ליגת האלופות - מחזור 1 - משחקי יום שלישי !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img171.imageshack.us/img171/8492/uefa2ci8.Xxx


    סוף סוף היא חזרה ! כ"כ התגעגענו, והערב זה יקרה כשליגת האלופות תיצא לדרך עם 8 משחקים. אנורתסיס פמגוסטה וקלוז' נאפוקה יעלו הערב להופעת בכורה בליגת האלופות, וינסו להפתיע.
    צ'לסי תתחיל מול בורדו את המסע לגמר שני ברציפות. אינטר ומוריניו יצאו לאתונה להתארח אצל פנאתינייקוס, וינסו להביא משם ניצחון. מארסיי וליברפול שוב יפגשו בשלב הבתים. מה הולך לקרות ?



    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/08
  2. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עבדתי מאוד קשה על ההמלצות אני מקווה שלא תסגרו לי את האשכול ונתחיל את הדיון על המחזור מכאן..

    בס"ד

    המלצות לליגת האלופות

    ורדר ברמן – אנורתוסיס:

    ורדר ברמן פותחת את הקמפיין האירופי שלה לאחר שבליגה היא לא מרשימה במיוחד. כאשר היא מסיימת בשני תוצאות תיקו,הפסד וניצחון במחזור האחרון על אנרג'י קוטבוס 3-0. אין לורדר ברמן שום חיסורים משמעותיים וצפויה להנות מסגל מלא. ורדר צפויה לפתוח במערך 4-4-2 בהרכב זהה לזה שפתח בניצחון הליגה אחרון. ההגנה של ורדר העונה הוא הצד החלש שלה והיא סופגת המון שערים, היא ספגה 6 שערים בשלושת המחזורים האחרונים.
    כמו כן נאלדו ומדסקר אמורים לפתוח בהגנה כאשר פריטז מגנה של נבחרת גרמניה וסבסטיאן בויניץ' מגנה של נבחרת גרמניה עד גיל 21 ישלימו את הרביעיה האחורית. בקישור פרינגס ובאומן הותיק ישחקו בקישור האחורי שבאומן אמור לתת לפרינגס את החופש לעלות ולתמוך בהתקפה. דייגו ודניאל ינסן ישחקו בקישור ההתקפי בעוד שבפיזארו ורוסנבורג שפתחו את העונה עם יכולת כיבוש טובה ישחקו בחוד.
    בצד השני מגיעה קבוצה הרבה פחות ידועה מהליגה הקפריסאית וזוהי הופעה היסטורית מצידה של הקבוצה הצנועה מקפריסין שתגיע בעיקר להנות מהמשחק ומהמעמד ללא לחץ. אין לקבוצה הקפריסאית שחקנים בעלי שם גדול בכדורגל העולמי. בהגנה שלה תוכלו למצוא אצלה שמות כמו ג'פרי לווקבסי ששיחק בעברו בהולנד וגרמניה וכמו טרינוס דלאס ברומא ובא.א.ק אתונה. חוץ מאלה אין לקבוצה הצנועה הזו שחקנים עם שם גדול אך לעומת זו היא קבוצה מאוד מסוכנת שמשחקת על מתפרצות קטלניות וזה יהיה סגנון המשחק שלה נגד ורדר ברמן.
    לסיכום: אני לא רואה את אנורתוסיס מצליחה לנצח את ורדר ברמן אך היא בהחלט מסוגלת להבקיע מולה, אך אני מאמין כי הניסיון האירופי והאיכות יעשו את שלה וורדר תנצח פה.

