מחזור שביעי בספרד: זמן קלאסיקו, חברים: ברצלונה נגד ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/10/20.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    במשחקים האחרונים הוא הולך יותר מדי בכוח,יותר מדי מנסה להעביר ובמיוחד דרך האמצע שיש 190 שחקנים שם וזה קשה.

    יכול להיות שהוא לא מאמין בחברים שלידו ,שהאמת במחצית השנייה נכנסו שחקנים שכן יכולים להכריע.

    אבל הכדורים שם שורקים ליד הקורות , על קו השער , פוגע בשחקנים ובשוער של אלאבס הכל חוץ מברשת.
     
  2. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    לא זוכר מתי ברצלונה הלכה לים כל כך מוקדם
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    כרגע הקבוצה במשבר וזה התחיל מההנהלה, כשהכל חרא אז גם הכדור לא ייכנס לעולם. מעניין אם יהיה כסף בינואר לגארסיה, ראינו כמה בלם טכני כמו דה יונג עוזר למשחק השוטף.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הליכה עוד ארוכה.
     
  5. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    מסי ממשיך את היכולת החלשה שלו, ובמחצית הראשונה זה היה גרוע במיוחד . כל כדור שהגיע אליו נגמר באיבוד כדור .
    גם כשהוא לא מאבד כדור, קבלת ההחלטות שלו קרוב לרחבה גרועה.

    עם כמה שמסי גרוע, גריזמן גרוע כפליים . באמת שהוא נראה כמו שחקן גמור שסובל מכל רגע שהוא על כר הדשא .

    הליגה הספרדית ממשיכה את המגמה של השנתיים האחרונות של ירידה גדולה באיכות הליגה, נראה שהעונה יכולה להיות אלופה לא צפוייה,למשל סוסיאדד .
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לנגלה הבלם עם היכולות הטכניות הכי טובות שראיתי בבארסה. דה יונג זה כבר עולם אחר כי הוא בכלל לא בלם.


    מצחיק לקרוא את ההודעות פה אחרי משחק מצוין של בארסה. הכדור לא נכנס, לפעמים זה סתם קורה ולפעמים זה קורה כשאתה בונה על פדרי, טרינקאו, פאטי ודסט שיצילו אותך.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    פיקה טכני יותר מלנגלה. בכלל, פיקה ודה יונג אחלה ציוות, לנגלה האפס חייב לראות ספסל.

    כן, פיקה בירידה, אבל עם רגל שבורה הוא עדיך על הצרפתי.
     
  8. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לפני שבועיים קראתי בכל מיני מקומות אנשים שאומרים שסביליה יכולה לקחת אליפות השנה, עכשיו אחרי רצף ההפסדים שלה הקולות אומרים שסוסידאד יכולה לקחת השנה.. זה מצחיק. מתי כבר קרה שקבוצות בסדר גודל הזה לקחו אליפות ? חוץ מזה, ריאל לא מרשימה יותר מדי והיא במקום הראשון, סוסידאד נראית הכי טוב בשנים האחרונות והיא עדיין מתחת לריאל בטבלה.. היחידה שיכולה אולי להפתיע זאת אתלטיקו, שהעונה שלה תהיה תלויה מאוד ביכולת של פליקס וסוארז.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיבורים האלה מצד סביליה שהיו די מגוחכים הייתי אומר הגיעו מצד לופטגי שניסה קצת להתחמק בראיון במארקה אבל פלט משהו ולטעמי גם ממונצ'י. הפסד שלישי ברציפות זה מאוד-מאוד מאכזב והיא אשכרה רק במקום ה-14. תירוצי הקורונה לא תופסים הרי זה חל על כולם.
    אני מאוד מקווה שכמו שצ'ולו בכבודו ובעצמו אמר - זו הייתה שנת הסתגלות וכעת ז'ואאו יתחיל להפציץ ("הוא היה כאן בשנה שעברה אבל כעת הוא שומר על יציבות"), נכנס לקצב, ולא יעצור. אתלטיקו בשנה שעברה הוציאה שתי נקודות מתוך 12 נגד ריאל מדריד וברצלונה וגם זה משמעותי ובעצם צ'ולו לא ניצח את בארסה בליגה. קשה להמר כי כל הקבוצות מאוד בינוניות. אני לא חושב שההתקפה שלה פחות טובה משל האחרות.

