ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אודגור עדיף משמעותית ממה שיש לנו כי פוטנציאלית הוא הקשר היחיד בסגל כרגע שיכול להגיע למספר דו-ספרתי של בישולים בעונה או של מסירות מפתח במשחק אחד, וגם היחיד שבאמת יכול לשחק הן כחלק משלישיית קישור והן כקיצוני בימין. לא היה לנו שחקן כזה מאז חאמס ב2015. קשר התקפי שהוא גם מהיר לא היה לנו מאז די מאריה/אוזיל.

    הצלחנו בשנים האחרונות כי הפליימייקר שלנו היה מגן שמאלי, עכשיו כשאין את זה כדאי שעושה המשחק יחזור להיות קשר התקפי.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כנראה שאני חולק עלייך לגבי האיכויות שלו (לגבי יכולת המסירה - אני איתך), אבל כן הייתי רוצה לראות שיחזור בעיקר משום שהמצב חרבנא וכבר קיבלנו יותר מדי מקאסמירו-מודריץ'-קרוס. יש לך ספק שבקבוצה שלנו הוא לא יקבל מקום ב-11 גם אם יהיה מדהים? לא שאני אומר שההיררכיה הזו נכונה, אבל זה מה יש. לא רואה אותו רושם 30 ומשהו הופעות ליגה. בקבוצה שלנו לא כל כדור יילך אליו. הוא לא שחקן מהיר ולא מתאים לכנף בשום צורה, גם כשפדה היה שם זה היה אלתור כדי להתגונן נגד פ.ס.ז' וסיטי.

    העונה בסוסיאדד: 31 משחקי ליגה, 2,532 דקות, והוא עוד סבל מפציעות. אם אתה משווה את זה לריאל מדריד, זה מקום שמיני מבחינת דקות בקבוצה, זה לא יקרה. מספר הדקות של איסקו יוחר מתאים לו ואם יגיע זה על חשבונו, אולי.

    הזכרת שמות מהעבר: השילוב של אוזיל וכריסטיאנו היה מושלם, הטבח המושלם והפינישר המושלם. כאב לי על די מאריה הרבה זמן, אני חושב שעם כל הכבוד לגולים של בייל בגמר והעובדה שהוא סקורר טוב מהארגנטינאי - עם די מאריה לטווח הארוך היה טוב יותר, מעבר לכך שהוא שחקן כשיר.
     
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    יש עדיין ספקות לגבי אודגור, מסכים שהוא לא מהיר כמו אמבפה אבל הוא חד משמעית מהיר יותר מחאמס/איסקו/קרוס/סבאיוס/קובאצ'יץ'/כל קשר ששיחק אצלנו בעמדה הזו בקישור מאז די מאריה ב-2014. אני דווקא כן חושב שאם הוא יתאקלם בצורה חלקה כמו בסוסיאדד, להבדיל אלפי הבדלים כמובן, הוא מסוגל גם לתפוס מקום בהרכב (אפילו אם בהתחלה זה רק כחלק מרביעיית קשרים) וגם להיות קשר שהכל עובר דרכו בהתקפה, בעיקר כשבשנים האחרונות ה"קשר" הזה אצלנו היה או מרסלו או בנזמה.

    הדעה הרווחת בקרב אוהדי ריאל תמיד הייתה שזידאן מקובע בהרכבים שלו ובקרדיט ששחקנים מסוימים מקבלים אצלו לעומת אחרים. אני גם חשבתי ככה בקדנציה הראשונה שלו, אבל אני חושב שהוא לגמרי התמתן בנושא הזה בעונה האחרונה, לראייה מיליון ההרכבים השונים שפתחנו איתם העונה ולא חזרו על עצמם. עדיין יש הרבה שחקנים שזידאן לא ספר, חלק בצדק וחלק פחות, ובנזמה ימשיך בהרכב עד שיפרוש לא משנה מה יקרה, אבל המעמד של שחקנים שזידאן העריץ כמו ואסקז, נאצ'ו, מודריץ', איסקו ומרסלו פחת באופן ניכר. אם מנדי הצליח להוציא מההרכב את מרסלו ופדה את מודריץ ברגעים מסוימים של העונה, אני מאמין שזה אפשרי גם עם אודגור במקום קרוס.

