מכבי נתניה 08/09: נתי עזריה יאמן את הקבוצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏8/7/08.

  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    גם אם הוא יראה 3\4 יכולת מעונת השיא שלו זה יהיה מצוין .
    אבל לא נראה לי שזה הולך לקרות , לצערי.
     
  2. שגיא Guest

    הפעם האחרונה שברוך דגו הראה יציבות לאורך רוב העונה הייתה באשדוד. האמת שהוא עשה את זה גם בעוד עונה אחת במכבי תל אביב, אבל זהו. דגו מתקשה לשמור על יציבות, מתקשה לקחת מנהיגות וגם לקיחת האחרויות שלו, כך עושה רושם, מתסכמת בלקיחת בעיטות העונשין על עצמו. תחנה רביעית בקריירה של דגו שאחרי המעבר לתל אביב מאשדוד, עולה עוד קצת צפונה לנתניה. כנראה שסכנין וקריית שמונה הן התחנות הבאות.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מחזיק מדגו, מאז העונה הגדולה שלו במכבי ת"א ב-02/03 הוא לא מספק את הסחורה ולא מנצל את הכשרון הגדול שיש לו (ואני לא מדבר על כשרון הצלילה, אותו הוא דווקא מנצל). ועדיין אני חושב שנתניה עשו רכישה טובה. השוק הישראלי לא שופע בשחקנים טובים, וכשלנתניה היתה את האפשרות להביא שחקן טוב יותר על העמדה של דגו, היא ישנה בעמידה (ישראלביץ'), ודגו ביחד עם מסודי בנוסף לשכטר יכול לשדרג את החלק הקדמי של נתניה.

    לגבי לותר מתיאוס, אני הייתי מהספקנים לגבי יכולות האימון שלו וטענתי ששם גדול בלבד לא יכול להביא כדורגל יפה ותוצאות, אבל לפחות בנתיים מתיאוס לטעמי עושה עבודה טובה מאוד. הרכש אמנם לא מרשים עד כה (חסר חלוץ זר, קשר אחורי זר ועוד קשר התקפי), אבל סוף סוף יש בן-אדם מקצועי בנתניה, קשוח.
     
  4. שגיא Guest

    הרכש של נתניה עד עכשיו זה בכלל לא רכש של מתיאוס. שלו מנשה צורף לפני מתיאוס הגיע לארץ בכלל. אין לו מושג מי זה רביד גזל וגם ברוך דגו נמצא באותה הקטגוריה.

    הרכש של מתיאוס יהיה רכש זר, כיוון שאת הישראלים הוא לא ממש מכיר.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בנוגע לדגו, זה נכון שיציבות היא לא הצד החזק שלו, אבל לזכותו יאמר שהוא תמיד מאלה שנלחמים, שרצים בלי הפסקה, שלא מתביישים לרדת לגליצ'ים, שלא מתביישים ללכלך את החולצה שלהם, בקשר ליכולות התאטרליות שלו אין ויכוח.. אבל זה לא קשור ליכולתיו המקצועיות.

    צריכים לשים דברים בפרופורציות, בשביל קבוצה כמו נתניה, ברוך דגו הוא זהב.
     
