מחזור 37 בספרד: ניצחון יכתיר את ריאל לאלופה, ברצלונה מקווה לנס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/20.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    "מסבירים". זה 50 מיליון על מגן שמאלי, לא סכום נמוך, יש מעט מגינים שמאליים בהיסטוריה שעלו כל כך הרבה. וזה כשיש לך מגן שמספיק טוב כדי לפתוח בקבוצת צמרת בליגה בסגל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/7/20
  2. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    יש לך גם מעט שחקני התקפה שעלו 100M יורו, זה אמור לשנות משהו...? אתה באמת לא מבין שהשוק השתגע בשנים האחרונות?
    אתה אומר שרגילון מספיק טוב ,יש כאלו שחושבים אחרת ממך וזה הוכח. לא ברור לי אתה ממשיך לדחוף את מנדי לדיון כאשר מדובר פה על שחקני התקפה, אתה באמת חושב שבגללו הבאנו את יוביץ' במקום להביא את דיאבלה,איקרדי או אמבפה?[עניתי לך על זה מלפני כן, אבל כמובן שבחרת להתעלם כיוון שזה לא עוזר לטיעון שלך]?
    הדבר היחיד שאני מבין ממך זה שיש לך אנטי עצום כלפי מנדי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/7/20
  3. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    6 הערות על האליפות ה-34 של ריאל מדריד

    רק מראה עד האליפות הזאת רשומה על זידאן ועד כמה מסי הוא שחקן אדיר ובארסה תלויה בו.
     
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    כיף להיות פה ולראות שמות מוכרים */aaarse

    קטונתי מלשפוט את הגישה של הזאר בזמן משחק, ואין ספק שמחפשים את הרגליים שלו כל הזמן ושהיה לו חוסר מזל עם הפציעות. אבל בשורה התחתונה - זה שחקן שמתיימר להיות אחד הטובים בעולם והגיע כדי להוביל מועדון פאר, ובשום מצב אי אפשר לקבל אפקטיביות כל כך נמוכה ביחס להזדמנויות שקיבל. כשרונאלדו היה פצוע ל-3 חודשים הוא נתן לנו בכל זאת מנות "צנועות" של 25-30 שערי ליגה בעונה. הזאר לא בדיוק שחקן של מספרים ולעולם לא יהיה רונאלדו, אבל אני מצפה ממישהו שכל הפעולות שלנו בשליש האחרון אמורות לעבור דרכו לספק תרומה קצת יותר רצינית למספרים ולכדורגל של הקבוצה מאיזה לוקאס ואסקז (ברגעים הבודדים שהוא כן שיחק טוב היה לנו כדורגל יפהייפה - כמו אייבר בחוץ ופסז' בבית). היכולת שלו העונה הייתה פח זבל ביחס למה שהוא אמור ויכול לתת, והוא חייב לעשות LEVEL-UP רציני לקראת המשחק מול סיטי ובוודאי בעונה הבאה.

    אז בוא נעשה תרגיל קטן: ברצלונה של העונה שעברה, שהגיעה לחצי גמר צ'מפיונס וסיימה עם 87 נקודות (מול בערך אותה ליגה) בפער של 11 מהסגנית ו-20 מריאל - לקחה אליפות בזכות עצמה או בזכות החולשה שלנו? ברצלונה מלפני שנתיים שהתחילה את העונה כאנדרדוג מול ריאל דאבליסטית (+עזיבת ניימאר) וסיימה אותה עם 93 נקודות כשריאל איבדה סיכוי כבר בדצמבר - אלופה ראויה או שהיא הצליחה רק בזכות ריאל שהלכה לישון?

    בשורה התחתונה - הצלחת לצבור כמות נקודות מכובדת מאוד שדומה לכל האלופות האחרונות (שהתמודדו בגדול מול יריבות דומות). סגל השחקנים שנשאר די דומה לעונה שעברה השיג 20 נקודות יותר, השתפר משמעותית בכל המדדים הקבוצתיים והפך מאסופה כושלת שלא נראית כמו קבוצת כדורגל בכלל לקבוצה חזקה שלא מביישת אף אלופה אחרת. כמו כל עונה, השאלה אם הכל מספיק לסיים ראשונים תלויה ברמת המתחרות ואין ספק שהסתדר לנו טוב שבארסה נחלשה העונה. אבל גם אם במקרה בארסה הייתה הופכת לפפ-טים ולוקחת 95 נקודות - זה לא היה מוריד הרבה מגודל ההישג של זידאן.
    לא מדובר פה על העונה של קאפלו שאיכשהו הצלחנו לגרד בפוקסים ונסים בתוספת הזמן 75 נקודות, והן במקרה הספיקו כי בארסה פישלה בהרבה משחקים קלים. עשינו מספיק כדי לקחת אליפות בזכות עצמנו.

