מכבי נתניה 08/09: נתי עזריה יאמן את הקבוצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏8/7/08.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    קודם כל אני מסכים איתך לגביי חיימוביץ', הוא בלם לא רע בכלל אבל בטח לא כזה סופרסטאר כמו שהוא תופס מעצמו(והוא תופס מעצמו) וכבר 5 שנים אומרים שהוא יפרוץ ובינתיים הוא רק מוריד קבוצות ליגה או נמצא איתם במאבקים נגד הירידה, כך שאני לא חושב שהוא שחקן שצריך לרדוף אחריו כ"כ הרבה, אם כי היצע הבלמים לא כ"כ גדול.

    עם זאת עדיין יש הבדלים בינו לבין קידר, בעוד קידר לא שיחק עדיין בליגת העל, חיימוביץ' כן.
     
  2. GiladShf Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/07
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי מתיאוס, אבירם, אין ספק שמדובר במאמן שיכול לעשות כאן הרבה דברים יפים, ולהעניק סוף סוף גישה אירופית לקבוצה .
    אבל, מתיאוס לא יוכל לעשות דבר עם הסגל הנוכחי וחייב להתבצע שינוי של לפחות 3-4 שחקנים כדי שנוכל לעשות משהו חיובי בעונה הזו.

    לדעתי, זו תהיה טעות להחתים בלם זר, הרבה בגלל הבעיות שיש לנו בקישור (לא היה מרכז שדה יצירתי וסבלנו המון מהיעדר כלים יצירתיים בסגל), הייתי מעדיף קשר אחורי זר קלאסי, שיידע גם לנווט ולהתחיל את משחק ההתקפה של הקבוצה מאחור.

    לגבי חיימוביץ, בנתניה לא עשו הרבה כדי להחתימו, הנקודה היא לא ההתאמה שלו לקבוצה אלא מידת הרצינות של הנהלת מכבי נתניה בחיזוק הקבוצה - אבי סטרול עזב ונתניה סובלת מהיעדר בלם איכותי (לא שחיימוביץ הוא התחליף הכי טוב לסטרול) ונשארנו רק עם בלם אחד - גולן חרמון, אני אמנם סומך עליו אבל אי אפשר להתבסס עליו עונה שלמה.

    הבינוניות היא בגלל אי למידת הלקחים מהעונה שעברה: חיזוק נקודות התורפה בשחקנים ישראלים וסה"כ לא היה צריך יותר מ- 3-2 איכותיים, היעדר סקאוט שימצא כשרונות צעירים שניתן לבנות עליהם כבסיס חזק לשנים הבאות.
    החיזוק לא יכול להיות רק בעמדת המאמן אלא גם בסגל השחקנים !
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    GiladShf - אני לא מצליח להבין למה אתה חושב שמכבי נתניה לא הייתה רצינית מספיק על מנת לצרף את זאב חיימוביץ'. הצענו לו 120 אלף דולר לעונה והיינו מוכנים לפצות את הפועל פתח תקווה ומועדון ספורט אשדוד בסכום כולל של 350 אלף דולר פחות או יותר. אם הוא היה בוחר בנו, זה לא מה שהיה הופך אותנו לרציניים יותר. הפעולה נעשתה והוא החליט מה שהחליט.
    אני מקבל את מה ש-Don Joan Roman אמר. לזכותו של זאב חיימוביץ' רשומות כמה עונות בליגת העל, בזמן שלנדב קידר לא. עדיין חשוב לציין, והוא כבר ציין את זה בהודעה שלו, שהוא לא עשה דברים מיוחדים עם הקבוצות שהוא שיחק בהן.

    אני מסכים שהרכש עד כה מאכזב. רק אלן מסודי בינתיים נחשב לשדרוג וגם אותו יש שיגידו שצריך לקחת בערבון מוגבל. אני מקווה שמכבי נתניה עוד לא אמרה את המילה האחרונה. לותר מתיאוס מראה סימנים של מי שלא מרוצה ודניאל יאמר יהיה מוכן לעשות הרבה כדי לרצות אותו.
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    קודם כל גילעד אני שמח שהצטרפת . אתה יכול לתרום פה הרבה . (ראיתי שגם הנרי1 נרשם , אבל כנראה לא מגיב).
    לגבי הרכש - רכש מאכזב ביותר .. אבל אני סומך על לותר . אם הוא יכשל הוא כנראה יהרוס לעצמו את הקרירה סופית .
     
