האם הרחקת ריו פרדינד יכולה לעזור ליוניטד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏24/12/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    התשובה היא כניראה כן.
    לא, הנושא הזה לא יעסוק בהאם מגיע לריו עונש או לא, או האם העונש מוצדק.
    הנושא יעסוק בגדולה של פרגוסון בלקחת מצבי משבר ולהפוך אותם לכלי עזר לקבוצה.
    למה הכוונה אתם שואלים, אז ככה..

    אחת הסיבות המרכזיות, לכמות התארים העצומה של פרגי כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, היא היכולת שלו להפוך כל סיטואציה משברית למקור מחודש של אנרגיה ליוניטד. גם לשחקנים שנמצאים בקבוצה עשור וצברו ארון מלא תארים.
    פרשת ריו פרדיננד, שקיבל הרחקה לשמונה חודשים לאחר שלא התייצב לבדיקת סמים, היא בערך הדוגמא ה-1,500 לעניין הזה.
    פרגי שלף מהפנקס את אחד מגורמי המוטבציה השקופים ביותר - השנאה של מנצ'סטר יונייטד ואוהדיה לממסד הכדורגל האנגלי, לאוהדי נבחרת אנגליה ולכדורגל האנגלי.
    "ריו פרדיננד שוקל לא לשחק יותר עבור נבחרת אנגליה בגלל היחס של ההתאחדות כלפיו", הוא אמר לעיתונות ערב המשחק מול טוטנהאם.

    קהל החוץ של מנצ'סטר יונייטד, האוהדים הוותיקים יותר, אהבו מאוד את ההצהרה הזאת.
    השיר הפופולרי שלהם במשחק החוץ מול טוטנהאם היה : "קחו את נבחרת אנגליה שלכם ותדחפו אותה לתחת". זה ביציע.
    למגרש- פרגי לא שלח אף אחד מהשחקנים הלטיניים להרכב, אלא פתח עם הרכב עם יותר מ-3,000 הופעות בקבוצה ויותר מ-80 שנה בקבוצה הבוגרת.
    בין היתר האחים נוויל, סקולס, גיגס, קין ואושיי - אנשים שקל לשכנע אותם שמישהו רודף את יונייטד(שבמקרה של ריו זה נכון, אבל עזבו את זה).
    אותם שחקנים קיבלו מנושא זה מוטבציה, שוב, ובמשך 60 דקות הוציאו לשחקני טוטנהאם את החשק לחיות.
    במידה וזה ימשיך כך, ככל הנראה, פרגי מצא דרך נוספת להפוך משבר שהיה אולי שובר כמה קבוצות לזריקת אנדרלין ולמוטבציה עבור היוניטד.
    מה דעתכם בנושא?
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה כל מה שאתה אומר לגבי היכולות של פרגי להוציא את הקבוצה שלו ממשברים נכון מאוד, אבל אתה באמת מאמין שעדיף מצב שבו ריו לא נמצא מאשר כזה שהוא נמצא בו ויכולתם להמשיך בכושר המאוד טוב שלכם (שמגיע בתקופה הקריטית כפי שגם אני וגם אתה חושבים)?

    אני מניח שבסופו של דבר פרגי יצליח להשאיר את מנצ'סטר בצמרת ואולי גם לזכות באליפות, אבל אין ספק שעם ריו זה היה יותר קל.
     