    הימור: 1(1.15) למהמרי האינטרנט מומלץ ללכת על אובר 2.5. (60%)



    צלסי - בורדו:

    צ'לסי פותחת את המסע לעבר התואר שהיא כל כך רוצה להשיג וכמעט השיגה אותו שנה שעברה לאחר דו קרב פנדלים מול מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי מגיעה למשחק לאחר שניצחה בחוץ את מנצ'סטר סיטי 3-1. לסגל של צ'לסי חוזרים היום מיכאל באלאק שהיה פצוע ודידיה דרוגבה שכבר חזר נגד הסיטי. סקואלרי ישחק במערך של 4-3-3 כאשר הרביעיה האחורית הקבועה היא: טרי, קראבליו, בוסינגוואה ואשלי קול. באלק דקו ולמפארד אמורים לבצע את העבודה במרכז השדה. וג'ו קול ומאלודה יפתחו כקיצוניים. לא ברור מי יפתח בחוד כאשר ההעדפה היא אנלקה, דרוגבה יחכה על הספסל להזדמנות.
    מהצד השני מגיעה בורדו שסיימה במחזור האחרון בתיקו 1-1 בביתה נגד מארסיי. הדגש בהרכב מארסיי הוא על יואן גרוקוף שהגיעה ממילאן והספיק לכבוש שער ולבשל עוד שניים בליגה והוא למעשה השחקן היצירתי עם יכולת טכנית ויכולת מסירה יוצאת מהכלל. כמו כן גם ונדל הוא שחקן יצירתי בהרכב בורדו והספיק לבשל כבר 2 שערים בליגה. את ההוצאה לפועל במשחק נופלת על צ'מקח וקבנקי שכבשו ביחד 4 שערים והם בכושר טוב.
    לסיכום: צ'לסי קבוצה לוהטת, עם המרכז שדה הכי טוב בעולם נכון להיום, בביתה היא אמורה לעשות את העבודה. אני מהמר על 3-0.

    הימור: 1(1.20) (60%)
    (1.80)Xסה"כ שערים
    נ.אנלקה – פ.למפארד 1(2.65) (44%)
    סה"כ קרנות 2(2.80)






    פאנאתניקוס – אינטר:

    אינטר מגיעה למשחק לאחר במשחק האחרון ניצחה את הקאטניה בליגה 2-1 ולא הרשימה במיוחד. אינטר מגיעה עם סגל מלא כאשר מוריניו מעדיף לעלות במערך זהיר של 4-4-2, כאשר בהגנה צפויים לפתוח מטראצי, בורדיסו, מיקון ומקסוול. מונטארי וויירה יפתחו בקישור האחורי כאשר פיגו הותיק והרכש החדש קווארסמה ינסו להפעיל את איברהימוביץ ובלוטלי.
    מנגד מגיעה פאנא למשחק אחרי במשחקה האחרון בליגה היא מנצחת בביתה 3-0 קליל את פאנתרקיקוס. השחקן הבולט בקבוצה הוא ללא ספק ג'ילברטו סילבה, הקשר הברזילאי המצוין שהגיע מארסנל. חוץ ממנו רוב השחקנים הם שחקנים מקומיים וישנתם כאלה בסגל נבחרת יוון כמו סאלאפיקידיס.
    לסיכום: פאנא היא קבוצה חזקה מאוד בביתה עם הגנה טובה. ועם הקהל הענק שיגיע לתמוך בה מחר אני בטוח שהיא מסוגלת להוציא נקודה לפחות, אני לא מאמין כי היא תבקיע במשחק זה. לאינטר לעומת זאת יש את הכלים בהתקפה להכריע את המשחק אך אם היא תנצח אני מאמין כי זה יהיה בתוצאה מינימאלית של 1-0. אני מאמין כי המשחק יסתיים בתיקו אך יש לחזק בניצחון של אינטר.

