מוקדמות ליגת האלופות: יום רביעי בערב

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏26/8/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img502.imageshack.us/img502/2825/asafmq3.Xxx

    הערב תושלם תמונת העולות לליגת האלופות היוקרתית. ברצלונה ויובה הבטיחו כבר אתמול את עלייתן. במשחק המרכזי תארח אתלטיקו מדריד את שאלקה ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 במשחק הראשון. מה אומרים המהמרים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/08
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 33: דינמו קייב - ספרטק מוסקבה: לאחר שבמפגש הראשון בין ספרטק מוסקבה לדינמו קייב ספרטק הובסה לעיני אוהדיה הביתיים 4:1, היום המשחק בין השתיים יהיה למעשה לפרוטוקול בלבד. דינמו הפנטסטית המגיעה לאחר ניצחון חוץ 0:2 על ארסנל קייב במסגרת הליגה המקומית כבר הוכיחה כי היא טובה הרבה יותר מיריבתה, וגם תצליח לזכות בניצחון.
    ההימור: 1

    משחק מספר 47: סלביה פראג – פיורנטינה.: סלביה פראג הצ′כית שהפסידה במפגש הראשון בביתה של פיורנטינה 2:0 תרצה לבצע היום את הסנסציה הגדולה ולהעפיל לשלב הבא. פיורנטינה האיטלקית ללא ספק טובה יותר מיריבתה ולכן גם מחזיקה ביתרון של שני שערים, אך בביתה של יריבתה החבורה בסגול תסתפק בתוצאת תיקו. ההימור:X

    משחק 40: אתלטיקו מדריד - שאלקה:: מפגש מרתק בין שתי קבוצות חזקות מאוד באירופה. שאלקה הפכה להיות חברת קבע בליגת האלופות בעונות האחרונות, בעוד שאתלטיקו מדריד כבר שכחה מתי היתה במפעל הזה לאחרונה. המארחים מקבלים חיזוק משמעותי למשחק הזה בדמותו של סרחיו קון אגוארו, שחזר מהאולימפידה עם מדליית הזהב. מצד שני אנטוניו לופז הבלם, שספג כרטיס אדום במשחק ההפסד בגרמניה ייעדר. המשחק הקודם היה די שקול והוכרע ע"י בעיטה חופשית אדירה של גוראן פאנדר.

    הגרמנים ייאלצו להסתדר היום ללא נוייר השוער המצויין, ג'ונס, אנגלאר ופרפאן, הרכש המצויין שהגיע מאיינדהובן, כאשר ראפיניה שחזר פצוע מהאוליפיאדה ייעדר גם הוא. שאלקה שפתחה את העונה בגרמניה עם 0:3 על האנובר ותיקו 1:1 מכובד עם ברמן בחוץ, נראית בכושר הרבה יותר טוב מאתלטיקו, שטרם פתחה את העונה אך במשחקי ההכנה שקיימה במקסיקו היא הפסידה פעמיים וסיימה פעמיים בתיקו, כך שהיא עדיים רחוקה משיאה. אני מאמין שהלוזריות של אתלטיקו תכה בה שוב. ושאלקה תוציא את התיקו המיוחל שישלח אותה לשלב הבתים ואת אוהדי אתלטיקו שוב ממורמרים. ההימור: X, ביחס 3. שאלקה (+1) 2,ביחס 1.9.