    אני מבין את הטענות שלך אבל אתה מתעסק בענייני מיקרו ומתעלם מהמאקרו. הרי גם פפ בתקופתו בברצלונה היה לא משהו ברכש (צ'יגרינסקי, חלב, אפילו סאנצ'ז ופברגאס) והתקשה עם שחקנים שלא התאימו לתפיסת המשחק שלו, לפעמים גם איכותיים מאוד (זלאטן, יאיא טורה וכו'). ובכל זאת לכולם ברור שזה עניין שולי כי בארסה בתקופתו זכתה בכמעט כל תואר אפשרי ושיחקה כדורגל חלומי.

    זידאן בהחלט לא פפ
    והקבוצה השנה רחוקה שנות אור מהרמה של בארסה דאז. אבל תסתכל על התמונה הגדולה - כמה מאמנים הצליחו ב3.5 עונות בריאל מדריד לזכות ב-2 אליפויות וב-3 גביעי צ'מפיונס? עברו בקבוצה שלנו גם מאמנים מהגדולים בהיסטוריה (מוריניו, אנצ'לוטי) שלא הצליחו להתקרב להישגים האלה בכלל, וזה כשלפחות לאנצ'לוטי היה בפירוש סגל טוב ובשל יותר משל זידאן (בטח העונה).
    שאלת ההובלה לטווח רחוק לא מעניינת בעיני כל כך. גם אם אשכנע אותך שזידאן יכול להפוך לפרגוסון שלנו זה יהיה חסר חשיבות - כי אם במשך עונה-שתיים הוא לא יצליח לספק קבלות והקבוצה לא תרוץ לתארים חשובים עד הסוף, יהיה מבחינתי ברור שהוא מיצה את עצמו ושצריך להחליף. אבל נכון לנקודת הזמן הזו, ובהיצע הנוכחי של השוק - הוא המאמן הכי טוב ומתאים לקבוצה.
    לא מדובר פה באיזה רייקארד שקיבל סגל של פיפא ומתעסק בלשמור את השחקנים שמחים ולמחוא כפיים מהספסל. זידאן הוכיח מספיק פעמים שהוא מביא ערך מוסף ומאמן מצוין לריאל כמכלול - יודע לנהל סגל ורוטציות שמביאות את הקבוצה לשיא בחודשי המפתח; מגבש שיטת משחק ברורה ויעילה (מסכים שהיא לא תמיד אטרקטיבית - במיוחד כשאין איסקו בכושר טוב כמו 2017 ואין קילרים כמו רונאלדו שיודעים לתרגם את המסירות מהאגפים למצבים כל הזמן); טקטיקן טוב ויודע להכין את הקבוצה למשחקים חשובים; משרה רוגע, שקט תעשייתי והמערכת סומכת עליו ברגעי משבר; מספיק אסרטיבי כדי לא לתת לאגו של שחקנים / גחמות של נשיא להסיט אותו מהדרך יותר מדי. אם אותו אתה לא מגדיר לכל הפחות "מספיק טוב" אז מי כן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/20
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אדר מיליטאו הוא שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה של ריאל מדריד. אם נוציא את פאביו קנבארו שהגיע אחרי שיובנטוס ירדה לליגת המשנה והיה גם ככה "זקן", הרי ברור שסרחיו ראמוס טוב ממנו וגם פפה. השוק הולך ומשתנה, גם מנצ'סטר סיטי קנתה מנדי אחד בהרבה כסף. שאלה יהיו הצרות שלי בקבוצה, שזידאן הגשים עם הסכום ששילם עליו. ברצלונה קנתה מגן שמאלי טוב במחצית מהמחיר והוא כביכול היה יותר מתאים לנו בסגנון המשחק - ג'וניור פירפו. תשאל מה חושבים עליו שם.