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    ברוך שחקן נשמה, נלחם ורץ בלי הפסקה, הגנה והתקפה, גרם להרבה אוהדים ביניהם אני להרגיש מזוהה איתו על אף ששיחק בצד השני של הכביש.
    עם זאת, הנפילות הבלתי הפוסקות והעובדה הפשוטה שהוא שחקן של מרכז השדה (קשר מתחת לחלוצים) ולא קשר שמאלי גרמו לי לקוות שלהפועל יבוא תחליף טוב יותר. עכשיו, עם כניסתו של מסודי למשבצת קשר מתחת לחלוצים, דגו ישחק כקשר שמאלי וצגאי ירד לספסל? אם כן, חבל מאוד.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ובקשר לקידר, בסוף נתניה וויתרה לילד והוא חוזר לבאר שבע.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לי לפחות היה ברור מההתחלה שנתניה תתקשה להשיג את 'הישראלים החמים שיש בשוק'. מה שמפתיע אותי זה שמתיאוס עדיין לא וויתר על אף שחקן התקפי. ימפולסקי, קיויו ואוקוצ'ה לא ממש הרשימו אותי, הם שחקנים שלא יודעים ללת פס אפילו, לפחות אחד מהם חייב לעזוב(הייתי מוותר על קיויו משום שהוא גם גורם לבעיות בקבוצה והתקרית שלו עם שכטר זכורה לי. אם הייתי חייב להשאיר אחד מהם זהו ימפולסקי). ציפיתי ממתיאוס שיביא לנתניה זרים ברמה גבוהה, הקבוצה זקוקה נואשות לשחקן קישור שיעשה עבורה את ההבדל(מסודי הוא סופר כשרוני, אבל הוא בסימן שאלה גדול, ולדעתי יש פוטנציאל גדול לפיצוץ גדול בינו לבין מתיאוס). שחקן ברמה של לרואה לא רואים כל יום, אבל זה לא עניין של שחור או לבן.
     
  9. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השם של מתיאוס אולי מעניין, אבל הוא לא יכול למשוך זרים איכותיים בעצמו.
    אמנם שמו של לואיס פרננז תרם לא מעט לבואם של כמה שמות מעניינים לבית"ר, אבל אל תשכח שלא פחות מכך, ואולי אפילו יותר, תרם לכך פנקס הצ'קים של ארקדי. ואני לא רואה את יאמר פותח שום פנקס כרגע, בטח לא כשכל שחקן שנתניה מעוניינת בו בורח לה מבין הידיים גם כשהוא כבר סגור בקבוצה, דוגמאת חיימוביץ' וקידר.

    אף אחד משחקני החוד של נתניה לא הרשים בעונה האחרונה, אם אחד מהם היה מרשים הרבה פחות משחקים היו נגמרים ב0-0. אני מאמין שמתיאוס רוצה לתת לכל שחקן צ'אנס הוגן באימונים בינתיים, אבל בסופו של דבר הכל יהיה שאלה של האם יש או אין תקציב להביא מחליפים ראויים. את קיויו, למרות הכל, הייתי משחרר גם בלי מחליף...
     
  10. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור, ימפולסקי ישראלי, ככה שאני לא חושב שיש סיבה שהוא לא יישאר.
    בנוגע לזרים, הם לא צריכים להישאר. טאזמטה עוד נראה כמו שחקן, אבל אוקוצ'ה וקיויו לא מספיק טובים.
     
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    שילך ! ילד מפונק ..
    תלחם על המקום שלך ! יש לך את התנאים הכי טובים לבלם - "להתחנך" עם אלוף העולם לשעבר והבלם הכי טוב בארץ !
    זאת היא המנטליות הישראלית .. על מה שקשה - מוותרים .
    בגלל זה אני חושב שחיימוביץ' העדיף את מכבי תל אביב ולא אותנו , כמובן שגם השם עשה את שלו , אבל הוא העדיף לשבת ולהנות מאשר לרוץ 9 קילומטר עם מתיאוס .