    (3.1) (40%)X הימור:
    פאנא (+1) – אינטר 1 (1.80) (56%)
    סה"כ שערים 1 (2.70)
    סה"כ קרנות 1(2.40)







    פ.צ. באזל – שחטיור דונייצק:

    האלופה השוויצרית פותחת את הקמפיין האירופי שלה עם משחק ביתי לא קל מול האלופה האוקראינית. קשרה המחונן והותיק בנחמין הוגל הוא ללא ספק הכוכב שלה ושחקן המפתח שלה במרכז המגרש. כמו כן יש לה בהתקפה כישרונות כמו אדלינו אדוארדו ואורחן מוספרי שיהיה מושעה למשחק הנוכחי שזאת מכה להתקפת באזל שחסרה את הפוטנציאל הצעיר והגדול שלה בהתקפה. כמו כן היא צפויה להחסיר גם את מרקו דטלר ואיבן ארגיק שפצועים.
    מנגד מגיעה האלופה האוקראינית שהעפילה לליגת האלופות לאחר שפירקה את דינמקו זאגרב 5-1 בשיכלול שני המשחקים. לשחטיור ישנתם שחקנים ברזילאים רבים שמספקים את הסחורה בשנתיים האחרונות. כמו כן השחקן שאמור ליזום את ההתקפות עבור שחטיור הוא ללא ספק סריו סרנה, קשרה של נבחרת קרואטיה ושחקן יצירתי.
    לסיכום: שחטיור דונייצק היא קבוצה הרבה יותר איכותית ועשירה. קראתי בהרבה פורומים בעולם שמסמנים את שחטיור כפייבוריטית למשחק הזה, גם אני בהחלט מסמן את המשחק הזה לטובת שחטיור. ואני גם מאמין שהיא תנצח אותו 2-1.

    הימור: 2 (2.65) (50%)
    פ.צ. באזל – שחטיור דונייצק(+1) 2 (1.45) (58%)
    (1.80)X סה"כ שערים








    מארסיי – ליברפול:

    מארסיי ללא ספק קבוצה מאוד מרשימה בצרפת, הקבוצה נבנתה על כישרונות מדהימים התקפה כמו בן ארפה שהיה מועמד לארסנל, זנדן הקשר ששיחק בעבר בליברפול וברצלונה, הספיק כבר להבקיע 2 גולים בליגה, באקארי קון החלוץ הנהדר שהגיע מניס וכבש כבר 3 גולים ובישל 2, חלוץ טכני ומהיר מאוד, החלוץ ניאנג שהוא סקורר טבעי שכבר כבש 2 שערים ובישל עוד 3. אין ספק למארסיי יש את אחת ההתקפות הטובות באירופה. אך הצרות שלה הם ללא ספק בחלק האחורי כאשר הקבוצה סופגת בצרורות אך גם מבקיעה בצרורות.
    מנגד מגיעה ליברפול שניצחה את מנצ'סטר יונייטד 2-1 בביתה במשחק האחרון בליגה והרשימה, לעומת יכולת דיי פושרת(בלשון המעטה) במשחקיה הקודמים. לאחר כל הדיבורים על טורס וג'ארארד, היום פורסם כי השניים כשירים למשחק וצפויים לפתוח בהרכב. אני דיי חושב שליברפול הרשימה במשחקה האחרון יותר בגלל טעויות של מנצ'סטר שעלתה ללא מרכז שדה ואפשרה לליברפול לשלוט מיד לאחר השער ופחות בגלל שליברפול היא קבוצה טובה. ליברפול של העונה היא קבוצה דיי בינונית.
    לסיכום: בפעם האחרונה שליברפול הגיעה למארסיי זה היה בשנה שעברה כאשר ליברפול היתה חייבת את הניצחון בכדיי להפיל לשלב הבא והיא עשתה זאת בגדול עם 4-0 ענק. הפעם אני צופה משחק יותר קשה עם מספר שערים רב שבסופו אני רואה את מארסיי מנצחת, כן כן אני צופה שמארסיי תנצח וכמובן שיהיו כאלה כאן שישחטו אותי ויגידו שזאת ליברפול ואין סיכוי שתפסיד אבל אני בטוח שהיא תפסיד. ההימור שלי על 3-1 או אפילו תוצאה מטורפת של 3-2.

