ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יהיה מאד מעניין לראות את ברצלונה ביום שאחרי מסי. מצד אחד יש דוגמאות לקבוצות שהפכו לטובות יותר אחרי העזיבה של הכוכב הראשי, יובה עם באג׳ו, אינטר עם זלאטן. מצד שני יש גם דוגמאות הפוכות, ריאל עם רונאלדו, איאקס עם קרויף. כמו בכל דבר בכדורגל גם כאן אין חוקיות, וזה תלוי גם בקומאן וגם בסגל שיעמוד לרשותו, כי אני לא בקיא במצב הכלכלי של בארסה. כך או כך לכולם היה ברור שהיום שאחרי מסי היה מגיע מתישהוא, אם לא היום אז עוד שנתיים, עוד 5 שנים. אבל זה היה מגיע.
     
  2. Mario Balotelli1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/20
    הודעות:
    473
    לייקים שהתקבלו:
    321
    מין:
    זכר
    הייתי מאוד רוצה לראות את מסי בקבוצה כמו נאפולי או דורטמונד
    להביא להן אליפות זה יהיה הישג אדיר אבל ריאלית הסיכוי לזה קלוש בגלל השכר שלו.
    אז אם הבחירה היא בין השייחים מאבו דאבי לאינטר, מעדיף שיעבור לאינטר(עם כל הכבוד להסכם השלום, עדיין השייחים והאוליגרכים הורסים את הכדורגל).
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לשאלה שלך יש לופ אינסופי "איך נדע שאורי מגבו לא מתאים לברצלונה אם אלבה ממשיך להיות באנקר?"
    אלבה באנקר בזכות היכולות שלו, והשחקנים שציינת לא הראו משהו יוצא דופן שגורם לך לחשוב שהם עדיפים עליו או שיש טעם לשים עליהם סכום מסויים ששווה את המהלך הזה, לדעתי כמובן.
    אני רק אזכיר שגם על פירפו אמרו דברים דומים, כול התעניינות מריאל, ליברפול, סיטי ושאר ירקות.

    אני לא חושב שראינו ממנו ספציפית "קריסה", כל הקבוצה קרסה יחד, והוא לאורך השנים האחרונות תמיד היה מהבולטים בקבוצה במהלך העונה בזכות האיכויות הברורות והיציבות שהוא מביא. זה שהראו אותו בוכה באיזה סרט מונפץ זה לא אומר כלום בעיני. גם עכשיו אני סומך עליו בעיניים עצומות כמגן השמאלי של בארסה, ואני לא לוקח את המשחק נגד באיירן כפאקטור למשהו מעבר לקריסה טוטאלית של כל המערכת שנמצאת בסחרור ברור מהרגע שרוסל נבחר לנשיא ב-2010. ואני כולל את סמדו ולנגלה בזה.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מסכים איתך, לא יודע מי מפיץ את השטות הזו שהוא קורס במשחקים הגדולים. אם כבר ההפך.
    לדעתי הוא טופ 3 של המגנים שמאליים בעולם לוותר עליו תהיה טעות גדולה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם הכל בסדר בברצלונה אז למה המועדון נראה ככה? אני באמת שואל. כולם בשיאם, משחקים, למה מסי לא מבסוט? ההנהלה עובדת היטב ויש את חומר הגלם הטוב בעולם או דברים שקראתי פה. יש להיות מודחים בשלבים האחרונים בצ'מפיונס עונה אחר שנה, הגביע עם האזניים הגדולות חומק לכולן. ויש להפסיד 4:0 (ואז 3:0 ליובה), 3:0 לרומא, 4:0 באנפילד ו...שמינייה.

