הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    נראה שניקו קובאץ' הגיע למונאקו רק כדי לגרום לרודי גארסיה להיראות מאמן גדול.
    איזה קבוצה פאתטית מונאקו, רחמים על בן-ידר שנאלץ לשחק עם חבורת הפיסחים שמסביבו, החלוץ הטוב בליגה אחרי אמבפה ואולי דמבלה, ראוי לקבוצה טובה יותר.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רק אתמול הסתבר לי שקמיל גליק עבר לבנוונטו. לא שאני חושב שהוא מטובי הבלמים בעולם, אבל הוא כן היה מנהיג במונאקו ומחובר למועדון. לא מבין למה תנתו לו ללכת(כמובן שזה לא היה פותר את כל הבעיות שדיברת עליהם).
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    זוכה
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    קרע ברצועות לדאנטה שגמר את העונה.
    הקפטן של ניס רק חגג 37 בחודש שעבר וכבר עולים דיבורים על פרישה אפשרית בין היתר גם כי הוא מסיים חוזה בקיץ. ניס שלא רק איבדה את העוגן שלה מאחור ואת המנהיג של הקבוצה גם נשארת עם מרכז הגנה צעיר ואולי כבר לפני ינואר ינצלו את אופציית ה"ג'וקר" המסובכת ויצרפו בלם נוסף לסגל.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    היסטוריה קטנה אתמול בליג2, לראשונה בצרפת שחקן הגנה כבש רביעייה במשחק אחד במסגרת מקצוענית.
    האיש שאחראי על ההישג הוא ז'ופרה קופו, מגן בן 32 ודי סולידי שמשחק בואלנסיין ומלבד עונה אחת בליגה הראשונה במדי נאנסי שיחק בעיקר בליגה השניה ומטה, קופו כבש רביעיה לרשת של טולוז כולל שער ניצחון בבעיטה חופשית מ-25 מטר וחתם משחק משוגע שהסתיים ב4-5.
    קופו אגב לא הבקיע מעולם יותר משני שערים לעונה.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    "אני רוצה להישאר כאן ולסיים את הקריירה האירופית שלי במועדון אבל זה לא תלוי רק בי", אמר אנחל די מריה אחרי השער ושני הבישולים שלו ב-0:3 על ראן. "שחקן ייחודי, נשא את פ.ס.ז' על כתפיו", נכתב בלאקיפ. הארגנטינאי שזו העונה השישית שלו בקבוצה, מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית וטרם קיבל הצעה לחוזה חדש. יש לו 85 שערים ואני בטוח שלפחות אותו מספר הבישולים (228 הופעות).

