ליגת האלופות - מחזור 1 - משחקי יום רביעי !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img131.imageshack.us/img131/1149/uefa1wy7.Xxx


    והתענוג ממשיך. אחרי משחקי יום שלישי, גם ביום רביעי ליגת האלופות תענג אותנו עם 8 משחקים נוספים.
    מחזיקת גביע אופ"א, זניט סט. פטרסבורג, תעלה להופעת בכורה בליגת האלופות, כשתפגוש בטורינו את יובנטוס. גם בוריסוב הקטנה מבלארוס תערוך הופעת בכורה בליגת האלופות, כשתתארח ב'סנטיאגו ברנבאו' אצל ריאל מדריד.
    מנצ'סטר יונייטד תתחיל את המסע לתואר שני ברציפות במשחק ביתי מול ויאריאל. באיירן מינכן שחזרה למפעל אחרי היעדרות של שנה, תגיע לבורקשט כדי לפגוש את סטיאווה. מה הולך לקרות ?



    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליון, באיירן, ארסנל(יש לי תחושה שבדיוק בשער הפרש) ותיקו בין יובה לזניט.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטיאווה - באיירן מינכן: אחרי עונת העדרות באיירן חוזרת למפעל המוכר לה, כשהיא בעלת יומרות ללכת עד הסוף. הבווארים נראים מצויין לאחרונה, והחדשות הטובות הן חזרתו לכושר של לוקה טוני, שכבש צמד במשחק הליגה האחרון בקלן. טוני, קלוסה ופודולסקי מגיעים לאיצטדיון הסטאדיונל סטיאווה, שנחשב למקדש כדורגל ברומניה, אבל עם כל הכבוד לסטיאווה, היא קבוצה בינונית מאוד, שניצחה 4 משחקים בלבד מתוך 30 משחקיה האחרונים בליגת האלופות והפעם האחרונה שהעפילה משלב הבתים היתה ב-1986.

    לא רק שסטיאווה אנדרדוג במשחק הזה, היא מגיעה בהרכב חסר מאוד. באנל ניקולטה, אמגארה, גולאנסקי, סזלקב, פלסאן, אוביו פטרה ומירל ראדוי. כל אלה פצועים ולא יעמדו לרשות המאמן הרומני לקאטוש. מנגד יורגן קלינסמן יצטרך להסתדר ללא פרנק ריברי שמחלים מפציעה וללא ווילי סניול וחמיט אלטינטופ. באיירן מינכן היא פייבוריטית במשחק הזה ולדעתי תנצח ודי בקלות. ההימור: 2

    פורטו - פנרבחצ'ה: פנרחבצ'ה התורכית חוזרת לליגת האלופות, אחרי שבשנה שעברה רשמה את הישג השיא בהיסטוריה שלה - העפלה לרבע גמר ליגת האלופות. פנר צירפה בקיץ שני אלופי אירופה. את לואיס אראגונייס המאמן ודני גויסה, מלך השערים של הליגה הספרדית בעונה החולפת במדי מאיורקה. פורטו רשמה עונה מאכזבת בעונה החולפת ולראשונה מזה שש שנים לא צלחה את שלב הבתים. פורטו תמשיך להתבסס על הארגנטינאים שלה לוצ'ו גונזאלס וליסאנרו לופז.

    לרשות חסולדו פריירה יעמוד סגל מלא, אולם ללואיס אראגונייס יש כאב ראש לא קטן לקראת המשחק הזה. דייויד הברזילאי המצויין, אדו תומר מרטין, וסמי שנטורק, מלך שערי הקבוצה כולם פצועים וייעדרו הערב ובלעדיהם יהיה קשה הרבה יותר באיצטדיון הביתי של פורטו. פנר מאכזבת מאוד בליגה למרות הסגל הנוצץ שלה, כאשר היא ניצחה רק משחק אחד מתוך ששת משחקיה האחרונים. בהרכב מלא הייתי הולך על פנר, אך לאור הנסיבות והכושר הירוד של האורחים אני מאמין שפורטו תיקח את המשחק הזה. ההימור: 1


    יובנטוס - זניט: משחק מסקרן מאוד בין מחזיקת גביע אופ"א לבין יובנטוס, שחוזרת למפעל היוקרתי אחרי שנתיים של העדרות. קלאודיו ראניירי יכול להיות מעודד מכך שהשחקנים הפצועים שלו חוזרים, כולל הבלם קייליני והחלוץ דוד טרזגה. היחיד שייעדר הוא הקשר האחורי כריסטיאן זנטי. יובה התחזקה בקיץ בעיקר במרכז השדה, כאשר צירפה באמצע העונה שעברה את סיסוקו מליברפול ורכשה גם את כריסטיאן פאולסן, הגרזן הדני מסביליה. בחוד התחזקה יובה בחלוץ הברזיליאי של פאלרמו בעונה שעברה אמאורי, שכבש שער במשחק הליגה ביום ראשון מול אונדינזה.