    מרסלו נפצע לפני הפיחואן ונעדר גם מהדרבי - ארבעה משחקים בחוץ. הוא נפצע שוב בדצמבר ולכן נעדר מהמאסטייה והקאמפ נואו, ועכשיו גמר את העונה. מנדי הפך את ההגנה שלנו לבטון והקל על ראמוס. רגילון שחקן טוב, אבל לא מספיק.

    גם אני הייתי רוצה לראות את סאנצ'ו מגיע לדוגמא אם אמבפה לא ריאלי. אבל זה לא רלוונטי לקיץ הזה לפי מה שפלורנטינו אמר. וכבר חזרתי על זה שזידאן לא הוכיח שהוא יודע לבנות קבוצה. רק אמרתי שאל תשחק אותה יודע מה קורה במועדון בין פלורנטינו וזידאן, כי אתה לא.

    לגבי הזאר - אני חושב שבשנה שעברה מן הסתם היו פה ושם פנדלים אבל הוא הציג עונה גדולה, ציפיתי ממנו ל-15 ו-15 ושיערתי שעם ההילה של כוכב חדש, היה זקוק לרענון בצ'לסי, עם שחקני התקפה טובים יותר (וכאן טעיתי - בייל בפנסיה ובנזמה לא מספיק) - זה יצליח. העונה שלו כושלת לא רק בגלל הפציעות. הוא הגיע למצבים והחמיץ. סיכמת יפה מאוד את נושא זידאן אבל אין עם מי לדבר.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נגעת בנקודה - עם פפ ברצלונה שיחקה כדורגל מיוחד, לא כל אחד יכול להתאים לשיטה הזאת. ריאל לא מציגה כדורגל מיוחד, אפילו להיפך. אם יש מאמן שמצליח לגרום לשחקנים שהוא כן אוהב לשחק את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלהם, אז אפשר לסלוח לו על היעדר פרגמטיות, כשזה לא המצב, אז צריך לקחת את זה בחשבון.

    יש איזשהו בייסליין של יכולת שאתה יודע שהיריבה שלך מסוגלת להגיע אליו. ברור שאם ריאל של מוריניו הייתה חוזרת פתאום ומשיגה 100 נקודות אז זה לא רלוונטי מה ברצלונה הייתה עושה. אבל העונה די ברור שברצלונה שיחקה בגלל סיבות שונות מתחת ליכולת שאתה מצפה ממנה להשיג.
    בעונה שעברה ריאל שיחקה הרבה מתחת למה שהיא אמורה, ולכן די ברור שהפער העצום הוא תוצאה של היכולת של ריאל ולא היכולת של ברצלונה, גם אם התוצאה הסופית לא ממש משנה.
    בשורה התחתונה, ריאל מדריד נגררת בשנים האחרונות אחרי ברצלונה, בעונה טובה של ברצלונה ריאל לא תזכה באליפות, ובעונה בינונית, היא אולי תזכה.

    אני אמרתי שלא כדאי שתלך למחלקת קורונה ותלקק שם אסלות. בזכותי לא עשית את זה. מזל.
    אין לי מושג מה קורה ביניהם, יש 2 אפשרויות לגביי ניהול מדיניות הרכש של ריאל: 1 - פלורנטינו קונה שחקנים בלי לשאול או להתייעץ עם זידאן, וזה גרוע מאוד. 2 - פלורנטינו כן מתייעץ עם זידאן אבל איכשהו כל השחקנים שמביאים הם לאותן 3 עמדות (מגינים וקיצוניים שמאליים) שזידאן מייבש על הספסל. ואז זה אפילו גרוע יותר.
     
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    כמה נקודות:
    * אני קורא כאן שראמוס שחקן העונה, נתעלם מהשחקנים האחרים.
    יש כאן מישהו שחושב שמבחינה הגנתית, סרחיו ראמוס היה טוב ?
    יש עובדות, אני יכול לסדר יוטיוב לכולם, השחקן הכי רע במערך ההגנתי של ריאל מדריד, וראן היה מעליו וגם קרחבאל, שלא נדבר על קורטואה.
    העיקר מתלהבים שכבש 10 שערים בעונה, כל הקריירה הוא כובש הרבה, מבחינה הגנתית ראמוס בלם טוב ואם יש כאלה שממשיכים לדבר שטויות וחושבים שאני מטריל, אני חושב ש-@סיונרה (אוהד ריאל) יסכים איתי.

