מחזור 13 בספרד: הדרבי הגדול - ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד, האלופה נגד המוליכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/12/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על ניצחון כזה כמו של אתלטיקו אומרים "ניצחון של אליפות" למרות שפער של שני משחקים זה משמעותי גם אם היא הייתה מסיימת ב-1:1. סוארס עם תשעה שערי ליגה העונה, עומד בציפיות ובגדול. גם ויאה הביא לאתלטיקו אליפות לזקנה. אם תשימו אותו היום בבארסה יש להם עוד 6-7 נקודות קל. זה הרבה יותר מעוד 0:1 שכובשים ונועלים את השער (יורנטה לוהט), אתלטיקו הפגינה אופי והגיעה לכמה מצבים אחרי ה-1:1 בדקות המועטות שנותרו. לא הבנתי עדיין מה קרה בשער העצמי של פיליפה, זה נראה הזוי, ואובלק עוד קודם לכן רשם הצלה בלתי אפשרית בדקה ה-80. טוב שצ'ולו הכניס את פליקס, הוא לשחק בכל משחק, אין טעם למנוחות האלה כשיש שבוע הפסקה וכן הלאה.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    סימאונה מאוד אהב שהקבוצה לא איבדה סבלנות אחרי השיוויון.
    סוארס כבד בשביל לברוח מבלמים או ללחוץ עליהם. את הלחץ עשה למאר במקומו. אני חושב שקומאן בצדק לא ראה את סוארס עם מסי בהרכב, אין מי שירוץ.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני גם חשבתי בהתחלה לכתוב שאם הוא ישחק זה רק כדי שיהיה יותר קל למכור אותו, אבל אז במחשבה שנייה חשבתי שבמקרה שלו ככל שישחק רק יהיה קשה יותר למכור אותו. בכל מקרה גם אם הוא ייראה סביר אני לא חושב שזה יעשה הבדל גדול בסכום שאפשר יהיה לקבל עבורו, אני במקום זידאן לא עולה איתו בשום משחק ליגה כל עוד שניים אחרים כשירים. כמו שריאל נראת היא לא יכולה להקל ראש באף קבוצה (ובכללי בספרד כל משחק קשה).
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    נראה לי שאתמול ראינו את ההרכב שקומאן ירוץ איתו עד סוף העונה במידה וכולם כשירים.
    מסי חוזר לקיצוני ימני כנקודת מוצא שבתכלס עושה מה שבא לו(אתמול בכלל החליף עמדות עם דה יונג).
    פדרי מפנה את עמדת הקיצוני שמאלי ועובר לקישור כדי לאכלס שחקן יותר מאיים התקפית(דמבלה).

    לקוטיניו וגריזמן אין מקום כשמסי על המגרש, ורק פאטי ופיאניץ' במקום ברייתוואיט ובוסקטס נראים לי כאופציות אמיתיות לשינוי. כל השאר כנראה ישאר במקומו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קוטיניו גם ככה בחוץ לשלושה חודשים במקרה הטוב, אני חושב שדמבלה כן רלוונטי ל-11, הוא נראה מעולה מפתיחת העונה למען האמת, כאילו חזרנו אחורה בזמן שלוש וחצי שנים לרגע שהוחתם כהבטחה גדולה. גם אנסו פאטי יוכל לרענן את משחק האגפים כשיבריא והוא הפנים של 'לה מאסיה' שכושלת כבר שנים. אין לבארסה מהירות בהתקפה חוץ מג'ורדי אלבה, מרטין בריית'ווייט מאוד רוצה ונע לעומק אבל הוא מסורבל ובשום עולם לא צריך להיות שחקן הרכב. להיפטר מסוארס ועוד לשלם לו שיילך זו אחת ההחלטות הכי מטופשות איי פעם בליגה הספרדית. אגב, אני במקום מסי הייתי נעלב כשמחמיאים לו על משחק כמו אתמול.

