רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @DeRossi16
    דיוני כדורגל חייבים להתחלק לפרגון\ביקורת, חיובי\שלילי? אי אפשר לנתח מקרה פרטי ולא להסכים עם ניתוח של כותב אחר?

    ולכן גם אני חייב להתיישר לפי זה, להיכנס לפורום ולכתוב "הזיה"? ואם בא לי לראות את השחקן (אפילו במשחק אחד) לפני כן?

    וגם - התייחסות מנומקת לכל נקודה שהעלת לפני שהדיון נגרר ל"הזיה" ו"אנשים כמוך".

    חסרות היגיון בעיניי מי? האמירות שלי שציינת הן תגובות להשמצות מאנשים שלא מפסידים אף הודעה שלי. הניסיון להיצמד לנושאי הדיון (כדורגל וזה) קיים תמיד. גם בדיון הזה.

    שוב, אני מגיב לאירועים שקשורים לספורט הזה. אין לי עניין בהתעסקות אובססיבית במי טעה ומי צדק. בנושא פלורנצי, לדעתי אין שום דבר פסול בהשאלתו לולנסיה. אני לא רואה פה "הנהלה" והאם היא צדקה\טעתה. זה לא מעניין. אני רואה ומגיב לנושא פלורנצי בלבד. האם הייתי מעדיף שימכר? ברור שכן, אבל ברור לי גם שזו לא תוכנית כבקשתך והשאלה שכזו משפרת עמדות לקראת עסקה אפשרית בקיץ. אם כתוצאה מכך, רומא תאלץ "להסדר" עם 3 שחקנים אחרים ללא פלורנצי, אין לי בעיה עם זה, בגלל היכולת של פלורנצי על הדשא, ולא כי אני "מגן על ההנהלה".

    הביטוי לא מתאים כי בזמן שאגף אחד (עם קולארוב וספינאצולה לצורך העניין) מצטרף להתקפה, האגף השני נצמד לבלמים (כמו בתמונה שהעלתי). סאנטון וג'טין מתאימים לאופציה השניה יותר מפלורנצי. כשזפאקוסטה יחזור ניתן יהיה לעשות חלוקה אחרת.

    הוא כבר אמר את זה בעבר. הוא שונא את חלון ינואר באופן כללי (לא את הנוכחי) מסיבות אותן ציין באותו ראיון. לא הייתה שם שום ביקורת עדינה. על הדרך, קראתי שם הסבר מאוד פשוט לעזיבה של פלורנצי.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    דה זרבי עשה שעורי בית.
    פונסקה לא עשה כלום.
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    לא נכון. פעמים רבות הוא כותב דברים לפני שהם קורים.

    בכנות. לזכותו ייאמר שהנהלת רומא רואה איתו עין בעין במרבית הנושאים.
    לחובתו ייאמר שהנהלת רומא הם אידיוטים.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני חושב שיש פה קצת חוסר פרופורציות לגביי פונסקה, אולי אפילו יותר מקצת.

    אני יודע שאני נשמע קצת קלישאתי, אבל הליגה האיטלקית זה לא כלל הליגות. שקריניאר בעונה הראשונה שלו היה בינוני מינוס ובעונה השנייה כבר הפך לאחד הטובים ביותר בליגה בעמדה שלו. דה ליכט היה נראה מדהים באייאקס, גם בליגה וגם בצ'מפיונס, ואנחנו רואים השנה שיש לו המון קשיי התאקלמות, וזה נורמלי וטבעי. השאלה, למה זה לא תקף גם למאמנים? לדעתי זה צריך להיות. הניסיון של פונסקה הוא אפסי לדעתי. עם כל הכבוד לליגה הפורטוגלית (שאני מכיר יחסית טוב ויודע שרמתה לא גבוהה כפי שנוטים לחשוב) ולשחטאר, הוא עוד לא התמודד באחת מהליגות שמצריכות עבודה טקטית יותר סיזיפית ויותר מעמיקה, ויש עוד המון פרמטרים שלא נגעתי בהם בכלל. בואו גם לא נשכח שבשחטאר הוא היה עם סגל שמעל הליגה וברומא יש לו את הסגל הרביעי או החמישי בטיבו בליגה, תלוי את מי שואלים.

