מחזור שביעי בספרד: זמן קלאסיקו, חברים: ברצלונה נגד ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/10/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי זה יצליח עם צ'אבי אבל לדה יונג טוב שקומאן בסביבה, מכיר אותו מהנבחרת וזה יתרון. מה שכן, עם כל הכבוד לכדורגל ההתקפי והכל, אייאקס זו לא ברצלונה מכל הבחינות, היה להם קמפיין מדהים בליגת האלופות כשהכל התחבר ואני לא משוכנע שדה יונג היה חשוב משמעותית מואן דה ביק, טאדיץ' שהיה גם מניע כדור וגם רגל מסיימת ועוד ועוד. אני חושב שההתלהבות מפוץ' הייתה קצת מוגזמת ויש הבדל בין זה שאתה משב רוח מרענן לבין זה שיש ממך ציפיות. כרגע לבארסה קצת קשה יותר להבקיע שערים מבעבר מסיבות כאלה מאחור ולא מעט בגלל שמסי השנה נראה כמו שחקן מהטופ, עוד אחד, ולא מספר1 בעולם ואני חושב שלטווח הארוך זה ישתלם עם קוטיניו. פיאניץ' כן יקבל את ההזדמנויות שלו, אנחנו רק בתחילת העונה.

    קצת לגבי שאר המחזור:
    * ויאדוליד ממשיכה את הסיוט, מפסידה בביתה, שון וייסמן הוא הקורבן של הכרטיס האדום שספגה הקבוצה ומוחלף בדקה ה-23 - לא נעים בכלל.
    * סביליה עם הפסד שני ברציפות, הפעם בביתה לאייבר, גם בשנה שעברה היה לה שני הפסדים רצופים ממש בתחילת הדרך (ספטמבר), גם אז אייבר הייתה בין אלה שניצחו אותה. ימים לא ממש טובים ללופטגי בזירה המקומית.
    * כשוולנסיה מפסידה זה כבר לא מפתיע אף אחד, נכנעה לאלצ'ה 2:1, יש לה רק שבע נקודות אחרי שבעה מחזורים, אוי הברוך, איך יוצאים מזה?
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    להיות דומיננטי בהנעת הכדור ולהיות דומיננטי במשחק ההגנה זה א ב של להיות קשר אחורי, אם הוא לא ישתפר משמעותית לפחות באחד מהם אין לו מקום בטופ העולמי, לשבור לחץ זה נחמד (וגם בזה אני לא רואה בו עילוי כרגע) אבל זה רחוק מלהיות מספיק.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    העניין הוא שדה יונג כנראה לא קשר אחורי, לא כמו בוסקטס לפחות. את העונה שבעקבותיה הגיע לבארסה הוא עשה כשחקן ה-"חופשי" בדאבל פיבוט.
    הוא צריך ויכול להיות יותר דומיננטי בהנעת כדור, אבל צריך לזכור שגם לצ'אבי ואינייסטה לקח זמן להפוך לשחקנים הדומיננטים שהיו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    סרחיו על המוקד? בשורות טובות לשון וייסמן? לפי אס, סרחיו גונזאלס אמנם עדיין זוכה לקרדיט בויאדוליד, בעיקר על סמך הישגי העבר (העלה אותה ליגה והצליח שנתיים לשרוד), אך הוא נמצא במבחן ענק בשני המשחקים הקרובים לפני פגרת הנבחרות - משחק חוץ קשה נגד ויאריאל ומשחק ביתי נגד אתלטיק בילבאו. “המשכיותו של המאמן תהיה תלויה במתרחש, אלא אם כן תהיה קטסטרופה במשחק הראשון”. נכתב כי סרחיו כבר היה מפוטר מכל קבוצה אחרת וכי “הקבוצה העונה לא הצליחה לשחק טוב באף שלב. שלוש נקודות מתוך 21 הן כרטיס ביקור נוראי. הוא נותר במשרתו בנסיבות מיוחדות”. הקבוצה שהציגה את ההגנה השביעית בטיבה בליגה אשתקד, היא זו שסופגת הכי הרבה שערים. "אף אחד לא ציפה לשלוש נקודות מתוך 21, זה כרטיס ביקור נוראי". שון שיחק העונה 193 דקות, שותף בכל המשחקים למעט סלטה ויגו (יום כיפור) אך פתח בהרכב רק נגד ריאל.
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לטעמי ויאדוליד מכוונת גבוה, אבל מלבד הרכש גם בעמדת המאמן צריך לכוון קצת יותר גבוה וסרחיו לא מתאים עדיין לצמרת וגם לא למרכז הטבלה. הגיע רכש משמעותי בסיום חלון ההעברות, והשילוב שלו יהיה הזדמנות אחרונה בשבילו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין מגיע בכדורגל אבל על סמך המשחקים שלה העונה אני חושב שוויאדוליד הייתה ראויה (ניסחתי את זה הכי עדין שיכולתי) ליותר נקודות ממה שיש לה. סרחיו היה ראוי להזדמנות להוביל את הסגל המשודרג אחרי מה שעשה בשנתיים האחרונות. מלחמה על הירידה אכן לא הייתה בתוכניות אבל בינינו, היא סיימה במקום ה-13 למשל אשתקד, זה חמש נקודות מסלטה ויגו שבמקום ה-17 ושש נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה. רוצה לומר: גם אם היו עושים שם הכל נכון אני כן יכול לזרוק לך כאן עשר קבוצות טובות ממנה ואפילו יותר. מבחינתי בהתחשב בשיטת הגרזן בכדורגל, שני משחקים נוספים הם צ'אנס הוגן.