    אני לא רוצה לחרוץ את דינו של אדר מיליטאו ויש הרבה "אמצע" בין פורטו לריאל מדריד. זה בטח לא עזר שזידאן לא סמך עליו. זה לא רק פציעות שישנן אלא גם להקדים תרופה למכה. ראמוס בגילו משחק טיפ-טיפה יותר מדי ביחס לזה שהוא "במשרה מלאה" בנבחרת ספרד. אגב, ואראן היה שחקן פציע עד 2017/18. אם במועדון החליטו לדוגמא שנאצ'ו לא ימשיך אז הוא צריך לשחק פחות גם אם נשלם שכר לימוד. מיליטאו עוד לא במצב שהוא יכול להיות טוב כשכולם לידו קקה, למשל בהשפלה נגד שחטאר וכאלה. זוכרים אותו מפוחד מהמשחק נגד סיטי אבל דווקא ואראן היה זה שפישל.
     
  6. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אם למישהו עוד היה ספק שאונאיי סימון זה קפה 2.0 (רק קצת גבוה ופיזי יותר)...
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 18 בספרד:

    אתמול - ויאריאל מפרקת 0:4 את סלטה ויגו בבלאידוס כשכל השערים נכבשים אחרי 31 דקות. השבוע השחור של הקבוצה מגליסיה נמשך אחרי המאניטה שספגה בגביע. כמובן שהיעדרותם של יאגו אספס ונוליטו לא עזרה.
    משחקי הערב:
    סביליה - ריאל סוסיאדד (15:00) - קרב ליגת האלופות טיפוסי מה שנקרא בין השישית לרביעית, איבן ראקיטיץ' ישוב להרכב אצל המארחת שאכזבה עם התיקו נגד בטיס בדרבי, מנגד דויד סילבה שוב בספק והבאסקים בקושי מנצחים לאחרונה.
    אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו (17:15) - המשחק בסכנת דחייה למען האמת בשל מזג האוויר המטורף בספרד. אתלטיקו רוצה לשים בצד את ההדחה מהגביע. ז'ואאו פליקס התאמן ויהיה בסגל, סוארס יחזור להרכב, משחק שני קשה מאד-מאוד למרסליניו.
    גרנאדה - ברצלונה (19:30) - הקבוצה של רונאלד קומאן לא הצליחה לחבר העונה שלושה ניצחונות ליגה רצופים והיא תשמח לעשות זאת. ליאו מסי יכול לטפס לראשונה העונה לראש טבלת המבקיעים. 'הפצועים הרגילים' בחוץ, בספרד דיברו על כך שעוסמאן דמבלה נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו מאז הגיע למועדון.

    אוססונה - ריאל מדריד

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/3883_1610127905863.Xxx


    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי 0:2 על סלטה ויגו בנוהל – מעט (מדי) כדורגל, יש נקודות וגם מרדף שלא פוסק אחרי אתלטיקו מדריד שמסרבת למעוד ומוליכה כרגע בשתי נקודות כשיש לה עוד שני משחקים חסרים. כעת ריאל מצפה להמשכיות של שחקנים אחרים בחלק הקדמי, למשל מרקו אסנסיו שכבש שער בכורה העונה וצפוי לפתוח בהרכב שוב פעם. הקבוצה כובשת לא מעט לאחרונה ברבע השעה הראשונה ולמעשה אף קבוצה לא הצליחה להבקיע יותר ממנה בדקות הפתיחה (שבעה שערים) - כלי מצוין לפצח בונקרים בדרך לניצחונות. זידאן יודע שמדובר במגרש קשה ("עלינו לתת את הגרסה הטובה ביותר שלנו") ולכאן נכנס אלמנט נוסף – השלג. "זו פעם ראשונה שסופה כזו עשויה לקרות בספרד, אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר, זה לא משפיע על בחירת ההרכב שלי. נערכים למשחק כמו שהוא. מזג האוויר הוא לא קריטריון". הוא לא חושש שהמשחק יבוטל והקבוצה המריאה כבר הערב כדי שחלילה לא תיתקע.