    לגבי די מאריה, לא חושב שהיה נכון ב-2014 לטעון שעדיף לרוץ איתו אפילו אם תג המחיר של בייל לא היה מהווה שיקול. הארגנטינאי שחקן שנורא קל לאהוב, בטח בדיעבד כשזרקנו אותו אחרי עונה נהדרת, אבל קבלת ההחלטות שלו הייתה נוראית ועלתה לנו ביוקר לעתים. המגרעות שלו היו ברורות ובייל מנגד היה מפלצת, אף אחד לא היה יכול להעריך שהוולשי יעשה הסבה לשחקן גולף מקצוען וכדורגלן חובבן (ואני עדין איתו).
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם קרוב לתזה שהיא "זידאן מוציא מים מהסלע", ואי אפשר להאשים אותו בחולשה של הזאר ובחוסר העניין של בייל. מצד שני זה משמעותי במי הוא בוחר במשחקים הגדולים והחשובים. במשחק הראשון נגד סיטי הוא ספסל את קרוס ואמנם היינו פחות טובים אבל לא בצורה כזו, וכעת עלה בלי פדה. חלק מהרוטציות של זידאן הן כי אין ברירה ואין לנו שחקני התקפה שמרשימים לפרק זמן ארוך, אבל הוא ספסל את רודריגו דווקא בכושר טוב. הקשר ש"הכל עובר דרכו בהתקפה" היה צריך להיות איסקו ולעתים זה היה ככה, זה החזיק על אמת משהו כמו 6-7 חודשים בלי הפגרה.

    קודם כל די מאריה כשיר יותר מבייל. שנית, הוא מגוון ממנו לטעמי, מסוכן הן בימין והן בשמאל ושיחק גם באמצע. אני מעדיף שחקן שמעז על פני אחרים. בייל כבר שנתיים רק נכנס לרחבה ומחכה להרמה. איבד מאוד מהמהירות שלו. לטעמי, בין הדסימה לבין הרצף הטוב שלו בחודש פברואר (2018), היה יותר מדי זמן ריק, עם כל הכבוד לגולים נגד ראיו וייקאנו ואחרות. הצגתי כאן כמה פעמים את מאזן האימים שלו בליגה נגד יריבות טובות באמת, וכן בצ'מפיונס.
     
  5. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    יכול להיות שלא הבנתי את הכוונה שלך לגבי איסקו, אבל מההודעות הקודמות שלך הייתי בטוח שאנחנו באותה דעה שהוא כבר לא יהיה השחקן שייחלנו ושהוא צריך לבוא בטענות רק לעצמו - קבלות החלטות נוראית, אף פעם לא יודע מתי לשחרר את הכדור, איטי מדי להתקפה, לא יכול לרוץ מרחבה לרחבה מבלי להתעייף, נעלם לפרקים גדולים כמעט בכל משחק. הייתה לו חצי עונה שבה הוא היה השחקן ש"הכל עובר דרכו" לעומת 6.5 עונות של ניצוצות מהספסל במקרה הטוב ופנסיונריות מוחלטת במקרה הרע. שחקן שעד המחזור האחרון (בו כבר היינו אלופים) היו לו 0 בישולים בכל המסגרות לא יכול להיות איש המפתח שלנו, וזה כשזידאן המאמן ולא סולארי.

    הכל נכון עם מה שכתבת על די מאריה ובייל (רק שהוא היה מעולה לדעתי גם בחצי העונה של זידאן ב2015/16), אבל בקיץ 2014 לא היית יכול לדעת שהוולשי יתרסק ככה. בזמנו הייתי בעד מכירת די מאריה ואני שלם עם ההחלטה הזו.
     
