ליגת העל + לאומית - משחקי שישי-שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏7/11/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img219.imageshack.us/img219/2241/allof0.Xxx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 4: מכבי הרצליה – הפועל חיפה: החניכים של אייל לחמן חוזרים הביתה אחרי ההפסד מול בני לוד, שהיה השלישי שלהם ברציפות וסיבך אותם בתחתית. הרצליה נמצאת בלחץ גדול והיום היא פוגשת את הפועל חיפה המוליכה, לא בדיוק קבוצה להתאושש מולה. חיפה שיחקה מצויין במחזור הקודם מול ב"ש ולולא טעויות שיפוט היתה מנצחת. הרצליה תחסר במשחק הזה את מסודי המורחק וכריספיס הפצוע וכל תוצאה מלבד ניצחון חיפאי בהרצליה תפתיע אותי. ההימור: 2, היחס 1.95
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך אסף לגבי הפועל חיפה, אייל לחמן שמועמד לתואר מאמן העשור ביחד עם גיא לוזון ממשיך להיכשל אבל אני מקווה מאוד שהוא לא יצליח לחלץ היום איזה 0-0 בעזרת בונקר. לגבי מחר בית"ר מפרקת את בני יהודה, סינגל שווה מאוד לשלוח בסכום יפה.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל פעם אותו סיפור כל פעם חושבים שבית"ר הולכת לפרק קבוצות. מי יפרק את בני יהודה ברק יצחקי? יש יריבות מאוד גדולה בין המועדונים האלה ובני יהודה תיתן את הכול. הזהובים שיחקו יפה מאוד בנתניה ורק נאיביות מנעה מהם ניצחון. אם כבר הייתי הולך עם הפלוס של בני יהודה. בית"ר נראו אומנם טוב מול הפועל ת"א אבל לא סומך עליהם בגרוש
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף לחמן מפסיד. והמהמרים עושים מזה כסף אחלה לחמן
     
  6. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר מנצחת כי שבוע שעבר היא הייתה פשוט מצוינת, והיא הרבה יותר טובה מבני יהודה בכושרה הנוכחי אני לא מסתכל על מה שהיה לפני שנתיים כמובן שלא יהיה חמישייה לבית"ר אבל בית"ר תנצח.

    לגבי לחמן הבן אדם הזה עשה כבר הון לאנשים שהולכים נגדו, ועל זה צריך להודות לו באמת כל הכבוד
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פ"ת - מכבי ת"א: שמישהו יסביר לי את היחס ההזוי על הפועל פ"ת. 3? למה? אולי כי אבו חצירה לא משחק, אבל למרות ששמעון מבקיע את כל הגולים שלנו אני לא חושב שהקבוצה תלוייה בו אלא הרבה יותר בויסה. הוא זה שבונה את כל המצבים והמחליף של אבו חצירה היום יהיה בניאני שהוא קרנף לא קטן. בניאני,נימבה וויסה יעשו לדעתי צרות להגנה (?) של מכבי שתהיה מורכבת שימו לב משירן ייני, דור מלול (מה?) ליאור ז'אן ואבי יחיאל. מכבי עם שני מגינים מאולתרים. פסטיבל נמני יביא הרבה אוהדים צהובים לאורווה אבל נמני לא משחק. האמת שהכול יכול להיות פה. מכבי יכולה להתפוצץ פתאום אבל זה לא יפתיע אף אחד אם תפסיד באורווה. פ"ת שיחקה מצויין בכל משחקי הבית שלה עד כה כולל בדרבי. היחס בשמיים ולכן הייתי ממליץ ללכת על הפועל בקטנה והסיכוי לא רע בכלל. היחס בשמיים.