    אולי לכבוד ציון הדרך המרגש של המאמן זידאן, הגיעו חדשות טובות. המיסטר, ששהה ליד חולה קורונה מאומת, עבר שתי בדיקות קורונה, אובחן כשלילי ויוכל לעמוד על הקווים בפמפלונה. "חיכיתי בקוצר רוח, הבדיקות היו שליליות לשמחתי וזהו. היינו מוכנים לכל תרחיש (עוזרו היה מנהל את המשחק). אני יכול להיות עם הקבוצה ונתמקד רק במשחק". בדיוק מחר הוא יציין חמש שנים ממשחקו הראשון כמאמן ריאל, אז ניצחנו 0:5 את לה קורוניה בברנבאו. מגרש כמעט מלא, פרפרים בבטן, כריסטיאנו, הצגה של בייל - כמעט כלום לא נשאר מזה למען האמת. ריאל תהיה זקוקה לבנזמה טוב יותר מאשר במשחק האחרון, החלוץ, וזה לא סוד, עובר רגעים לא פשוטים ברמה האישית עם עוד דיווחים על פרשת ולבואנה. "אני תומך בו תמיד, המצב לא קל, אני רוצה שיהיה לו טוב. אני בטוח שהוא מתרכז בכדורגל ואני מקווה שהמצב הזה יתוקן. הוא רוצה לשמח אנשים על המגרש".

    ציון דרך אחד נוסף מחר יהיה גם יהיה - הופעה מספר 300 לטוני קרוס, 203 מתוכן בליגה, זמן טוב לשערו השני העונה. קרוס, עוד השנה, יהפוך לגרמני עם הכי הרבה משחקים בלבן כאשר רק אולי שטילקה (308) לפניו. זידאן נשאל על הקישור שלו ואמר: "מה בולט בהם? (השלישייה?) – יש להם ניסיון והם טובים מאוד. הם כאן זמן רב ויודעים מה זה אומר לשחק עבור ריאל. הם מוכנים להתחרות ושומר על רמה גבוהה". הקפטן ראמוס שהחמיץ את המשחק האחרון וסוגיית עתידו ממשיכה לשגע את כל האוהדים - צפוי לחזור, אבל נאצ'ו ימשיך שכן קרבחאל מושעה בשל חמישה כרטיסים צהובים. זידאן נשאל האם יכול להתרחש עוד "מקרה רונאלדו" ואמר את המצופה ממנו: "נראה מה יהיה, כרגע ראמוס כאן וגם לוקאס. אנחנו מתמקדים במשחק. אני לא רוצה לחשוב הם לא יישארו אבל בכדורגל אתה לא יכול לדעת. אתם יודעים מה אני חושב – צריך לתקן את זה מהר".

    מי שעוד צריך לתקן משהו הוא אדן הזאר ש"חגג" החלפת קידומת אתמול. איך קראנו בפייסבוק? "הילד בן 30 – יש לו חום גבוה. הוא יושב על הספסל לא משחק" – ולעתים אפילו פצוע. זידאן נשאל על הבלגי שבשלושת המשחקים האחרונים כבר נכלל בסגל ובשניים מהם שותף לפירורים עם 13 ו-16 דקות בהתאמה ואמר: "הוא איתנו ומתאמן באופן קבוע. אני לא יודע אם הוא יכול לשחק 90 דקות, נראה מחר איך נשתמש בו". הבלגי, אגב, ענה לשאלות קצרות של האוהדים ואמר בפה מלא שאם הפציעות לא יפסיקו הוא לא יוכל לשחק עד גיל 35 כפי שרצה. בטח לא מעודד. יוביץ' (לפי השמועה – שכר מאמן אישי בדיוק כמו מרסלו) היה אמור לחזור למגרש בו כבש את שערו היחיד ב-2020, אבל ממנו כבר אין ציפיות אפילו, לאף אחד. ההפתעה? ברגע האחרון נופה מהסגל בגלל "עומס". עומס של חוסר משחקים.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| נאצ'ו, רפאל ואראן, סרחיו ראמוס, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| מרקו אסנסיו, אדן הזאר, קארים בנזמה