    אמאורי צפוי לפתוח בהתקפה לצידו של הנסיך דל פיירו, כאשר טרזגה ימתין על הספסל. זניט בהופעת בכורה במפעל היוקרתי, תנסה להמשיך את ההצלחה המסחררת שלה בעונה שעברה בגביע אופ"א. הקבוצה הצליחה לשמור על הכוכבים שלה אנדריי ארשבין ופאבל פרוברבניאק וצירפה אליהם בהתקפה את דני הפורטוגלי, ששבר את שיא סכום ההעברות ברוסיה והוכיח מול מנצ'סטר יונייטד בסופר קאפ שהוא שחקן מסוכן מאוד. זניט קבוצה חזקה מאוד עם התקפה מהירה ושחקנים מצויינים כמו ארשבין וזיריאנוב, שכיכבו ביורו במדי נבחרת רוסיה. יובה פייבוריטית ברורה במשחק הזה, אבל לדעתי היא תוציא משהו מטורינו. ההימור: X
     
  4. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פורטו קצת מסוכן ללכת, יש לפנר מאמן ותיק ומנוסה ולמרות כל החיסורים שלה היא קבוצה מאוד איכותית שעולה כמעט על כל עמדה במגרש על פורטו, למרות החיסורים ישחקו היום קזים קזים, דני גוויזה (28 כיבושים בליגה הספרדית בעונה החולפת), אלכס השחקן היצרתי של פנר, רוברטו קרלוס שיתמוך בהתקפה עם כל הניסיון העשיר שלו. מהעבר השני פורטו איבדה את השחקן המרכזי שלה שהיה בעצם המנוע שלה, קווארסמה שנקנה ע"י אינטר, חוץ ממנו ומלואיס גונזאלס אין לפורטו שחקנים ברמה של גוויזה, אלכס, קזים קזים. ההימור הכי טוב להיום שפנר לא תפסיד כאשר ניצחון שלה בהחלט בא בחשבון.

    לגבי משחק אחר שאני רוצה להמליץ זה יובנטוס – זניט:
    יובנטוס מגיעה אחרי ניצחון מינמאלי ולא כל כך משכנע בבית נגד אודינזה, אמנם יובנטוס הגיעו למצבים אבל חוסר עירנות וחוסר חדות בעיקר של אמאורי ויאקווינטה בהחלט מנעו ממנה ניצחון בהפרש גבוה יותר. יובנטוס משחקת במערך של 4-4-2 ותבוא כמובן לנצח את המשחק ולפתוח את הקמבאק שלה לזירה האירופית לאחר היעדרות של שנתיים בצורה חיובית. הרביעיה האחורית שלה היא: גריגרה, המגן המצוין שתומך ללא הפסקה בהתקפה של יובה, קיליני, מגן חזק מאוד, מלבורג ופאלו שהם יחסית בלמים איטיים והנקודה החלשה ביובה. בקישור האחורי יפתחו מוחמד סיסוקו המצוין שהגיע מליברפול ופאולסון הדני שהגיע מסיביליה. נדבד הותיק וקמורנסי ינסו להעביר את כל הכדורים לאמאורי כאשר לא ידוע האם טרזגה יפתח או יאקווינטה.
    מנגד מגיעה אלופת רוסיה והקבוצה הכי מעניינת במפעל לטעמי, הקבוצה שאין צדק לאהוד אותה בגלל המקור לעושר שלה אבל אינך לא יכול לא לאהוד אותה, אתה מוקסם מה4-3-3 הקלאסי שהקבוצה משחקת ובלי רגשי נחיתות מנצחת את מנצ'סטר יונייטד הגדולה. כאשר השלישיה הקדמית היא אנדריי ארשבין (קשרה המחונן של נבחרת רוסיה שאחראי באופן בלעדי על הקמפיין הנפלא של הנבחרת הרוסית ביורו האחרון), פבל פוגרבנייק(גם כן חלוץ הנבחרת הרוסית, חלוץ גבוה, חזק ומהיר למרות הגובה שלו, סקורר בלתי רגיל), ואנטולי טימוסצ'וק(גם שחקן הנבחרת הרוסית, שחקן עם טכניקה יוצאת מהכלל) שירד לקישור לעזור לפעמים במרכז השדה. המאמן של זניט מכניס המון יצירתיות בקבוצה הזו כאשר הוא לא דופק חשבון ופותח עם שחקנים יצרתיים ויודעים להניע כדור כמו ארשאבין, טימוסצ'וק, איגור דניסוב כאשר את העבודה השחורה יאלץ לעשות זיריאנוב במרכז המגרש.
    לסיכום: ההתקפה של זניט היא התקפה קלאסית וקטלנית, היא התקפה מהירה בזכות המהירות של ארשאבין וטימוסצ'וק, התקפה חזקה בזכות הכוח של פוגרבניאק. חלק נכבד מהנבחרת הרוסית נמצאים בקבוצה הזאת. איך מועצת ההימורים מעמידה את יובנטוס כל כך פייבורטית נגד המכונה המשמומנת הזאת אני לא יודע, חייבים להבין כי כל שחקן בקבוצה הוא שחקן שיכול לשחק במועדונים בדרג השני אם לא בדרג הראשון באירופה. יובנטוס בסגל הנוכחי שלה היא לא מהאריות של אירופה. בכל מקרה אני לא רואה את ההגנה האיטית של יובה מסתדרת עם המהירות והטכניות בהתקפת זניט. ההימור הכי טוב כאן הוא שזניט לא תפסיד ביחס 2.20. כאשר ניצחון שלה גם בא בחשבון אך מסוכן לשים על זה כי עדיין המשחק בדלה אלפי מול הקהל הביתי של יובה ועדיין זאת יובה.
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איציק ניתוח מדוייק בהחלט. דבר קטן. כנראה שדל פיירו וטרזגה לא פתחו מול אונדינזה כדי לשמור אותם למשחק הערב. דל פיירו יפתח לצידו של טרזגה או אמאורי, כאשר השני ימתין על הספסל לצד יאקווינטה. יובה קבוצה די מזדקנת. דל פיירו, קאמורנסי, טרזגה ונדבר כבר לא ילדים. בהחלט מסכים עם זניט. נקווה שלא יאכזבו.