דיון שאר הקבוצות בליגת העל 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HHFC1924, ‏18/7/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מנחם קורצקי הרים ידיים אחרי כמעט סיבוב שלם בלי ניצחון והתפטר מהפועל רעננה. מה שמדהים הוא שבכל שלוש העונות המלאות שלו בקבוצה הוא סיים במקום התשיעי. חייב לומר שלדעתי היה כאן מעט חוסר מזל וחבל כי זה היה שידוך טוב. אני לא באמת ראיתי איזה שינוי קיצוני ממנה בסגנון המשחק, כל הדיבורים האלה על "משחק התקפי ושובה עין". היא ניצלה שתי טעויות קשות של מכבי חיפה והובילה במחזור הפתיחה וכבשה פעמיים וניצחה את בית"ר. זה כן הרגיש שקצת קל יותר לתת נגדה גול והיא כבר לא מוציאה את המיץ ליריבות.

    הבחירה של ניסו אביטן לא לחזור להפועל חדרה כרגע היא מעניינת, אני בטוח שהוא חושב שהוא די נקי מהכישלון בהפועל ת"א ומפיל את זה על ההנהלה. בעוד שנה זה כן יהיה זמן? אלא אם כן הוא יוצא לפגרה קצרה מאימון. לדעתי זה שרואים בו מועמד בכיר לחזור זה לא מובן מאליו.
     
  2. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    909
    לייקים שהתקבלו:
    414
    לא יודע כמה אני מאמין לתקשורת שטוענת שקורצקי התפטר ולא פוטר, בכל מקרה הכתובת הייתה על הקיר..קורצקי התחבא מאחורי טעויות הואר והנסיון לשחק התקפי. מול כ"ס זאת הייתה פעם ראשונה שהוא לקח אחריות על היכולת ולמה? הימור שלי, אשר אמר לו אם אין 3 נקודות מול כ"ס או נ"צ-אתה בבית.

    החלק ההתקפי שלנו הוא באמת הכי מוכשר שאני זוכר ברעננה.. החלק ההגנתי לא היה מפוזר כמו ההגנה של הפועל תחת ניסו אבל אינדיבידואלית היו המון טעויות והמון גולים חטפנו בגלל חוסר ריכוז במצבים נייחים או עומס מיותר בהגנה שיצר שליטה מלאה של היריב (ופה קורצקי לא השכיל ללמוד מהטעות שבוע אחר שבוע).

    ניסו כשאני מסתכל על השוק הוא כנראה הרע במיעוטו.. היתרון שלו זה שהוא אימן כבר את עמית כהן ומתיאוס (שהוא החוליה החלשה בקבוצה, אם ידע לאפס אותו הוא פתר חצי מהבעיות) ומבחינת חומר שחקנים, אנחנו הרבה יותר מזכירים את חדרה של תחילת שנה שעברה מאשר את הפועל ת"א שכמו כל עונה עוברת כמות שינויים גדולה מדי בסגל השחקנים.

    מקווה שנצא לדרך חדשה. ויותר מזה שניסו ישאר רהוט ודוגרי על עמדת הראיונות..זה עושה לי את זה וזה למה כל כך אהבתי את סילבס.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אני חושב שניסו אביטן עם ממוצעי הספיגה שלו כמאמן זה הדבר האחרון שהייתם צריכים.
    הבעיה העיקרית שלכם זאת ההגנה, אסף צור לדעתי אחד השוערים הכי גרועים בליגה בשנתיים האחרונות ומקומו מובטח בהרכב, הכהנים באגפים לא תורמים למשחק ההגנה ויש לכם צמד בלמים בינוני ואיטי, גם עדי נימני לא מבריק בשום עמדה.
    הקישור האחורי אפור.

    קורצקי עשה נכון ששיחק עם 3 בלמים להסתיר את החולשות בהגנה, מה שגם שאפשר ליפול עם שחקני הבית הצעירים ולתת להם צ׳אנס אבל בלם ושוער צריכים להגיע בינואר.