    * זידאן.
    יש לי לחלק לו הרבה מחמאות והרבה שאלות לגביו, רק ראיתי שמשוואים אותו לפפ וזה גרם לי כעס.
    למה ? פפ הוא הסיוט שלי, מת שיעזוב את הפרמייר ליג.
    זידאן בפרמייר ליג לא יעשה בחיים את מה שפפ עושה בקנדציה הנוכחית, כמעט אף אחד בעצם.

    ושוב אני יכול להחמיא לזידאן, יש לו לא מעט הצלחות אבל רק נזכיר שהוא מאמן את ריאל מדריד ויש לו סיכוי של 50 אחוז לזכות שם בכל התארים, הוא לא מאמן בפרמייר ליג.

    * רכש:
    352.5 מיליון יורו לרכש, 130 מיליון יורו ממכירת שחקנים בקיץ האחרון.
    שנה לפני כן יותר מ-150 מיליון יורו ייצאו לרכש.
    ממש להוציא מים מהסלע עם הסגל הזה.

    * מנדי - לא מחזיק ממנו, שער ו-4 בישולים כמו למרסלו רק שמרסלו שיחק 9 משחקים פחות.
    ריאל מדריד זאת קבוצה שיושבת על היריב כל המשחק, אתה מצפה מהמגנים לתקוף ולתרום תרומה משמעותית יותר ואני בטוח שמנדי לא מסוגל לכך.
    המחמאות שהוא מקבל וגם קרחבאל שאני אישית אוהב הם מוגזמות, ג׳ורדי אלבה טוב מהם בהרבה.

    * שחקני העונה:
    1. בנזמה - המספרים מדברים בעד עצמם, מלך שערים ובישולים ומוביל לאליפות.
    2. קורטואה - יכולת מטורפת, שוער גדול, חבל רק שמשחק הרגל הורס לו.
    3. כל 4 שחקני מרכז השדה (!) - יכולת פסיכית של כולם, הגנתית והתקפית.
    שוב פעם אני לא אוהב את המחמאות לפדה, שחקן טוב אבל מרעיפים עליו מחמאות כאילו מדובר בצ׳אבי, לדעתי הוא 6 ולא יותר, לא יכול לתרום ולא יהיה פליימקר ברמה גבוהה, עונה טובה שלו.
    קאסמירו וורלד קלאס, מודריץ׳ אגדי, קרוס גם.
    4. קרחבאל ו-וראן - קרחבאל היה טוב התקפית, הוכיח שמסוגל בלי רונאלדו, וארן פתח רע אבל יכולת פסיכית שלו, קשה לעבור אותו באחד על אחד, מהיר מאוד, שחקן רגוע וטוב.

    * העתיד ורוד עם הכישרונות הפסיכיים האלה (מתי יידברו על האהבה של פרז לקשרים הטכניים האלה ?) אבל שימו לב:
    ראמוס, מודריץ׳, בנזמה, קרוס, מרסלו - לדעתי 5 שחקני הרכב ועוד: נאצ׳ו ובייל כבר בני 30 ומעלה, כולמר 7 שחקנים מעל שנתון 1990.
    הייתי מנסה להעזיב בשיא את בנזמה ולעשות עליו קופה, גם את כל השאר, צריך לעבור תהליך.

    * אגף ימין - מכל הסגל הארוך הזה, רק שחקן אחד שמסוגל לשחק טוב באגף ימין, בעייתי, זידאן צריך לחזור למערך היהלום אם לא יהיה רכש כמו שפרז הצהיר.