    ימפולסקי כנראה לא ישחק יותר בעמדה התקפית . לפחות לא רוב העונה .
    מתיאוס שיחק איתו במשחקי האימון בתור מגן ימני (שאפו לאבירם על ההבחנה כבר אחרי המשחק מול חיפה בשמינית הגמר).
    ממה שאני ראיתי במשחק נגד הנוער שהתקיים בוינגייט , זה שהוא עושה את העבודה טוב , הוא מנצל את המהירות שלו כדי לפרוץ פנימה , אבל הסיומת שלו (הרמות , מסירות) לא ממש במקום והוא חייב ליטוש (וזה גם מה שאמר מתיאוס) . הוא יכול להיות מחליף ראוי ביותר לסבן .
    לגבי קיויו ואוקוצ'ה , מצדי לשחרר את שניהם כבר היום (ככה גם רוב אוהדי נתניה חושבים) , אבל כנראה שההנהלה חושבת אחרת ותשחרר רק אחד מהם . פה אין לי תשובה .. אוקוצ'ה לפחות נותן את הנשמה ורץ 90 דקות , וקיויו בדיוק ההפך . עומד ומחכה לכדורים . יכול להיות שקיויו ישתפר תחת מתיאוס , ולא כמו תחת עטר שאמר לו כל הזמן לרדת לקבל כדורים מהחצי .

    לגבי הרכש - קשר 50-50 (אחורי-אמצע) דחוף לנו .. שחקן בסגנון של אוחיון . אני לא רואה את גזל שחקן שיכול להוביל אותנו קדימה .
    בלם חייבים דחוף ביותר .. קידר עזב , בן שבת הושאל (כנראה) , נשארנו עם חרמון וסמיה בסגל .
    אני אישית לא חושב ש2 בלמים איטיים יכולים לשחק יחד באותו הרכב ולרוץ כל השנה (חרמון ומרין) , לכן חייבים בלם ובמידה שחיימוביץ' לא יחתום אז חייבים בלם זר..
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כאשר מתיאוס הסכים להצעה של נתניה, אני בטוח שהוא הציב ליאמר תנאים. קשה לי להאמין שהוא לא ייקבל מספיק כסף לזר אחד איכותי. יאמר בעצמו יודע(רואים שהבן-אדם מבין בכדורגל) שלולא חיזוק הקבוצה שלו לא תמריא ולא בטוח שתשיג את אחד הכרטיסים לגביע אופ"א. יאמר אחד שרוצה לשדרג את נתניה כל הזמן ופחות מאירופה יהיה כישלון חרוץ מבחינתו. לרואה ופרננדז עלו הרבה מאוד כסף לבית"ר, אבל אפשר להביא שחקנים פחות מרשימים מהם. לרואה היה בכמה רמות מעל הליגה, אפשר להביא שחקן פחות טוב ממנו במחיר זול יותר. זה לא שחור או לבן, יש אפור באמצע.

    סבן כבלם זה עוד בסדר, אבל ימפולסקי כמגן ימני - לא התלהבתי.

    BeitaReaLiverpool, שים לב למה שאמרתי....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/08
  13. GiladShf Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/07
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבירם, בנתניה ידעו שאבי סטרול יעזוב עוד בתחילת יוני ואולי אפילו בסוף מאי (לפני שהעונה הקודמת הסתיימה), אבל למרות זאת חיכו יותר מדי זמן ובינתיים נכנסה לתמונה מכבי ת"א, ומן הסתם מאיר שמיר יעדיף להעביר את חיימוביץ לשם.

    גם אם אני טועה, האם חיימוביץ לא יכול היה בעצמו לגשת למאיר שמיר ולהודיע לו חד משמעית: "אני רוצה לשחק רק במכבי נתניה" ?
    לדעתי כן, אבל גם אצלו התחושה הייתה שנתניה לא עשתה מספיק !

    מאותה סיבה שלדעתי שנתניה הייתה צריכה לקפוץ על גיא צרפתי לפני שחתם בק"ש ולהציע לו הצעה מפתה מאוד שהיתה מביאה אותו לקופסא !

    לגבי אלן מסודי, השאלה איזה מסודי נקבל בנתניה ?
    אם זה מסודי של החצי עונה בנתניה נרוויח מחיזוק איכותי מאוד, אחרת ניפול ...

    ההתנהלות בנתניה מאוד בינונית, ולדעתי מתיאוס בסתר ליבו מרגיש אי נוחות עם מה שהביאו לו,
    אל תשכח שאין לך שום שחקן יצירתי בסגל ואין לך קשר אחורי איכותי ובונה משחק מצויין, ובטח שלא גולר בקבוצה, ואני לא הזכרתי את החור הגדול שהשאיר אחריו אבי סטרול.