    מבחינת יכולת, יש חוסר יציבות, אבל השאלה אם ציפיתם ליותר מזה? אני חושב שהסגל הזה לא שווה יותר מזה. בפוטנציאל הוא יכול להיות גבוה יותר או יותר יציב ואיכותי מבחינת היכולת, אבל צריך להתחשב בפציעות ובהמון תנאים שמונעים זאת. ביחס למה שפונסקה עבר עד כה, ובעיקר ביחס למה שההנהלה נותנת לו (ואני מתייחס פה למה היא נותנת, לא למה היא לוקחת), אני חושב שהוא עושה עבודה שלא מצדיקה ביקורת נוקשה כפי שרוב אוהדי רומא עושים כאן. הוא עם צבירת נקודות טובה יותר מהקבוצה של העונה שעברה, ועדיין נמצא חזק בתמונת המאבק על הצ'מפיונס למרות שהוא מגיע מעמדה נחותה מכלל היריבות שלו (לאציו ואטלנטה קבוצות שרצות כבר המון זמן, אינטר התחזקה משמעותית בעמדת המאמן וגם בסגל ויובה זו יובה). לא אשמתו שלאציו (שהייתה נחותה משמעותית מרומא בדרבי) הביאה רצף ניצחונות פסיכי שאף אחד לא שיער שיקרה, לא אשמתו שהוא רצה שחקן אגף שימלא את החור הענק של זאניולו ומה שהגיע זה קרלס פרז, שעם כל הכבוד לדעתי לא יוכל להיכנס לנעליים של ניקולו.

    יש ליקויים מקצועיים ברומא, לא אומר שלא, והוא כן צריך לקבל ביקורת מקצועית על דברים מסוימים. אבל האם אני רואה מאמן אחר שהיה מסכים להגיע לרומא ובוודאות היה מוציא תוצאות שמשמעותית טובות יותר מאלו של פונסקה או יכולת יותר טובה? לא, אשמח אם תאירו את עיניי ותציינו לי שם של אחד כזה (ובבקשה אל תגידו קונטה כי רומא לא מבזבזת כמו שקונטה אוהב). אני במקומכם הייתי בגישה של "בוא ניתן לו עוד עונה ונקווה שיביאו לו כלים שאיתם הוא יוכל לעשות יותר".
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    רוב הטעות מופנות להנהלה,ופחות לפונסקה שמשתמש עם הכלים שנותנים לו.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אחלה פוסט @EO11

    טופ 4 זו המטרה לעונה הנוכחית, אבל חשוב גם לראות תהליך ויצירת יסודות לקפיצה נוספת בעונה הבאה. אחרי הדרבי דיברו על הפער האיכותי מול לאציו ושזה עניין של זמן עד שעוקפים אותם. אחרי אתמול הסיפור שונה. צריך לראות את התגובה מול בולוניה אבל מבלי להוריד אלפית מההישג של דה זרבי, הטעם הרע של הblackout ישאר עוד כמה שבועות. לי אישית הייתה הרגשה שזה מאחורינו.

    בעיניי אין שאלות לפונסקה. בנקודה זו, בדומה לפטראקי, הוא כבר הבטיח את מקומו בעונה הבאה אצל פרידקין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/20
    Roma אוהב/ת את זה.
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    EO11

    תשנה את נשוא ההודעה שלך לפטראקי. כי רק לגביו קיימת תנודתיות בין העבודה הטובה (והמפתיעה) שעשה בקיץ, לבין ה (אין) עבודה האומללה שעשה בינואר.

    על חוסר הפרופורציות לגבי פונסקה - אני אתן לאלו שבכלל היללו את פונסקה בתחילת עונה להגיב. שכן התנודתיות לגביו היתה קיימת, ועודנה קיימת, רק אצלהם.

    אצלי התנודתיות הזו לא היתה קיימת מעולם. אני גם ב"ימים המוצלחים" בסיבוב הראשון לא התלהבתי מפונסקה.
    תבין. אין לו ערך מוסף. לונג סטורי שורט. לא ערך מוסף טקטי לא ערך מוסף מנטלי.
    כלום.
    כשפטראקי עשה עבודה טובה בקיץ - הוא רכב עליה.
    כשפטראקי עשה עבודה לא טובה בינואר - הוא לא הוסיף "משהו משלו", ולא שינה דבר.
    כשחמשת השחקנים עמוד השידרה של הקבוצה (סמולינג מנציני דיווארה וורטו וזאניולו) היו בריאים וכשירים - הוא רכב על זה.
    וכשהם נעדרים - הוא לא תרם ולא הוסיף "משהו משלו", ולא שינה דבר.