    * מת לראות את העונה הבאה של ריאל, כמו שאמרתי הייתי מעיף את הזקנים, נותן להזארד, ויניסיוס, רודריגו חלק משמעותי.
    שלא נדבר על המושאלים, קובו זה כישרון מטורף, אודוגארד, זה יהיה פשע לתת לנו לחכות עוד שנה ולא לראות את הצעירים האלה כבר בעונה הבאה, אין לי סבלנות.
    ציון 10 לפרז ולרכש הצעיר, כישרונות פסיכיים.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מי שהשווה בין ולוורדה לצ'אבי לא ראה לפחות אחד מהם משחק בימיו, אין שום קשר בין השחקנים. ולוורדה הוא קשר דינמי שסוגר שטחים עם מהירות וכוח במרכז. הקשר היחיד ביניהם הוא ששניהם מתפקדים כקשרים השניים הכי קדמיים במערך 3 קשרים.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    התכוונתי שעשו ממנו צ׳אבי הבא, בדיוק כמו המחמאות לשחקן הצעיר של ברצלונה, אני עדיין זוכר את המחמאות לאלנייה ורפיניה.
    תיארת במדויק את פדה כשחקן, שחקן טוב ועדיין לא יכול לסבול את המחמאות שהוא סוחט, מגזימים.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לצעיר של ברצלונה, ולוורדה לא רק ששיחק עונה שלמה כשחקן רוטציה לגיטימי, הוא גם הראה שהוא מסוגל לגרום לשחקנים שמסביבו להיות טובים יותר. השלישייה קסימירו-ולוורדה-קרוס הוציאה משלושתם את הכדורגל הכי טוב שלהם כנראה אי פעם.
     
    Iker Casillas אוהב/ת את זה.
  11. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אל תשווה בין המצב של ואלוורדה בריאל לשחקנים שאף פעם לא היו בהרכב המוביל של ברצלונה...

    אני לא חושב שיש מישהו שכבר הכתיר אותו להיות ה"צ'אבי שלנו" מבחינת המעמד, כולם מסכימים שעונה אחת לא מספיקה והוא צריך להוכיח את עצמו גם בהמשך. זה עדיין לא אומר שהוא לא היה הקשר הכי מרשים שלנו העונה אחרי קאסמירו.

    אני כן חושב שמבחינה הגנתית ראמוס היה מעולה העונה. השרה לאורך כולה ביטחון, ניסיון, שקט וסדר שלא ראיתי הרבה זמן בחולייה האחורית שלנו. הסיבות היחידות שהוא לא מוזכר לצד ואן דייק, קוליבאלי וכו' הן המוניטין שלו (כשחקן התקפי ושחקן בעייתי) והפאקים שבכל זאת צצו אצלו מדי פעם, אבל בתדירות נמוכה מהממוצע העונתי שלו לאורך הקריירה. הגנתית זו הייתה העונה הכי טובה שלו לדעתי מאז 2012, כמובן שהעובדה שהוא פחות היה צריך לחפות על החורים של מרסלו תרמה לכך.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    הייתי שולח לך לינקים אבל זה יספאים את הפורום אבל ממליץ לך לראות את 12 השערים הראשונים שריאל מדריד ספגה העונה בערך, כדי שתראה איזה עונה הגנתית הייתה לו.
    את החצי השני של העונה לא ראיתי מקרוב, בעיקר אחרי הקורונה אבל ראיתי את רוב העונה ואני יודע מה ראיתי.

    יש תקצירי משחק שיעידו.

    * ברח לי השם של הקשר הצעיר של ברצלונה, אני ממש לא מאלה שנסחפים מהמחמאות אליו.
    פשוט גם הפרשנים גומרים מכל פעולה רגילה שלו, תיקול, מסירה טובה, כמה רעש על שחקן שלא עשה כלום.
    זאת הייתה הדוגמא של לפדה, שחקן בית ושחקן סגל מעולה, לא צריך להגזים.
    גם עם קרחבאל זה ככה.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שוב, פדה הוא שחקן הרכב בקישור הטוב ביותר של ריאל. אין מה להשוות לשחקן צעיר ומבטיח שמקבל פה ושם קצת דקות.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כותרות העיתונים לקראת המשחק נגד לגאנס:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/3403_1595143351335.Xxx

    מארקה : בפריויו למשחק נכתב: “פאסיו ומלחמה”| ריאל מחפשת את הניצחון ה-11 ברציפות שלה, המטרה שסומנה אחרי חידוש הליגה. הפעם, אחרי הרבה מאוד זמן, ריאל מדריד היא לא הסיפור אלא היריבה שנלחמת על חייה. ריאל תתקבל ב"מסדרון" המפורסם והמרגש. ברמת ההרכב , אסנסיו ו-ויניסיוס צפויים לשחק לצד בנזמה. קאסמירו וקרבחאל ינוחו וגם קורטואה. לוקאס יהיה מגן ימני|

    במארקה כתבו גם על טיבו קורטואה ו"הדאבל" עליו קיילור היה יכול רק לחלום - גם אליפות וגם זכייה בתואר הפיצ’יצ’י. הבלגי ירד אחרון מכר הדשא אחרי משחק האליפות והצטלם בלי סוף על הגביע. הוא אמנם לא ישווה את שיאו של פאקו בויו עם 19 משחקים ללא ספיגה בעונת 1986/87, אבל העונה שלו הייתה נפלאה.