  5. nidaniel Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום יום שישי בשעה 15:00 בחוף פולג שעתיים לפני משחק ברזיל ישראל מתקיים הפנינג מכבי נתניה. מכירת מנויים, חתימות של שחקנים ואפשר גם להצטלם איתם.
    בקיצור לכול אוהדי נתניה לבוא לחוף פולג בשעה 3 בצוהריים.
    יהיה שווה!!!
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רכש נפלא לנתניה, לא מובן לי איך בהפועל לא עשו הכל כדי להשאיר אותו. ברוך דגו שחקן מצויין, בלי ספק אחד השחקנים המובילים בליגה שלנו, יש לו מקום בכל הרכב בארץ, כולל זה של בית"ר, אין לי ספק שהוא יביא שידרוג לנתנייתים, יש לו יכולת, הוא מהשחקנים הנלחמים, אלה שעושים גם הגנה, יש לו ניסיון, הוא טכני, שחקן שיכול להבריק שהמשחק תקוע. ללא ספק יוסיף מימד טכני לקבוצה האפורה שהייתה בעונה שעברה. רכש מצויין.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא יהיה קל לראות את ברוך דגו בקבוצה אחרת. הכי קשה יהיה להפסיק לשיר את השיר שלו, זה שיר כל-כך גאוני. תמיד התרגשתי כאשר התחלנו לשיר לו. למרות שלא פעם ביקרתי אותו על משחקו, אני מאוד התחברתי אליו, בעיקר בגלל הלחימה האדירה שלו. בניגוד לרוב השחקנים בליגת העל, דגו פשוט אוכל את הדשא למען המועדון. הוא לא מפסיק לרוץ ושורף כל פינה במגרש. מה שיפה בו זה לראות את הרעב שלו לכדורגל, למרות שכבר השיג הרבה דברים במהלך הקריירה, הוא עולה למגרש בטירוף כאילו רק הרגע עלה מהנוער.
    ברוך דגו מתאים מאוד למכבי נתניה הנוכחית. נתניה היא קבוצה של 'פועלים', קבוצה עם מעט מאוד תיחכום, שבנויה בעיקר על ריצה בלתי-פוסקת של השחקנים. הרבה מאוד זיעה ומעט מאוד קלאסה. בכל-אופן, להגדיר את דגו כשחקן אפור זו תיהיה שטות, אבל באמת שדריבל טוב או בעיטה מעניינת שלו לשער מרחוק כמעט ולא ראיתי במהלך התקופה שלו בהפועל.
    אני מאחל לדגו בהצלחה. הוא יצליח אך ורק אם מתיאוס(שאני ממש לא יודע מה הוא מתכנן), ישתמש בו כקשר באמצע. אין לדגו את המהירות והזריזות לשחק באגף. את ראיית המשחק האדירה שלו הוא יוכל לנצל ממרכז השדה, בו יש אומנם הרבה שחקנים, אבל יהיה לו יותר זמן עם הכדור. זו עוד בעייה של דגו, הוא הפך לשחקן שחושב לאט מידי.
    הסכום שדגו קיבל קצת גבוה לטעמי, אבל אני לא נכנס לנתניה לכיס ואני שמח שדגו יישדרג את עצמו מבחינה כלכלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/08
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני אישית לא מתלהב מההחתמה (בעצם כן , יחסית לשאר הרכש .. העלוב . .) ובכלל אני שונא את השחקן הזה בגלל הנפילות המעצבנות שלו . לפחות הרווחנו 3-4 פנדלים בעונה ..
    שיהיה בהצלחה !
     
  10. nidaniel Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף כל סוף החיזוק מגיע לשורותינו

    דגו סיכם עקרונית עם נתניה ל 3 שנים, 160 אלף דולר לעונה.
    החתמה חכמה מצד נתניה סוף כל סוף קשר שיכול להביא את השינוי, אולי עכשיו יוכלו להתפנות אחרי בלם אמיתי ואולי אפילו חלוץ סקורר שרעב לשערים.

    דעתי: החתמה חכמה היינו זקוקים נואשות לחיזוק, במיוחד העובדה שהוא קשר וגם ישראלי, ליעור השוק הישראלי הדל הנמצע קיום, מקוה שימשיכו לחשוב קדימה, אבל לא לשכוח הוא לא הראה כדורגל גדול במיוחד בעונות בהפועל וישב בעוננה שעברה חלק ניקר של העונה על הספסל, מקווה שיככב אצלנו.
     
  11. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד השחקנים שאני פחות מסמפט בליגה, בלשון המעטה.
    אבל עדיין, זה סימן טוב לנתניה שמתחילה להתחזק.
    לדעתי היא צריכה עוד בלם וחיזוק בהתקפה.
    מה עם קיויו, אוקוצ'ה וטאזמטה? מי נשאר?
     
  12. Voda_Coda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/07
    הודעות:
    455
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החתמה טובה מאוד לנתניה!!
    אבל מה שהכי מעניין אותי..זה אם מתיאוס יודע בכלל מיזה..מה היכולות שלו..האם הוא מתאים לסגנון המשחק שלו..
     
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    הייתי מעדיף שהוא ימצא קבוצה בחו"ל(מצידי גם בליגה המצרית) ויעוף מהעיניים שלנו אחרי העונה האחרונה שלו,איכס אחד גדול.
    מקווה בשבילו שהעונה הוא ישחק כדורגל כי הוא יודע לעשות את זה, אולי הוא יחזיר לי קצת את הסימפטיה אליו כי העונה האחרונה גרמה לי לתעב אותו.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הלחץ הבלתי פוסק של לותר מתיאוס נשא פרי. ברוך דגו יכול להתברר כרכש לא רע. אמנם לא מציאה גדולה, אבל בין 2-3 הקשרים השמאליים הטובים שמשחקים היום בכדורגל שלנו. בנוסף לאלן מסודי, זה שחקן שני בקישור שלא מפחד לקבל את הכדור ויודע להניע אותו. צירופם של שני השחקנים הללו מראה לאיזה כיוון מכבי נתניה הולכת בעונה הקרובה. עם העזיבה של תמיר כהן לאנגליה, האגף השמאלי נחלש וזה השפיע על דדי בן דיין. אני מקווה שברוך דגו יעזור לו להשתפר בהגנה ובהתקפה.
    יהיה לי מוזר לראות אותו יהלום. אם הוא יתן את כולו, אז לא תהיה לי בעיה להתרגל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לומר לא מציאה גדולה זאת שטות אבירם, בשוק הישראלי זה ללא ספק המציאה הכי טובה שנתניה יכלה למצוא. נתניה צריכה שחקנים שמסוגלים להפוך אותה לטובה יותר וקצת יצירתית יותר מהאפרוריות של העונה שעברה, דגו הוא בהחלט מתאים למשימה.