    ג'ורדי אלבה תמיד הצטיין בעיקר בהתקפה והיה נפלא, שיתוף פעולה על עיוור עם מסי. הוא מהיר וזריז וזה עוזר לו בהגנה כמובן אם כי הוא לא פיזי, משחק הראש לוקה בחסר. הוא לא בין שלושת הטובים בעולם. ברור שיש נסיגה ביכולת שלו. הוא חלק מ-'לוס אמיגוס' ויש לו מקום של קבע בהרכב. אפילו טאבו כמו מרסלו סופסל בריאל מדריד בפעם הראשונה באמת. לא אומר שג'וניור פירפו הוא המחליף האידיאלי, אבל לא להגזים. אלבה היה חרפה באנפילד (לא רק על סמך הקרן) ובכל המשחקים הקשים בליגת האלופות. תמיד יש גרועים יותר וגרועים פחות. למשל נגד באיירן, סמדו ולנגלה לפי הפרשנות שלי היו חרפה, פיקה עוד היה פחות נורא.

    דרוריקו, אני חושב שדווקא עכשיו כשמסי לא כאן יש פלאשבקים לניימאר ואם הוא היה נשאר, על אף גינוני הפרמידונה - המצב היה טוב יותר על כר הדשא. כך הוא היה הופך גם למספר1 כפי שתמיד חלם. הזכרת את אינטר - מועדון ששלט בליגה שלו, היה חזק מאוד, עם מאמן על, זה קצת אחרת. בטווח הקצר לדעתי זה אבוד להם. לא לגבי אליפות ספרד, הליגה דועכת - לחזור להיות הקבוצה הטובה בעולם או בין ה-4-5 האלה ורלוונטית לליגת האלופות.
     
  6. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    גם סוארז ופיקה באנקרים בזכות היכולות שלהם?

    אתה באמת ובתמים חושב ש:
    א' הוא לא השאיר יותר מדי חורים בהגנה כשעלה קדימה?
    ב' הוא יצליח להגיע למיקום טוב בהתקפה גם בכוחות עצמו כשכבר אין את הכדורים הארוכים של מסי (או לחילופין, דה יונג/פיאניץ'/פוץ'/טריניקאו/וואטאבר יצליחו באותה מידה להלביש לאלבה את אותם כדורים)?
    ג' כשהוא הגיע למצב קורץ ברחבה הוא לא תמיד העדיף לחפש את המסירה ועלה ביוקר עם קבלת ההחלטות והסיומת שלו?
    ד' לא כדאי שבגיל 31 לקראת העונה העמוסה ביותר בקריירה שלו הוא ייקח חלק ברוטציה קצת יותר בריאה ולא ימשיך לשחוק את עצמו לגמרי?

    נזרום איתך שאלבה עדיין מהטובים בעולם ושסמדו ולנגלה מספיק טובים (לא שמעתי את הדעה שלך על פיקה אז לא נכליל אותו, לטעמי הוא היה היציב ביותר בהגנה של ברצלונה בעונה האחרונה). איך אפשר להסביר 38 שערי חובה בליגה עם אף התקפה ראויה לציון? פחות או יותר אותה חוליית הגנה ספגה בצ'מפיונס בארבע השנים האחרונות רביעייה מפסז', שלישייה מיובה, שלישייה מרומא, רביעייה מליברפול ושמינייה מבאיירן, איך אפשר להצדיק גם את זה? אם זה היה משהו חד פעמי הייתי יכול לקבל תירוצים של "ברתומאו האשם הבלעדי לכל הרע" או "קריסה טוטאלית של כל הקבוצה".