    “בנזמה רעב לתואר הפיצ’יצ’י”, נכתב בשער ה-AS , מחפש את התואר לראשונה בקריירה. בפריויו נכתב: "שני חלומות - פיצ’יצ’י בצד אחד - בנזמה, והישרדות בצד שני. עוד אתגרים יהיו שערים של ברהים ומיליטאו - כל שחקני הסגל. אזכורים גם לחאמס ובייל.

    ב-AS נכתב ש זידאן מחפש את מספר מאה שלו - עומד על 99 ניצחונות ניצח את לגאנס חמש פעמים וסיים בתיקו אחד. ב-144 משחקים רשם עד עתה 99 ניצחונות (68%), 28 תוצאות תיקו (19%) ו-17 הפסדים (13%). בתחילת דרכו ניצח ב-85% מהמשחקים (כניסתו לתפקיד ב-2015/16), עם קאמבק שלא עזר נגד ברצלונה, . הסיום אשתקד היה החלש ביותר שלו. העונה עומד על 70% ניצחונות. את ריאל סוסיאדד ואייבר ניצח שבע פעמים בשמונה משחקים. נגד אלאבס ודפור ניצח שש פעמים. הוא הפסיד שלוש פעמים לבטיס ופעמיים לברצלונה, סביליה ו-ולנסיה.

    איזה כיף, סוף סוף משחק שאפשר לראות בלי לחץ, להיגמל מה-0:1 המסורתי. מצפה לגוליאדה והשוואת הניצחון הגבוה ביותר שלנו העונה - נגד אותה היריבה בדיוק. הזאר היה יכול לככב. מצד שני - מצד שני הם נלחמים על החיים, והוא תמיד פצוע. יהיה נחמד אם קארים יסיים כפיצ’יצ’י אבל זה לא יקרה. הייתי רוצה שננצח בכל זאת כמובן, להמשיך את הרצף. אם תשאלו אותי - אסנסיו ו-ויני ל-11. לוקאס ישחק כמגן אגב, מנוחה צודקת לקרבחאל. גם לקאסמירו אפשר לתת מנוחה.

    באיזה עולם נשמע דבר כזה ששחקנים מבקשים להיות מחוץ לסגל כשלא מדובר בפציעה? בייל פשוט ‘העתיק’ מחאמס. באמת שרציתי לראות את שניהם משחקים ונפרדים בטעם פחות חמוץ, אבל יש גבול. הם לא יכולים לבוא בשום תלונות לזידאן לדעתי, ועזבו רגע את השכר העצום שלהם - זו בושה וחרפה וחוסר מקצוענות. לא צריכים אותם ונקווה שנכתוב עליהם בדיון האקסים בשנה הבאה. על בייל אני יותר ‘כועס’. אפילו את השואו עם המסכה בספסל לא נראה.
     
  15. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    אז בעצם מתוך 21 שערים אשר ספגנו, ראמוס אחראי בלעדי על 12 מהם?
    אני אשמח לראות את הסירטונים האלו, אתה מוזמן לשלוח לי לפרטי או לפרסם פה.

    לא הבנתי את ההיגיון במשפט הזה :
    חצי עונה ראית בהרף עין, שהיא בעצם 19 משחקים. אחרי הקורונה עברו כבר 9 משחקים שלא ראית אותם.
    לא ברור לי כיצד אתה יכול לטעון שראית את רוב העונה, כאשר חצי ממנה ראית בהרף עין[אני עוד עדין פה] וגם לא ציינת איך בדיוק צפית בחצי הראשונה של העונה. אבל הכי חשוב שאתה טוען "שראית את רוב העונה" [כבר הוכחנו שזה שקרי]. אתה יודע מה ראית, אבל אתה לא מביא הוכחות לטענות שלך, בנוסף על כך הינך אנטי-מדרידסטה ובמיוחד אנטי-ראמוס עצום.