    אם כבר נהפוך הוא... גם בימים "הטובים" כשחמשת הנ"ל היו כשירים ובריאים והיוו את עמוד השדרה של הקבוצה - הוא בטעות זיהה עוד שחקנים כחלק מעמוד השדרה של הקבוצה, שחקנים לא ראויים לתואר הזה - והפך גם אותם לבאנקרים בהרכב שלא בצדק, במקום לתת להם להלחם על מקומם בהרכב ולנסות לפתח/לייצר להם תחליפים, פרסונליים או טקטיים (אני כמובן מדבר על דז'קו קולארוב ופלגריני).

    צריך להיות מאוד אופטימי כדי להאמין שרומא תעמוד ביעד המינימלי שהוצב לה העונה (מקום 4)
    וצריך להיות, לא יודע איך לקרוא לזה אפילו, כדי להאמין שבעלים חדש מטאטא חדש - שקנה ביזנס ב 800 מיליון יורו חמישית מהונו - ישאיר בתפקיד כשלונרים מתקופה שקדמה להגעתו.

    נ-ב:
    אני הייתי מביא את ספאלטי. כבר נמאס לי לרשום על משל המדרגות בסולם, ועל הצורך (במועדון מחורר תקציבית ומחורר רפואית) במאמן סגלתן אופורטוניסט שיודע לאלתר על מנת לעמוד במשימות, ולא נדבק רק לעקרון אחד/שיטה אחת.
    אבל אם תרצה אני ארשום עוד פעם.
     
  9. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    אין ספק שהסגל שלנו בינוני ביותר , אין ספק שלא נתנו לו שום כלים בינואר ועל זה רשמתי רבות בפוסטים הקודמים , אבל
    הבעיה העיקרית שלי עם פונסקה היא שהוא מנסה להתאים את השחקנים למערך ולשיטה ולא את המערך והשיטה לחומר השחקנים הקיים.
    4321 לא עובד פה , כל שער מגיע אחרי שהנשמה יוצאת ואחרי פעולה אישית לרוב של שחקן.
    ניקח לדוגמא את אונדר וקלייברט שחקני אגף קלאסים , מהירים , שחקני קו , הוא לוקח אותם ומנסה לעשות מהם סוג של קשרים שצמודים לדז'קו , קלייברט כבר חצי עונה נראה כאילו הוא לא יודע מה הוא עושה על המגרש , אונדר עוד מפר את ההוראות שלו פה ושם ובורח לקו ומוציא פעולות אישיות.
    ב4321 אתה חייב מגנים תוקפים מהרמות הכי גבוהות כי הם אלו שמשחקים על האגף , לרומא אין כאלה מלבד אולי קולארוב שבגילו המופלג גם מתחיל להחלש התקפית והוא יותר מתאים להיות קשר ב352 היום(כמו פלורנצי אגב).

    לגבי עמדת המאמן :
    1.גם אני מעדיף את ספלאטי כמו טל , אף פעם לא הבנתי למה הוא פוטר.
    2. הייתי הולך על מאמן כמו ונגר שתמיד ידע להוציא יותר מסגל חמישי שישי בטיבו בליגה ולא דורש רכש מטורף.

    עד שההנהלה לא תפסיק להביא להביא לפה ילדים מספרד על גבי ילדים שכבר קיימים בסגל , תסתום חורים ותביא אולי פעם ראשונה בעידן האמריקאי מאמן מהרמות הכי גבוהות שום דבר לא יזוז פה.
    דרך אגב אחרי עשור כבר קצת מאבדים את הסבלנות לראות מאמנים בינוניים ולחכות ולחכות לשום דבר...
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    1. לציין את השחקנים הטובים העונה ולהגיד "נו, הם טובים גם ככה אין לפונסקה שום קשר ליכולת שלהם" ומצד שני להגיד שהוא לא שידרג את השחקנים הרעים, זו חוכמה מאוד קטנה. כל מאמן צמרת בליגה נהנה מיכולת של שחקנים טובים, כשלמעשה בכל הסגלים של הטופ 5 יש יותר סופרסטארים מאשר בסגל של רומא.
    מעבר לזה, אם נעבור על השחקנים הטובים העונה אז יש שם עד סמולינג שאין בן אדם אחד בעולם שציפה שיתן כזו יכולת על סמך הקריירה הקודמת שלו, ואת ורטו שבנה את השם שלו בסרייה א' כרג'יסטה ושפונסקה הפך למשהו אחר, את דיאוורה שהיה שחקן ספסל בנאפולי וזאניולו שלטעמי גם השתדרג משנה שעברה, למרות שזה לא מקבל ביטוי מספרי. אם יש לך 5 שחקנים שאתה מגדיר כטובים ו4 מהם שיפרו את היכולת שלהם מהעונות הקודמות, חלקם תוך כדי שינוי תפקוד, כנראה שיש קרדיט למאמן.