    הימור: 1 (2.90) (42%)
    מארסיי(+1) – ליברפול 1 (1.55) (50%)
    מחצית מארסיי/ליברפול 1(3.35)
    סה"כ שערים 2 (3.80)
    (2.60)X סה"כ קרנות


    איינדהובן – אתלטיקו מדריד:

    ה-משחק להיום ללא ספק. אתלטיקו מדריד החלה את העונה בצורה מאוד מרשימה כאשר היא מפרקת את שאלקה 4-0 בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות ומיד לאחר מכן מפרקת 4-0 את מאלאגה בליגה. לעומת זאת המחזור האחרון היא מפסידה 2-1 מאכזב מול לויאדוליד בעיקר בגלל שהמאמן חאבייר אגירה נתן מנוחה להרבה שחקנים כמו פורלן ואגוארו שהם הסקוררים הבלתי מעוררים של אתלטיקו, שניהם צופיים לפתוח בהרכב. ההגנה של אתלטיקו היא הגנה מצויינת שמכילה שחקנים כמו הייטיגה מגנה ההולנדי הבינלאומי בצוותא עם אופלוסי הצ'כי הבינלאומי אמורים לעשות את העבודה מאחור. בקישור שחקנים כמו מקסי רודריגז, סימאו, ומניש הותיק אמורים לעשות את העבודה ולהעביר את הכדורים למעלה.
    מנגד מגיעה איינדהובן שנחלשה מאוד וכבר לא אותה איינדהובן, היא מכרה את פרפן לשאלקה שהיה ללא ספק אחד השחקנים הטובים שלה. איינדהובן לא מלאה שחקנים בולטים ויש לה שחקנים כמו סימונס ומנדז שלא מסוגלים כבר להוליך את הקבוצה נגד הקישור החזק של אתלטיקו.
    לסיכום: אתלטיקו עולה כמעט בכל עמדה במגרש, אני לא רואה את איינדהובן מנצחת, 2-0 לאתלטיקו בסיום.

    הימור: 2 (2.40) (45%)
    (1.80)X סה"כ שערים



    יתר הסימונים:
    רומא – קלוז' 1(1.20)
    אנדר/אובר (2.5) רומא-קלוז' 2 (1.30)
    ברצלונה – ספורטינג ליסבון 1(1.20)
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איציק סחטיין על ההמלצות, מסכים בהכול חוץ מאתלטיקו. איינדהובן לא פראיירים בכלל ואתלטיקו רגילים לפשל במשחקים החשובים. המלצות מפורטות אתן בהמשך
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    איציק, באמת כל הכבוד על ההמלצות היפות ! המשך כך !
    אני מסכים בחלק מהן, ואולי אפילו אשלח בזכותן ווינר אחרי הרבה זמן..
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איינדהובן - אתלטיקו מדריד: אתלטיקו חוזרת לליגת האלופות אחרי 11 שנות העדרות ותנסה ללכת בכל הכח עם הסגל הפנטסטי שלה. באיצטדיון פיליפס תחכה לה אלופת הולנד, קבוצה עם מסורת רבת שנים במפעל ובמיוחד קבוצה עם מסורת ביתית חזקה מאוד.איינדהובן איבדה בקיץ שני שחקנים משמעותיים את ג'פרסון פרפאן הפרואני ואת גומס, השוער הברזילאי המצויין, אך רכשה את איזקסון במקומו. מי שיחזרו לסגל של הוב סטיבנס הם נורדין אמבאראט, שסיים השעייה ואדיסון מנדז הפרואני, שחוזר אחרי ששיחק במדי נבחרתו.