    אגב, שמתם לב לזה? קאדיס עם 4 ניצחונות ב-4 משחקי חוץ: 0:2 על הואסקה, 0:1 על אתלטיק בילבאו, 0:1 על ריאל מדריד ו-0:2 על אייבר. יאללה, תתחילו לשחק גם בבית.

    נכנס לאתרים בברצלונה לטובת פולו לאחר המשחק, בקושי מבקרים את דיוס חוץ מ-"בארסה צריכה את השערים שלו". במארקה וב-AS היו שוחטים את כריסטיאנו ממזמן. אני חושב שקומאן מבין עכשיו את הבור אליו הגיע. הפעם הוא שינה מוקדם. בארסה בשנים לא גדולות הייתה יכולה לבצע מהפך נגד עשרה שחקנים. נכון שהיא התקרבה והתקרבה והתקרבה אבל זה גם עניין של מומנטום שלילי. אלה המספרים הכי גרועים שלה מאז 2003 ומסי נראה עייף ולא טוב עם כל הכבוד לחוסר המזל שלו. אשכרה בלי שער שדה העונה. מה שכן הייתי רוצה לראות את פאטי משחק וכל הזמן. הזאר וגריזמן הבקיעו המחזור (אולי הוא צריך לנסות תמיד בצ'יפ), מעניין כמה זה עוד יקרה
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    מה רע בזה? כשזה קרה באנגליה רק פיארו את הליגה, למרות שהקבוצות הגדולות שם היו בשפל.
    כשהקבוצות הגדולות בספרד היו בשיאן, אמרו שהקטנות חלשות. כשהקטנות מצמצמות פערים (ורואים באירופה שהן לא מהוות בשר תותחים) אז עדיין איכשהו ימצאו מה להגיד על הליגה.

    ליגה זה רצף ארוך של משחקים קשים שצריך להתנהל בו נכון, הרבה יותר קשה לזכות בליגה של 38 משחקים מאשר בליגה של 13 משחקים. לריאל מדריד למשל, יהיה קשה לקחת את הליגה העונה הרבה יותר מאשר בעונה שעברה, לא רואה אותה נותנת רצף של 10 משחקים כמו אז.

    לא רואה אף קבוצה עושה רצף כל כך ארוך בליגה כזאת שוויונית שבה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיון קצת חוזר על עצמו, כשריאל מדריד וברצלונה היו שיאן הן פירקו את כל אירופה בגדול, העונה אל תתפלא אם ריאל תעוף כבר בבתים וברצלונה תלך הביתה בשלב שמינית הגמר. לגבי האליפות, יכול להיות שיהיה לנו קשה - ויכול להיות שלא, כי תמיד צריך לבדוק מיהן היריבות. אתלטיקו מקבלת רוח גבית מז'ואאו פליקס וגם לואיס סוארס ישנו וזה אחלה אבל גם עליה קשה לסמוך. ברצלונה גם כן במערבולת. אגב, בשנה שעברה לא היה לנו את הזאר. אולי השנה הוא כן יצליח לשחק כמה משחקים ברציפות ויעזור לנו. ולא רק במספרים, כשהוא טוב על כר הדשא הקבוצה עוד נראית סבירה. אולי השנה גם נראה את פדה ואלוורדה משתדרג עוד ונותן לנו מספרים. פתיחת העונה שלו אדירה.

    לגבי מה שקראתי פה - לא רואה את לנגלה יורד לספסל בשביל ארואחו, אולי אם לאומטיטי היו בירכיים והיינו בשנת 2018 ולא עכשיו. מרכז ההגנה של ברצלונה הוזנח שנים. פיקה לא טוב אבל זה כמו שהיה עם ראמוס - השניים תמיד יספגו יותר את האש.
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אבל הדיון הוא לא על החוזק של הגדולות. גם באנגליה וגם בספרד הגדולות נכנסו לשפל מתישהו, רק שבאנגליה זה קיבל אישור ולא ביקורת קשה על חולשת הליגה, זה עבר מתחת לרדאר בזכות השיווק החיובי שהליגה מקבלת בכל מצב. הליגה הספרדית תמיד בלטה בזכות הביקורות השליליות לא משנה מה, גם בזמנים קשים וגם בתקופות שיא. אז הפעם, החולשה של הגדולות מייצגת עבור אותם מבקרים את חולשת הליגה כולה, ואני מבטיח שידברו על זה אם פתאום ריאל סוסיאדד תיקח אליפות.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא יודע איפה ראית את ה"דיבורים". אוהדי הליגה האנגלית תמיד יטענו שהליגה שלהם חזקה יותר, כפי שאני טוען שהליגה שלנו חזקה יותר. יש לי תחושה שאתה לוקח יותר מידי ברצינות אנשים מסויימים ש"מדברים". לדעתי בסוף הכל נובע מהעדפה אישית לסגנון המשחק לא יחצון ולא נעליים.
    בסופו של דבר למעט 2019 הספרדיות עדיין מידי שנה עושות את הקמפיינים הכי מצליחים באירופה אז באמת שאני לא מבין למה אתה כל כך מתרגש מדעות של אנשים מסויימים (אלה אם כן יש גורמים רישמיים יותר מסתם אוהדי פרמייר ליג שמבקרים שלא ידוע לי עלייהם).