    2. גם לנתק את הפציעות מהיכולת של הקבוצה זה לא הוגן. אם נרכיב מהסגל הנוכחי הרכב אופטימלי אז כרגע פונסקה צריך להתמודד בלי לפחות 3 שחקנים שנמצאים שם(זאפקוסטה, דיאוורה וזאניולו). אטלאנטה לא היו נפגעים מחיסרון ארוך טווח של גוסנס, דה רון ופאפו גומס? לאציו לא היו נפגעים מחיסרון ארוך טווח של לוליץ', מילינקוביץ'-סאביץ' וקוראה? הם פשוט לא היו צריכים להתמודד עם כמות פציעות שמתקרבת למה שפונסקה צריך להתמודד איתו. וגם ככה מדובר בקבוצה חדשה לגמרי שהשחקנים שלה צריכים להתרגל לשיטה חדשה ואחד לשני. אי אפשר להטמיע שיטה כשאתה אף פעם לא רץ עם הרכב אופטימלי אלא תמיד מתאים את עצמך לפציעות בסגל.

    3. @DeRossi16 אני הראשון שיגנה מאמן שמתקבע על מערך מסוים ולא מוכן לזוז, אבל איזה מערך היית רוצה לראות את רומא משחקת? הסגל לא בנוי לשום מערך שהוא לא 4-2-3-1. אין לך חלוצים בצורה קיצונית אז אתה מקובע למערך עם חלוץ אחד. אולי היה אפשר לשחק 4-3-3 אבל על הנייר יש לך עומס של קשרים התקפיים אז שינוי מערך אומר לשחק עם שחקנים בעמדה לא שלהם(פלגריני, למרות שאני אף פעם לא פסלתי את הרעיון להזיז אותו אחורה, ופאסטורה). פעם הציעו פה 3-4-3 אבל זה מערך שלא קיים כי הוא לא כולל שחקני אגף הגנתיים. אפשר 3-6-1 אבל אז מה אתה עושה עם אונדר וקלויברט?
    ועל סמך מה הקביעה שפונסקה מכריח את השחקנים להיצמד למרכז ואם אונדר הולך הצידה זה כי הוא מפר את ההוראה של המאמן? מישהו מהמועדון פעם אמר את זה או שאתה מדבר על סמך ההגיגים של אורן קדוש מוואן? אתה שם לב שאתה תוקע חץ ומסמן מטרה(מה שרע זה בגלל פונסקה, מה שטוב זה כי לא מקשיבים לפונסקה)?

    4. בצד הביקורתי - המשחק ההגנתי בתחילת השנה בהחלט היה מעולה מכל בחינה(כמות ספיגות שערים, xgA, מבחן העין) ויש התדרדרות מהבחינה הזו בתקופה האחרונה מסיבה שאני לא מצליח להבין.
    המשחק ההתקפי המסודר נוטה לשבלוניות עוד מתחילת העונה, כשגם התצוגות הטובות שם הגיעו מכדורגל של התקפות מעבר מהירות ולא מהנעת כדור. למרות זאת צריך להגיד שאנחנו סובלים מקבוצה שמתחילת העונה אין לה אף פינישר אפילו סביר, ואיבודי נקודות רבים הגיעו במשחקים שהקבוצה ייצרה הרבה יותר מצבים מהיריבה(לאחרונה בולטים המשחקים נגד יובנטוס, לאציו וטורינו). קשה לי להאשים את פונסקה באיבודי נקודות הללו.
    מעבר לזה לקבוצה יש מאזן ביזיוני העונה נגד קבוצות טופ 5 ולמעשה נמצאת איפה שהיא נמצאת בגלל מאזן מצוין נגד קבוצות מרכז ותחתית הטבלה. מול שאר הטופ 5 - 5 משחקים, 3 תיקואים ו2 הפסדים. בתוך ה3 תיקואים יש משחקים נגד לאציו בסיבוב הראשון ואינטר שהיו צריכים להיגמר בהפסד. ואפשר להוסיף הפסד ליובנטוס בגביע. במשחקים האלו אני מסכים עם הטענה שהוא לא מצליח להביא ערך מוסף ולא מצליח להתאים את עצמו ליריבה.