  3. Diego Maradona Member

    הצטרף ב:
    ‏20/11/03
    הודעות:
    185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק מה שחשבתי מסכים איתך בכל מילה עדיף שריו יהיה וייתן את המירבי בשבילו מאשר שלא יהיה
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    לעזור ליונייטד, אולי. להזיק, בטוח כן.
    ריו בלם מצויין ואני חושב שהוא יחסר לפרגי מאוד בהגנה של היונייטד למרות שיש לו מלא שחקנים בעמדה הזאת. אך כמו שאמרת: לפרגוסון יש את היכולת להפוך מצבים כאלו ליתרון. נראה מה יקרה לאחר הדיון על העירעור של היונייטד על העונש.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קודם, הייתי מעדיף שהסיפור בכלל לא היה קורה וריו היה איתנו עד סוף העונה, אבל מכיוון שציפיות לחוד ומציאות לחוד, צריכים לנצל את המיטב מהפרשה של ריו.
    צריכים לזכור שגם עם ריו היה יוצא עם עונש קל, היה אפשר להשתמש בסיפור כמוטיביטור לא קטן, בכלל כשעכשיו הוא 8 חודשים בחוץ.
    התמיכה לה ריו זוכה משחקני היוניטד היא עצומה, ולכן זה מקל על העבודה להפוך את הפרשה לכוח של אנרגיה שיעזור ליוניטד בהמשך.
    אני בטוח שעם ריו זה יהיה הרבה יותר קל, אבל בניגוד למנג'רים אחרים, וזה הגדולה של פרגי, הוא עושה מהפרשה הזאת(כמו פרשות אחרות בעבר) לכלי מוטבציה שעוזר ליוניטד בהשגת המטרות שלהם.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב"פרשות אחרות בעבר" אתה מתכוון בין היתר לזריקת השולחן על יאפ סתאם ובעיטת נעל לפניו של בקהאם, מה שנתן מוטיבציה לזכות באליפות (או יותר נכון הראה להם חד משמעית מה יקרה אם יעזו להפסיד את התואר)?
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין שאתה קורא "הארץ"... רונן דורפן בדיוק את זה בעיתון של אתמול (אולי שלשום? לא זוכר כבר...). גם ארסן ונגר די הסכים איתו, ואמר שיונייטד עכשיו יותר מפחידה כי היא תהיה מלוכדת בתחושת הקיפוח כביכול. קשה להתווכח עם מומחי פסיכולוגיית כדורגל כמו פרגוסון ו-ונגר, הם יודעים על מה הם מדברים.

    מבחינה מקצועית, ההגנה של יונייטד היא הרבה יותר מריו פרדיננד, אני בכלל לא בטוח שהוא הבלם הטוב ביונייטד אפילו שהוא עלה 30 מיליון פאונד. מיקאל סילבסטרה מוכיח כבר בשנה השנייה ברציפות שהוא לבטח אחד הבלמים הטובים בליגה (והשנה הטוב ביותר) וגם כשאושיי נכנס למרכז (וזה קורה לא מעט) הוא אפקטיבי יותר מריו פרדיננד. ריו הוא סטאר עם תדמית, והרבה בזכות מונדיאל מוצלח הוא קיבל מימדים שקצת גדולים עליו. הוא בלם טוב מאוד, אבל שוב- סילבסטרה טוב ממנו. אני מאמין שיונייטד תסתדר, כי ארגון וסדר בהגנה, שזה משהו שטבוע במערך של הקבוצה, חשוב יותר מהיעדרו של שחקן ספציפי זה או אחר, גם אם הוא כוכב.

    הייתי מוסיף לדיון גם את ההשפעה על נבחרת אנגליה, וכאן נדמה לי שהדבר הרבה יותר קריטי. אנגליה לא משופעת בבלמים יוצאים מהכלל, וריו הוא בהחלט הבלם המועדף של סוונגו. ג'ון טרי הוא כמובן המועמד המוביל להיכנס במקומו, ואמנם שיתוף הפעולה שלו עם סול קמפבל היה מעולה במשחק בטורקיה, אבל לאורך טורניר כמו אליפות אירופה הקרובה, אני בספק אם זה יחזיק מעמד, שכן קמפבל איננו בדיוק הבלם הטוב באירופה... בתוספת העובדה שלאנגליה אין מגן ימני ברמה והמגן השמאלי שלה (אשלי קול) מפשל במשחק ההגנה שלו כבר כמה חודשים טובים, יש סיבה לדאגה לקראת היורו הקרוב מכיוון ההגנה.

    דעתכם?
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דעתי היא שלאחר ההרחקה של פרדיננד יש לוודי יותר סיכוי לשחק, ככה שלי בתור אוהד אנגליה זה לא כל כך מפריע... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ון טרי לא נופל מפרדיננד. למען האמת, הייתי אומר שג'ון טרי כרגע הוא הבלם הטוב בליגה יחד עם פרדיננד. נייד מאד, אגרסיבי במידה, מיקום טוב, גם מסוגל לכבוש שערים וראינו שיש לו שיתוף פעולה לא רע עם קמפבל במשחק באיסטנבול, שצפוי להשתפר במשחקי הידידות של הנבחרת האנגלית. הכי מצחיק לשמוע אנשים שאומרים שעם מרכז הגנה שכזה אנגליה לא תגיע לשום מקום. נבחרות מחוסרות הגנה כמו פורטוגל, הולנד וצ'כיה נחשבות למתמודדות על התואר, בעוד מרכז ההגנה המצוין של אנגליה נחשב דווקא לבעיה הראשית. ומה עם בעית השוער, שם נמצא דיוויד ג'יימס? בעית הקשר השמאלי? המגן הימני? החלוץ?

