אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    צפו בתיעוד: השיפוץ באצטדיון טרנר - ערוץ הספורט
    צפו בשיפוץ בטרנר, נעשו בדיקות תקינות למנואלה
    צפו: טרנר עורך שפצור לקראת העונה הבאה -
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/24
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    אחרי דחיות כעת מדברים על ינואר 26 כמועד בו תתחיל פעילות הרכבת הקלה בקו הירוק במקטע הראשוני של גילה-מלחה וקריית הספורט שלה. לא שזה לא היה צפוי גם לאור הדחייה בהשקת ההארכה לקו האדום שאמורה לפעול עוד קודם לקו הירוק ועדיין מאכזב גם למשל לאוהדים המגיעים לטדי והארנה שייאלצו לחכות עוד עונה וגם למשל לכך שהרכבת הקלה לא תשרת את מתקני הספורט בירושלים במכביה שבקיץ הבא.
    הארכת קו הרכבת הקלה לנוה יעקב ולהדסה: תאריך היעד החדש להפעלה - נובמבר 2024 | כל העיר ירושלים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/24
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    השיפוץ באצטדיון דוחה אמור לעלות כ11 מיליון שקלים (קרן המתקנים ממשרד הספורט נותנת כ8 מיליון) ואולי לא יהיה כשיר לכל הסיבוב הראשון. בשיפוץ שהתחיל במאי מבטיחים לטפל בכר הדשא באיצטדיון שיוחלף, כמו גם תשתיות הניקוז על מנת לפתור את בעיית הצטברות הגשמים בחורף, שגרמה לא פעם לביטול משחקים ולפגיעה קשה בכר הדשא. בנוסף לכך ישודרגו גם ספסלי השחקנים, חדרי ההלבשה וכן היציעים לרווחתם של האוהדים (למי שעקב החלפת רבים ממושבי האצטדיון באצטדיון בוצעה כבר). מכיוון שאצטדיון קריית שמונה לא כשיר נבחנים גם מגרשים נוספים כולל אצטדיון נתניה ואצטדיון גרין ואולי גם אום אל פאחם אבל רוצים להימנע מאצטדיון סמי עופר היקר.
    דוחא יעבור שיפוץ בעלות של 11 מיליון ש"ח - ערוץ הספורט

    כמו בפרויקטים אחרים כולל שיפוץ אצטדיון שכונת התקווה, שיפוץ הגג הנוכחי בטרנר, שיפוץ היציע המערבי בקריית שמונה וכדומה (תוספות שייהרסו כדי לאפשר הרחבות אצטדיונים כמו טרנר וקריית שמונה או לממש בניית אצטדיון תל אביבי חדש לבני יהודה והקבוצות הקטנות יותר שכיום בלאומית), חבל בעיניי על סכומי הכסף שמושקעים באצטדיון דוחה הנוכחי (20 מיליון בשיפוץ ב2017/18, 11 מיליון הקיץ ועוד כמה מיליונים בין לבין כולל החלפת כיסאות בעונה הנוכחית ועוד) כשבטווח הרחוק יותר ברור לכולם שאין מנוס מבניית אצטדיון חדש וגדול יותר (אני לא אלך כבר 20 שנה אחורה על איך בכלל בנו אצטדיון שכזה גם כשהיה ברור מנתוני השטח שאין בו מקום ליציע דרומי שלם ואין מקום ליציע מזרחי ושכבר אז עלה הרעיון לאצטדיון חדש וגדול יותר במשותף עם עראבה ממזרח לעיר שלא אושר וכידוע בשנים האחרונות עראבה כבר בנתה שלב א' באצטדיון משלה וסכנין עדיין מדשדשת עם החלום לאצטדיון חדש אולי באזור התעשייה משגב ממערב העיר או ברובע העתידי של צפון מזרח העיר, לא רחוק מאצטדיון עראבה החדש). אומנם השיפוצים האלה רלוונטיים לטווח המיידי שיהיה לקבוצה איפה לארח, אבל זה 30 מיליון ויותר שיכלו לממן חלק מבניית אצטדיון חדש ובמקום זה הלכו על שיפוצי האצטדיון הנוכחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/24
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    בני ריינה טוענים שנוף הגליל מייקרת את עלות השכרת אצטדיון גרין בעוד העלות של אצטדיון אום אל פאחם היא רק חצי. באמת הבדלי תמחור משמעותיים כשבסך הכל אלו אצטדיונים די דומים בסדר גודל. זה לא שאצטדיון גרין זה איזה אצטדיון פתח תקווה/נתניה בהשוואה לאום אל פאחם.
    הסיבות לכך שבני ריינה עוברת לאיצטדיון השלום - ערוץ הספורט
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    קבוצות ייסגרו? כץ מנהל משא ומתן עם ההסתדרות
    "עושים כל שביכולתנו שהאצטדיון ימשיך לשמש לנו בית"

    ובינתיים הקפאת פעילות המיכלים והתקווה לפנותם כנראה לא תסייע לחידוש אצטדיון קריית חיים.. אלא רק לשכונה שרוצים להקים שם בעתיד.
    יהב ניצח את תש"א: תופסק פעילותם של 53 מתקנים - כלבו – חיפה והקריות
    בית המשפט: תש"א נדרשת להפסיק לאחסן נפט גולמי בקריית חיים | כלכליסט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/24
  7. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    מה מצב השיפוץ בבת ים?
     