    החלק הקדמי צעיר ומוכשר אבל אין שחקני אגף, דסה מתחת לחלוץ, גאנם חלוץ, אנסה חלוץ, עידן שמש חלוץ, תומר חלוץ.
    חובה לשחק עם 3 בלמים בשביל החולשה בעמדת הבלמים, היתרון של המגנים והיתרון של שחקני אמצע בחלק הקדמי.
     
  4. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    909
    לייקים שהתקבלו:
    414
    ההגנה שלנו היא אותה הגנה משנה שעברה מלבד מתיאוס/והבה.גם הקישור האחורי עם בנימין,ידין וסביר.
    צור אולי צעיר ועושה פעם ב טעויות אבל הוא רשום על הרבה נקודות השנה.למעשה הוא יחד עם נימני השחקנים המצטיינים והיציבים שלנו השנה..
    לגבי הכהנים שניהם סבירים בהתקפה וירדן בעונה מזעזעת בפן ההגנתי.. ועדיין מדובר בשלושה מגנים (יחד עם נמני) יותר טובים מהרבה זבל שמסתובב בליגה.

    קורצקי בכל פעם ששיחק עם 3 בלמים נכשל..יותר מזה, כשהוא שיחק עם קו 4 וכבש ראשון, הוא אוטומטית חזר ל3, חוץ במשחק 1..מול בית"ר (הניצחון היחיד).

    השיטה של קורצקי עובדת כשיש הגנת ברזל. התיאום בין לוי לוהבה, הביא למצב שאפשר להפסיק לשחק כדורגל ולהתרכז בפעולות הגנתיות.
    השנה הסגל צריך ויכול לשחק בשיטה אחרת.. בעיקר בגלל גאנם, דסה ואנסה שיכולים לייצר מצבים בהתקפה מסודרת (שני האחרונים אגב יכולים לשחק גם כחלוצי אגף)
    יגיע חיזוק בינואר..גם במקום ריבאס שגמר את העונה וגם במקום נה המאכזב.

    כמו שאני רואה את זה, הבעיה שלנו היא לא ההגנה.. חוץ ממתיאוס שהייתי שמח לראות מישהו יותר טוב וירדן כהן שצריך לרדת לספסל קצת, ספיגת השערים המרובה היא נטו בגלל ניהול משחק גרוע מאוד של קורצקי מתחילת השנה..
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    ירדן כהן מאוד אכזב אותי כשראיתי אותו בלייב. עמית כהן אבל הוא לדעתי אחד הפרוספקטים המעניינים ביותר שיש בכדורגל הישראלי. אולי לא מעניין כמו גלזר או עם תקרה כמו של אלמוג ההתקפי, אבל אני בטוח שהוא יהיה חתיכת כלבויניק ממושע טקטית שכל מאמן בכל קבוצה בישראל ישמח לאחד כזה בשנים הקרובות.

    לדעתי רעננה היא הטובה ביותר מבין חדרה/כפס/נס ציונה/קש בפער, ואם אביטן לא יצליח להשאיר אותם ליגה אז הוא ירשום שני כשלונות בעונה אחת שדי ימחקו את שתי העונות הראשונות שלו כמאמן בוגרים בזיכרון הקצר של בעלי קבוצות ארצנו.
     
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מימר סגור בחדרה. לא אוהב את זה.
     
  7. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    909
    לייקים שהתקבלו:
    414
    אם לא ניסו, מימר הוא כנראה המאמן היחיד שאם היה בא אלינו, לא הייתי תופס את הראש.. לדעתי הוא עדיין יותר טוב מנעים, אלישע או כל אילתור מהלאומית או מאלה שלא אימנו ב3 שנים האחרונות.. מה שבטוח, אחרי גוטמן זה שדרוג.
     
    yakov_y ו-Clock End Stand אוהבים את זה.
  8. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לקראת המפגש מול מחזיקת הגביע מחר בבלומפילד;

