ספרדית + איטלקית - משחקי יום ראשון !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/11/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img293.imageshack.us/img293/3637/espitafa9.Xxx


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/11/08
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    פיורנטינה
    קטאניה
    סיינה

    ואם אפשר עצה: לתת לבטיס על ראסינג או לויאריאל על מלאגה?
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה מחפש הפתעה לך על ראסינג, זה לא יפתיע אותי מאוד אלא רק בגלל היחס זו הפתעה. שתי הקבוצות נמצאות בכושר מצוין, אבל ראסינג לטעמי טובה יותר לזהירים אפשר ללכת עליה בפלוס אחלה הימור.

    לגבי ויאריאל היא ככל הנראה תנצח, אבל יש סיכון לתיקו.

    לטעמי רומא - לאציו בפלוס אחד על לאציו אני לא יגיד באנקר אבל הימור מצוין. אם נוציא את הניצחון של רומא על צ'לסי בליגת האלופות הקבוצה במחזור האחרון סיימה בתיקו עם בולוניה החלשה, ולאציו נמצאת בכושר מצוין עם שלושה או ארבעה ניצחונות רצופים. אין הוקוס פוקוס בכדורגל ולמרות האהדה הרבה לרומא קשה לי להאמין שהיא תנצח בדרבי.
     
  4. N-S-N-O Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/08
    הודעות:
    452
    לייקים שהתקבלו:
    0
    11. קטאניה - טורינו: 1, קטאניה עם 5 ניצחונות ביתיים והפסד בודד (לאודינזה המצויינת!). מנגד מתייצבת טורינו בעונה חלשה, ללא ניצחון חוץ, 2 תיקו ו3 הפסדים. אמנם נם מגיעים אחרי ניצחון על פאלרמו אבל המשחק נערך בטורינו ובחוץ הקבוצה פשוט לא פוגעת וכבשה ב5 משחקים 2 שערים לעומת 6 שספגה.
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח אהבתי את התעשי בקוגל ותראי של אבי ביטר, וגם את ההימור על קטאניה.
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 40: רומא - לאציו: לראשונה אחרי הרבה שנים לאציו מגיעה לדרבי הלוהט הזה כשהיא פייבוריטית. סידרה של שלושה ניצחונות רצופים החזירה את לאציו לצמרת, כשהיא מרוחקת חמש נקודות בלבד מאינטר המוליכה. לאציו נהנית מעונה מדהימה של זראטה המצויין ועל פי הדיווחים האחרונים רוסי המאמן של לאציו מתכוון לעלות עם שלושה חלוצים. זראטה, פאנדב ורוקי כדי לנצל את ההגנעה הרעועה של רומא. בצד האדום של העיר רק צרות. רומא כבר חשבה שהיא משיגה ניצחון מחזור שעבר על בולוניה אך חטפה שיויון בתוספת הזמן והיא מרוחקת נקודה מהקו האדום. לא די בכך לספאלטי יש בעייה קשה של פצועים. האחרונה שבהם היא פציעתו של הכוכב דניאלה דה רוסי שנפצע אתמול באימון וכמעט בטוח שלא יוכל לפתוח. דיווחים בתקשורת האיטלקית דיווחו שהוא ייעדר בוודאות אבל המועדון הודיע שהוא ייטול חלק במשחק, אבל ברור שהוא לא כשיר לחלוטין. מלבד דה רוסי גם אקווילאני, טאדיי, באפטיסטה וסיסיניו פצועיים וייעדרו. דויד פיזארו מושעה מהמשחק הזה. ניצחון של רומא ירחיק אותה מהתחתית וייתן לה המון ביטחון לקראת ההמשך, אולם ניצחון של לאצי יחזיר אותה למאבק האליפות. לא ברור לי למה רומא פייבוריטית של המועצה, למרות שלאציו העונה הרבה יותר טובה. לדעתי לאציו תנצח את הדרבי הזה בגדול. ההימור: 2, היחס 3

    אטלנטה- נאפולי: מכת חיסורים לאטלנטה. Alessio Manzoni, Antonino D’Agostino, Luca Cigarini, Karamoko Cisse and Maximiliano Pellegrino Tiberio Guarente . כל אלה פצועים וייעדרו. אטלנטה הפסידה בשלושה מתוך חמשת משחקיה האחרונים כאשר שניים היא מסיימת בתוצאות תיקו עלובות מול לצ'ה וקייבו. מנגד נאפולי מלבד ההפסד הדחוק למילאן בחוץ ניצחה את יתר ארבעת משחקיה האחרונים כולל קבוצות כמו לאציו בחוץ ויובנטוס. נאפולי בסגל מלא, היא הרבה יותר טובה ומגיעה אחרי ניצחון על סמפדוריה ואין סיבה שלא תנצח גם את אטלנטה. ההימור: 2
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/08