    ועוד דבר מעניין אחרון שלא קשור לפונסקה:


    למעלה משחקים עם כריסטאנטה, למטה בלי.
    ולא, זה לא שכריסטאנטה שיחק במשחקים קשים באופן חריג.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מוזר לציין את זה אחרי חצי עונה, אבל הקיצוניים לא נצמדים לאמצע. רומא משחקת עם קיצוני אחד (לרוב בימין), שני קשרים התקפיים ו"מגן" עם תפקיד התקפי מקביל לקיצוני בצד השני. הפרישה ההתקפית מאוד רחבה.

    *אתמול ורטו שיחק יותר מדי גבוה (כנראה במטרה לבצע לחץ בחצי של סאסואולו כמו במשחק הקודם בין הקבוצות) וזה די תרם לתוצאה.
    *קלייברט ואונדר יחד בהרכב לא מתאימים לקבוצה הנוכחית. מאמין שלא נראה את זה ברגע שתהיה אפשרות כזו (מיקי\פרוטי כשירים).

    הוא כן. לא בגלל איכות היריבות אלא בגלל הטיימינג בו הקבוצה הייתה חסרת כימיה (בעיקר בצד ההגנתי) והבנה בסיסית של דרישות המאמן החדש.

    מאז הפציעה:
    חצי שעה טובה מאוד נגד יובה
    משחק חלק בתור בלם נגד פארמה
    משחק חלש נגד יובה
    אחד המצטיינים בדרבי
    משחק נוראי אתמול

    צריך עוד חומר כדי לגבש דעה עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/20
  12. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    חייל שוקולד

    ראשית,
    אני מצטער אני לא יכול לתת לך להסתתר מאחורי תירוץ הפציעות.
    צר לי. בכנות אני אומר לך שצר לי. מה אתה חושב שלא?
    עולם אכזר.

    בקשר ל"שחקנים הטובים":
    אני "מציין את השחקנים הטובים העונה ואומר "נו, הם טובים גם ככה אין לפונסקה שום קשר ליכולת שלהם"" - כי אני באמת מאמין שהשילוב של מאנציני וסמולינג במרכז ההגנה, יחד עם השילוב של וורטו ודיוארה במרכז הקישור האחורי (שזה הדבר שחתום על משחק ההגנה הטוב שהיה לנו בסיבוב הראשון ועל הדרך על קצב צבירת הנקודות המספק) היה קורה תחת כל מאמן.

    זו אמונתי זו התרשמותי.

    תראה כל הדיון הוא היפותטי. הרי אני לא יכול לקפוץ למימד מקביל ולהוכיח לך.
    עצם ההברקה בנוגע למאנצ'יני סמולנג ו-וורטו הקרדיט מגיע לפטראקי. אין חולק על כך. שלושתם היו הפתעות. (לא דיווארה הוא מלכתחילה כתבתי שהוא עילויי. בטח ביחס לכריסטאנטה... שתפקיד הקשר האחורי (בודד או כחלק מצמד) קשור אליו כמו שאני קשור ללהקת הבולשוי של סנט פטרסבורג.)
    עצם נוכחותם פה - זה הכל קרדיט לפטראקי.
    זאניולו זה קרדיט למונצ'י.

    בהינתן חמשת השחקנים הללו (אקסיומה) - האם אתה מאמין שכל עוד הם כשירים לא היו מספקים את אותה תצוגה טובה ממילא, תחת כל מאמן? לאו דווקא פונסקה? אולי אפילו נותנים יותר עם מאמן אחר?

    אם אתה לא מאמין בכך, אז לא... כאמור, אני אין לי דרך להוכיח לך...
    פשוט תהיה כנה ותרשום מה אתה חושב. יותר מזה אי אפשר לבקש.

    עכשיו,
    השאלה היא מה הלאה?
    שני המשחקים הבאים זה בולוניה בבית ואטאלנטה בחוץ.
    יש רף מסויים של נקודות שאם רומא לא מוציאה בשני המשחקים הללו - אתה חושב שצריך לפטר את פונסקה?
    או שבכל מקרה לדעתך הוא צריך להשאר? גם אם יהיה אפס מתוך 6..?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/20
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @טל.