    פוצ׳יבה, זיקרי, עמאש, פרץ וסיסה יעדרו. ארבעה שחקני הרכב חסרים, בנוסף דניאל, יהונתן לוי וחסן יהיו בהרכב מול בני יהודה רעבה אחרי שני הפסדים. ככל הנראה הפסד אבל לא מעניין. עם כל הכבוד למסע המדהים עונה שעברה, עדיף לנו להתרכז רק בליגה עד מאי.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מקווה מאוד שזו העונה האחרונה של יוסי אבוקסיס בבני יהודה, אני לא חושב שהוא מאמן שצריך את "ההגנה" מהבעלים ו"בית חם" זה לא שיקול מספיק טוב, זו קבוצה שיש לה כסף אבל אין לה שאיפות מקצועיות. הוא עלול 'להרוס' את המוניטין שלו. העונה נבנה סגל גרוע, גם באשמתו (גדיר לא הביא שום ערך מוסף), ואם סורו יעזוב לסלטיק בינואר זו מכת מוות (אגב, זה שחקן שהפועל באר שבע הייתה חייבת להילחם עליו, הוא באמת טוב בהגנה ובהתקפה לא מבריק בפעולה האחרונה אבל יודע להוליך כדור וחכם מאוד).
    זה מצב בעייתי כשבלם כמו אלבן פנישי שרצו לזרוק אותו - עולה לשחק במשחק כמו אתמול, שלא לדבר על דוס סנטוס שהוא חור מהלך, אוי ואבוי.

    לפי מה שכתוב בספורט1 בקבוצה מחכים לריבאונד של הקבוצות הגדולות. את ירדן שועה הם לא יקבלו וארון שוינפלד הוא לא ממש הפיתרון למשחק שלהם. זה לא צריך להיות ככה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על מחאת האוהדים הגדולים של בני יהודה: אני מבין לליבם מהבחינה הזו שהם חושבים שבעל הבית קמצן ורק מחפש מציאות אבל הם עוד יתגעגעו לתקופה כמו בשנים האחרונות - שני גביעים בפרק זמן קצר, תקופת צמרת, כדורגל טוב גם אם לא התקפי במיוחד ושובה עין. לגבי אבוקסיס - בושה וחרפה שהם עוד מבקרים אותו, השם הבא יהיה איזה מאמן ליצן על הקווים. זו לא הקבוצה התוססת של ניצן שירזי מ-2003/04 עם מטה בטורינה ובן לוז, מה לעשות, אבל הוא מוציא מים מהסלע. הוא הדמות הכי חשובה במועדון הזה. מקווה שזו עונה אחרונה שלו שם, בשביל מה הוא צריך את זה? אם היום האוהדים לא באים אז מתי כן? והשנה כן נעשה ניסיון לוותר על שלושה בלמים, פשוט השחקנים שהגיעו לא טובים.
     
  11. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    @crazyblue5
    יש לך הסבר לזה שהקבוצה עם הסגל הכי גרוע בליגת העל, וההתקפה החלשה ביותר בליגת העל, משחררת את המחליף ההתקפי הקבוע היחידי שלה בספסל, שגיא דרור, לפאקינג הפועל כפר סבא שהיא יריבה ישירה על הירידה?

    מהלך תמוה נוסף של גולן. קטסטרופה של בנייה למרות כל המגבלות הכלכליות. אני בטוח שלא היינו עולים מהלאומית השנה עם הסגל הזה.
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    רעננה הולכת תעבוד קשה בחלון העברות הזה ותחתים פה כמה שחקנים לפחות 2 זרים (אם אוזניי שמעו נכון שחקן עם עבר בקלוז ושריף,וזו המלצה של הובאן רק לא שמעתי מה תפקידו ).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קו מחשבה שלי וזה לאו דווקא רלוונטי להפועל חדרה ובכלל לשנה הזו אלא לתקופה האחרונה - כשהתחלתי לראות כדורגל איי שם בשנת 2000 אני בטוח שכן הייתה את תופעת השחקנים המושאלים אבל לדעתי לא בהיקף כזה. ואולי רק קבוצות מסכנות עם שקל וחצי, אלה שממש נאבקות בתחתית. לא חושב שחצי ליגה חיכתה לריקושטים ושחקנים שייפלטו או יושאלו ממכבי תל אביב, מכבי חיפה ואחרות בקיץ או בחודש ינואר. יוצאת דופן במשוואה: בני סכנין, אבל גם שם אני מניח שהתופעה החריפה בשנים האחרונות ובסופו של דבר, אתם יודעים...
    תיזכרו בליגה של 2001/02 לדוגמא. למכבי נתניה היה את איציק זוהר, מכבי פתח תקווה עם מורד מגאמדוב וקובי רפואה, הפועל פתח תקווה תמיד הייתה קבוצה מוכשרת. גם לקבוצות אמצע טבלה-תחתית היו הרבה יותר שחקנים טובים.

