הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @Miki6846 זה לא חוק גמור ומוחלט שתופס על כל המקרים, תמיד אפשר למצוא מציאות מסיבות כאלו ואחרות גם בארגנטינה. התחרות של המועדונים בישראל על השחקן הארגנטינאי היא בעיקרה לא עם מועדונים אחרים בארגנטינה, למרות שיש יותר משניים שמשלמים כסף טוב, אלא עם מקומות אחרים בעולם.

    השחקן הארגנטינאי השכיח יעדיף ללכת למקסיקו, ברזיל, ארה"ב, קבוצות גדולות בליגות האחרות בדרא"מ וזה עוד לפני שדיברנו על ליגות אחרות עם יוקרה מקצועית גבוהה יותר כמו ספרד וכו'. בשביל שקבוצה ישראלית תחתים אותו, היא תצטרך להציע לו יותר כסף, ובשלב מסוים זה כבר לא משתלם בזמן שאפשר להביא שחקנים טובים מליגות אחרות עם פחות תחרות ובסכומים שפויים יותר. כאמור, השחקן השכיח ולא כולם.

    הרבה שחקנים בתחתית הליגה הארגנטינאית ישמחו לקבל את הסכומים הנ"ל שציינת, חלקם גם בפחות כי תתאים להם החוויה של מדינה אחרת (קטע חזק בתרבות הארגנטינאית באופן כללי והכדורגל בפרט), אבל למצוא כאלו שגם מספיק טובים לשדרג פה קבוצה וגם לא מחזיקים בהצעות אטרקטיביות יותר זה קשה.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Morientes אוהבים את זה.
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא רואה כמעט בכלל את הליגה הישראלית, אבל ראיתי הרבה מהמשחקים של ב"ש באירופה בנוסף לבודדים פה ושם בליגה, אז את אוגו אני מכיר קצת ואני חושב שלבריירו יש פחות יכולת ממנו לתרום התקפית. משחק המסירות של אוגו לא תרם יותר מדי בשביל לצאת קדימה אבל הוא יכל לצאת מלחץ או לדחוף קדימה בכדרור, תוך שימוש בפיזיות שלו, ברמה טובה. משהו שבריירו לא ממש ייתן לך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    דווקא נראה מהקליפים שהוא משתחרר לא רע מלחץ, הוא אכן לא דוחף קדימה ולא ראיתי ממנו מסירות יוצאות דופן או דריבל מפתיע על האמצע מה שאוגו כן היה עושה מדי פעם אבל האמת שליד שחקן כמו ז'וזוואה שנוהג לקבל כדורים ממש רחוק מהשליש האחרון ומתחיל המון התקפות ממרכז המגרש זה ממש לא קריטי שהקשר האחורי בשלישייה לא ידע לעשות דבר כזה, במיוחד אם הוא מפצה על זה בחילוצי כדור ואגרסיביות באמצע.
    בוא נגיד שאי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה כשאתה קבוצה מהליגה הישראלית, אם משחק ההתקפה שלו היה יותר טוב הוא כנראה היה מקושר היום לקבוצות בקנה מידה שבאר שבע לא שייכת אליו.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לדעתי גם אם הייתה לו את היכולת כדרור הזו היה לו קשה למצוא מקום אצלנו, עניין של סגנון של המאמנים האחרונים ואיכות התחרות, ומכאן שהוא היה מושאל/נמכר ולא לרמות גבוהות במיוחד למרות זאת. אבל זה לא העניין. ברור שבשביל להביא שחקן "שלם" לישראל צריך הרבה מזל ו/או כסף, בטח אחרי עונה טובה שלו, אבל רציתי לדייק לגבי איך שאני רואה את ההבדלים בינו לבין אוגו כשזה נוגע לתרומה התקפית. בעיני, יש הבדלים ודי משמעותיים גם בסגנון וגם ביכולת בהקשר הזה.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא הבנתי, אז חוץ מאגודלו בש מחתימים גם שני ארגנטינאים?
     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הוא די שונה מאוגו בהמון אספקטים של המשחק ולא רק התקפית, הרפרנס של אוגו נאמר כדי לתת דוגמה לקשר אחורי שרחוק מאוד מלהבריק התקפית אפילו בסטנדרטים התקפיים של קשר אחורי ועדיין היה מדהים ביחס לרמה שהמועדון היה בה וגם שאף אליה, מה שכולנו מקווים שיהיה גם במקרה של באריירו.
    @Telkiyski אמורים להגיע שני ארגנטינאים מראסינג בהשאלה, מניח ששניהם עם אופציית רכישה בתקווה שכמו במקרה אקולטסה באמת יחתמו על חוזה ארוך טווח במידה וירשימו.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אגודלו הזה נפל בסוף?
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אגודלו חתם .
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  9. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,182
    לייקים שהתקבלו:
    4,194
    מין:
    זכר
    חתם, יש מקום לעוד 2 זרים שעל סף סיכום(מלי ובריירו הארגנטינאים).
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.

מצב נושא:
הנושא נעול.