    אוססונה מגיעה למשחק במצב קשה מאוד כאשר העונה שעברה, בה חזרה לפרמיירה כעולה חדשה ותקעה יתד עם המקום העשירי ושנה נטולת דאגות – נראית כמו זיכרון רחוק. אוססונה חילצה אמנם 1:1 באנואטה נגד ריאל סוסיאדד. זה היה תיקו שלישי ברציפות, תוצאה לא רעה במשחק חוץ קשה נגד קבוצת צמרת, אך גם משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון במסגרת הליגה. "נקודה שלא מנחמת אף אחד", נכתב במארקה. בקיצור: אוססונה עם ארבע נקודות מ-30 האחרונות, מדורגת במקום ה-19 במרחק שתי נקודות מחוף מבטחים (לאלצ'ה שמעליה משחק חסר). הניצחון האחרון שלה היה ב-24 באוקטובר, 0:1 על אתלטיק בילבאו. אם תמשיך ככה – היא תרד. אשתקד היו לה 22 נקודות בשלב הזה. באמצע השבוע היא קיבלה מנת ביטחון קלה, כאשר נמנעה ממבוכה בניגוד לאתלטיקו מדריד או סלטה ויגו לדוגמא כשהביסה 0:3 את אולוט מהליגות הנמוכות במסגרת הגביע (ניצחה 0:6 בשלב מוקדם יותר) - אויר, אנטה בודימיר (לא ממש השתלב) וקיקה בראחה בפנדל היו הכובשים.

    המאמן יאגובה ארסטה שהגיע בדצמבר 2018 והעלה את הקבוצה ליגה – עדיין שומר על משרתו אך נראה שלא להרבה זמן. רוברטו טורס עם ארבעה כיבושים ורובן גארסיה עם שלושה, שומרים את הקבוצה בחיים, לבינתיים. אנטה בודימיר שהגיע בקול תרועה רמה אחרי עונה טובה במאיורקה – כבש רק פעמיים. הסיפור העצוב הגיע מכיוונו של צ'ימי אוויה שתרם אשתקד תשערים שערי בחצי עונה בערך אך סבל מפציעה קשה וטרם שב לשחק. "אנחנו משיגים נקודות כבר שלושה משחקים, זו הדרך", אמר המאמן, שהוסיף כי זה לא הוגן לבקש מהמאמנים לא להתבטא כנגד החלטות שיפוט - "הם פוגעים ככה בחופש הביטוי שלנו", אמר. במהלך ה-2:2 נגד אלצ'ה, שבטח לא התקבל בהבנה בניגוד לתיקו באנואטה, המנהל המקצועיו בראוליו ואסקס ירד לרד השופטים כדי להביע את מורת רוחו: "זו בושה, אנחנו נרד לסגונדה בגללכם", הטיח בו. לפי פרוטוקול השופט הרי שהיה צריך להחזיק אותו כדי שלא ינהג באלימות.

    השוער רובן פרננדס סובל מחוסר מזל שכן השעייתו הסתיימה אבל הוא שבר אצבע ועל כן ייעדר. סרחיו הררה ימשיך בין הקורות. כמובן שיהיה זה הרכב שונה לגמרי בהשוואה לגביע. רוברטו טורס, ג'ונתן קאלרי ובודימיר עשויים לפתוח. אוייר הוותיק שב לאחר השעייה וככל הנראה ימתין על הספסל, אלא אם כן ארסטה ירצה יבחר בגישה הגנתית עוד יותר. העונה בבית היא עם עשר נקודות מתוך 24. בעונה שעברה השיגה ניצחון סנסציוני בקאמפ נואו (סה"כ ארבע נקודות מבארסה) וניצחה גם את ויאריאל ו-ולנסיה אך כאמור העונה היא סיפור אחר. רכש בינואר לא יהיה ככל הנראה אבל מכשיר מיוחד לטיפול בשלג הצפוי מחר - בהחלט כן. אולי השלג יוכל לעזור לה במשחק נגד יריבה עדיפה.

