מחזור 24 בליגה הלאומית: ב"ש שוב מנצחת את רעננה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏20/3/09.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מחזור 24 יוצא לדרך וכנראה מתאפיין בקרבות הצמרת, שכן הקבוצות שבמקומות 1-6 תשחקנה אחת מול השנייה.

    המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין הפועל באר שבע, שנעצרה בשבוע האחרון במכתש, להפועל רעננה. לפני 2 מחזורים הקבוצות הללו נפגשו ולוח התוצאות הראה בסיום המשחק 4-0 לקבוצה של גיא לוי ולכן יהיה מעניין לראות עם איזה מטען מגיעה הפועל רעננה למשחק והאם הפועל באר שבע חזקה נפשית כדי לנצח במפגש שוב.
    הפועל חיפה, שהצליחה לנצח במחזור האחרון לאחר 5 משחקים בלא נצחון, תארח את מכבי אחי נצרת, שהגרילה במסגרת גביע המדינה את יריבתה היריבה העירונית, מכבי חיפה, למאבק ירוק. הירוקים רוצים מאוד להעפיל לליגת העל דרך המקום החמישי ויודעים שרק עם נצחונות השאיפה עשויה להתחולל.
    בני לוד תארח את הפועל ירושלים למפגש של המאוכזבות בליגה. שתי הקבוצות קיוו בתחילת העונה שבעקבות המצב בו יש 5 קבוצות שעולות, אזי שיצליחו להתברג בחמישייה, אך המציאות רחוקה מכך.
    בשבת הפועל עכו תארח את הפועל רמת גן לקרב שיהיה בעיקר על המיקום. כפי שזה נראה כרגע, שתי הקבוצות הבטיחו את מקומן בעונה הבאה בליגת העל ועכשיו נותר יהיה לבחון מי מהשחקנים מסוגל למשוך באותו הקצב במשך עונה שלמה.
    ביום שני עירוני קריית אתא תשחק מול עירוני רמת השרון במשחק שהוא ההזדמנות האחרונה מבחינתה להראות שהיא עוד בעניינים. הפסד, והסיכויים להישאר בליגה יתקרבו בצעדי ענק למספר העגלגל.
    מכבי הרצליה תארח את הפועל כפר סבא, שהגרילה במסגרת הגביע את ביתר ירושלים. עבור הקבוצה של אריאל שיימן זה רק עוד מפגש, אבל הירוקים מהשרון עדיין מאמינים שהמקום שלהם בעונה הבאה הוא בליגת העל.

    לוח המשחקים למחזור 24 בליגה הלאומית:
    הפועל באר שבע - הפועל רעננה (שישי, 15:00)
    הפועל חיפה - מכבי אחי נצרת (שישי, 15:00)
    בני לוד - הפועל ירושלים (שישי, 15:00)
    הפועל עכו - הפועל רמת גן (שבת, 15:00)
    עירוני קריית אתא - עירוני רמת השרון (שני, 15:00)
    מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא (שני, 18:00)

    שיהיה מחזור פורה בשערים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  2. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב"ש במומנטום חיובי,נראה שסוף סוף הקבוצה צוברת לה אופי (אם כי לא סגנון)
    לא חושב שתאונת הדרכים של 4 השחקנים אתמול תשפיע איכשהו על המשחק,מה גם שלפי מה
    שהבנתי אותם שחקנים אמורים להתלבש ולשחק היום.
    רעננה תמיד הייתה הכבשה השחורה שלנו ולפני שבועיים שחטנו את הכבשה הארורה הזאת עם רביעייה
    ברעננה,נקווה שהיום התוצאה תהיה דומה ונתקרב עוד צעד לליגת העל.