    אתלטיקו כאמור בנתה סגל מרשים וצפוייה ללכת רחוק במפעל. עד כה אתלטיקו העונה מרשימה מאוד בביתה עם ניצחונות של 0:4 על שאלקה במוקדמות האלופות ועל מלאגה בליגה. אולם בחוץ היא הפסידה לשאלקה וגם הפסידה השבוע לויאדוליד בליגה, למרות ששיחקה מול 10 שחקנים. חאבייר אגירה יצטרך להסתדר ללא מקסי רודריגז הקשר ופרנייה המגן, שניהם מושעים. ג'וני היינטיחה, הבלם ההולנדי בספק גדול. אין ספק שאתלטיקו של פורלאן וסרחיו אגוארו קבוצה מוכשרת יותר, אבל אני הולך עם הניסיון והמסורת של איינדהובן, שאני לא זוכר מתי הפסידה לאחרונה באיצטדיון פיליפס במסגרת אירופית. ההימור: 1, היחס 2.4

    באזל - שחטיור דונייצק: באזל השוויצרית חוזרת למפעל היוקרתי אחרי שש שנות העדרות. מאותה תקופה נותר המאמן כריסטיאן גרוס וגם שלושת השחקנים בינג'מין הוגל, סקוט צ'יפרפילד ואיבן ארגי'ץ, שייעדר היום. באזל הגיע למפעל אחרי שהדיחה בקושי את גטבורג השבדית ואת ויטוריה הפורטוגלית, אותה ניצחה בביתה 1:2 אחרי תיקו מאופס בחוץ. לגרוס יש לא מעט בעיות בסגל מאחר וארג'יץ לא כשיר וגם מרקו סטרלר וארדן דרדיוק צפויים להחמיץ את ההתמודדות.

    מנגד מתייצבת אלופת אוקראינה, שהפכה לחברת קבע במפעל, בו היא משחקת שלוש עונות ברציפות. מירצ'ה לוצ'סקו, המאמן הרומני של שחטיור יהנה מסגל מלא לחלוטין. שחטיור מתבססת על כשרונות ברזילאים בהתקפה ותקווה שפרננדיניו, בראנדאו ולואיס אדריאנו יעשו את העבודה. הליגה באוקראינה נמצאת בעיצומה ולמרות ששחטיור די מאכזבת בינתיים בליגה, היא נמצאת בכושר טוב יותר מבאזל. בעונה שעברה שחטיור פתחה עם ניצחון חוץ מרשים בפורטוגל על ליסבון, אני מאמין שגם הפעם הם יפתחו עם ניצחון. ההימור:2, היחס 2.65
     
  6. אלי ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/08
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>בס"ד .</span>




    פנאתינייקוס - אינטר .

    פנאתינייקוס מארחת את אינטר למשחק במסגרת המחזור ה - 1 בליגת האלופות .
    פנאתינייקוס יודעת שבבית עם תמיכת הקהל היא מסוגלת להוציא טובה טובה מול אינטר .
    אינטר רוצה להוכיח שהיא מסוגלת לנצח במחזור ה - 1 בליגת האלופות אחרי מספר שנים .
    אינטר יודעת שניצחון במשחק הזה ייקרב אותה מאוד לשלב הבא בעבירה במסוחה העיקרית שלה בדרך לשלב הבא .
    לדעתי האיטלקים יצליחו לנצח את פנאתינייקוס - סמנו 2 במשחק מספר 9 עם יחס יפה של 1.70 .

    איינדהובן - אתלטיקו מדריד .

    איינדהובן מארחת את אתלטיקו מדריד למשחק במסגרת המחזור ה - 1 בליגת האלופות
    בידיעה שהיא מסוגלת לנצח .
    איינדהובן יודעת שעם תמיכת הקהל הביתי בהולנד ניצחון הוא אופצייה מרכזית עבורה .
    אתלטיקו מדריד מהצד השני יודעת שאפשר להפתיע גם בהולנד ולהתקרב צעד ראשון
    לעבר השלב הבא .
    אתלטיקו מדריד יודעת שזה לא יהיה קל אבל זה אפשרי .
    אני הולך כאן עם אתלטיקו מדריד - סמנו 2 במשחק מספר 27 עם יחס יפה של 2.40 .

    ליון - פיורנטינה .