    וודגייט גם בתקופת השיא שלו לא היה ראוי למקום בנבחרת. בלם כשרוני ונייד, אבל ראיית המשחק שלו איטית וכשהפרטנר הוא קמפבל, הוא לא האדם שיקח מנהיגות (שאותה קמפבל לא יקח). בזמן האחרון אפשר לראות טעויות שלו שניוקאסל מאבדת נקודות בגללן - כמו נגד וולבס ואם אני לא טועה גם נגד ליברפול (או שזה היה בכלל טיטוס בראמבל).

    ההרחקה של פרדיננד לא תפגע באנגליה. מצד שני, בהחלט אפשר לומר שתהיה בעיה לחלאות. סילבסטרה אומנם בלם מצוין, אבל בראון הוא בדיחה. אם אחד מהם נפצע אז םרגוסון ייאלץ לאלתר, כלומר נזכה אולי לראות את פיל נוויל או רוי קין בהגנה או משהו כזה. הקטע של המוטיבציה אולי יעזור לשניים-שלושה משחקים, אבל בסופו של דבר המומנטום יסתיים ומאן יו תהיה תקועה עם בראון וגארי נוויל בהגנה. אני צופה שינוי בחלון ההעברות הקרוב, בלם זמני במקום פרדיננד או אולי ממלא מקום שבינתיים ישחק בהרכב הראשון או יחליף את בראון. כרגע יש דיבורים על גארת' סאות'גייט אבל אני לא מאמין שבשלב הזה של הקריירה שלו הוא יעזוב לאולד טראפורד כדי למלא את המקום של ריו.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אוקי עברנו לנבחרת אנגליה.
    אני מסכים שהחיסרון של ריו לא יהיה הדבר הכי בולט ביורו הקרוב של אנגליה, אבל אני לא מסכים שההרחקה לא תפגע באנגליה.
    כמה שתנסו להפוך את העניין, פרדינד הוא הבלם הטוב ביותר שיש לנבחרת אנגליה להציע, ועם כל הכבוד לטרי, שאכן יחליף אותו בכבוד, מול הבנחרות היותר חזקות החיסרון של ריו יתבטא.
    הסיבה שהחיסרון של ריו(בתקווה עדיין שזה לא יקרה)הוא לא החיסרון המשמעותי באנגליה, הוא שהחיסרון המשמעותי ביותר בסגל של אנגליה, שאין לה שחקן טכני ברמות הכי גבוהות(אחד שלא משחק כחלוץ).
    לכל הנבחרות יש שחקן כזה, ואפילו כמה כאלה, לאנגליה אין.
    ועם כל הכבוד לג'ו קול, שעליו כרגע מדברים באנגליה כשחקן הטכני של הנבחרת, זה לא מספיק.
    יש לאנגליה שחקנים מעולים, יש לה את המוסר הטוב בעולם(בקהאם), את אחד הקשרים הטובים בעולם(סקולס), את אחד מהחלוצים הטובים בעולם(אואן) וכן הלאה. אבל אין לה את השחקן הטכני שיוכל להוביל את הנבחרת, אותו שחקן טכני שאנגליה הייתה כל כך זקוקה לו במשחק מול ברזיל במצב של פיגור, ולא היה לה.
    בעמדת השוער אני לא צופה שתיהיה בעיה.
    רובינסון בלידס לאחרונה די התיצב, ועם הוא יחזור ליכולת של שנה שעברה אין לי ספק שהוא יקבל את הצאנס.
    בעיית החלוץ היא ממש לא בעייה, בתקווה שאואן יחזור לכושר מלא עד היורו, הוא כמו תמיד יתעלה ברגעים החשובים ויתן את התפוקה הרצויה, גם בשאר העמדות אנגליה תסדר.
    לכל נבחרת יש מס' עמדות בעיתיות, זה כפי שאמרתי לא הבעיה של אנגליה.
    באנגליה חייבים לגדל שחקנים טכנים(בקישור ובהגנה, לא רק בהתקפה), אבל לאור שיטת הכדורגל ועקרונות הכדורגל אני לא רואה את זה מתרחש בעתיד הקרוב.
    ושלא תבינו לא נכון, יש לאנגליה סיכוי, לדעתי לפחות, להגיע לשלבים גבוהים ביורו, אבל כל עוד לא יתפתחו אצל שחקנים טכנים, היא לא תזכה בתואר משמעותי באירופה.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני - נעזוב לרגע את הנבחרת, וודגייט הוא באמת אחד השחקנים הכי חשובים של ניוקאסל.
    לצדו של בראמבל הליצן, שאחראי כמעט על כל השערים שניוקאסל קיבלה העונה, יש את וודגייט השקט. כמו שכבר כתבתי פה בעבר, הגדולה של וודגייט (שמאוד מזכיר לי את פרדיננד בסגנון המשחק ההגנתי שלו) היא השקט שהוא משרה על ההגנה. וודגייט הוא לא הבלם שיוציא את הכדור מקו השער, הוא זה שיגרום לכך שבכלל הכדור לא יגיע לקו השער בזכות שקט והפגנת רוגע על המגרש.