    - לגבי הפועל חדרה אני מניח שההתלהבות מרועי זיקרי שפתח את העונה טוב די תמה, מרגיש שלוסיו שוב רוצה לברוח, אבל היא תישאר בליגה.
    - לגבי הפועל רעננה, ניסו אביטן לא מפסיד וזה טוב. אני דווקא שמעתי דיבורים על קייס גאנם למכבי תל אביב כאופצייה בינואר.
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מרגיש שלוסיו רוצה לברוח? המשחק האחרון שלו היה בסמי עופר מול הפועל חיפה, לפני סיבוב שלם. יחד עם קוגבנייה הוא הפח אשפה הכי גדול בהרכב שלנו. וזה הישג.

    לגבי המושאלים, צריך להבין שזו הקבוצה עם התקציב הנמוך ביותר בליגת העל אי פעם אני חושב. אבל מה שמרתיח אותי, זה למה מימר השבוע הגיש רשימת שחקנים לגולן והיא כאילו מימר ראה חדשות הספורט, שמע כמו כולנו מי הם המתנדנדים בליגה ואלה השמות שהוא הגיש פשוט. וראן, גורדנה, סילבסטרה. או שהוא שמע שבסכנין יש מצוקה כלכלית והחוזה של ראדי וקנדיל מעיק אז בוא נצרף אותם לרשימה. והאבסורד? לחדרה אין כסף להביא משכורת לאף אחד מהם. אולי אם ראדי או קנדיל יתפשרו בשכר בשביל עוד כמה הופעות בליגה הראשונה.

    ואני שואל, אשכנזי של חיפה לא יכול להיות תוספת כוח משמעותית לחדרה? שלום אדרי לא יכול לפרוח? שחקנים שבאים מליגה א' לא יהיו מוכנים לקבל 5 אלף שקל בשביל לחתום בליגת העל? זה לא החוזה ששלומי אזולאי קיבל מטביב כשעזב את ראשלצ?

    למה לא לחרוש את הליגות האלה ולמצוא את אלה שיכולים לשדרג אותך ואתה מסוגל כלכלית לדוג אותם? התנהלות ביזיון.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שרון מימר לא המאמן שיגדיל ראש, יש מעט מאוד כאלה בכדורגל כאן אגב. צריך לזכור שלא בטוח ששחקן מליגות נמוכות יכול להשתלב בקבוצה הנוכחית בצורה כל כך טובה כשיש לחץ גדול של תחתית, אני בכל זאת חושב שקיים פער בין הליגות, זה די טבעי שהוא יילך על המוכר והרצוי. צריך לעקוב אחרי שחקן זמן רב, רכש כזה כדאי ורצוי לעשות בקיץ. מהראן ראדי בוודאות יצטרך לוותר על שכר ולהתגמש ולפי מה שאני קורא ביקוש גבוה בליגת העל אין לו, כבר כמעט שכחתי שהוא משחק אגב. לגבי שחקנים אחרים אולי התקווה היא שקבוצות ישתתפו בשכרם. וראן לא ריאלי, גורדנה וסילבסטר דווקא כאן.

    אגב אני שוב אומר אין כאן חץ כלפי הפועל חדרה אלא סביב כל התופעה בליגה הזו, אולי מכבי נתניה קצת יוצאת דופן אבל זה רלוונטי לכולן חוץ מארבע הגדולות. גם הפועל הייתה מתה לוותר על הכבוד שגם ככה אין לה אם בתמורה מכבי תזרוק לנו עצם וכנ"ל מכבי חיפה.