    ליון מארחת את פיורנטינה למשחק חשוב מאוד במחזור ה - 1 של שלב הבתים
    של ליגת האלופות .
    ליון יודעת שבבית היא מסוגלת לנצח את האיטלקים מפירונטינה והיא תעשה הכל בשביל הניצחון במשחק הזה .
    פיורנטינה מהצד השני תבוא לנסות להפתיע בחוץ כשהיא יודעת
    שלא יהיה לה קל בכלל לנצח בצרפת את ליון .
    ליון תבוא לנצח אבל גם לה לא יהיה קל .
    לדעתי המשחק הזה ייגמר בניצחון צרפתי - סמנו 1 במשחק מספר 38 עם יחס יפה של 1.70 .

    ריאל מדריד - באטה בוריסוב .

    ריאל מדריד מארחת את בוריסוב למשחק במסגרת המחזור ה - 1 של ליגת האלופות
    במסגרת שלב הבתים .
    ריאל מדריד יודעת שכל תוצאה חוץ מניצחון יכול להכניס את הקבוצה למשבר .
    ריאל מדריד צריכה לעשות הכל כדי לנצח בסנטיאגו ברנבאו ולעשות צעד ראשון לעבר
    השלב הבא בליגת האלופות .
    בוריסוב היריבה של ריאל מדריד תבוא לא לצאת מושפלת כשהיא יודעת שכל תוצאה חוץ
    מהפסד תיחשב להישג בלתי רגיל עבורה .
    ריאל מדריד לא בתקופה הכי טובה וגם לא לא יהיה כל כך קל .
    בוריסוב מהצד השני מסוגלת להפתיע .
    במשחק הזה אני הולך על הפתעה שאומרת תיקו - סמנו תיקו במספר מספר 53 עם יחס יפה של 6.30 .



    השקעה . 10 שקלים .

    יחס הזכייה הכולל הוא . 79.682 .

    סכום הזכייה הצפוי מהשקעה של 10 ש"ח הוא .797 שקלים .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/08
  7. shakhtar donetsk Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/06
    הודעות:
    426
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למשחק של באזל נגד שחטיור היום אני מסכים מאוד אם itzikhai וכחול לנצח! שחטיור היא קבוצה יותר טובה ויותר איכותית ולכן אני גם רואה אותנו מנצחים בלי בעיה..
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא הייתי מזלזל בבאזל בכלל, שחטיור אולי עדיפה, אבל אצל באזל בבית אני לא חושב ששחטיור תנצח. יש לי שם הרגשה על תיקו אבל בגדול זה משחק קשה שהכל יכול לקרות ושום תוצאה לא תיחשב להפתעה.
    בכלל, יש היום משחקים לא פשוטים נוספים, המשחקים של איינדהובן- אתלטיקו ומארסיי- ליברפול קשים בטירוף, גם בהם הכל הכל יכול לקרות.
    גם בקאמפ נואו לא יהיה טיול... בארסה נראית רע והימור על תיקו נראה לי קורץ, במועצה חכמים, לא סתם הם לא שמו במשחק הזה פלוס אחד לספורטינג, אם היה דבר כזה זה היה מציאה.
     
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מציאה... הלו, לירן, זו עדיין בארסה והמשחק עדיין בקמפ נואו. ובליגת האלופות ברסה בד"כ לא מפשלת.

    פאו - אינטר, יש מצב לתיקו. אולי אני גם ישים על זה.

    פ.ס.וו - אטלטי, לדעתי ניצחון ביתי. אתלטיקו מאד מתקשה בחוץ, מנגד פ.ס.וו קבוצה מאד חזקה ועם הרבה ניסיון. 1, ולדעתי די בקלות.

    באזל - שחטאר, קשה. משחק של משולש. אני מאמין בתיקו שם.

    וורדר - פמאגוסטה, לא ידוע למה יש לי הרגשה להפתעה. מי שאמיץ שיינסה 2X.

    מרסיי - ליברפול, אני מאמין במרסיי. 1
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלוז ניצחה ברומא. אומנם רומא היתה בהרכב חסר מאוד אבל למי היה אומץ ללכת על הרומנים ביחס 9.5?