    ארסטה אמר: "אני חושב שהקבוצה מודעת היטב מה המצב שלנו ושחייבים למצוא פיתרון. נקודה אחר נקודה נוכל להגיע למטרה, זה הולך לנו קשה ולאט אבל אנחנו משתפרים. שמחתי לשתף בגביע שחקנים אחרים שקיבלו הזדמנות להשתלב ולהוכיח את עצמם". המאמן שהעלה את הקבוצה ליגה כזכור חגג לא מזמן מאה הופעות על הקווים. יש לו 47 ניצחונות, 27 תוצאות תיקו ו-29 הפסדים ב-103 הופעות על הקווים. בעבר, אגב, הוא ניצח את ריאל מדריד עם סוסיאדד, 2:4, לאחר פיגור כפול. באוסאסונה חולמים על ניצחון ראשון על ריאל מזה עשור - מאז ינואר 2011.

    אוססונה – הרכב משוער: סרחיו הררה| נאצ'ו וידאל, ארידן הרננדס, דויד גארסיה, חואן קרוז| ג'ון מונקלויה, אוייר, איניגו פרס, ג'וני (אנטה בודימיר), רוברטו טורס| אנטה בודימיר

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    המפגשים בין ריאל ואוססונה בפמפלונה תמיד היו צמודים מאוד וכך גם המאזן ההיסטורי בכמעט 40 משחקים – 38 ליתר דיוק. עם שבעה ניצחונות ב-12 המפגשים האחרונים מאז 2004-05, ריאל התייצבה. בעונה שעברה זה נגמר ב-1:4 גדול במחזור ה-23 כשריאל לא מתרגשת מפיגור מוקדם. אונאי גרסיה כבש (14) אבל איסקו השווה וחמש דקות אחר כך (38) ראמוס ביצע מהפך. גם לוקאס ואפילו יוביץ' בתוספת הזמן – כבשו. ריאל לא הפסידה בפמפלונה מאז ינואר 2011, עם ז'וזה מוריניו כשנכנעה 1:0. המאזן עומד על 16 ניצחונות לריאל (42%), 11 תוצאות תיקו (29%) ו-11 הפסדים (29%), יחס שערים 44:61 לטובת ריאל.

    ואם כבר מוריניו, הניצחון הכי גדול, מכל בחינה שהיא – הושג בעונת האליפות – האליפות המיוחדת של "המיוחד", עונת השיאים. מחזור 31, ריאל מגיעה למגרש הלא פשוט הזה ומציגה שירה בתנועה. בנזמה כבש בדקה השביעית בוולה כמו ואן באסטן, כריסטיאנו שבישל לו שלח פצצה לחיבור מ-35 מטר ובהמשך השלים צמד וגם פיפטה הבקיע פעמיים – 1:5. בעונת האליפות עם זידאן היה 1:3 קצת פחות מרגש במערך שלושת הבלמים משום מה. בעונת הדסימה ריאל מחקה פיגור 2:0 בעשרה שחקנים כאשר איסקו ופפה השוו ל-2:2. מוריניו ניצח במגרש הזה פעם אחת בלבד.

