המחזור החמישי בסריה א 2019/2020:: לאציו אצל אינטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏23/9/19.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    הטעויות האלה נפוצות אצלו. הוא רושם כמה עסיסיות כאלה בעונה.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני לא טוען שהוא חף מטעויות (מה שדי טבעי לשוער בן 18 עד 20), אלא שלפי הסתכלותי הטעויות הללו די זניחות ביחס לתרומה הכללית שלו לקבוצה (לדעתי השחקן הכי טוב של מילאן בעונה שעברה (ואם אפשר בכלל לשייך נקודות לשחקן ספציפי) אחראי על יותר נקודות מכל שחקן אחר. כמו כן, אני טוען שלמכור שוער בן 20 שכל העתיד עוד לפניו (ולפי הצהרותיו רוצה את העתיד הזה רק במילאן) תמורת איזה 50-55 מיליון (זה לפי הדיווחים, פחות או יותר מה שהייתה כביכול מוכנה להציע פסז׳) לא יביא למילאן את השיפור הדרוש בכדי לוותר על שחקן בעל יכולת ופוטנציאל שכזה.

    אתמול למשל סוסו היה אפילו יותר חלש, וגם לו נפוצים משחקים שכאלה, אבל האם בהכרח טועים כל אלה שטענו שלא צריך למכור אותו...

    ועוד דבר, אתמול מי שהיה אחראי יותר על השער שייחסת לדונארומה, וגם לשער השני, היה מוסאקיו - מה שאני רוצה לומר, שלא רק חלוצים זקוקים לביטחון, גם היכולת של השוערים תלוייה בהגנה (ואף הקישור שעומד לפניהם), קח למשל את האנדנוביץ׳ שלפני שנה ושנתיים זכה למילים לא הכי נעימות מהאוהדים כאן, אבל היום (ספק אם מישהו יטען אחרת) הוא השוער הטוב בליגה שבכל משחק נותן הצלה ששווה נקודות.

    מה שרציתי לומר הוא, שנגיד בעוד שנתיים, כשיעמדו לפניו הגנה וקישור באיכות שיש היום לאינטר, כשהוא יהיה ״כבר״ בן 22! לדעתי הוא יהיה שווה כל טעות שהוא עשה אתמול או יעשה מחרתיים ואף יותר מכך.
     
    Bianconeri ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני לא בעד למכור אותו תמורת הסכומים המצחיקים שרצים בתקשורת. 55-60 עבורו זה לעג לרש. אם קפה נמכר בכמה שנכמר, דונארומה צריך להימכר באותו דבר, אם לא ביותר. למען הסר ספק, אני הצעתי למכור גם את סוסו, מסיבות שכבר התעייפתי מלחזור עליהן. לשניהם יש שוק שיכול להניב אחלה כסף, שיכול היה לחזק את הקבוצה.

    אם דונארומה היה מרוויח 2-3 מיליון יורו לעונה לא היית שומע (או קורא יותר נכון) אותי מצייץ. כמו שאני לא מצייץ לגבי קלאבריה שנע בין יכולת של מגן נבחרת לבין סאנטון ביום טוב. העניין פה הוא הטרייד אוף שאתה מקבל בין המשתכר הבכיר בקבוצה לבין היציבות שלו. אני חולק עליך שהוא היה המצטיין שלנו אשתקד, הוא עלה לנו בהרבה נק' (יותר מהנק' שהביא). שוב, אני לא בשוק ששוער בן 20 טועה, זה נורמלי, העניין שמילאן במצבה לא יכולה להרשות לעצמה להחזיק שוער כמשתכר הבכיר בקבוצה ועוד אחד כזה שהוא רחוק עדיין מלהיות מניה בטוחה. שחקן שמרוויח פה 6-7 לעונה צריך להיות אי של יציבות. צריך לספק קבלות קבוע. צריך להיות העוגן. דונארומה לא זה ולא זה. אני בכלל בדעה שקבוצה לא צריכה יותר משוער טוב שעושה את העבודה ולוקח מה שצריך לקחת. אני לא צריך סופרסטאר בשער שמזנק כמו סופרמן, אני צריך אותו מקדימה, כובש דו ספרתי ומבשל דו ספרתי. בארסה לקחה צ'מפיונס עם ואלדס, אנחנו לקחנו עם דידה. הם רחוקים מלהיות שוערים גדולים, הם לא הרוויחו הכי הרבה בקבוצה. המשותף לשניהם שהקבוצות שלהם היו כ"כ טובות, שהן לא היו צריכות שהשוער יושיע אותן. הקבוצה תפקדה מספיק טוב כדי שלשוער לא הייתה כמעט עבודה ובמעט עבודה שהייתה הם ידעו לקחת מה שצריך ולצאת איך שצריך, דברים שדונארומה עדיין לא יציב בהם. אני צריך את המשתכר 6-7 מיליון יורו לעונה בקישור ובהתקפה - איפה שהעסק מורכב יותר. לא סתם, היסטורית, שוערים ושחקני הגנה מרוויחים פחות מקשרים ושחקני התקפה. לעשות הגנה ולעמוד בשער, מבלי לזלזל, זה פשוט יותר מאשר לתקוף ולנסות להבקיע. ליזום תמיד היה קשה יותר מלהגיב, ככה הפילוסופיה שלנו צריכה לעבוד, במיוחד בעידן שבו אין הרבה לבזבז.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247