    ******
    אפשר להבין למה פ.ס.ז' מחכים? בניגוד לטיאגו סילבה לדוגמא או אדינסון קבאני - אין שאלות של כושר או פציעות, הוא עדיין ברמה גבוהה מאוד, מהיחידים בסגל שהם כוכבים באמת אבל גם יורדים לגליצ'ים ורצים כמו מטורפים בניגוד לפרימדונות ניימאר ואמבפה. אסור לפ.ס.ז' לאבד אותו מה גם שהוא סופר-ורסטילי. תמיד הערכתי אותו גם בריאל ואני חושב לא פעם מה היה קורה לולא חאמס היה מצטרף בקיץ 2014 והארגנטינאי היה נשאר על אף שדרש חוזה עתק.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הטינוף שלי על מונאקו אחרי התבוסה שלהם לליון עשה להם רק טוב, מאז הם הספיקו לתת רביעיה לבורדו, לנצח בדרבי את ניס בחוץ והיום לרשום ניצחון מרשים מאוד על פ.ס.ז' למרות פיגור 2-0 במחצית. זמנית הם במקום השני הודות למשחקים החסרים של ליל ומארסיי ולקושי החדש של ראן לשלב את הליגה יחד עם ליגת האלופות. אבל הסיפור העיקרי מגיע מפריז שאמנם סובלת מתחילת העונה מחיסורים רבים אבל ממשיכה להתבסס בעיקר על יכולת אישית של אמבפה ונראה שטוכל יתקשה להגיע ל2021 שהוא עדיין מאמן פריז, הכיסא כבר מתנדנד ואם ימעד מול לייפציג השבוע באלופות הוא עלול לסיים את תפקידו.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם פ.ס.ז' תודח מליגת האלופות זה ביזיון וצריך לגרור רעידת אדמה, לגבי הליגה אני חושב שזו מכה קלה בכנף ותו לא, לפניכן הם חיברו שמונה ניצחונות רצופים שלטעמי זה רצף שלא היה להם הרבה זמן. ניימאר לדוגמא שיחק בחמישה משחקי ליגה מתוך 11 ויש אינסוף בעיות. אני לא אגיד שאנחל די מאריה השחקן הכי חשוב שם אבל הוא היחיד שהוא גם כוכב אמיתי ומגלה יציבות וגם יורד לגלי'צים ואכפת לו והוא מחויב. קשה לי להגיד שהקבוצה ביצעה קפיצת מדרגה תחת טוכל, הם עברו יריבות חסרות ניסיון אפילו יותר מהם כדי להעפיל לגמר ליגת האלופות. כנראה שמאמנים טובים באמת לא רוצים להגיע לשם. אני מניח שדיברו עם אלגרי 5,000 פעם ואולי אפילו עם פוצ'טינו. יש לך שם של מועמד שעשוי להחליפו ועשוי להפתיע אותנו?
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לאמן את פריז זה מצד אחד לדעת שמראש אתה זוכה בכל התארים המקומיים וההצלחה שלך נקבעת על סמך כמה משחקי נוקאאוט בפברואר-מרץ בליגת האלופות, מהבחינה הזו לא נשמע כ"כ אטרקטיבי למאמנים שיכולים לקבל בכל זמן נתון קבוצה מהטופ העולמי. מצד שני מדובר בשכר גבוה, לחיות בפריז, להוסיף כמה תארים לרזומה(עבור פוצ'טינו למשל זה הכרחי) ולאמן שחקנים שהם וורלד-קלאס, הכל שאלה של הסתכלות.

    אלגרי היה בסרט דומה עם יובנטוס, קבוצה שלוקחת אליפות קלה בליגה וההצלחה האמיתית שלה תלויה באלופות כך שיכול להיות שהוא יחכה לאופציה שתיפתח לו בקרוב באנגליה ואם כבר פוצ'טינו, דווקא יכול להיות שידוך מעניין, שיחק בפ.ס.ז' תחת מיודענו לואיס פרננדז וגם היה שם קפטן תקופה מסוימת וכבר התבטא על האפשרות שלאמן אותם תהיה אופציה נהדרת מבחינתו. הכל שאלה של מה יחליט לאונרדו שנראה שרק מחכה לאופציה לבעוט את טוכל שלמרות התחלה טובה לא הצליח להפוך את פריז מקרקס כוכבים וכאן הקרדיט לניימאר, לקבוצה רצינית כמו בתקופת אנצ'לוטי-בלאן(או זלאטן אם תרצו), בעיני הדחה מוקדמת מהבתים היא בהחלט סיבה לפיטורין שכן אליפות פריז תיקח גם עם עם זומאנה קמארה על הקווים.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    @Nigel de Jong האם בצרפת מנתחים למה הקבוצות שלהם כל כך כושלות באירופה העונה? האם הדומיננטיות של פריז מזיקה?
    ובכלל לא נראה שמסורתית הצרפתיות קצת אוברייטד במפעלים? כלומר יחסית למעמד והאיכות של הליגה היו צריכים להשיג יותר במהלך השנים.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    יש ביקורות רבות אבל צריך להבדיל כי העונה שתיים מהקבוצות המסוקרות ביותר(פריז ומארסיי) בבתים ולכל אחת מהן יש את הפרשנים/אוהדים שלה בתקשורת ולהפך אז באופן טבעי הדיון לגביהן ער יותר ולא תמיד אובייקטיבי לטוב ולרע. יש את אולאס נשיא ליון שמתחילת העונה האירופאית תוקף את הקבוצות האירופאיות כי ליון לא באירופה ולטענתו היא הייתה צריכה לקבל את אחד המקומות על סמך הישגי עבר, אבל הוא גם בעיקר מטריל ואני לפחות לא לוקח אותו ברצינות. ולגבי ראן, הביקורות כלפיהן לא קשות גם כי זאת הופעת בכורה במפעל למועדון לא גדול וגם כי אם יצליחו להמשיך לאירופאית זה יחשב להצלחה.