    Jese אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מודריץ' מנצח וזוכה בהמשכיות| זו הכותרת של ה-AS היום. נכתב שהקשר הקרואטי שמסיים את חוזהו ב-2021 רוצה להישאר אך יהיה עליו להוריד בשכרו. "מודריץ' הוא דוגמא לכך שדברים הם לא איך שהם מתחילים אלא איך שהם מסתיימים". בספטמבר הוא היה מחוץ לעניינים ורשם 100 דקות בלבד בין המחזורים השני והעשירי וגם לא פתח בצמד הקלאסיקוס בליגה. מנגד, בשלב האחרון של העונה הפסיד רק שני משחקים - נגד אספניול בגלל כרטיסים צהובים וכן במשחק הסיום נגד לגאנס שהיה לא רלוונטי, לפרוטוקול (ושיחק בכל משחקי הליגה מהמחזור ה-11 ועד ה-32) הוא נראה מצוין בגיל 35 אוטוטו. לגיטימי שהמועדון שוקל חלופות ומודריץ' לא מוריד את הראש. הוא השחקן עם מספר הדקות התשיעי הכי גבוה בסגל - 2,631.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1597223095410.Xxx

    פרט לכך בתקשורת מדברים בעיקר על כך שגם דני סבאיוס עשוי לחזור על אף עונת השאלה לא ממש מוצלחת במדי ארסנל| שאר הכותרות בתקשורת הרדומה במדריד: על חזרתו של מרטין אודגור, מהן 'הסיבות'| עוד נכתב על לוקה יוביץ' - "ההשקעה היקרה מכולן" - 60 מיליון יורו שולמו עבורו, כבש שני שערים. תעשו לבד את המתמטיקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/20
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם הדיווחים שהקבוצה לא מתכוות להביא רכש בקיץ נכונים,אני מרים ידיים מהקבוצה הזאת.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    די מאריה זה השחקן שעל שמו קרוי "אפקט די-מאריה". שחקן שכשהוא לא משחק בקבוצה שלך אתה בטוח שהוא הטוב בעולם, ושכשאתה רואה אותו כל משחק בא לך להרוג אותו.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השנה שעברה לא הייתה ממש מדגם מייצג, ריאל מדריד נהייתה שקטה בחלון ההעברות, אני שבעתי קצת מהאובר-צעירים שלנו, חלק מהכסף בוזבז לחינם. לא היה צריך לצרף גם את ויניסיוס וגם את רודריגו לדוגמא. בכל מקרה, הפסדנו המון כסף בגלל הקורונה כמו יתר קבוצות העל, השחקנים שריאל רוצה הם גלאקטיקוס כמו אמבפה שלא ממש זמין ומעבר לכך עולה הרבה כסף. מה גם שיש שחקנים כמו חאמס ובייל שמרוויחים הרבה כסף. אין ספק שהמצב רע כי הסגל מזדקן ונחלש ואנחנו אולי נגרד עוד אליפות אבל רחוקים מהטופ של אירופה. במצב הקיים, אם אשרף היה חוזר זה היה מספיק לי (קרבחאל היה מזעזע נגד סיטי, התקפית, פעמיים, זה תיסכל אותי), כמובן אודגור אבל כל השאר - לא. נתפלל שהזאר יהיה הגלאקטיקו של הקיץ, החיזוק לעונה הבאה, והפעם באמת...

    לגבי די מאריה זה לא נכון, הערכתי אותו מאוד גם כששיחק אצלנו. הוא סיפק מספרים, עזר הגנתית והיה חשוב במערך של מוריניו ואנצ'לוטי הבריק איתו לחלוטין. בייל סקורר טוב ממנו בעיקרון וזהו-זה. את השער שכבש בגמר הדסימה גם סבתא שלי ז"ל הייתה כובשת ודי מאריה היה זה שעשה את המהלך הנפלא כשפרץ מול שני שחקני הגנה, אמנם סחוטים - זה עדיין משהו. שפטו אותו בחומרה. בייל היה חלש הרבה מאוד זמן בין עונת הבכורה ועד לפיניש הנפלא שלו.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לקיצוצים. יש כאן כישרון על שמגיע פעם בעשור כמו סאנצ'ו על השולחן, בסכום שהוא לחלוטין בר-תשלום עבור ריאל. הקורונה תחלוף מתישהו, ואז פלורנטינו יצטרך לשלם עליו פי 3 אם ירצו אותו. הוא בעמדה שאין לנו כרגע בה אף שחקן. זה לחלוטין פסיכי שריאל מדריד לא במירוץ.