    נכון, יש בנתניה בסיס מצויין, ומאמן שיכול לתת לנו ערך מוסף, אבל עם סגל כזה יהיה קשה להצליח גם בגלל שמתיאוס חדש בארץ וייקח לו זמן להכיר את הכדורגל הישראלי, ועם הקהל הנתנייתי הלחוץ - לא צפויים לו ולנו חיים קלים !!!
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    GiladShf - אני מסכים איתך לגמרי בכל מה שאמרת. זה ידוע שלמכבי נתניה יש בעיה קשה מאוד לסגור עם שחקנים. למעשה, מאז שברקו-ביץ' לא בקבוצה, אין לנו מי שיפתה שחקנים. אתה זוכר שאפילו אריק בנאדו רצה לשחק במכבי נתניה רק בגללו? היום אני אפילו לא מצליח לדמיין את זה. מכבי נתניה צריכה מישהו עם קסם שיסגור את החוזים. החיוך של מוטל'ה שפיגלר. הטירוף של בני לם. משהו כזה.

    חבל לי שנדב קידר עזב את הקבוצה, אבל אני יכול להבין אותו. מבחינתו, הוא רוצה לשחק כמה שיותר ולא אכפת לו איפה. כשהוא חתם, הוא חשב שהוא יזכה להתחרות על הזכות לרשת את אבי סטרול, אך בסופו של דבר נודע לו שהוא אפשרות מספר 4. אני רק יכול לקוות שהקבוצה השאילה אותו ולא נפרדה ממנו בצורה סופית.

    Raulito - התפקיד המקורי של דלה ימפולסקי הוא חלוץ. הוא מסוג השחקנים שיודע להסתובב מהר ולשחרר פצצות. הנעת כדור זה לא הצד החזק שלו. ראובן עטר החליט להשתמש בו כקשר, למרות מה שציינתי קודם, רק כי הוא שרף את הדשא. אי אפשר בכלל להשוות את כמות התנועה שהוא עושה לזו של שחקן ישראלי אחר. אני מאחל לו שאצל לותר מתיאוס הוא יצליח להמציא את עצמו מחדש. ואם לא, אז תמיד אפשר לחזור לנוסחא הישנה, שאיתה הוא קרע רשתות בקבוצות הנוער.
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני מסכים עם גלעד, לגביי זה שמתיאוס לא חש בנוח עם מה שיש לו. רואים זאת באימונים ובהתבטאויות שלו עד כה. הוא עדיין מנסה לשדר אופטימיות מידי פעם, כי בכל זאת הוא צריך להרים את המורל לשחקנים ולאוהדים.

    מחנה האימונים, לדעתי, יאמר לנו לאין פניה של נתניה. אם מתיאוס ישכיל להבין שקיויו, טאזאמטה ואוקוצה, לא מספיק טובים בכדי לרוץ לאליפות, והוא יביא זרים במקומם, אני בהחלט יהיה מעודד לקראת פתיחת העונה. יחד עם זאת, הוא עדיין צריך להביא עוד איזה ישראלי בכיר.

    לגביי מה שאבירם רשם, זה בדיוק מה שאמרתי בפורום של נתניה. אם היה לנו מישהו סמכותי שמנהל את המשא ומתן, מישהו אסרטיבי, אחד שמכיר את השוק ומבין בכדורגל, עונת המלפפונים הייתה נראית אחרת. למרות שאני מתעב את ברקוביץ, הלוואי והיה אחד כמוהו בנתניה. ההחתמה של דגו מוכיחה, שכאשר לוחצים על יאמר, אין לו בעיה להשקיע סכומים גדולים. 170-180 אלף דולר על דגו, זה מוגזם, אבל כאשר מתיאוס לחץ עליו, הוא שילם.