    בעידן הVAR זו פשוט רשלנות של שחקנים לא ליפול במצבים כאלה, לפחות כל עוד שופטים מתעלמים מתפיסות כאלה כל עוד הן לא באות עם נפילה. היה מקרה דומה עם ניימאר בצרפת השבוע.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    @uri
    ההשוואה היא לא מילאן עם דונארומה לעומת מילאן בלי דונארומה,
    אלא מילאן עם דונארומה ואלתורים בהתקפה (קסטיחו\לאאו\בוריני) לעומת מילאן עם ריינה ושחקן התקפה ב50+מ' (אברטון, קוראה).

    בטווח הקצר זה פער משמעותי מאוד, שעשוי להיות ההבדל בין מקום 4 למקום 5.
    בכלל לא בטוח שלמילאן יש את הלוקסוס להחזיק את דונארומה כרגע. הישגים עכשוויים - במיוחד מקום רביעי - עשויים להיות שווים המון כסף.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עם חומר השחקנים הבינוני שיש לכם צריך שחקן ממש תותח בשביל להרים את הקבוצה, אני מדבר איתך על האיזור של פאולו דיבאלה. אנחל קוריאה עם כל הכבוד לא קרוב לזה, ואני מאד בספק אם האימפקט שלו יהיה כמו של דונארומה.
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    זו לא ההשוואה הרלוונטית.
    במקום דונארומה יש לנו שוער מצוין בסגל. הפער ביניהם מזערי אם בכלל קיים.
    במקום קיצוני ב50מ' יורו יש לנו את בוריני בהרכב. הפער בין שחקן שיגיע במחיר הזה לבין מה שקורה שם בפועל עצום.

    זה השיקול הרלוונטי וזה שלא נעשה בקיץ, כשחשבו שיצליחו להביא שחקן התקפה למרות הכל ובסוף אילתרו משהו עם לאאו ורביץ', כשאנחנו במחזור השישי כבר ועדיין אי אפשר להגיד שיש לנו שחקן התקפה משמעותי חדש שרלוונטי לעונה הזו.

    אני עדיין לא חושב שהעונה הזו אבודה - בכלל לא. ההפסד לאודינזה היה על ג'אימפאולו והשיטה הכושלת, ההפסד לאינטר סופר לגיטימי וההפסד לטורינו גם יכול להתקבל על הדעת (בלוטי-מוסאקיו זה מאבק בעייתי מצידנו). השאלות הן כמה תירוצים כאלה נצטרך עד סוף העונה, ואיך זה שאחרי 5 משחקי ליגה אנחנו עם שער שדה אחד (וזה חשש שהיה אמור לעלות כבר במשחקי ההכנה בקיץ).
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני גם חושב שצריך לתת לג'אמפאולו עוד כמה משחקים. לא חסיד גדול של פיטורי מאמנים, בטח לא של כאלה שנחתו לא מזמן ועוד במועדון בסדר גודל שהם עוד לא אימנו. גאטוזו לא יברח לשומקום :)
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    לא מכיר את אברטון, אבל לא חסרים סופרסטארים מהליגה הברזילאית שסיימו כמו גבריאל בארבוסה (גם פאקטה הגיע למלאן כ״קאקא החדש״ שיקח את המועדון קדימה). לא מכיר גם את קוראה, אבל לא הייתי מהמר על שחקן ספסל של אתלטיקו מדריד שיהפוך את מילאן לגדולה.

    אם מילאן הייתה חסרת כל אמצעים ובוריני בהרכב הייתה ברירת מחדל, אז אולי היה שווה לוותר על דונארומה, אבל מילאן לא מועדון כל כך מסכן ובשנתיים האחרונות שפך לא מעט כסף על שחקני התקפה כמו לאו, רביץ׳, פיונטק, קאסטאייחו, היגוואין וקאליניץ׳.