    עכשיו אתה מגיע?!?!? אני אומר את זה מהיום ששמעתי שרודריגו מגיע לריאל וראיתי סרטונים שלו ביוטיוב. אם אתה לוקח עוד פעם את העמדה שלי בדיעבד, לפחות תתן קרדיט.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני הייתי הולך על סאנצ'ו ולא ממשיך לפנטז על אמבפה, לחלוטין, ובוא נהיה אוהדי ריאל מדריד קלאסיים - אפשר אחד לצרף כרגע ואת השני לצרף בשלב מאוחר יותר. זו דעה לא מבוססת אבל אני מניח שסאנצ'ו היה רוצה יותר להגיע אלינו, אין ממש תחרות גדולה בהרכב בצד ימין למשל כך שבקטע הזה אין ליונייטד יתרון עלינו, אולי רק בפן השכר. הגישה של ריאל היא שלא הגיוני ששחקנים יקצצו הרבה כסף ואז ינחת פה גלאקטיקו אבל לחלוטין אני מאוכזב וכל השמות האלה סבאיוס-אודגור או מריאנו-יוביץ' שיעזבו זה מדכא אותי, הקיץ הכי גרוע חוץ מ-2018 מאז שאני רואה כדורגל.
    כבר מזמן נשבר לי מפרויקט הצעירים שלנו, זה טוב לנסות פעם ב...אבל לא כשיטה, זה ממש לא ריאל מדריד. אתה טוען ששניהם משחקים על כנף שמאל, זו נקודת המוצא שלך, ואני הוכחתי לך שאת המשחקים הכי טובים שלו רודריגו הציג בכנף ימין - גלטסראייX2 לדוגמא, למרות ששער הבכורה המרשים שלו הגיע מצד שמאל.

    * אין ממש חדשות הבוקר: לזידאן תהיה את המילה האחרונה בכל 1/3 הסגל המתנדנד שלנו| ב-AS טוענים שזידאן מאמין באודריוסולה ושהתקופה בבאיירן עשתה לו טוב גם אם מיעט לשחק ושהוא מסוגל לשחזר את עונת הבכורה בסוסיאדד| במארקה נטען שלוקאס מתחרה איתו על עמדת המגן המחליף לקרבחאל| ריבאלדו הצהיר שההחלטה של זידאן לא לשתף את ויניסיוס נגד סיטי היא דבר שלא מתקבל על הדעת..
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הגישה של ריאל מובנת. יש לנו הרבה שחקני סגל ולא תמיד צריך לחפש בחוץ. זה לא תקף כשיש לך כישרון היסטורי במחיר סביר. אין לי מושג אם הוא יעדיף לעבור לריאל על פני חזרה לאנגליה, זה כבר עניין שלו.
    להחתים הקיץ אותו לא אמור לפגוע ביכולת להחתים את אמבפה כשהמצב יהיה נורמלי. השנה הוצאנו 300 מיליון יורו על חבורה של שחקנים שרק אחד מהם באמת מוכח ברמות הגבוהות. להשקיע 300 מיליון יורו על שני הכשרונות הכי גדולים בעולם הכדורגל, כשאחד מהם מצהיר בכל מקום שהוא מעריץ את ריאל מדריד וזידאן, זה השקעה חכמה בהרבה. רק בשביל פרופורציה רודריגו, ויניסיוס ורנייר הם בערך העלות של סאנצ'ו. אם מישהו חיפש סיבה ללמה המדיניות של ריאל טפשית.

