישירות כלפיי כי הרבה יותר קל להתחבא מאחורי "מי שחושב X"). כי מי שלא מסכים איתי הוא בלבלן מוח, לפחות עד הפעם הבאה שאשנה את דעתי (אחת לשבועיים בערך) ואקווה שאף אחד לא יזכור מה אמרתי אז.

    בדיחה כבר אמרתי?

    נ.ב. אני עדיין מחכה לטבלת הצדק שתוכיח עד כמה השופטים דפקו אותנו העונה.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה חוזר על ה"עוד לא חתם" כאילו זה אמור להרשים מישהו. כאילו מישהו צריך עט ופיסת נייר כדי להתחיל להזיז עניינים. שוב, אנחנו ב-2019 - לא 1999. כמו כן, האם זה הקסם של לאונרדו שמושך את דה ליכט וראיולה או ה-340,000 פאונד לשבוע בחוזה של 5 שנים?

    אתה נותן דוגמאות למועדונים שמתנהלים בצורה גרועה מאוד (מי פחות ומי יותר). זה לא הופך את לאונרדו למשהו מיוחד (בשום צורה הוא לא GAME CHANGER למועדון כמו המנג'ר הכי טוב בעולם הכדורגל כיום שמוציא במוקדם או במאוחר 200% מכל שחקן שמשחק תחתיו).

    ניימאר מגה סטאר היסטורי על המגרש ומחוצה לו. אין קשר בינו לבין פאקטה. הוא גם הגיע - כמו שציינת - בצורה לא חוקית. בנוסף, אני לא יודע עד כמה "תמחור" של שחקן רלבנטי בפועל. כרגע ההשוואה הכי אקטואלית תהיה לרודריגו ובעיקר ויניסיוס שהגיעו לריאל ב-40+ מיליון.

    סוגיית היגוואין: תקן אותי אם אני טועה, אבל הרומן הזה נראה - לרוב - כמו סיום דפוק ידוע מראש. הבחור בנסיגה פיזית בולטת, והוא מעולם לא נאלץ לשחק בקבוצה כ"כ מפגרת התקפית כמו מילאן, הן פרסונלית והן קבוצתית. מנגד, יש את החלוץ הכי רותח באירופה עם כלים עוד פחות מרשימים מסביב. נשמע כמו מהלך מתבקש, לא כמו "החלטה שהצריכה מלא ביצים ותעוזה", אבל שוב, זה אולי רק אני שרואה כך את הדברים.

    רק למען הסר ספק: אני עוד פעם אגיד שזה לא שאני חושב שלאונרדו לא תותח. ההבדל הוא שלטעמי אתה מאדיר אותו על מקומות שכיום הם מובנים מאליו, ואפילו מתבקשים מאדם בתפקידו. זה שיש הרבה אנשים מפגרים מסביב לא הופך את האיש לגאון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
    itzik.miro ו-uri אוהבים את זה.
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    תוסיף לכך שג׳נואה היתה שפוטה של מילאן עוד הרבה לפני לאונרדו.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    רק קח טיפ ותבדוק לפני אם אתה מדבר עם דוקטור אלטה:
    או עם מיסטר טנסיונה:
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725


    להקת הנשרים ממשיכה לחוג סביב אמפולי.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני בטעות עוד עלול לחשוב שהם הגיעו לאירופה ולא ירדו ליגה בעונה האחרונה.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ומישהו שבחיים לא ראה את אמפולי או שסתם אין לו מושג על מה\מי מדובר עוד עלול לשים לך לייק.

    יש סיבה שכל הצמרת הגבוהה רודפת אחרי כל החבורה הצעירה שפרצה שם השנה.

    *מודע לכך שמדובר בתקדים לכמות כזו של exitים בקבוצה שירדה ליגה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.