    לגבי ריאל סוסידאד- לא אליפות ולא נעליים זה עיניין של כמה שבועות עד שנראה את הראש חץ הרגיל של בארסה-ריאל-אתלטיקו
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אלה לא רק דעות של אוהדי פרמיירליג ממוצעים, אלא של אנשים שאני מעריך יותר את הדעה שלהם ובכלל, זו הדיעה הרווחת. יש סיבה שכל בן אדם שני שאני שומע מדבר על הפרמיירליג שהיא ליגה של 7 מועמדות לאליפות אבל הליגה הספרדית היא ליגה סקוטית. כמובן שלא כל אחד מדבר ככה, אבל הכיוון הוא זהה.

    אני לא טוען כרגע שהליגה הספרדית הכי טובה בעולם, אבל היא כן הרבה יותר חזקה ממה שאומרים עליה ובטח ביחס לסכומים שרצים בליגות אחרות.

    כשכל כתבת דעה מדברת על חולשת הליגה הספרדית כי קבוצות קטנות מאיימות על החזקות, אבל אותם אנשים מפארים הגנות חלשות כמשהו מדהים, זה אומר הכל.

    וזה לא משנה אם ריאל סוסיאדד תזכה או לא, כקבוצה היא הרבה יותר טובה מברצלונה למרות שהסגל שלה פחות טוב. שלא נדבר על המאמן שלה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל סוסיאדד לא קבוצה טובה יותר מברצלונה גם אם ליאו מסי מודיע עוד שעה שהוא יוצא לפנסיה. אל תהפוך אותה לסוסיאדד של 2003 שכבשה רביעייה נגד הגלאקטיקוס במדריד, הקבוצה של ניהאט, צ'אבי אלונסו ואחרים. מה שאתה אומר נובע, מעבר להגזמה: א) ציפיות שונות מהותית משתי הקבוצות ב) שבעה מחזורי ליגה בלבד. נקווה שהיא תמשיך לכבוש הרבה שערים ותשמור על יציבות, שתכבד את הבמה של דויד סילבה. גם לא הייתי מכריז עליה עכשיו כזו שתסיים רביעית.

    *בטיס עם 4 ניצחונות ו-4 הפסדים וזו הבעיה דווקא, או שהכל דופק כמו שעון או שמוותרים. אתמול היא עשתה מה שהיא רוצה מול אלצ'ה ופקיר עוד החמיץ פנדל די ברשלנות. טאיו עם המהירות המדהימה שלו ופיניש לא רע, כשיש שחקנים שיודעים להכניס לו את הכדור בזמן מאחורי ההגנה כמו קנאלס למשל - זה מתכון בטוח לקושי עבור ההגנה שממול.
    * אז - 2:2 בין ולנסיה וחטאפה עם עוד שני מורחקים, דרמות בדקות הסיום - תבואו כל יום מה שנקרא. גונסאלו גדש וקווין גמיירו על הספסל, יש אחרים שלוקחים את המושכות בינתיים.
    * הערב "הדרבי הישראלי" - ויאריאל נגד ויאדוליד, היריבה של מכבי ת"א בשלב הבתים פוגשת את שון וייסמן. סרג'י גווארדיולה פצוע וככל הנראה לא ישחק ומעניין אם חלוץ הנבחרת יפתח בחוד. למרות הכישרון, צריך לזכור שהצוללת כבר שיחקה ביום חמישי ולא יציבה מספיק. ויאדוליד חייבת נקודות.