    לא, אני לא יודע בוודאות שכל השחקנים הטובים היו טובים גם תחת מאמן אחר, מסיבות שהסברתי בהודעה שלי. סמולינג ריג'קט של קבוצת כדורגל בינונית באנגליה, דיאוורה לא הצליח לבסס את עצמו כיותר משחקן רוטציה חמישי או שישי בנאפולי, וורטו בכלל הצליח בתפקוד אחר מזה שהוא ממלא תחת פונסקה.
    מעבר לזה, עם ההיגיון הזה אני לא מבין מה כל כך חשובה לך עמדת המאמן, הרי שחקנים טובים יצליחו גם ככה.
    אם אתה רוצה דוגמא ברורה להשפעה של פונסקה, תדמיין את מרכז ההגנה מאנצ'יני-סמולינג בשיטה המופקרת של EDF. נכון המשחק אתמול? אז ככה היו נראים רוב המשחקים שלך. במיוחד מאנצ'יני הדי איטי היה נפגע.
    ברור שגם לפטראקי מגיע קרדיט על הרכישות הטובות, זה לא סותר.

    לפטר את פונסקה? לא ידעתי שעל זה אנחנו מדברים, ברור שאין מה לפטר אותו לפחות עד סוף העונה וזו דעה כל כך קיצונית שמצחיק לקיים דיון על זה, מדובר במדע בדיוני אם מתחשבים במעמדו הנוכחי(לא ראיתי שום גוף תקשורת שמעלה את האפשרות הזו). גם אם נפספס את הכרטיס לצ'מפיונס אני אהיה בעד הישארות שלו, ורק במקרה של התרסקות טוטאלית עד סוף העונה, או מצב שברור שהוא איבד את חדר ההלבשה, אני אהיה בעד לסיים איתו את ההתקשרות בסוף העונה.
    וכמו תמיד בדיונים האלה - אתה קורא לפטר אותו באמצע העונה? תציין גם איזה מאמן היית ממנה במקומו שיהווה שדרוג בסבירות גבוהה.

    @Un bombón
    נגיד שנותנים לכריסטאנטה הנחה כי הוא שיחק בתחילת העונה בקבוצה חדשה - הדעה עליו מבוססת גם על השנה שעברה. הוא נרכש מקבוצה שהוא שיחק בה עם 2-3 קשרים מאחוריו ששיחררו אותו לצאת קדימה, לקבוצה שהוא מDay 1 משחק בה כחלק מצמד קשרים והוא פשוט לא בנוי לזה. על אחת כמה ו100 כמה לא כשהוא ליד ורטו מה שמכריח אותו להישאר מאחורה ולגרזן ליריבה התקפות.

    קח כל שחקן מאלו שבין פאו ודז'קו ואפשר להגיד עליו שהוא שיחק טוב נגד לאציו. משחק כל כך חריג שלא חושב שאפשר להסיק ממנו כלום על שחקנים פרסונלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/20
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    הולך להיות מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/20
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא הצגת דעה אלא סטטיסטיקה (+ אמירה שבעיני איננה נכונה). לא הצלחתי להסיק מזה דבר.

    בדומה למנצ'יני, שחקן צעיר לא נרכש על בסיס הניסיון הדל שלו בעמדה ספציפית באטאלנטה (למרות ששיחק שם לא מעט כרג'יסטה), אלא על סמך התכונות שלו.

    איזה תפקיד מתאים לו יותר לדעתך מהנוכחי?

    כי זה בדיוק מה שקרה שם.

    את זה אני לא מבין. אי אפשר להסיק כלום ממשחק כל כך חד צדדי מול יריבה חזקה שנמצאת בפיק מאוד לא שגרתי שלה? מה היה חריג במשחק של רומא? הם שיחקו בצורה זהה במחזור קודם, ומול פיורנטינה ואפילו בשני ההפסדים ליובה וטורינו. בכל משחק היו שחקנים שבלטו יותר\פחות אבל בכללי זו הרמה של הקבוצה אחרי חצי שנה של עבודה.

    משחק חריג זה מה שראינו שלשום (חריג מהבחינה ש4-5 שחקנים היו גרועים בו זמנית ולא הייתה תגובה מספקת למרות שאפשר היה לצאת משם עם ניצחון גם אחרי פיגור 3-0). מתחילת העונה זה קרה רק פעמיים. במשחק השני מול האוסטרים ונגד סמפדוריה (שם זה נגמר פחות רע בגלל איכות היריבה).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.