    לגבי הדומיננטיות של פריז, אני בדעה שאם יש בליגה קבוצה שהיא 2-3 רמות מעל השאר אז הנטיה הטבעית צריכה להשתפר ככל האפשר כדי לנסות להתקרב אליה ואת זה אני לא רואה מהמועדונים הגדולים האחרים. וגם צריך ביושר לומר שהקבוצות גם מוגבלות, ברגע שהסלוגן של הליגה הוא la ligue des talents וכל כוכב פוטנציאלי שרק נותן כמה משחקים טובים ברצף נמכר בהמון כסף לאחת הליגות הגדולות(למשל ווזלי פופאנה) אז יש תקרה ברורה. מונאקו היא דוגמא נהדרת למועדון שבאמת מימש את הפוטנציאל של בניה נכונה ועשה אליפות וחצי גמר אלופות אבל מהר מאוד הכוכבים נמכרו והם מחפשים את עצמם כבר כמה עונות. ויש דוגמאות כמו ליל שאחרי עונות של דשדוש פתאום התחבר לה ועשתה סגנות בעונה באמת נהדרת אבל הגיעה לבתים באלופות אחרי שבקיץ כבר נאלצה למכור 3 שחקני הרכב וככה זה עובד אצל כמעט כל הקבוצות בליגה, בדרך כזו קשה לייצר המשכיות ובמפעלים האירופאים שיש צורך גדול ביותר בניסיון ובקבוצה מלוכדת שרצה כמה עונות ביחד זה בד"כ לא יעבוד למעט הבלחות.
     
    DRORIKO, Roma, Gianzola01 ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מנטליות שמשתרשת אט אט גם בבונדסליגה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    פטריק ויירה פוטר מניס.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מבין שהם קראו את ההודעה שלי אתמול ולקחו לתשומת ליבם חחחח
     
    תזונאי ומאמן אוהב/ת את זה.
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ראיתי איפשהו שדיברו על כך ששינויי הבעלות בתקופתו פגעו בו ולא נתנו לו סיכוי להצליח, גם אם אני לוקח את זה בחשבון לדעתי זה יותר עזר לו להישאר תקופה ארוכה בתפקיד, יחד עם הקורונה שסידרה לו מיקום טוב בעונה שעברה וגם כי הוא שם גדול, לכן מלכתחילה מונה לתפקיד למרות שלפני כן אימן רק בניו-יורק ושרד את שינוי הבעלות בעיקר כי הוא פטריק ויירה, מקצועית הוא החזיר את ניס אחורה לאחר תקופת פואל ופאבר, אמנם הייתי בטוח שהוא יסיים את העונה אבל טוב עשו בניס שסיימו את ההתקשרות איתו כבר עכשיו. אמנם לא היה פיאסקו כמו עם הנרי במונאקו אבל ניס תחת ויירה שיחקה כדורגל מאוד אנמי וחסר רעיונות בהתקפה, אם בעונה שעברה התירוץ היה שהרכש הגיע מאוחר אז העונה עם שחקנים כמו לופז, גווירי, אטאל ואחרים זה לא עבד והכישלון באירופה והמרחק היחסי מהמקומות הראשונים עשה את שלו. עכשיו נשאר לראות מי יגיע כי כסף ואמביציה יש בריביירה.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.