NBA: משחקי שבת לפנות בוקר..

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏14/11/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img291.imageshack.us/img291/8215/nbabj1.Xxx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 29: ניו אורלינס – פורטלנד (8+): ההימור הטוב ביותר לטעמי הלילה ב-נ.ב.א. ניו אורלינס עשתה התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות מקבוצת לוטרי לקבוצה שמעפילה לפלייאוף מהמערב החזק ואף מגיעה רחוק. פורטלנד של העונה מקווה לעשות אותה התקדמות כמו של ההורנטס ויש לה את הכלים לכך. אחרי פתיחה צולעת פורטלנד תנסה להשיג את הניצחון החמישי ברציפות שלה כשהיא תתארח אצל ההורנטס המצויינים, שעונה שעברה הרשימו מאוד אבל העונה בינתיים די צולעים. פורטלנד לא העפילה לפלייאוף מאז 2003 אבל העונה יש קבוצה עם פוטנציאל אדיר שם. הקבוצה הזו נשענת על כוכבים צעירים כמו ברנדון רוי ולמרקוס אלדרידג' והעונה יש לה עוד שתי סיבות להאמין ולחלום.

    לראשונה קוראים רודי פרננדס, שלאט לאט מתחיל להראות למה תלו בו כל כך הרבה תקוות. הגארד הספרדי המדהים הזה, שבגמר האולימפי הטביע על הראש של הווארד וסיבסב את טיישון פרינס, קלע שיא קריירה של 25 נקודות בניצחון המרשים של הקבוצה במיאמי במשחק האחרון. סיבה נוספת היא חזרתו לכשירות של גרג אודן, הסנטר שנבחר ראשון בדראפט של לפני שנתיים ועונה שעברה היה פצוע כל העונה. העונה הוא חזר ונפצע אבל במשחק האחרון במיאמי הוא שוב חזר. היו לו 3 נקודות, 2 ריבאונדים ושתי גגות ב-16 דקות ששיחק אבל הלילה הוא צפוי להיות פקטור הרבה יותר משמעותי. פורטלנד לא רק שצברה רצף של ניצחונות, היא גם השיגה אותם מול קבוצות מצויינות. היא ניצחה את יוסטון בבית ואת אורלנדו בחוץ וזה היה בלי אודן. ניו אורלינס הפסידה בביתה במשחק האחרון ללייקרס ובכלל היא הפסידה 3 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלה וזו עדיין לא ההורנטס של העונה שעברה. לדעתי הבוקיס לא מעריכים נכון את פורטלנד, שבסגל הנוכחי שלה עם רוי, אולדרידג', אודן ופרננדס היא אחת הקבוצות הטובות והמבטיחות בליגה. ההימור: 2, מומלץ!
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סאן אנטוניו (5+) - יוסטון: יוסטון איכזבה אותי מתחילת העונה אבל במשחק האחרון סוף סוף מיצתה חלק מהפוטנציאל שלה כשהביסה בחוץ את פיניקס. רון ארטסט הרכש מסקרמנטו ממשיך להיות אכזבה גדולה ולא פוגע ממטר אבל מה שהביא לניצחון הקליל של יוסטון היה העובדה שסוף סוף טי מאק התחיל את העונה. מקגריידי קלע 27 נקודות מול פיניקס ונעזר ב-17 נקודות ו-15 ריבאונדים של מינג הסיני הענק. אולם האקס פקטור של יוסטון הוא ארון ברוקס. הרכז המחליף של יוסטון מחפה על יכולת חלשה של אלסטון ומול פיניקס קלע 19 נקודות ב-25 דקות משחק. ברוקס עשוי לפתוח הלילה מאחר ואלסטון בספק. הוא עלול לספוג השעיה בעקבות המכות שלו עם בארנס מפיניקס. אבל גם אם אלסטון לא ישחק יש את ברוקס. ומי יש לסאן אנטוניו?? הקבוצה הזו מעוררת רחמים כשהיא משחקת בלי טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי. אז נכון היא הצליחה לנצח בלי השניים את הניקס, אבל הניקס ידועים בלוזריות שלהם. יוסטון לא תעשה הנחות לספרס מאחר ומדובר בסוג של דרבי והרבה יוקרה. יוסטון הרבה הרבה יותר טובה ועמוקה והיא גם תנסה לנצח ובהפרש כמה שיותר גבוה. לא רואה סיבה שלא תעשה את זה מול דנקן והילדים של הספרס. ההימור: 2
     
  4. MOTTY2020 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/11/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה אומר על הטופס הזה תגיד לי אם לשנות משהו אני ישנה וישלח

    ניו אורלינס -פורטלנד +8 ---->2

    סן אנטוניו +5-יוסטון ------->2

    לייקרס-דטרויט 10+ ------>1 הפלוס נראה לי קצת מפחיד

    ניו יורק-אוקלוהומה +8-----1 גם הפלוס בעייתי לי

    אני משקיע 40 שקל בשיטה 3מ-4

    זכיה 233 ש"ח
    מה אתה אומר איזה משחקים פה היית אולי משנה?
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בראש שלך בכל המשחקים..