    בשבילך השקעתי וראיתי עכשיו את התקצירים של כל המשחקים שציינתי מקודם. מצאתי טעויות קשות מאוד של אלבה שהובילו לשערים הבאים:
    • השער השני של פסז' (דרקסלר) בהפסד 0-4.
    • השער הראשון של רומא (דז'קו) בהפסד 0-3.
    • השער הראשון של ליברפול (אוריגי) בהפסד 0-4
    • השער השני של ליברפול (ויינאלדום) בהפסד הנ"ל.
    מול יובה הוא אכן לא שיחק ולא הייתי מאשים אותו באופן ישיר באף שער מהשמינייה של באיירן, אבל בטח אי אפשר להגיד שהוא מושלם במשחקים גדולים. אני לא אומר שבארסה צריכה כבר מחר לשלוח אותו הביתה, יש שחקנים יותר כושלים ממנו בקבוצה, אבל הוא רחוק מלהיות מהטובים בעולם בעמדתו ואי אפשר להסיר ממנו כל אשמה על ההגנה השערורייתית של בארסה.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    שני השערים הראשונים שציינת אני לא זוכר, אני רק אגיד ששתי הטעויות נגד ליברפול הן לא מסוג הטעויות שגורמות לי להעריך פחות שחקן (אלא אם בפרוש הוא עושה דברים כאלה יותר מאחרים וההפך הוא הנכון מדובר בשחקן שיודע להתמודד עם לחץ נהדר ועשה זאת גם בהרבה משחקים גדולים) משום שהן קורות לכולם, אני לא מחזיק מואראן פחות אחרי המשחק נגד סיטי(והטעויות שלו היו הרבה יותר קשות), ואם שוער יקבל פס פשוט מהבלם והכדור יעבור לו מתחת לרגל אני גם לא אעריך אותו פחות, כי אלה מסוג הדברים שיכולים לקרות לכל אחד אין מה לעשות. הרבה יותר הייתי מתאכזב מאלבה אם מישהו היה מפרפר אותו באגף נגיד. הוא הופיע בהרבה משחקים גדולים וטעויות ספציפיות לא ישנו את זה. מיילא היית נותן לי כדוגמה הופעה ולא אירועים. נניח הופעה שבה הוא לא הצליח להתמודד עם הווינגר פעם אחרי פעם או שפעם אחרי פעם הוא שגה במיקום, אבל איבוד כדור כזה או אחר גם אם קרה במעמד גדול לא מרגש אותי יותר מידי מה גם שספציפית האיבודים נגד ליברפול באו במצב של לחץ כבד באיבוד הראשון הוא קיבל בכלל את הכדור לראש במצב מאוד מסובך, לא אומר שהוא לא טעה אלא שזה היה יכול לקרות להרבה שחקנים אחרים.

    אני חושב שהביקורת עליו יצאה מפרופורציה במשחק נגד ליברפול וגם באופן כללי, אני כן זוכר אותו מגיע להרבה משחקים גדולים, לדעתי הוא גם לא מסוג השחקנים שרועדות להם הרגליים במשחקים גדולים ממש ממש לא, הגיוני שהטעיות יגיעו נגד קבוצה סופר לוחצת, ושוב היו גם משחקים גדולים שהוא התמודד עם לחץ של היריבה נהדר פעם אחרי פעם.
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אי אפשר גם להתעלם מהעובדה שהשחקן הזה נשחק ומגיע לרגעי האמת, חודש אפריל לצורך העניין, עם הלשון בחוץ, כשאין לו מחליף \ לא משתמשים בו.

    ג'ורדי אלבה כבר לא שם בזכות היכולת, הוא שם כי לא מזיזים אותו.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם ברצלונה הייתה מנוהלת בצורה טובה היא כבר הייתה מבקשת ממסי זמן כדי להשיג עסקה טובה מול סיטי.

    גארסיה, קאנסלו, אנחלינו, מאהרז/ברנרדו, גבריאל. סיטי יכולה להקריב כאן ארבעה שחקנים בלי שזה יזיז לה בכלל (שלושת הראשונים לא רלבנטים במיוחד אצל פפ גם לפני רכש, כאשר יהיה צורך לשחרר שחקן התקפה אחד לפחות בגלל מסי). בשביל ברצלונה מדובר בשחקני הרכב מיידיים לטווח הארוך.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ב"ככה" אתה מתכוון ל-
    2020: רבע גמר ליגת האלופות (ריאל עפה בשמינית), מקום שני בליגה (5 נק' מריאל), רבע גמר גביע (כמו ריאל).
    2019: חצי גמר ליגת האלופות (ריאל עפה בשמינית), מקום ראשון בליגה (19 נק' מריאל), גמר גביע (ריאל עפה בשמינית).
    מה בדיוק כל כך דרמטי? כמה מועדונים משיגים את מה שברצלונה השיגה בשתי העונות האחרונות?
    אתה מציג את זה כאילו ברצלונה במקום של מילאן או יונייטד בשנים האחרונות. זה לא קרוב להיות המצב.