    אתה לא הוכחת כלום. ציינת עובדה כלשהי שלא רלוונטית לטיעון שלי. גם השערים שלו נגד גלטסראיי היו שערים של תנועה ללא כדור מול קבוצה ברמה של תחתית בספרד. גם לוקאס ואסקז יכול לכבוש שלושער דומה, גם בשיאו לא היו משלמים עליו 45 מיליון יורו.
    הטענה שלי הייתה - בברזיל הוא שיחק בכנף שמאל כל הקריירה, זאת עובדה, לכן אי אפשר להניח שהוא יכול לשחק בעמדות אחרות באותה ההצלחה. זה בערך כמו שתגיד על בנאדם "הוא אחלה סנדלר, אני מניח שבגלל שהוא יודע להשתמש בפטיש ובמסור, אז הוא יכול להיות גם אחלה נגר". זה יכול להיות נכון, אבל אין לך שום סיבה להאמין שזה בהכרח נכון. כשהוא משחק באגף שמאל אתה מקבל ממנו מימד אחר לגמריי, אבל אז זה אומר שגם ויניסיוס וגם הזאר לא יכולים לשחק.
    זה שהוא הרבה פחות גרוע מויניסיוס בימין, זה בסך הכל סטנדרט די נמוך.
     
  13. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    64
    לייקים שהתקבלו:
    34
    מין:
    זכר
    זה לא בהכרח מדויק. גם אם מקצועית הם אף פעם לא יגיעו לטופ, אם במועדון ישכילו למכור אותם ברגע הנכון אנחנו לפחות נכפיל את הרווחים על כל אחד מהם. שחקנים כמו אוסימן שנתן 15 שערים בליגה הצרפתית עוברים ב80 מיליון לנאפולי-לפעמים מספיקות התגיות של ילד הפלא הבריזלאי ושחקן העתיד של ריאל מדריד. אין לי ספק שאיזו פריז או קבוצה אנגלית כבר ניסתה לקלוט לפחות אחד מהם. כמו שעל רוביניו ועל היגוואין גזרו קופון וכמו שאני בטוח שיכלו על אסנסיו, איסקו ושות'.

    מבחינה מקצועית אין ספק שהיה משתלם בהרבה להשקיע את הכסף באמבפה וסאנצ'ו, אבל אני מניח שהתכנית במילא הייתה להחתים את הצרפתי והוא לא הגיע עוד כי זה תלוי בו ובפריז ולא בפלורנטינו. לגבי האנגלי אני זוכר דיווחים שהוא היה על סף הצטרפות לקסטיליה בזמנו, יכול להיות שהסוכן שלו עדיין בקשר עם המועדון ופשוט אין כסף כרגע(קורונה וכו').