    המשחק הבאמת מעניין יהיה בקרית אליעזר כשהפועל חיפה תארח את נצרת,נצרת עכשיו במומנטום
    פנטסטי אחרי ה4-2 בגביע וההתקפה שלה שחוזרת להיות די קטלנית (צ'אם&איילי) וזה מסוג המשחקים
    שאם היא תנצח בהם היא בהחלט מצהירה כוונות על עלייה לליגת העל.
    אני לא מתחרט שמשדרים את הקבוצה שלי בטלוויזיה(למרות שממילא אני אלך למשחק) אבל המשחק
    המענין באמת הוא בקרית אליעזר.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    יכול להיות שאתה צודק מבחינת השידור הישיר, אבל אל תשכח שבאר שבע מול רעננה הוא מאבק של 2 קבוצות צמרת שבפעם האחרונה שנפגשו סיפקו משחק מהנה מאוד לצפייה (בעיקר מהצד של באר שבע).
    בקשר למשחקה של אחי נצרת, אילי הורחק במשחק הגביע האחרון כך שהוא לא ישחק מול הפועל חיפה. יהיה מעניין לראות כיצד העובדה שאחי נצרת שיחקו 120 דקות בשבוע האחרון בגביע תשפיע על המשחק של הקבוצה מול המוליכה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הפועל חיפה עצרה לדעתי את המומנטום השלילי, ועצם העובדה שאחי נצרת ללא סרג' איילי ואחרי 120 דקות מוסיפה לפייבוריטיות של הפועל חיפה, היא צריכה לנצח היום.

    בקשר אלינו, לנצח את רעננה 3 פעמים באותה עונה נראה לי מדע בדיוני מדי. שוב אנחנו מגיעים הביתה, שוב שידור ישיר, ובדרך כלל זה נגמר רע מבחינתנו, בשבועות האחרונים יש שינוי לטובה, השאלה היא האם תהיה המשכיות. כי זה ברור שהכל תלוי בנו, אם נשחק טוב לרעננה אין שום סיכוי לצאת עם נקודה, אבל השחקנים שלנו כבר הוכיחו יותר מדי פעמים שהם יודעים לבוא ולעשות בעיקר כלום... ואז רעננה תוכל בכיף לקחת את ה-3 נקודות, בבית אנחנו עדיין מאוד מאוד פגיעים.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בכל משחק אנשי הפועל באר שבע טוענים שזאת הייתה המחצית הגרועה ביותר שלהם העונה. לפחות הם שוברים בכל שבוע שיא. בגדול, הנצחון הגיע להפועל באר שבע. הפועל רעננה, בעיקר כי נפצעו לה שחקנים בהתקפה, נאלצה לסגת לאחור ויחד עם הקהל האדיר שלה, הפועל באר שבע דחפה כמה שיותר קדימה.
    אני רוצה לציין לרעה את דסטין זולו, שהייתה לו קבלות החלטות רעה מאוד ומסירות שהכניסו את כל המערכת להיסטריה. לעומת זאת, אני רוצה לציין לטובה את זיו כבדה, שחקן שמהירות קבלת ההחלטות שלו גדולה על הליגה הלאומית ולדעתי גם בליגת העל הוא יהיה מהמובילים אם ימשיך באותו הכושר.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הורגים אותנו כל פעם מחדש עם המחצית הראשונה... אני באמת חושב שהיום זאת הייתה המחצית הגרועה מכולן...

    לרעננה היה שוער צעיר, למרות השלישייה, לא עשינו מספיק כדי לסכן אותו. עם כל הכבוד ל-3 הצלות שלו באחד על אחד, שהיו רק בגלל שבעטו לו באמצע, הוא מבחינתו זרק את עצמו לעבר הכדור וקיווה שקדוסי ופדידה יבעטו לו לגוף וזה מה שקרה. חוץ מזה אני לא מבין למה לא בעטנו ממרחקים סבירים לכיוון השער. החצי הראשון היה כל כך מתסכל, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב עצבים, אני חושב שהגיע לנו פנדל ובמקרה אחר לשוער הגיע אדום- אם כי במקרה הזה לא ראינו מהיציע כל כך טוב עם הייתה נגיעת יד או לא.
    גיא לוי היום שגה בענק עם רפי עמוס, הכי קל לבוא בטענות לשחקן צעיר, הכי קל להחליף שחקן מהנוער בחצי הראשון, איפה היה גיא לוי שמשחקים האחרים שהיינו זוועה אבל לא היה שחקן צעיר בהרכב? גיא לוי שיחק אותה עושה זעזוע על חשבון שחקן צעיר, ובת'כלס לא עשה כלום כי קוסטרוב לא עשה כלום.
    חילוף שכן היה במקום הוא כמובן ההכנסה של פדידה על חשבון זרקו, ואגב אם זרקו לא היה נפצע גיא לוי לא היה עושה את החילוף ולכו תדעו איך היינו מסיימים את המשחק הזה.