    כן, יש חורים בסגל, יש הנהלה לא ברורה, יש מאמנים לא מתאימים. וכולם יודעים שיש תבוסות מביכות בליגת האלופות. גם ריאל הודחה העונה די בקלות למנצ'סטר סיטי ובעונה שעברה לאייקס הקטנה. אין מועדון שאי אפשר למצוא לו הדחות מביכות במשחקי נוקאאוט.
    אז נכון, עכשיו היה דרמטי יותר וכשמפסידים ואין על מה להיאבק ועומדת מולם מכונה כמו באירן מינכן זה נראה רע במיוחד.

    לא צריך להגזים.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  11. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    כמות הפאניקה של האנשים בוודאי הייתה גבוהה תמיד, אבל היא נראית גבוהה בהרבה בשנים האחרונות בגלל הרשתות החברתיות.

    עד לא מזמן ברצלונה חגגה מספרת של ריבאלדו שזיכתה אותה במקום הרביעי. עכשיו יש תלונות על אובדן אליפות. כמובן שאילו ברצלונה הייתה מסיימת במקום החמישי זה בגדר רעידת אדמה.

    מישהו פה הזכיר את גאספרט, פעם הרכש הנוצץ של ברצלונה היה סימאו וניצחון על ריאל מדריד בשנת 2000, כשפיגו עבר, היה בגדר סנסציה.

    הזמנים האלה עברו.

    על ניהול מחורבן ברצלונה לא תשלם באמת. אז היא לא תזכה כמה שנים בליגת האלופות, או תאבד איזו אליפות פעם ב...

    ממש טרגדיה.

    "טרגדיה" זה לסיים במקום השביעי במשך שנים כשאתה רגיל לזכות כל הזמן. למשל מילאן או יונייטד. אפילו זה לא, הרי מילאן ידעה במהלך ההיסטוריה תקופות גרועות מאד. כנ"ל מנצ'סטר יונייטד.

    קבוצה שעוד לפני שעלתה למנהרה של המגרש מובטח לה המקום השלישי בליגה? בסך הכל עץ הכסף לא בוזבז כהלכה. זה הכל. יחליפו נשיא, יחליפו מנהל, יקנו כמה שחקנים ב-100 מיליון והכל יהיה בסדר.

    ועכשיו אם מסי יעזוב, הגיע הזמן שעל ניהול מחורבן גם ברצלונה תיענש. אך האם זה יקרה? לא סביר. כאמור, יש כסף. ואם אין עכשיו, אז ייצרו כסף.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הטרגדיה היא לאבד את השחקן הגדול בהיסטוריה שהוא עדיין השחקן הטוב בעולם שהוא גם שחקן בית והקפטן שלך כי הוא רוצה לשחק במקום אחר אחרי שנים של ניהול כושל. לא כי הוא פורש, דבר שאליו אוהדי ברצלונה מתכוננים רגשית כבר כמה שנים. והוא עושה את זה אחרי תבוסה היסטורית דרך פאקינג פקס (ענין משפטי). אם זה לא רגע לאוהד להיכנס לשוק או להיות בו עצוב, אז אני לא יודע מתי כן הרגע (ברור שזו גם לא האופציה היחידה).

