שופטות בליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏15/11/08.

  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ראיתי סקר כזה במקום אחר(שאני בטוח שעוד אנשים גולשים שם אבל עזבו את זה). האם לדעתכם זה טוב ששופטות ישובצו למשחקים בליגת העל ובליגה הלאומית?

    אני לא חושב. זה סתם ייצור מתח, לחץ, וגם הבנתי שהשופטות לא שפטו טוב במשחקים שהם שפטו לפני זה(ליגות נמוכות ונוער) ושיבצו אותם לשפוט בטוטו רק בשביל לצאת נגד שובניסטיות.
     
  2. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    זה די סתמי, כי כל ההיפ שמסביב זה - היותן בנות.
    אם הן טובות - שישפטו מצידי בצ'מפיונס ליג, אבל כל עוד זה בא כדי ליצור גימיק, ורמתן לא מתאימה - אין כל צורך לדחוף בכוח.

    לא חושב שצריך להיות הבדל בין גברים לנשים, ולא צריך ליצור בכוח הבדלים ואפליות לטובתן, לכאן או לכאן.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מסכים לגמרי, מצדי שמי שישפטו יהיו קוקסינלים...באמת, כל העניין הזה עדיין בעולם הכדורגל מנופח כמו שכל הגברברים חושבים שבכדורגל אין הומואים. בגלל שהאוהד הממוצע, בטח במדינות הים התיכון לרב מצ'אוסטי, צריכים לעשות מזה עניין. אגב נדמה לי שכבר בגביעי אירופה ראיתי קוונית צרפתית/שוויצרית.
    מה שכן, וזה גם בהולנד, עניין השחקנים ההומוסקסואלים עדיין עניין שנמצא עמוק בתוך הארון. בהולנד היו שני שופטים שיצאו מהארון, אבל אחד מהם לדעתי לא ממש הפך אהוב בגלל זה. חייתי בזמנו בארץ, אבל ג'ון בלקנסטיין שלדעתי עוד שפט פעם משחק נבחרת בארץ, לדעתי היה בקרב אוהדי הכדורגל ההולנדיים איש מושמץ. אני מניח שהיה לו עור של פיל כי ברור לי שלמרות שהולנד נורא 'ליברלית', יש אחוז נכבד מאד של אנשים צרי אופק. בכדורגל אלא ההולנדים הלבנים, ברחוב אלא מקבלים גיבוי מ'חבריהם' המוסלמים.

    אני מאד מקווה שהנשים עוד ישפטו בליגת העל, אבל נדמה לי שמדובר יותר כגימיק של לוזון. לילך אסולין כבר הייתה מוכרת לי בארץ, אני כאמור חזרתי להולנד ב-2001...