    לריאל יש רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בחוץ – המוצלח ביותר שלה נגד אוססונה. 1:2 לוחמני עם לושמבורגו בריצה היפה ב-2004-05 (אואן והלגרה) 0:1 קטן-גדול כעבור שנה ואז מגיעים הסיפורים הגדולים: 1:4 בעונת האליפות של קאפלו, האליפות של ואן ניסטלרוי שהבקיע רביעייה גדולה בסיבוב הראשון, ובעונת 2007-08 – בפיגור במגרש הבוצי סמוך לסיום ובעשרה שחקנים – רובן השווה בנגיחה בדקה ה-87 וכעבור שתי דקות פיפיטה כבש את שער האליפות! בתחילת שנות ה-2000 המגרש הזה היה מנחוס אבל מי זוכר. יש גם דרמה עם הלגרה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-89 בעונת 2000-01, ו-3:3 מרתק בעונת 1990-01. במשחק הראשון איי שם ב-1935-36 כשאוססונה אירחה - ריאל ניצחה 1:4. בסך הכל מפגשי הליגה – 13:47 לריאל בניצחונות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/d/dbe9829f2e058fa53fde3b0aa106c7951a03e16d.Xxx

    כותרות העיתונים לקראת המשחק נגד אוססונה:

    שער המארקה: “כאוס” - ריאל מדריד נאלצה להמתין ארבע שעות נעולה במטוס לאור מזג האוויר הקשה והסופה ובסוף נחתה בשלום בפמפלונה| המשחק של אתלטיקו מדריד נגד אתלטיק בילבאו נדחה משום שהבאסקים לא הצליחו להגיע למדריד (שדה התעופה במדריד היה מושבת)| בפריויו למשחק התמקדו בהזאר שיפתח על הספסל גם הפעם: “הזאר עדיין מחפש את המקום שלו ורוצה להמריא דווקא בפמפלונה”. עוד נכתב: "אוהדי ריאל עדיין מחכים לו. הוא השאיר טעם של עוד במשחק נגד פ.ס.ז’ אז היה אותו שחקן שמפר את האיזון, בלתי צפוי, אך מאז - כמעט כלום, ועברה כמעט שנה. זידאן רוצה שהזאר יעלה קצב לאט לאט ובלי לחץ, אך שאר השחקנים סובלים מעומס. למעשה נראה את ההרכב המוכר עם שלישיית הקישור הרגילה באמצע ונאצ’ו במקום קרבחאל כשראמוס חוזר.

    בידיעה אחרת נכתב כי אודגור חוזר למגרש בו רשם את משחקו הטוב ביותר בספרד - כאשר סוסיאדד גברה 3:4 על אוססונה בחוץ כשהנורבגי בישל את הראשון לאויארסבאל וכבש את השלישי בכדור חופשי. “המופע של אודגור היה שם”, נכתב. לפני שנה הוא היה שחקן לוהט. ב-8 בינואר 2020 היו לו 17 משחקי ליגה מתוך 19 ששיחקה סוסיאדד, עם ארבעה שערים, חמישה בישולים ו-1530 דקות. העונה זה סיפור אחר לגמרי.

    שער ה-AS: “השלג מקפיא את הליגה”| “קפוא וזועף”, נכתב בפריויו ב-AS שם נכתב כי ריאל נחתה בפמפלונה רק ב-23:12 שעון ספרד ובמועדון כועסים על כך שהליגה הספרדית דחפה אותם להקדים את הטיסה. מהליגה הספרדית נמסר ככה בעקיפין כי היא לא קובעת ומחליטה אלא רק מייעצת. על המשחק לא נכתב יותר מדי, הרכב זהה למה שמשערים במארקה| בידיעה אחרת נכתב “הקללה של יוביץ’ נמשכת” שכן שערו האחרון של החלוץ, לפני כמעט שנה (פברואר) - נכבש במגרשה של אוססונה. הוא נופה מהסגל ברגע האחרון בשל עומס יתר, איכשהו. ב-27 משחקים בריאל, עם מעט דקות, נהיה הוגנים - כבש פעמיים בלבד וסיפק שני בישולים. העונה היו לו דקות רק בחמישה משחקים ורשם רק 33 מסירות טובות. בקיץ הקרוב הוא יעזוב, אין מנוס.