    לגבי הנבחרת - אין לי ספק שטרי עדיף על וודגייט, אבל עדיין אני חושב שוודגייט עדיף על פני הטמבל. אם ניקח לרגע מצב היפוטתי שבו ישחקו וודגייט לצד פרדיננד בהגנה (וזה היפוטתי בגלל המאמן+ההשעייה), הכימיה ביניהם תהיה עצומה. הדבר הזה הביא את לידס לחצי גמר הצ'מפיונס ליג, לדעתי אין שום סיבה שזה לא יעבוד גם ביורו.

    בחסרונו של פרדיננד אני חושב שוודגייט-טרי יהיו עדיפים על טריד-הטמבל.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ברור שההרחקה תפגע בנבחרת אנגליה, כי היא כנראה תסלול את דרכו של סול קמבל שמגלה העונה יכולת בינונית ומטה להרכב (סוון יעדיף אותו על פני וודי, הוא הרבה יותר מנוסה וגם וודי העונה לא מבריק). מה דעתכם על הימור נועז של טרי+מת'יו אפסון בהרכב?

    לא משנה מה תהיה קומבינציית הבלמים של סוון, היא בטוח תהיה פחות טובה בלי ריו, אבל גם מצד שני ממש לא הדאגה המרכזית של הנבחרת (לא כשאמיל הסקי משחק בחוד ודני מילס/גארי נויל מאיישים את עמדת המגן הימני!).
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טרי הוא הבלם הטוב באנגליה. העונה הוא בכושר הרבה יותר טוב מפרדיננד שמראה יכולת סבירה ברוב המשחקים (אבל עדיין עדיף על קמפבל ו-וודגייט), כך שיש לאנגליה מה להציע מלבדו. וודגייט בלם טוב מקמפבל אבל אני מעדיף לראות את סול בהגנת הנבחרת. הוא חזק יותר ומעורב יותר במשחק. כשמשחק לידו בלם מהיר אז אין הרבה בעיות (כמו בארסנל עם טורה לידו, אך כשסיגאן האיטי שיחק לידו...), כך שטרי יוכל להשלים אותו בצורה מצוינת.

    סקולס באמת אחד הקשרים הטובים בעולם, אבל בנבחרת הוא פשוט לא עושה כלום. הוא לא מתאים לשיטה היחסית הגנתית של אריקסון, מה שלא נותן לו לבוא לידי פעולה, ואני לא יודע אם כדאי לשתף אותו. על הנייר אין טוב ממנו אך ברגע האמיתי על המגרש הוא פשוט... לא עושה כלום. אואן? אחד מהחלוצים הגדולים בעולם? קודם כל צריך לקוות שאואן בכלל יהיה כשיר ליורו. מה עוד שהוא לא מדגדג יותר את עשיריה הראשונה, הפציעות גמרו אותו, לצערי הרב (או לשמחתי הרבה, אם מסתכלים על הסקאוזרים האומללים). בנבחרת הוא עוד מדי פעם כובש מול איזו קרואטיה או מקדוניה אבל בלם קצת חסון ומהיר יעצור אותו ללא בעיה, שלא לדבר על בעית ההחמצות הקשה שלו. ביטי ו-ואסל צריכים להיות החלוצים. אולי גם דפו, אם ירגע קצת.

    אל תשכח שלאנגליה יש גם את אשלי קול, ג'ו קול ופרנק למפארד, וכשהם בכושר טוב הם פשוט נכס. שחקנים טכנים? כאן אתה צודק. רק נבחרות טכניות כמו ברזיל וצרפת זכו בגביעים העולמים ואפילו בקופה אמריקה והיורו (וגם גביע הקונפדרציות, אם לא אכפת לכם שאוסיף). פול סקולס אמור להיות זה שיוסיף את האלמנט הזה אבל כפי שאמרתי - הוא אפס בנבחרת.

