אבי ועמוס לוזון חשודים בשוחד ושחיתות ציבורית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/12/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://www.makor1.co.il/makor/articleImages/16120716_1.Xxx

    רעידת אדמה בכדורגל הישראלי. יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, ואחיו הבעלים של מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, חשודים שפעלו לכאורה להעברת קבוצת הבוגרים של טוברוק ממחוז שומרון לשרון, בשל עלויות אבטחה גבוהות. התמורה הנחקרת ע"י המשטרה: תמיכה במועמדותו של אבי לתפקיד היו"ר והשאלת שחקנים מטוברוק למכבי פ"ת.

    הותר לפרסום כי במשך תשעת החודשים האחרונים נחקר החשד לשוחד ושחיתות ציבורית נגד הבעלים של מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, ואחיו יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון ומנהל מכבי פ"ת, איציק לוזון. את החקירה הובילה היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, והיא התקיימה תחת צו איסור פרסום שהוארך אחת למספר שבועות.

    לסיפור המלא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3639074,00.html
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא יודע נכון או לא נכון... את זה נשאיר למשטרה, אבל אבי לוזון מעולם לא שיכנע מישהו יותר מדי בקשר לאימנותו, ממש לא יפתיע אותי אם זה יתברר כנכון.
     
  3. שגיא Guest

    הרעידת אדמה תהיה רק אם הדבר יתברר כנכון. קשה לי להגיב לזה עכשיו, כיוון שהם חפים מפשע כל עוד לא הוכח אחרת, למרות שכמו שלירן אמר, אבי לוזון הוא לא אחד שהייתי נותן בו אמון גדול מידי. נחכה ונראה.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בינתיים קשה מאוד לדעת האם זה נכון, אבל אולי הרצון של עמוס לוזון לעזוב את מכבי פתח תקווה לפני כמה חודשים מרמז למשהו. יתכן מאוד שכבר אז העסק עמד להתפוצץ ואיכשהו צונן.

    מהלוזונים, כרגע, פחות אכפת לי. אני מקווה מאוד שהמועדון המקולל ביתר נס טוברוק ינזק כמה שיותר.
     
  5. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייב לומר שאותי זה לא מפתיע אבל צריך לומר בכל זאת כמה דברים.
    אבי לוזון שהוא אדם שמאד קל לכולנו להתחבר אל הצד "השלילי" שלו ולשפוט אותו מהר בגלל מה שהוא מסמל בעניי כולנו ובמכבי פ"ת בפרט בייחד עם משפחתו שלמעשה זה יוצר לכולנו במבט ראשון תמונה של "מאפיה" אז נכון שלטעמי ולדעת כולנו מכבי פ"ת מנוהלת כמשפחה וכיוצא בזה ועל כל המשתמע מכך. אבל אבי לוזון על כל המוחצנות שלו מאז היבחרו לתפקיד יו"ר ההתאחדות השתדל (ולא תמיד הצליח) לבדל את עצמו ממכבי פ"ת ושגה לטעמי בעניין הזה רק פעם אחת כאשר גער בשופט ששפט את משחק הנוער של מכבי פ"ת ועל כך הועמד לדין וכמובן יצא זכאי אלה מה...
    בכל אופן הנקודה היא שאני כן מאמין שיש ממש בהאשמות הללו למרות שאבי לוזון בתור איש מקצוע הוא עילוי ויש לו הרבה הרבה זכויות באיך שההתאחדות שלנו נראית היום, ומתנהלת היום למרות כל המלעיזים והשונאים שהוא רכש לעצמו שלפעמים כמו היום, זה בעוכריו כי לכולם קל ישר להגיד "הנה המושחט הזה נתפס עם המכנסיים למטה - המלך הוא עירום".
    להזכיר לכולם בסוף אוגוסט מסתיים הסכם הרוטציה בהנהלת ההתאחדות ואזי שמרכז הפועל אמור לחלוש על כיסא היו"ר ההתאחדות (יש הסכם רוטציה בין מכבי להפועל), בקצב הזה ובעבקבות הפרשיה הזו יכול להיות שבאמת יש מקום לכנות את הפרשיה הזו רעידת אדמה כי הרבה ראשים עלולים להיערף.
    אני מאוד מקווה שיוכח מעל לכל ספק סביר שאבי לוזון נקי, לגביי אחיו אני סקפטי...
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני לא ידוע אם זה נכון או לא, אבל לגבי אבי ועמוס לוזון, באופן אישי, לא יהיה איכפת לי אם זה לכאן או לכאן. כאחד שזוכר עימותים ישירים בין אוהדים של נתניה לעמוס "העבריין" לוזון מחוץ למגרש (כך הוא התנהג. מי שהיה שם יעיד על כך), והורדת נקודות ליגה לנתניה בגלל אבי לוזון, בואו נגיד שאני לא אשמח (כי אסור לשמוח לרעת אחרים), אבל זה יהיה מין צדק מסויים ביחס לדברים שהם עשו כאן. אם זה לא נכון, אז שהם ירגישו על בשרם את העיתונאות ההורסת (למרות ש-one, כרגיל יש לומר, לא עשתה מזה עניין גדול, היות ואופריע מקושרת לאחים הללו. עיתונאית עלק...), את העיתונאים המאוסים ומחפשי הצהוב, בעצם את מה שעובר לותר מתיאוס בארץ (רק שללותר לא ממש איכפת, ולהם כן).

    לגבי טוברוק - קשה לי לשמוח על פגיעה במועדון שמגדל ילדים ומעניק להם בית, חינוך ותמיכה, אבל כאוהד נתניה, גם כאן יהיה מין צדק פואטי. לאורך שנים טוברק הרסה את מחלקת הנוער של נתניה, לקחה מהם שחקנים מוכשרים, ותמיד זה לווה בתחושות של גניבה, הריסה, יותר מאשר תמימות ורצון אמיתי לפתח מחלקת נוער נוספת. זאת לא הפרשייה הראשונה שטוברק מוזכרת בה, אך למרות כל הנ"ל, ולמרות שאוהדי נתניה מאחלים לפירוקה, רק בגלל הילדים הקטנים, אני מקווה שהכל יסתיים לטובה. שהנפילה שלהם תהייה בדרך ספורטיבית, שהיא מעבר מסיבי של שחקנים למכבי נתניה.