    יש מגרשים בספרד שלא משנה עד כמה המארחת תעבור עונה מחורבנת - אתה תסמן אותם כמוקש, ופמפלונה הוא אחד מהם. מקווה שהמשחק יתקיים בצל כל השלג ושההכנה המזורגגת לא תפגע בנו (השחקנים חיכו נעולים ארבע שעות במטוס לפני ההמראה, הליגה לא הכריחה אלא דחפה את ריאל לטוס אתמול ולא היום, ככה בקצרה, ובמועדון זועמים), נתנחם בכך שהיה לשחקנים שבוע של מנוחה בין לבין. השינויים שזידאן מבצע עדיין מינוריים מדיי (יוביץ’ הליצן שמחוץ לסגל הוא דוגמא לשחקן שאי אפשר להשתמש בו, אבל אודגור כן היה בריא פה ושם, וגם ויניסיוס, גם אם לעתים קשה לנו לראות אותו - לפחות כדי להפחית עומס מאחרים). תלות עצומה בבנזמה וקרוס עם הופעה 300 היום - אולי יפנק אותנו בשער.

    היריבה תעלה בסופר-התלהבות ותשגרר כדורים למעלה, בשנה שעברה נקלענו לפיגור והצלחנו לצאת מזה די מהר, הפעם אסור שזה יקרה. אנחנו כובשים לא מעט, מסתבר, ברבע השעה הראשונה וזה כלי מצוין. אני באמת מקווה להמשכיות מצד אסנסיו כי הקבוצה חייבת שחקן התקפה אחד נורמלי, לא כי אני חושב שהוא יהיה קראק. אפילו אם לא יבקיע ויבשל אז שיהיה במגמה חיובית, ייצור מצבים, יהיה פעיל, לא הפס אחורה על אוטומט לעבר מנדי. זה יפה שהתקשורת מתעסקת בהזאר כשברור שהוא יפתח על הספסל. לטעמי היה מקום לשלב אותו יותר מאז שחזר מפציעה, היום זה מרגיש לי כמות דרגת סיכון גבוה מדי עבורו. ממה שראיתי מאוססונה - בודימיר חלוץ מסוכן, הרשים במאיורקה אשתקד למרות שלא ממש היה לו עם מי לשחק, בהחלט צריך להיזהר. האללה מדריד
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    המפגש המשפחתי נדחה. אתלטיק לא הגיעה למדריד. וגם אם הטיסה היתה מאושרת, עוד סיפור להגיע לאיצטדיון דרך כבישים מושלגים.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    איך אישרו את השער של מסי ?
    נגיעת יד ברורה של בוסקטס.
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    נגיעת יד ברורה, חשבתי שיפסלו. ברצלונה במחצית מעולה, מסי חוזר להיות מסי. שמחת חיים בקבוצה אחרי הרבה זמן.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר שני משחקים שמסי הוא באמת מסי, וזו התוספת כוח הכי גדולה שברצלונה יכולה לבקש (לא התרשמתי ממספר הבעיטות שלו לשער אף פעם, כלומר מסי תמיד היה השחקן הכי שלם בהיסטוריה - כולל לשים את הכדור ברשת, בעיטה ששוער טוב ככל שיהיה - לא יכול להדוף), הפער מאתלטיקו מדריד גדול אבל הליגה לא תסתיים אחרי סיבוב אחד, בקיצור. לגבי הצמד של גריזמן אני הייתי מגלה פחות אופטימיות מה שנקרא. 0:4 בגרנאדה שהיא קבוצת צמרת זה סופר-מכובד, מה גם שבארסה מתקשה בחוץ עוד מהעונה שעברה.

    צר לי על דחיית המשחק בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו אבל הפעם אין את מי להאשים, שלושה משחקים חסרים זה עומס מצטבר וזה לא ממש הוגן ואני בטוח שצ'ולו רצה לשחק מיד אחרי ההדחה מהגביע. הסופה בספרד הייתה מטורפת, רק אתמול הכותרת במארקה הייתה "תנו לנו לשחק בבקשה" וריאל בכלל עברה גיהנום.