    טוב, נו, מה אנחנו דואגים, כל עוד יש לנו את הסקי כחלוץ כל הגנות אירופה ימשיכו לשקשק.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אנסה להישאר בעיקר בעניין ההגנה...
    יש מספיק בלמים אנגלים טובים שיכולים לחבור לטרי. טמבל אני מאמין יישב על הספסל, אלא אם משהו לא נורמלי יקרה והוא ייתן חצי עונה שנייה מדהימה. אבל בהנחה שלא...
    מת'יו אפסון, וודגייט, איוגו, סאות'גייט (למרות שאני זוכר משהו על פרישה שלו מהנבחרת...) ואל תצחקו כי בכושר הנוכחי שלו הוא עולה על חלק גדול מהחבר'ה פה, מייקל דיוברי. רשימה מאוד ארוכה של בלמים בינוניים שיכולים לתת טורניר טוב, ולדעתי אריקסון יבדוק את רובם כציוות לצידו של טרי, ורק אז יחליט. תמו ימי הבאנקרים בהרכב (אני מקווה).
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קודם, סול קמפבל יהיה בהרכב, כי כמה שתנסו לסובב את זה, אנגליה צריכה בלם מסוגו בהרכב.
    שנית, היום ראינו דוגמא קלאסית לקשים של טרי עם שחקנים ברמה גבוהה.
    במשחק ההפסד היום של צ'לסי לצ'לרטון טרי היה חלש מאוד.
    די קאניו העלים אותו מהמגרש, ההגנה של צ'לסי הייתה חדירה לחלוטיין, כאשר כל הגולים בעצם הגיעו עמוק בתוך הרחבה של צ'לסי.
    את החולשה של טרי ראינו בגול השלישי, די קאניו פשוט סיבסב אותו הלוך ושוב, ואז כשיהונסן חדר לרחבה די קאניו שלח לו כדור מול שער ריק.
    אמרתי, עם כל הכבוד לטרי, ברגע שאנגליה תפגוש חלוצים ברמה גבוהה, היא תספוג והחיסרון של ריו יבלוט.


    והיום בפינתנו למה לאנגליה אין שחקן יצרתי למגרש.
    למה?
    פשוט מאוד.
    מי שראה את המשחק של היוניטד הבין למה.
    רונאלדו קשרה הפורטוגלי של היוניטד פשוט רקד על המגרש, שיחק כדורגל אישי נהדר, מרגע שהאנגלים ואני חוזר האנגלים של אברטון ראו שהם לא יכולים להסתדר איתו מבחינה אישית הם התחילו לבצע עבירות ברוטאליות על רונאלדו.
    זה התחיל עם פנדל ברור על רונלדו, השופט לא שרק, אחרי זה עוד כניסה ברוטאלית ברונאלדו, הפעם השופט שרק, אבל לא נתן לשחקן שעשה את העבירה המכוערת כרטיס.
    ואז רוני קינח עם גלישה מכוערת על הרגל של רונאלדו, הפעם הוא הוציא כרטיס, אבל רק צהוב.
    איך זה קשור לעובדה שאין בנבחרת אנגליה שחקנים טכנים ברמה הכי גבוהה.
    אני רוצה לחשוב על נער אנגלי בן 10, שמנסה לשחק טכני, וכל משחק נכנסים בו 4-5 פעמים בברוטאליות.
    אחרי כמה זמן לאותו נער ימאס להיפצע ולחטוף בעיטות, והוא יעשה הטעיה כאן או שם אבל ישחרר מיד אחרי זה את הכדור, וככה אנגליה הפסידה עוד שחקן טכני.
    הברוטליות באנגליה לא מאפשרת לשחקנים אנגלים להתפתח מבחינה טכנית, כי מה לעשות, אף נער לא ישחק טכני עם כל שחקן שני שישחק עליו יגמור לו את הרגל.
    הסיבה שבעמדת החלוצים יש לאנגליה עוד מה להציע מבחינה טכנית(אואן), היא שעל חלוץ מתבצעות פחות עבירות קשות, כי החלוצים משחקים באיזורים יותר מסוכנים, שכל פאול שם יכול להוביל לבעיטה חופשית מסוכנת או אפילו לפנדל, ולכן הם יכולים לפתח את הצד הטכני שלהם ביותר בקלות.
    כל עוד הברוטליות בכדורגל האנגלי תמשך(ואני לא מדבר על עבירות קשות של כדורגל אלא על עבירות מכוערות) לא יתפתח לאנגליה שחקן עם יכולות טכניות טובות, והבעיה שהשופטים נותנים לזה יד.
    עם השופט במשחק של היוניטד היום היה נותן ליוניטד פנדל, או מוציא כרטיסים אחרי כל התקאלים המכוערים, המשחק היה נראה אחרת.
    לא יתכן שבסיום המשחק יש רק שני כרטיסים שנשלפו, כשאני ספרתי לפחות 7.

    נ.ב
    מי שצריך עוד הוכחות שיפנה לנבחרת אנגליה, שבונים על סקולס כשחקן הטכני שלהם. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx