מחזור כפול בפרמייר ליג- 24 ו-25

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/2/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחקי המחזור:
    אסטון וילה- לידס
    בולטון- ליברפול
    אברטון- מנצ'סטר יונייטד
    מידלסבורו- בלקבורן
    ניוקאסל- לסטר
    סאות'המפטון- פולהאם
    טוטנהאם- פורטסמות'
    וולבס- ארסנל
    מנצ'סטר סיטי- בירמינגהאם (יום ראשון)
    צ'לסי- צ'רלטון (יום ראשון)

    אסטון וילה- לידס-- אסטון וילה תארח בשבת את לידס האומללה ומצבי הרוח של 2 הקבוצות הללו שונים לחלוטין. אסטון וילה בתקופה מצויינת עם 3 ניצחונות ותיקו בששת המשחקים האחרונים שלה כבר נמצאת במקום ה-11 רק 4 נקודות אחרי ליברפול שנמצאת במקום ה-5. אסטון וילה באה אחרי ניצחון פנטסטי 5-0 אצל לסטר מה שבטוח עזר לביטחון של השחקנים ושיפר את משחק ההתקפה שקירטע עד כה. למרות הכושר הטוב ששרויה בו הקבוצה אולירי לא שוכח להנמיך ציפיות ואומר שעדיין להגיע לאירופה זאת לא המטרה. אולירי לא חושב שיש בהיסטוריה של המשחק קבוצה שסיימה במקום ה-16 בעונה אחת והצליחה לסיים בעונה שלאחר מכן במקום ה-6 (תמוה ביותר בעיניי). לי הנדרי יחזור מפציעה מוקדם מהצפוי וככל הנראה יהיה כשיר בעוד שפיט וויטינגהאם וגאבין מקאן מושעים. מי עדיין לא מתאושש מפציעה זה החלוץ פאבלו אנחל שאולירי לא ממהר לזרוק אותו לבריכה במהירות, וואסל וקראוץ' כבשו צמד כל אחד שבוע שעבר ואולירי בהחלט מרוצה מהם. מצד שני לידס מצליחה להפוך מצב רע למצב גרוע. הדרך לליגת המשנה נראית קרובה מתמיד עבור לידס. להרכב לידס יחזור מארק וידוקה שחזר מביקור אצל אביו החולה באוסטרליה. אבל זה לא ממש משפר את המצב הקשה של הקבוצה ובאלנד רואד חייבים להבין שאם הם לא התעוררו עכשיו, אז אחר כך זה יהיה מאוחר מדי. שבוע שעבר לידס חטפה בראש 3-0 ממידלסבורו וספגה את הפסדה ה-6 ברציפות, 5 מהם בליגה, לידס ממוקמת 6 נקודות כבר ממעל לקו האדום. בסיבוב הקודם התוצאה הייתה 0-0 מה שלא נראה שיקרה הפעם בהתחשב בעובדה שההגנה של האורחים קטסטרופלית והמקומיים באים במצב רוח התקפי במיוחד.

    בולטון- ליברפול-- בולטון מארחת את ליברפול במשחק עצום בחשיבותו מבחינתה. היא צריכה לא לחשוב על הגמר גביע הליגה שעומד בפניה ולהתרכז בהצלחה בליגה. בולטון באה אחרי ניצחון ענק אצל צ'רלטון ועכשיו עומדת מולה עוד קבוצת צמרת שבולטון רוצה מאוד להכריע. בולטון אחרי 3 ניצחונות רצופים בליגה נמצאת כבר במקום ה-8 רק 3 נקודות מתחת לליברפול וניצחון שלה יכול להעלות אותה בסיטואציה מסויימת למקום ה-5, וגם אם היא לא תהיה שם ניצחון עדיין יהווה כנראה נקודת ציון מאוד חשובה בעונה הזאת של הטרוטרס. מול בולטון תעמוד ליברפול שהמקום ה-5 בהחלט לא יספיק לה כי ליברפול רוצים לחזור לליגת האלופות. בליברפול מרוצים מאוד מאיך שהקבוצה שיחקה במחזור האחרון בדרבי נגד אברטון אבל בהחלט היו מעדיפים לשחק פחות יפה ולצאת עם 3 נקודות. ליברפול אומנם שיחקה טוב אבל גם הייתה קרובה מאוד להפסיד ולא הפסידה בזכות הצלות הירואיות של שוערה הפולני ירז'י דודק. אחרי תקופה ארוכה של פציעות בסגל של הוייה סוף סוף בארוש, שמיצר, סינמה פונגול וקירקלנד חזרו להתאמן ויהיו כשירים כנראה. השחקן היחיד שלר יהיה בסגל בגלל פציעה זה אמיל האסקי. הטרוטרס צירפו עוד 4 שחקנים וכמובן בלי להוציא אפילו לא פני אחד, ביניהם חאבי מורנו וסטיב האווי. יהיה מעניין.

    עוד בהמשך
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    וולבס - ארסנל:

    ארסנל סוף-סוף נעצרה באמצע השבוע ע"י מידלסבורו בגביע הליגה, אבל ארסן ונגר לוקח עימו מהמשחק הנ"ל כמה דברים חיוביים: "השחקנים נתנו על המגרש הכל, ולא הגיע להם להפסיד, והשופט פספס פנדל לטובתנו בנקודה מכרעת במשחק". ארסנל עדיין לא הפסידה העונה בליגה, וכעת ונגר צריך להכין את חניכיו למשימה לא קלה, משחק חוץ במוליניו אצל וולבס המשתפרת, שכבר הפתיעה העונה במוליניו את מנ. יונייטד הגדולה (1-0 משער של קני מילר בדקה ה-90). וולבס נמצאת בתקופה טובה, שהפיחה תקוות הישארות בליגה אצל דייב ג'ונס וחניכיו. הגעתם של קארל קורט מניוקאסל ופול ג'ונס, השוער הותיק מסוטון מהווה תוספת כוח גדולה לזאבים, וכעת נראה כי הם יוכלו לקרוא תיגר גם על ארסנל, שתגיע למשחק עם אופציות התקפיות מוגבלות ביותר - סילבן וילטורד, פרדי ליונגברג וג'רמי אלאדייר פצועים וייעדרו, קאנו נמצא עם נבחרת ניגריה באליפות אפריקה וחוזה אנטוניו רייס, הרכש החדש, שיחק באמצע השבוע מול בורו בעודו חולה והוא בספק למשחק בשבת.
    הפעם האחרונה שארסנל ביקרה במוליניו היתה בעונת 97/98 במסגרת הגביע, אז הסתיים המשחק ב2-1 לגאנרס משערים של ברגקאמפ ואוברמארס.

    הימור אופטימי שלי: 2-1 לגאנרס גם הפעם.

    עוד על שאר המשחקים בהמשך....


     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אברטון- מנצ'סטר יונייטד-- שבוע שעבר פרגוסון ניצח את סאות'המפטון אבל יותר מזה הוא ניצח את אויביו בהנהלת היונייטד. אולד טראפורד מלא הראה לכולם באיזה צד הוא ובמי הוא תומך מה שבטוח העלה לפרגי את המוראל, פרגי אפילו קיבל גב ממקום לא צפוי- ארסן ונגר. על המגרש רוד ואן ניסטלרוי העניק לפרגי את היתרון עם שער ניצחון אבל ביונייטד יודעים שהתוצאה בקלות הייתה יכולה להיות אחרת כי סוטון הייתה טובה יותר והייתה קרובה לניצחון שהגיע לה ומי שמנע זאת ממנה הוא השוער טים הווארד שדפק הופעה מצויינת. טים הווארד לא היה השוער היחיד שהרשים בסוף השבוע שעבר, גם ניג'ל מרטין של אברטון דפק הופעה בדרבי של ליברפול שבו אברטון סיימה עם נקודה הרבה בזכותו. אברטון גם הייתה יכולה לנצח את ליברפול אבל מויס הדגיש שהנקודה בהחלט מספקת אותו והוא לא רוצה להיות חזיר. אברטון מגיעה אחרי שבאמצע השבוע הפסידה לפולהאם בגביע האנגלי משער בדקה ה-102 בתוך ההארכה, מה שמותיר לאברטון להתרכז אך ורק בליגה כי שם המצב שלה הוא לא אופטימלי- רק 5 נקודות מעל לקו האדום. בסיבוב הקודם ניצחו השדים האדומים 3-2 את חניכיו של מויס.

    מידלסברו- בלקבורן-- שבוע טוב מאוד עבר על מידלסברו והאוהדים מחכים כבר לסוף השבוע לעוד משחק ביתי בבית במטרה ברורה להמשיך את המומנטום. הבורו ניצחו בגדול במחזור שעבר את לידס 3-0 באלנד רואד ואז הגיעו הביתה לגומלין נגד התותחנים בגביע הליגה וגברו עליהם 2-1 בדרך לגמר באיצטדיון המילניום. סטיב מקלארן צריך לעבוד בשביל להוציא לשחקנים שלו מהראש את קארדיף כי בינתיים צריך להתרכז בליגה במטרה להתקרב לצמרת הגבוהה. בשביל בלקבורן השבוע שעבר היה קרוב להצלחה אבל סומן כאכזבה. בלקבורן הצליחה להשוות מול צ'לסי בדקה ה-87 ל- 2-2 אבל אחרי דקה גלן ג'ונסון גנב את הניצחון והשאיר את בלקבורן בבית עם ידיים ריקות. בפעם האחרונה שהרוברס ביקרו בריברסייד הייתה באוגוסט 2002ואז ג'וב כבש את שער הניצחון למקומיים בדקה ה-90. אז בלקבורן מקווים שהם יפסיקו לחטוף שערים בדקות הסיום כי זה מתחיל להיות מכריע כאשר התחתית בוערת ובלקבורן רק 3 נקודות מעל לקו האדום.

    ניוקאסל- לסטר- 2 הקבוצות חייבות ניצחון. ניוקאסל לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בכזה משחק בית במרדף אחרי המקום הרביעי. מצד שני לסטר לא רוצה להמשיך לשקוע בתחתית אבל נקודה בהחלט תספק את השועלים. מיקי אדאמס אומנם העלה את הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה אבל הרצף האחרון של תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון גורם לא לתהות האם מישהו אחר יכול לעשות עבודה טובה יותר בקבוצה. משהו לא בסדר בקבוצה שמתפרקת בפחות ממחצית אחת וחוטפת 5 שערים אחד אחרי השני, משהו לא טוב במה שהמאמן העביר לשחקנים שלו. לסטר תצטרך לעבוד קשה כדי לכבוש מול ניוקאסל שספגה העונה רק 7 שערים במגרש הביתי שלה, אבל אם ניוקאסל רוצה לסיים רביעית היא חייבת יותר מ-6 ניצחונות בבית מתוך 12 משחקים. ניוקאסל לא יכולה להרשות עצמה להפסיד נקודות כמו שעשתה שבוע שעבר שכבר הובילה 1-0 משער נהדר של גארי ספיד בסנט. אנדרס אבל נכנעה בתוספת הזמן וירדה רק עם נקודה. ניוקאסל יכולה להיות אופטימית מהעובדה שקרייג בלאמי נכנס לכושר משחק וגם חלוץ חדש הגיע, מייקל ברידג'ס שמגיע בהשאלה ל-3 חודשים מלידס. החלוץ בן ה-25 שבילה את רוב הקריירה שלו בלידס על מיטת הפצועים רוצה לפתוח דף חדש ולפרוח מחדש, תהיה לו מלחמה קשה על ההרכב עם בלאמי ושולה אומאבי על חולצת החלוץ השני לצידו של אלן שירר.

    עוד בהמשך
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    סאות'המפטון- פולהאם- לא הרבה קבוצות יוצאות מאולד טראפוראד מאוכזבות מאוד מכך שלא ניצחו. כך יצא גורדון סטראכן בשבת ממנצ'סטר כאשר קבוצתו שיחקה טוב יותר מהאלופה והייתה קרובה לניצחון אבל שער של ואן ניסטלרוי משום מקום שלח את סוטון הביתה בלי כלום ביד. סטראכן אומנם מאוד מרוצה מיכולת חניכיו אבל ירד מאוד זועם בסוף המשחק בגלל טענה שלו שהשער של ואן ניסטלרוי היה מעמדת נבדל. אז סאות'המפטון יצאה משם בלי כלום והיא תרצה להוציא את כל התיסכול בבית מול פולהאם, קבוצה שחזרה העונה מאולד טראפורד עם כל הקופה בתקופה שהיה לה את לואיס סאהה. כמו שזה נראה עכשיו הקוטג'רס מסתדרים בסדר גמור בלי החלוץ הצרפתי אחרי שניצחו שבוע שעבר את טוטנהאם והעפילו לסיבוב הבא בגביע האנגלי אחרי ניצחון באמצע השבוע על אברטון. פולהאם תרצה לעשות יותר ממה שהיא עשתה בפעם האחרונה שהיא הגיעה לסנט. מארי באוקטובר 2002. פולהאם כבר הוליכה 2-0 אחרי 12 דקות ומה שהיה נראה כטיול בדרך לניצחון הפל לסיוט כאשר סוטון הצליחה לרדת להפסקה בשוויון 2-2 והמשחק הסתיים בניצחון ענק 4-2 למקומיים.

    טוטנהאם- פורטסמות'- טדי שרינגהאם חוזר לווייט הארט ליין בפעם הראשונה מאז שבקיץ עבר לפורטסמות'. שרינגהאם יתקבל ככל הנראה בידיים פתוחות ואצל טוטנהאם יערוך בכורה כנראה בהרכב הראשון החלוץ החדש ג'רמיין דפו שיפתח לצידו של רובי קין. על הנייר יש לטוטנהאם התקפה מצויינת, יהיה מעניין לראות איך זה יתבטא על המגרש. טוטנהאם קבוצה הכי לא יציבה שיכולה להיות, היה לה רצף של 6 ניצחונות רצופים אחר כך הגיע הכריסמס שאז הספרס הפסידו 5 משחקים רצופים, שניכנסנו ל- 2004 טוטנהאם עדיין לא הפסידה אז למחזור האחרון נגד פולהאם ובאמצע השבוע הגיע האסון בגביע האנגלי נגד מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם הובילה ראשונה נגד פולהאם אבל הקוטג'רס עשו עליה מהפך, מה שקרה בצורה יותר בוטה באמצע השבוע בגביע האנגלי. ספרס נכנסה ביום רביעי לתקופה של 4 משחקים ב-10 יום והתקופה הזאת מאופיינת בדרך כלל במכת פציעות. ג'יימי רדנאפ ודארן אנדרטון חוזרים לאט לאט לעניינים אבל לא נראה שיהיו כשירים לשחק בשבת. הלדר פוסטיגה כנראה גם לא יהיה כשיר אחרי שנפצע ביום רביעי ומי שיהיו בסגל הם כריסטיאן ציגה ששיחק כבר נגד הסיטי וגוסטאבו פוייט שחוזר מהשעייה. פורטסמות' מגיעה ללונדון אחרי 0-0 מאכזב נגד וולבס. פורטסמות' היו קרובים לנצחון אבל החמיצו המון מול השוער המצויין של השועלים, פול ג'ונס. רדנאפ חיזק את הקבוצה בחלון ההעברות עם שחקנים כמו איביצ'ה מורנאר שכבר שיחק במדי הקבוצה והחלוץ הצעיר לומאנו לואה לואה שהגיעה בהשאלה מניוקאסל. עכשיו שנבחרתו של לואה לואה, קונגו, מחוץ לאליפות אפריקה הוא מצפה להופעת הבכורה שלו בקבוצה. פורטסמות' חייבת ניצחון אחרי שהפסידו 3 מששת המשחקים האחרונים שלה והיא נמצאת רק 3 נקודות מעל הקו האדום. בהתחשב בתצוגת ההגנה של הספרס באמצע השבוע בווייט הארט ליין בהחלט יש ליעקובו וחבריו לחזור עם משהו מלונדון.
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטנהאם - פורטסמות' - מוכה וחבולה אחרי הביזיון בגביע, תנסה להתקרב איכשהו פעם נוספת למקום השישי, ממנו היא מרוחקת ב-7 נקודות.
    במוקד תהיה הופעת הבכורה של ג'רמיין דפו בהרכב, שכנראה תדחק את הלדר פוסטיגה לספסל. פליט התבטא השבוע באומרו שלמרות המחדל לא יהיו שינויים בהגנה או בקישור.
    פומפיי תבוא בניסוין לברוח קצת לתחתית הבוערת, כאשר לסטר ווולבס רחוקות ממנה משחק בלבד. אייגבני יעקובו צפוי לחזור להרכב, ואייל ברקוביץ' ימשיך לקבל את הקרדיט שלמענו משלמים צופי ספורט 5+ 24 שקלים בחודש.
    הרכבים צפויים:
    טוטנהאם: קלר, קאר, ציגה (טאריקו), ריצ'אדס, קינג, גארדנר, בראון, דייויס, דאלמה, קין, דפו.
    פומפיי: היסלופ, דה זאאו, פאסאנן, קרטיס, סטפאנוביץ', ברגר, סמרטין, ברקוביץ', יוז (פאייה), יעקובו, שרינגהאם (מה לעזאזל היה דחוף לרדנאפ להחתים את לואה לואה כשיש לו על הספסל את טודורוב ומורנאר).
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי לירן, זה לא נכון. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx אני דווקא לא מפחד מהכושר של אסטון וילה מהסיבה הפשוטה שדווקא הנקודות הבודדות שהשגנו העונה היו מול קבוצות הרבה יותר טובות שהייתי בטוח שיביאו לנו בראש.

    וסתם כי מעניין אותי - מה קורה עם המושאלים הטריים?

    לואה-לואה בפומפי וברידג'ס בניוקאסל? יש מצב שהם יפתחו?
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לואה לואה לא נראה לי , הסיכוי שלו קטן. וברידג'ס סיכוייו שווים ללבלאמי ולאמואבי.

    בקשר ללידס... זה כמובן בטעות. 6 נקודות מתחת לקו האדום
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם:

    המשחק ביום ראשון בסיטי אוף מנצ'סטר יפגיש בין שתי סיטי'ז שהולכות העונה לכיוונים שונים. בירמינגהאם הצנועה משיגה העונה תוצאות נאות וממוקמת במקום ה-9 המכובד, כשהיא מעולם לא ירדה מהעשיריה בפותחת. היא גם מגיעה למשחק אחרי 4 משחקים ללא הפסד ומחוזקת ברכש החדש מבלקבורן מרטין טיילור, שעשוי לקבל צ'אנס בהרכבו של סטיב ברוס.
    הסיטיזנס מנגד נמצאים בתקופה נוראית, והקבוצה לא ניצחה בליגה מאז נובמבר האחרון, מה שממקם אותה במקום ה-15, כשהקו האדום נראה קרוב מתמיד. אולם קווין קיגאן מגיע למשחק אופטימי מתמיד, לאחר שהקבוצה שלו השלימה קאמבק מדהים בגביע באמצע השבוע מול טוטנהאם, כשחזרה מפיגור 3-0 ב-10 שחקנים לנצחון 4-3 דרמטי. הנצחון הנפלא הזה יכול להוות את נקודת המפנה בעונה של סיטי, והמשחק מול בירמינגהאם בהחלט יכול להיות זה שיחזיר את סיטי לדרך הנצחונות. קיגאן כנראה ישנה את שיטת המשחק שלו מ-4-5-1 עם ניקולאס אנלקה כחלוץ בודד ל-4-4-2 כשרובי פאולר שחוזר פציעה יהיה החלוץ השני. אנלקה עצמו נפגע במשחק ביום רביעי מול ספרס וייתכן והוא בספק למשחק. מי שמועמד לפתוח בהרכב הסיטי הוא בלם הרכש המושאל ממרסיי, הבלגי דניאל ואן-בויטן.
    הימור שלי: סיטי יוצאת מהתקופה הרעה עם נצחון גדול, 2 או 3-0.

    צ'לסי - צ'רלטון:

    במשחק שינעל את המחזור האיש המרכזי יהיה שחקן שבכלל לא ישחק, הלא הוא סקוט פארקר, שעבר לפני כשבוע מהוואלי של צ'רלטון לסטמפורד ברידג'. סעיף בחוזהו של פארקר מונע ממנו לשחק מול קבוצתו לשעבר, וקלאודיו ראניירי ינצל את סגל הקשרים הרחב שעומד לרשותו כדי לחפות על היעדרותו של פארקר, כשיספר גרונקיאר מועמד לאייש את עמדת הקשר הימני במקום פארקר. חיסור נוסף אצל הכחולים עשוי להיות דמיאן דאף, שנפגע בקרסולו וכנראה שראניירי לא יסכן אותו מול האדיקס.
    המשחק יכול להיקרא משחק צמרת, מכיווון שהוא מפגיש בין המקום השלישי (צ'לסי) למקום הרביעי (צ'רלטון), אך בפועל 12 נקודות והרים של מזומנים מפרידים בין המיליונרים של אברמוביץ' לקבוצה הצנועה של קרבישלי מדרום-לונדון.
    צ'לסי איבדה מעט גובה בתקופה האחרונה, אך הנצחון הדרמטי 3-2 מול בלקבורן באיווד פארק בשבוע שעבר מוכיח שלכחולים של ראניירי יש אופי, ושהם עדיין לא מתכוונים לוותר על מאבק האליפות עם היונייטד וארסנל. לעומת זאת קלאודיו ראניירי מנסה לצנן את האוירה סביב הקבוצה: "יש לי כבוד לארסנל ומנצ'סטר, אך כמובן שאני רוצה לנצח אותן.... אני רוצה לזכות בקרב מבלי להפעיל לחץ על שחקניי..... ארסנל ומנצ'סטר רגילים להיות בצמרת הגבוהה. עבורנו זוהי פעם ראשונה ואנחנו מוכרחים להמשיך ולעבוד כדי לחזק את היסודות שלנו". אומנם צ'לסי פייבוריטית ברורה לנצחון, אבל צ'רלטון כבר הראו העונה לכחולים את יכולתם המעולה, בנצחון 4-2 בוואלי בבוקסינג דיי, כך שעל חניכיו של ראניירי להישמר מהפתעות.
    אצל צ'רלטון יחסר ג'ייסון יואל, שכבש באותו נצחון גדול עבור האדיקס. יואל גם היה זה שכבש עבור צ'רלטון במפגש בין השתיים בעונה שעברה בסטמפורד ברידג', במשחק שבו צ'לסי ניצחה 4-1, משערים של האסלביינק, גאלאס, גודיונסן וגרהאם לה-סו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx .
    למרות שצ'רלטון היא קבוצת חוץ חזקה, אני צופה שחזור של התוצאה מהעונה שעברה: נצחון מוחץ לבלוז.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/2/04
  9. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהשער הגיע בדקה ה72,אני בדרך כלל לא כזה קטנוני אבל אני רוצה להעצים את הפדיחה של מרצ'נדייס יונייטד אם אפשר.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    כן צודק.

    בטח איתי התבלבל.
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    זו היתה בכלל הדקה ה-67 http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx .....

    התבלבלתי עם השער של מילר מול ליברפול שנכבש בדקה ה-90...... נו שני אירועים משמחים שכאלה קשה שלא לבלבל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    אצל ארסנל חוזה רייס יהיה כשיר למשחק מול וולבס, והוא כנראה יפתח על הספסל כשריי פארלור צפוי לפתוח במקומו של פרדי ליונגברג הפצוע. ונגר קרא היום בראיון לרייס להתקשח ולהתכונן לכל משחק באנגליה כאילו מדובר בגמר גביע, בעיקר מבחינת המחויבות באספקט הפיזי של המשחק. ונגר אמר ש"אנחנו רוצים שהוא ישתלב, אבל אנחנו לא הולכים להרוג אותו באימונים כדי שיתרגל לכך. אנחנו לא רוצים לשלוח אותו לבית-חולים רק כדי להרגיל אותו לכך. זהו תהליך שלוקח זמן ואתה אף פעם לא יודע בדיוק כמה זמן הוא ייארך. לדניס ברגקאמפ, רובר פירס ותיירי הנרי גם לקח זמן להתאים את עצמם, אבל לאחר-מכן זה הפך לנורמלי לחלוטין....".