    העניין הוא שרוב אוהדי ברצלונה ברשתות החברתיות כיום הם אנשים שגדלו על רונאלדיניו, מסי ושאר החבורה מסביב. רובם ידעו להתלונן המון גם בזמנים של כדורגל מצוין עם אליפויות, דאבלים וטרבלים מבלי להכיר את ההיסטוריה של המועדון (בעדינות: לא תמיד היה פה נוצץ).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן אבל פרספקטיבה של 20 שנה היא מאוד-מאוד-מאוד ארוכה, כל כך הרבה דברים משתנים בכדורגל, אם נלך על ימי רונאלדיניו שם כבר בארסה הייתה אחת הטובות באירופה אבל פחות 'בלתי מנוצחת' (נניח ברצלונה של 2009 עד 2015). מה נגיד על אתלטיקו מדריד למשל? מהליגה השנייה עד לגמר ליגת האלופותX2, אליפות היסטורית, אינסוף ניצחונות בדרבי ועוד.

    לגבי ג'ורדי אלבה, הבחור בן 31, סרחיו ראמוס משחק בכל משחק כולל בנבחרת ספרד והוא לא ממש צריך מנוחות, אני חושב שהטיעון של הגיל כלפיו זה קצת 'לוותר לו' ברמת הביקורת.

    younmu,
    עונת 2018/19 הייתה הכי גרועה של ריאל מדריד מאז שאני רואה כדורגל, הדירוג לא באמת משנה, גם אם היו לנו עונות של מקום רביעי. צריך להזכיר לך מה קרה? עצם ההשוואה היא מגוחכת, מי סופר את פער הנקודות הזה. מעניין שכתבת רק 'רבע גמר ליגת האלופות' ולא איך הקבוצה הודחה. לא השנה, ולא בחצי הגמר. אני לא זוכר מועדון על כזה שכבר ארבע שנים מודח בהפסדים צורמים כאלה במשחקי חוץ, תרענן את זכרוני. ריאל מדריד רחוקה מלהיות קבוצה טובה, לא אמרתי שאנחנו טובים. אנחנו הקבוצה הכי טובה בספרד וזהו. התיאור שלך על 'חומר גלם' מצוין מדויק רק אם אתה מנתח כל שחקן בזמן שהוא היה בשיאו. אז לפי ההשוואה שלך גם בייל קראק, ומרסלו קראק. מילא עונה אחת רעה, הזאר, היה פצוע, יש שחקנים בירידה מטורפת. הושפלנו נגד אייאקס ואתה צריך ללכת אחורה עד לאנפילד ב-2009 לראות מתי התבזנו באירופה. לנו לא היה שחקן כמו מסי וגם לא סוארס, לכתוב לך את ה-11 ששיחקו באנפילד? גאגו הרכיכה בהרכב וכו'?


    *****
    תומאס מולר הצליח לשעשע אותי כשאמר על מסי: "אני סקרן מה יקרה. דיברתי עם מנכ"ל הכספים שלנו כמה פעמים אבל הוא אמר שאין לנו מה לעשות בנידון". הוא גם אמר שכשבארסה יצאה לחימום השחקנים של באיירן כבר התאמנו עשר דקות, אבל ברור שזה תוצאה היסטורית.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ברור שבתור אוהדי מילאן ואינטר אתם קונים "שפל" כזה כמו של בארסה במקום שנות השפל שהיו אצלכם, אבל אתם מחמיצים את עיקר התחושה רעה של האוהדים. קודם כל, איבוד תואר כזה או אחר לא באמת כואב. אלה 5 שנים לפחות של הנהלה שהורסת לאט לאט כל מה שבנו לפנייה, והלוואי וזה היה רק עניין של כישלון ספורטיבי. זה לא, זה כישלון מנהלתי. אליפות לא תשנה את התחושה הזאת, אבל על אלה שכן ההנהלה הנוכחית בונה את התכניות שלה. לא סתם מסי היחיד שמתפקד בקבוצה, זו התכנית שלהם. בלי רצון לשנות, לחדש, והתבוסה לבאיירן חשפה את הבלוף.

    לגבי הכסף - כרגע אין מזומנים, אבל אני מזכיר לכם שניימאר הכניס 222 מיליון אירו לפני 3 שנים, והכסף הזה נגמר.