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    השיפוץ ללאומית הסתיים כבר בקיץ שעבר ועדכנתי שכפר קאסם תשחק בו העונה במקום באצטדיון פתח תקווה. חבל רק שלא תקתקו אותו כבר לפני כמה שנים כדי לשמש את בית"ר ת"א כשהיתה מאוחדת עם בת ים ובלאומית, והיא נאלצה לשחק בנס ציונה עד שירדה ליגה והתפרק שיתוף הפעולה עם בת ים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/24
    ייא אוהב/ת את זה.
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    בעימות בין ברקוביץ' ובניון אפשר לשמוע על השיקולים הידועים תכל'ס למה קיימו משחקים בקמפיין בבלומפילד שנגיש יותר מסמי עופר
    "אתה בכיין": בניון VS ברקוביץ`. צפו בעימות - ערוץ הספורט

    אייל: למה נבחרת ישראל לא שיחקה בסמי עופר כל הקמפיין?
    יוסי: אני אסביר לך, רוצה לדעת?
    אייל: כן
    יוסי: אז בוא אסביר לך - שיחקנו משחק ראשון בקמפיין נגד איסלנד בסמי עופר, אם אתה זוכר או לא, ב-2:2. זה היה המשחק הראשון באומות. אוקיי? תבדוק בהתאחדות.
    אייל: אני שואל על הקמפיין אחרי זה, בקמפיין המוקדמות.
    יוסי: התחלנו את קמפיין האומות בסמי עופר, כמות התלונות שקיבלנו בהתאחדות מאוהדים, ממשפחות שמגיעות מהדרום ומכל מיני מקומות... הם לא יכולים לבוא עם הילדים, זה לחזור בלילה הביתה.
    אייל: כמות הקהל שמכבי חיפה מביאה לכל משחק... בסמי עופר יש את הקהל הכי טוב בישראל היום.
    יוסי: בסמי עופר יש קהל מצוין. אוקיי? ישבנו בתחילת הקמפיין כל הצוות עם ראשי ההתאחדות והחלטנו לבחור מגרש אחד.
    אייל: אתה הבעלים, אם אתה רוצה שישחקו בסמי עופר ישחקו שם.
    יוסי: ישבנו, אמרנו שצריך לבחור משחק אחד, שנבחרת ישראל צריכה לשחק במגרש אחד והחלטנו על בלומפילד שיהיה במרכז, באמצע. כמו אצטדיון רמת גן, אנחנו החלטנו בלומפילד. הייתה בעיה בשני משחקים שלא יכולנו לארח שם.
    אייל: יכול להיות שאתה צודק, אוהדי מכבי חיפה לא חושבים ככה.
    יוסי: האצטדיון לא של מכבי חיפה. דיברנו עם חיפה לארח שם שני משחקים, ההתאחדות העבירה תשובה שחיפה הודיעה שאו כל המשחקים או כלום, שלא יארחו רק שניים. טדי קפץ על המציאה והיה מוכן, אירחנו אחד כי השני לא יצא בגלל המלחמה. הייתי בסמי עופר, אתה יכול להיות רגוע, ואם תהיה לי הזדמנות לשחק שם אני גם אבוא.
    אייל: בקמפיין האחרון הנבחרת לא הייתה בסמי עופר, והאוהדים שאלו למה, זה הכל.
    יוסי: מגרש לאומי צריך להיות מגרש אחד.
     
  10. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    חדר תקשורת ושטח מסחר: השיפוצים בטדי - ערוץ הספורט
    חשיפה ראשונה לעבודות השיפוץ הנרחבות באצטדיון טדי | ספורט 1

