ליגת העל + ברזיל + Mls - משחקי ראשון + שני !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏21/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img81.imageshack.us/img81/4497/isbmn5.Xxx


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !

     
  2. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל קרית שמונה – הפועל תל אביב:
    לאחר פתיחת עונה דיי מגמגמת של הפועל תל אביב בליגה, תנסה מחר הפועל לשכוח מההפסד בבית לסט.אטיין ולהשיג ניצחון ראשון בליגה כאשר היא תפגוש את חניכיו של מישל דיין מהצפון. בניגוד למה שהרבה אנשים טוענים שהפועל לא נראתה במשחק נגד הצרפתים, אני אומר שהם טועים. הפועל נראתה ואף בחלקים במשחק ניתן היה לראות שהרביעיה שלה בקישור מצליחה לשלוט במרכז השדה ולשלוח את השחקנים של סט.אטיין לחשוב על התקפות מתפרצות(שהתבררו כקטלניות בסוף), ההגנה של הפועל היתה הבעיה במשחק נגד הצרפתים, כאשר היא יוצרת חורים אינסופיים ולא מצליחה להתמודד נגד המהירות והטכניות של הצרפתים. הפועל צפויה לפתוח במערך 4-4-2 כאשר טופוזקוב ודה סילבה יאיישו את עמדות הבלמים ועומרי קנדה המצוין שנתן משחק לא רע בכלל נגד סט.אטיין יפתח כמגן ימני, כאשר גל שיש הצעיר צפוי לפתוח במקומו של יגאל אנטבי שחולה. רביעית הקישור שזה החלק החזק בהפועל תל אביב תהיה: אביחי ידין(יאלץ לעשות את העבודה השחורה ולתת את החופש לשי אבוטבול לנהל את המשחק במרכז השדה), שי אבוטבול(יעשה מה שעשה כל כך טוב מתחילת העונה וזה לארגן את המשחק ובעצם לשמש כפלימייקר), גילי ורמוט(ללא ספק השחקן מספר 1 של הפועל תל אביב, השחקן שהגיע מגנט מראה יכולת טכנית גבוהה וכושר מנהיגות), דמיטר טלקיסקי( ללא ספק אחד הזרים היותר טובים בעונה שעברה והעונה פשוט לא ידוע מה עובר עליו, נראה כבוי וחלש ולא מזכיר אפילו בקצת את היכולת מהעונה שעברה). בחוד צפויים לפתוח יבואה החלוץ הגנאי שהגיע מהפועל כפר סבא ואליו יחבור מהראן להלה שהבקיע במשחק נגד סט.אטיין ומפגין יכולת טובה באימונים האחרונים.

    מנגד מגיעה הפועל קרית שמונה, ללא ספק הפתעת העונה בעונה השעברה מאכזבת עם פתיחת עונה נוראית בתיקו 0-0 ביתי נגד הפועל פ"ת ולאחר מכן הפסד 2-0 מאכזב לאשדוד. למישל דיין יש שני חיסורים, יניב לביא הקפטן של הקבוצה והבלם הנהדר של הקבוצה יחסר לאחר שהורחק בשבוע שעבר הפסד נגד אשדוד, חייר סספאדס גם כן לא ישחק לאחר שהורחק במשחק מול אשדוד. עמיר נוסבאום, יוסי ביטון, סאלח חסארמה וברק בכר אמורים להוות את הרביעיה האחורית בקבוצה מהצפון. מישל דיין מתכוון לפתוח עם 3 חלוצים: אגודה קאובינה שחוזר להרכב של קרית שמונה, עומר פרץ ויובל אבידור המהיר. בקישור עבאס סואן, רן קוז'ק וגיא צרפתי אמורים לשחק.

    לסיכום: ההגנה של הפועל תל אביב יצרה חורים לא מעטים במשחק נגד הצרפתים, קרית שמונה תהיה קבוצה מאוד מסוכנת להגנה הלא מאורגנת של הפועל תל אביב, יובל אבידור בכושר הפריצה ובמהירות שלו יכול בקלות להביך את ההגנה של הפועל תל אביב, כנ"ל עומר פרץ. בקישור המצב קצת שונה, שי אבוטבול, אביחי ידין, גילי ורמוט וטלקיסקי הם שחקנים ניידים הרבה יותר ויצרתיים הרבה יותר מאשר סואן,צרפתי וקוז'ק, כמו כן לא רק באיכות הפועל באה לידי ביטוי במרכז המגרש אלה גם בכמות, 4 קשרים לעומת 3 בלבד של קרית שמונה. אני רואה את המשחק בשליטה של הפועל תל אביב כאשר קרית שמונה תנסה לעקוץ בהתקפות מתפרצות. הפועל קבוצה יותר איכותית, מול סט.אטיין לאחר החמצות רבות בדקות הסיום היא נתנה אחד, גם פה היא תיתן – שניים! הפועל לא חסינה בהגנה ולכן אני מאמין שקרית שמונה תצליח גם לעקוץ בשער. 2-1 להפועל

    הימור: 2 (2.00)
    הפועל קרית שמונה(+1) – הפועל תל אביב X (3.25)
    סה"כ שערים קרית שמונה/ת"א X (1.80)
    סה"כ קרנות קרית שמונה/ת"א X (2.45)
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים לדעתי הפועל תשיג ניצחון ראשון היא חייבת. הולך עליה בסינגל