    נקווה שרייס יהיה קצת פחות לחוץ ויותר נחוש במשחקים הבאים....
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/2/04
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני רוצה להתיחס לצעד שעשו צ'רלטון במכירת פארקר.
    צעד מבריק(הכוונה כמובן להכנסת סעיף בחוזה שהוא לא יכול לשחק מולם).
    אני רוצה לחשוב מה היה קורה עם הפועל באר שבע היו עושים את זה עם ברדה.
    בסעיף הזה הם בעצם ביטלו את הסיכוי שפארקר יבשל/יכבוש/יצטיין מולם, דבר שבטוח יעורר את זעם האוהדים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אצל צ'לסי יעדר בוודאות ג'ון טרי שמרצה עונש הרחקה. לא הסימן הכי מעודד בידיעה שהמחליף שלו הוא מרסל דסאי.
    בקישור עימנואל פטי נתן משחק סביר ואני מניח שראניירי לא יוותר בקלות על האפשרות לפתוח שוב עם הרכב הגנתי ומגעיל. כלומר, פטי, למפארד ומקללה עושים רוטציות בעמדות הקישור השונות כאשר אליהם יצטרף דאף בשמאל (ראניירי אמר שהמשחק מול האדיקס אמור להיות הקאם בק שלו) או גרונקס בימין.
    בחוד צריך מוטו לקבל קרדיט על התקפוה הטובה שלו ולפתוח לצד הבוק או קרספו שחזר השבוע לאימונים סדירים. אבל אצל ראניירי אין דבר כזה "אמור" צפו לגודיונסן והבוק מהולנד בהרכב...

    לדעתי טודורוב גמר את העונה עוד לפני שזו התחילה. או שזה היה ממש בהתחלה של העונה הנוכחית. את מורנאר הפומפות החתימו רק בחלון הנוכחי. שרינגהאם בהופעה נדירה בסגל בתקופה האחרונה, הוא סוף סוף מגלה סימנים של אדם בן-40 ומתחיל להיפצע יותר. מה גם שאיגביני בכלל היה אמור להיות עם נבחרת אפריקה. יכול להיות שילוב מאוד נחמד יעקובו-לואה לואה.

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/blink.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/blink.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/blink.Xxx ההא??? איפה דארן אנדרטון??? ימות המשיח? אם זה ההרכב שפליט מעלה אני חותם כבר עכשיו על 0-0. גארדנר ובראון זה צוות פירוק והשמדה שלא יתקשה לפוצץ (תרתי משמע) לעלה נידף כמו ברקו את הרגליים. זה הולך להיות משחק שכונתי עם כדורים שיעופו מההגנות לעבר החלוצים וחוזר חלילה.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הרכבים משוערים:
    אסטון וילה- לידס
    אסטון וילה: סורנסן, רידג'וול, מלברג, דאבלין, סמואל, שון דיוויס, הנדרי, היצלספרגר, בארי, קראוץ' ווואסל
    לידס: רובינסון, קלי, קולדוול, דיוברי, הארט, פנאנט, באקה, באטי, מתאו, סמית' ווידוקה

    בולטון- ליברפול
    בולטון: ייסקלהיינן, האנט, ת'ום, אנגותי, בארנס, ג'יאנקופולוס, איבן קמפו, דז'ורקייף, נולאן, קווין דיוויס ופדרסן
    ליברפול: דודק, פינאן, הופייה, הנצ'וז, קאראגר, המאן, ג'רארד, לה טאלק, שיירו, קיואל ואואן

    אברטון- מנצ'סטר יונייטד
    אברטון: מרטין, היברט, פיסטונה, אנסוורת', נייסמית', וואטסון, גראבסן, קילבאנה, רוני, ג'פרס ופרגוסון
    מנצ'סטר יונייטד: הווארד, גארי נוויל, בראון, סילבסטרה, אושה, סקולס, פיל נוויל, קין, גיגס, סאהה וואן ניסטלרוי

    מידלסברו- בלקבורן
    מידלסברו: שווארצר, מילס, ריגוט, סאות'גייט, קוואדרו, מנדייטה, דוריבה, דוונינג, זנדן, ז'וניניו ומאקרונה
    בלקבורן: פרידל, נייל, באבל, טוד, גראי, אמרטון, פליטקרופט, טוגאי, דאגלאס, קול וגאלאגר

    טוטנהאם- פורטסמות'
    טוטנהאם: קלר, קר, דוארטי, גארדנר, טאריקו, אנדרטון, קינג, בראון, שון דיוויס, דפו וקין
    פורטסמות': היסלופ, פרימוס, די זייאו, פאסאנן, טיילור, ברקוביץ', פאיי, סמרטין, ברגר, יעקובו ושרינגהאם
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא


    אני לא מאמין שבסוף ההשאלה הזאת יצאה לפועל. ברידג'ס לא סתם הגיע לניוקאסל, סטיבי קלדוול האפס עבר במקומו בהשאלה. עם האפס הזה בהרכב אנחנו מאה אחוז יורדים ליגה.