    נציין שמדובר ב2 חלקי שיפוץ, השיפוץ בקומת שחקנים בסטנדרט אירופאי, שיכלול מנהרת שחקנים חדשה, ארבעה חדרי הלבשה גדולים וחדשים עם אבזור מתקדם לשחקנים ולצוות המקצועי כדוגמת אמבטיות קרח, חדרי מאמנים ועוזרי מאמנים וכן חדרי שופטים ושופטות חדשים. בנוסף, יוקם מתחם סגור וייחודי בו יערכו השחקנים את החימום לקראת המשחק במזג אוויר קר וחורפי (על משטח דשא סינתטי?). כמו כן, תכלול הקומה אולם מסיבת עיתונאים, חדר ישיבות, חדר אירוח לבעלי תפקידים של הקבוצות והנבחרות, חדר עזרה ראשונה, חדר בדיקות סמים ומספר חדרים לצוותים של פיפ"א ואופ"א מיועד להסתיים בתחילת 2025 (גם בזמן העבודות יש חדרי הלבשה פעילים לשחקנים ולשופטים לשימוש השוטף). ואילו החלק השני הכולל את שדרוג מתחם האירוח עם טרקלין אח"מים חדש (סגירת החזית המערבית בחלונות זכוכית תאפשר ליצור טרקלין סמוך לתאי הVIP) ועוד, אמור להסתיים עד יולי 2025 מועד אירוח המכביה. להבנתי חלקי שיפוץ נוספים יימשכו אף לאחר מכן כמו בניית החנויות בחזית הצפונית/צפון מזרחית (אולי זה גם תלוי בלו"ז של הרכבת הקלה שאמורה להתחיל לפעול בנתיב הזה רק בינואר 2026 אם לא מאוחר יותר) והתוכנית למרכז מבקרים שיהיה מעין מיני מוזיאון לספורט הירושלמי ובייחוד לכדורגל הירושלמי בתחתית היציע המערבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/24
    katamoni אוהב/ת את זה.
  12. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    סכנין בחרה גם היא באצטדיון אום אל פאחם שישמש גם את ריינה בליגת העל וייאלץ לעבור אי אלו שיפוצים קלים לעמוד בתנאי אירוח ליגת העל
    האיצטדיון בו צפויה סכנין לפתוח את העונה - ערוץ הספורט

    נ.ב. מסתבר שסכנין בונה על אצטדיון אום אל פאחם רק לגביע הטוטו, אבל מקווה שיאפשרו לה לארח באצטדיון עכו (כרבע שעה נסיעה מסכנין) את משחקי העונה, למרות שהאצטדיון צריך לעבור התאמות שיאפשרו לו לארח בליגת העל (שערים אלקטרוניים עם מערכות לספירת קהל ועוד כמה דברים). נציין שגם באום אל פאחם צריך אי אלו שיפורים לביצוע כדי לקבל אישור אירוח בליגת העל.
    בני סכנין מנהלת מגעים להכשרת האצטדיון בעכו
    סערה סביב תאג`י: "דראפיץ` מרגיש פגוע" - ערוץ הספורט

    באמת הגיע הזמן אחרי שנים של דחייה לבצע את השיפורים האלה כמו גם במקרים של אצטדיונים אחרים כמו הברפלד, אום אל פאחם ואחרים (למרות שזה לא בדיוק אותו דבר כי עכו אצטדיון חדיש מהם שנבנה יחד עם פ"ת ונתניה ויועד לליגת העל ולכן חבל שלא עמד בתנאי האירוח) שבעלי קיבולת מספקת לליגת העל אבל מסיבות שונות לא זכו לשיפורים הנחוצים משך שנים כדי לעמוד בתנאי האירוח בליגת העל וקבוצות במצוקה שחיפשו מגרש כמו נגיד נס ציונה בשנותיה בליגת העל לא יכלה לבנות על ראשל"צ וגם רעננה שלא יכלה לארח בהרצליה, לא יכלו לבנות עליהם (ויש עוד כאלה כמו וינטר, סלה באשקלון והרצליה שעדיין לא מתאימים לליגת העל למרות גודלם). כמובן שבטווח הרחב יותר מעבר לשיפוצים הנקודתיים האפשריים, לחלקם מקודמות תוכניות שונות מהרחבה ושדרוג משמעותיים כמו בהברפלד ועד הריסה ובניית אצטדיון חלופי מודרני באשקלון (בינתיים ברמת גן עצמה לא באמת יודעים מה רוצים לגבי עתיד וינטר והאצטדיון הלאומי ואצטדיון עירוני חדש הראוי לליגת העל ושלא לדבר אם רוצים שוב אצטדיון לאומי חדש).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/24
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,977
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    בזמן שמכבי הרצליה צפויה לשחק בגרונדמן ברמה"ש, הפועל הרצליה תיאלץ לנדוד יחד עם כפר קאסם לאצטדיון בת ים. רק בנובמבר מקווים להשלים את שיפוץ המלתחות וכל השאר ביציע המערבי באצטדיון הרצליה (כשזה רק שלב א' בשיפוץ ועוד אמורים לבנות בו מחדש את היציע המזרחי המשני)
    הפועל הרצליה נרשמה לעונה הבאה בליגה א'
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/24