    הנקודה שלי היא שגם אם מדיניות הצעירים לא תוכיח את עצמה יש חבל הצלה. אני לא שמח לראות את רודריגו בהרכב לא בעמדה שלו אבל זה עדיף מבחינתי על קוטיניו בסכום מגוחך, לוקאס ואסקזים למיניהם או עוד חאמסים וביילים שלא מתאימים מקצועית או מנטלית, לפחות בשלב הזה. פליקס לצורך העניין עלה כמו שלושתם ביחד ואני לא יודע כמה הוא עדיף על השניים שמשחקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/20
    Iker Casillas ו-סיונרה אוהבים את זה.
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @Jese קודם כל ברוכה הבאה. בתקווה שתמשיך לכתוב כאן ולא להסכים איתי.
    אני מכיר את התיאוריה על המכירה שלהם לגורם הבא, זה היה סבבה אם היית קונה אותם בכמה שקליאדוס, זה לא המצב. 45 מיליון יורו זה סכום די רציני. בכמה בדיוק תמכור אותם לאור היכולת שלהם בריאל? אל תשכח, בסוף המחיר שלהם והמחיר של שחקנים באמת טובים במצב כזה מתואמים. עכשיו סאנצ'ו עולה 100 מיליון, אבל גם המחיר שלהם ירד, וכשהוא יעלה בחזרה, אז המחיר של סאנצ'ו (בהנחה ויישאר בדורטמונד ולא יעזוב לקבוצה גדולה יותר) יעלה ביחד איתו.
    יכול להיות שאתה יכול לצאת ממדיניות הצעירים עם נזק מינימלי, אבל אל תתעלם מכך שבזמן הזה אתה מרכיב שחקנים שהם פשוט לא טובים מספיק. נניח שבגדול המדיניות לא טפשית לגמריי, אבל נקודתית החתמנו 2 שחקנים שהם על אותה העמדה (הכי מפוצצת בכשרון בכדורגל העולמי), בגילאים דומים, ככה שרק אחד מהם יצא שחקן. ביחד הם עלו 90 מיליון יורו, שזה המחיר של כישרון מוכח באירופה. בנוסף, ההחתמה של הזאר הפכה את שניהם למיותרים. ריאל יכלה בעקרון להחתים עכשיו את סאנצ'ו, בלי לשנות משהו בתקציב, ובלי לפגוע משמעותית ביכולת של הקבוצה, זה וואחד כישלון.
    פליקס הוא דוגמא לסיכוי שלך ליפול גם עם כישרון על שכבר עשה משהו באירופה. עדיין, כמדיניות, אני חושב שעדיף להחתים אחד כזה על שניים כמו שאנחנו החתמנו. אסור לשכוח שהעמדה שהוא משחק בה הרבה יותר דלה בכישרונות על מאשר קיצוני שמאלי עם רגל ימין.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיונרה,
    שאלה אחת שהיא נקודת מוצא מסוימת לדיון - הזאר פלופ ענק, אין על כך עוררין, האם לא היית מחתים אותו? הוא לא היה שחקן ענק בצ'לסי? עזוב רגע את הציפיות, אני האמנתי שנקבל את אותם המספרים מהבלוז, חלק חושבים שהוא לא כובש מספיק. הקבוצה הייתה צמאה לגלאקטיקו ובמחירים של השוק הקודם, מאה מיליון זה משהו שאפשר לחיות איתו. מנדי הוכיח את עצמי ומיליטאו אולי עוד יוכיח את עצמו בעתיד. את הרכישה של אודריוסולה בעבר לא אהבתי, גם מריאנו היה בזבוז.
    רודריגו בברזיל שיחק גם לעתים כחלוץ שני, עזוב, אל תחפש בכוח. הגול הראשון נגד גלטסראיי היה שהוא קיבל כדור מהאגף, כשהוא בימין, עשה תנועה מהירה לאמצע וסיים ברגל שמאל.
    אם אמבפה לא יאריך את חוזהו ב-פ.ס.ז', ואני חושב שזה לא רחוק מהמציאות, אז כן יהיה אפשר לפנטז עליו. תמוה איך בארסה בכל שנה שופכת ערימות של כסף (זה הרבה מעבר למכירת ניימאר) ואנחנו רק קיץ אחד מתפוצצים ואצלנו קיצוצים. בעצם, זה הברנבאו החדש...

    אני לא יודע אם השלב הנכון הוא צעירים מברזיל שלא שיחקו עונה אחת באירופה כי זה אחרת, את רודריגו אגב לא לקחתי בחשבון בכלל לעונת 2019/20, תוכנן לקסטיליה, הוא קיבל הזדמנות ברגע נכון שבייל וחאמס היו חלשים. צריך לחפש מציאות כמו אסנסיו שאולי לא עמד בהבטחה אבל הגיע בשלושה מיליון יורו.

    אגב, את מדיניות הרכש שלנו אני לא אוהב כבר מקיץ 2017 בערך. חסוס ואייחו שהיו סימני אזהרה לגביו - פצוע כרוני, דני סבאיוס שהוא 'סביבון' לא מספיק טוב לריאל מדריד, בורחה מאיורל לא היה צריך לחזור. לגבי תיאו הרננדס - ניחא.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.