    אפרופו ריאל - אדן הזאר פותח בהרכב באופן מפתיע דווקא על המגרש הבעייתי באוססונה, לוקאס ואסקס הוא המגן הימני ולא נאצו ואסנסיו ממשיך בחלק הקדמי. פעם שישית בלבד שהזאר בהרכב העונה, רביעית בליגה והראשונה מאז ההפסד לאלאבס.

    אני חושב שצריך לשפשף קצת את העיניים לזכור מתי שחקן כבש שלושער לזכות סביליה, אוקמפוס היה בעונה ענקית אשתקד והעונה לקח לה הרבה זמן להתניע, התחושה הייתה שסביליה בסדר אבל אין לה גולר אמיתי (נניח אספס או ג'רארד מורנו).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/9/980ae74ec96046218986a29e08ef2301982a195f.Xxx

    קפואים ומיואשים| מותר לזידאן להתלונן מדי פעם (והשחקנים לא רובוטים כמו שאמר טיבו קורטואה) - וגם לנו מותר להתלונן עליו - אוסאסונה לא ניצחה עשרה משחקי ליגה, היא קבוצה, העונה - פח אשפה מהמקום ה-19. כל כך קר אז איזו סיבה יש לשחקנים לשחק בקצב כזה נמוך לדוגמא? החילופים רק פגעו בנו ואני גם לא זוכר משחק בו שיטת המיליון חלוצים עבדה, אולי רק עם מריאנו ב-2017 נגד דפור (NoventaYRamos). מרסלו היה יכול להחליף את מנדי שהוא לא שחקן כדורגל - לפחות לרבע שעה. גמרנו את הליגה למעשה ועזבו את אתלטיקו - מביך שמסי רק מעלה הילוך והם ממש קרובים אלינו.

    זה היה ההרכב “הכי מוכשר” שלנו בערך. כנראה כדי לרצות את כולם - לוקאס כמגן, אסנסיו בימין (היה אחראי לפעולה הטובה היחידה שלנו במשחק), הזאר משמאל, בנזמה - ולא הצלחנו לייצר כלום והאמת שזה די מייאש. חלק מתפקיד של חלוץ זה לא להיות בנבדל והנה בנזמה ושלל כתבי החצר שלו, שימו לב - שלושה משחקים בלי שער ככה פתאום. בצורת לא אחרונה העונה כנראה. קשה שלא להתעצבן על הזאר, כבר שנה וחצי וכלום ושום דבר. הוא צריך לעלות ולטרוף את הדשא, לא יכול להיות שהפעולה הכי מסוכנת שלנו במשחק היא של מודריץ’. הוא עשה בצד שמאל את מה שציפו מהזאר - שישנה קצב, ייכדרר, יהיה מסוכן, ייצור מצבים - כלום. מוסר אחורה ולרוחב, זה התפקיד של טוני.

    אולי נרים מתכת בכל מקרה, סופרקופה וכאלה, זה יכול להיות נחמד אבל קשה לי עם זה שכל המשחק שלנו זה כדורים לצדדים ולהגביהה. אין לנו כוכב בהתקפה, אפילו לא 50%. לא רונאלדו השמן שיתעורר לחודש ויבוא לו לשחק, לא פיפיטה של אז לפני הנסיקה, לא מישהו כמו גוטי מהספסל שיעשה סדר ואתה תרגיש שמשהו טוב עומד לקרות. אני חושב שכן צריך חלוץ בינואר ולשחרר את יוביץ’. אדבאיור מודל 2021, הצעות?
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לא יודע אם זה הדיון של המשחק של ויאלדוליד - ולנסיה או לא (כי זה לא מחזור 13 בוודאות).
    אבל איזה מוזר שהשופט נקרא ל-VAR בשביל לשפוט אופסייד.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מסי בראש רשימת הכובשים בלה ליגה אחרי ארבעה חודשים. בנוסף, יש לו 9 קורות/משקופים שזה נתון פסיכי.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.