    אני לא מסכים עם אלה שטוענים שבארסה תחזור להילחם על מקום רביעי, אבל אני לא בטוח שנמשיך להילחם על אליפות בכזאת קלות. הדבר היחיד שבאמת יציל את בארסה משנות טרם-לאפורטה, זה נשיא חדש, הנהלה חדשה, פרוייקט חדש, הכל חדש. אבל יש פה אדמה חרוכה שצריך לשקם. זה יותר משמעותי מאליפות כזאת או אחרת.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    @Raulito
    מה בעצם הטיעון שלך? שברצלונה נמצאת במצב פחות גרוע מזה שריאל היתה בו בעונה שעברה?
    זה בדיוק מה שאני טוען. והנה, ריאל לא עשתה מהפכה דרמטית בקיץ ולקחה אליפות. אז ברצלונה אולי תעשה פחות ועדיין תקח אליפות. תודה.

    כן, ברצלונה 4 פעמים רצופות מודחת בצורה משפילה. זה אומר משהו אינהרנטי? הם לוזרים, למרות שהם העיפו בזמנו את פאריז בצורה משפילה יותר?
    הם לוזרים, למרות שהם מודחים כמעט רק מול הקבוצות הטובות ביותר באירופה באותה עונה?
    2020 - תבוסה חסרת תקדים מול אלופת אירופה ברבע גמר, בסיטואציה מאוד חריגה בכדורגל העולמי (בלי קהל, משחק יחיד, הפסקת כדורגל ארוכה).
    2019 - הדחה מול אלופת אירופה בחצי גמר למרות ניצחון מרשים במשחק הראשון.
    2018 - הדחה מול רומא, אכן פשלה.
    2017 - הדחה ברבע הגמר מול סגנית אלופת אירופה.

    שחקן שהיה אחד הטובים באירופה תחת מאמן מסוים ולא עבר שינוי גופני דרמטי (הזדקנות או פציעות) הוא חומר גלם מצוין.
    לברצלונה יש שלושה כאלה - גריזמן, קוטיניו, דמבלה. אם אף אחד מהם לא יראה דומה לאיך שהוא נראה בשיאו תחת קומאן - אז קומאן נכשל.
    בנוסף אליו יש לא מעט מזדקנים שעדיין אפשר להוציא מהם הרבה מאוד. להזכיר לכם באיזה גיל פירלו עבר ליובנטוס ומה הוא השיג שם?

    בקיצור, אני שואל ברצינות - מה אתה טוען? ברצלונה הולכת להיאבק על המקום הרביעי? ברצלונה צריכה השקעה של חצי מליארד דולר כדי להיאבק על האלופות? ברצלונה לא תגיע לנוקאאוט של הצמפיונז ליג בשנים הקרובות?


    @RubberSoul אני לגמרי בעד התחושה הרעה של האוהדים. פאקינג ספגו 8-2 בליגת האלופות, זה מביך ברמת מילאן ב2005 או באירן ב99. וכן, אם אגדת מועדון כמו מסי רוצה לעזוב בצורה כזאת מכוערת אז זה מביך יותר מהבגידה של שבצ'נקו לצ'לסי או של הנרי לברצלונה. בתחושה זה חרא.
    אבל אין סיבה להפוך את זה לדרמה מקצועית. עדיין יש כאן סגל על, משאבי על, חומר גלם מדהים.
    ברצלונה עדיין תהיה הפייבוריטית מספר 2 לזכייה באליפות ספרד, עדיין תהיה בהימורים הגבוהים על זכייה בצ'מפיונז (לא מקום שלישי, אבל בטופ 10) וכל זה בצדק כי יש כאן המון. ההשפלה כואבת והמצב חרא, אבל אחרי רייקארד-רונאלדיניו היה פה הרבה פחות וזה הפך אולי לקבוצה הגדולה בהיסטוריה, אז מקצועית - לא סוף העולם בכלל. ריאל, מילאן, אינטר, ארסנל, צ'לסי, יונייטד, ליברפול-פרה-קלופ - כולן היו במקום הרבה יותר מחורבן בצמד העשורים האחרונים מזה שברצלונה נמצאת בו עכשיו.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.