    בגדול כשקבוצה אחת משחקת חמישה משחקים והשנייה שבעה זה בעייתי ואי אפשר להגדיר כיוון לעונה הנוכחית מעבר אולי לחולשה של ריאל. מה שכן אני מרוצה מריאל סוסיאדד שסיימה את העונה שעברה קטסטרופה. 14 נקודות אחרי שבעה משחקים זה לא מפיל מהכיסא, בשנה שעברה הייתה לה בסך הכל נקודה פחות והיא דורגה חמישית, אבל היא כובשת שערים, כדורגל התקפי תמיד היה לה, וגם דויד סילבה, בקיצור.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ההפסד לאלאבס היה הכי לא משקף שיש. היא היתה טובה יותר והגיעה למצבים, עד האדום, ומשם סרחיו קרס.

    אגב, עוד הבדל בין ריאל סוסיאדד של השנה לשנה שעברה - אודגור הלא יציב הלך, דויד סילבה המוכח בפנים. ולא משנה הבדלים של מי הבלם הפותח, המכונה מתפקדת וההגנה חזקה יותר. פשוט מחלקת הנוער הטובה ביותר בספרד, אין לי איך להסביר את זה. אולי מחלקת הנוער הכי יעילה, שבה משתמשים הכי טוב.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    דווקא מהמעט שראיתי מריאל סוסידאד דיי התאכזבתי, בעיקר נגד ריאל מדריד היא הייתה אנמית לחלוטין, נגד בטיס הם נעזרו בשופט וגם הרביעייה במחזור האחרן דיי משקרת. בנתיים הגולים מגיעים והתוצאות מרשימות אבל אין את שתף המשחק של העונה שעברה, אולי זה בגלל הרוטציות וההעדרויות בקישור.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    הגולים מגיעים וזה לא מובן מאליו כשמדובר בהתקפה הטובה בליגה, 4 שערים יותר מהמקום השני (אתלטיקו מדריד). העונה זה מה יעשה את ההבדל כשאין שערים בליגה.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הגולים הגיעו בנתיים אבל זה לא יימשך אם הם לא ישתפרו. לפחות ככה התרשמתי ממה שראיתי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/d/d10e1553e85b68cec9fdf6ae18ed8d0732b712eb_2_690x388.Xxx

    כשהוא מחייך גם אנחנו מחייכים| לפני המשחק זה הרגיש לי כמוצא אחרון - אם הרכב כזה (הכי טוב שלנו בפער - גם מרסלו שיעזור התקפית, גם מודריץ’, גם הטריו ההתקפי שלא פתח יחד מעולם) לא יספק כדורגל טוב ושערים - זה לא יקרה לעולם ואפשר כמעט להוריד את המסך על העונה הזו. באמת שהפעם אין תלונות - ההכנה הכי טובה שיכולנו לבקש רגע לקראת אינטר. מבסוט על הזאר, זה כל כך הגיע לו, שער של גלאקטיקו אמיתי, בדיוק בגלל מהלכים כאלה הביאו אותו. כמה הוא חשוב, כמה הוא יכול להפוך אותנו מקבוצה שהיא כדור שינה - לקבוצה סבירה שאמנם רחוקה מהטופ האירופי אבל אסור להספיד אותה. פדה ממשיך לחפש את השער וזה שדרוג מעולה בהשוואה לעונה שעברה. אני מאוד מקווה שזה יהיה המשחק שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה ולא התלהבות רגעית בלבד, שלא נחזור לתקופת הקפה לפני משחקים, והכי חשוב - יאללה לאינטר! ואמוס!
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    לפיקה יש 9 נשמות, הוא תמיד חוזר להרכב. למה לא לפתוח עם דה יונג?( אראוחו פצוע)
    מילא אם לצידו היה משחק בלם מהיר שהיה משלים אותו.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    הגנה גרועה של בארסה, אבל הייתה עבירה ברורה על מסי .
    שיטת המצליח, נעשה על מסי 20 עבירות, ישרקו 10.
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    בוסקטס ממשיך המשחק הגרוע שלו מהקלאסיקו .
    איזה בור באמצע הוא עושה.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מסי יותר הורס מאשר מועיל. לא יודע עם זה דווקא, או שזה ירידה דרסטית ביכולת.