    זיו כבדה היה טוב מאוד, קדוסי נראה טוב רק ברגע שהוא מקבל ביטחון, אבל לא רוצה לנתח אותו, רק שימשיך להכניס שערים, פדידה חלוץ טוב מאוד, אני אוהב שהוא על המגרש, הוא בהחלט יודע להבקיע שערים. זולו מאוד בעייתי, אני לא סומך עליו בכלל, ברגע שהוא עבר לקו ההגנה הלב שלי כמעט הפסיד לעבוד, הוא כל כך לא מדוייק, מחלק כל כך הרבה מתנות, שחקן כזה בליגת העל יכול לקבור אותנו.

    והשחקן המצטיין.... הקהל. קהל של מקום ראשון בליגת העל, יאללה כבר תעלו אותנו ליגה, נמאס לבוא למשחקים נגד קבוצות שלא מסוגלות להביא לווסרמיל 3 אוהדים. כבר שכחתי איך זה לראות בווסרמיל קהל של הקבוצות היריבות וזה הכי מתסכל אותי.
     
  7. Ringo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף. איזה ניצחון.
    יאללה עוד קצת מאמץ ואנחנו בליגת העל סופית.
     
  8. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו קבוצה.

    בלי ציניות והרבה אובייקטיביות:גל הראל הוא מהכשרונות הטובים ביותר שראיתי בארץ.
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    גיא לוי יצא היום ענק עם 2 חילופים שלו ובחילוף אחד יצא עלוב.
    לא עושים את זה לשחקן צעיר וכשנשארו 15 דק' לסיום המחצית אפשר להתאפק עם החילוף הזה בייחוד שלא היה כזה גרוע עמוס (ואגב לירן , בניגוד אלייך נאי חושב שלקוסטורוב היה משחק טוב אומנם לא מדהים אבל היה טוב) , מה שעיצבן זה שנראה כאילו מישהו חיפש את ההוצאה הזו של עמוס כי בכל החצי שעה שלו על המגרש כל הכדורים הלכו דרכו ודרך האגף שלו ומעניין שאיך שהוא יצא פתאום שיתפו גם את כבדה (הוא כבר לא השחקן המצטיין , הוא שחקן העונה שלנו) באגף שלו וכבר הפירות הניבו.

    ורק לחשוב שבתחילת השנה גיא לוי בקושי עם חלוץ אחד שיחק והיום הוא כבר משחק עם 3 חלוצים , בחיים לא נבין את הבן אדם הזה שבנוסף על כך פתאום גם בא לחגוג עם הקהל. איש מוזר הוא.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לירן - רפי עמוד היה חלש מאוד והחילוף שלו לא היה מפתיע. יכול להיות שגיא לוי שגה במשחקים הקודמים, אבל הפעם הוא צדק. במקרה יצא שרפי עמוס היה זה שלא הורגש ולכן יצא. אני לא חושב שגיא לוי, שעבר השנה הרבה עם הקהל של הפועל באר שבע, היה חושש להוציא שחקן אחר אם היה רואה לנכון. דוגרי, אי אפשר לוותר על שחקן התקפה אחר.
    החילוף של חנן פדידה לא היה אילוץ, אלא הימור מנצח של גיא לוי. הוא יכל להכניס את יניב אלול במקום לירן זרקו, משמע בלם תמורת בלם, וזה היה מתקבל לגמרי בהבנה. לעומת זאת, הוא החליט להשהות את החילוף, גם במחיר של להישאר ב-10 שחקנים לכמה דקות, כדי לראות לאיזה כיוון המשחק הולך. מבחינתי, המהלך הזה גאוני, ההפך הגמור מכל מאמן ישראלי טיפוסי אחר. והדבר הטוב ביותר בכל הסיפור, היה שדסטין זולו ירד להגנה ולא נדרש איכשהו לגעת בכדור, למרות שאיכשהו גם מעמדת הבלם הוא הספיק לעשות הרבה שטויות.

    אני מרגיש שאתה די מזלזל בשיקול הדעת של גיא לוי. אולי אם מחברים את כל ההחלטות שלו היום, ניתן לקבל רושם של מאמן פחדן, אבל אם תפרט כל מהלך לחוד, זה מקבל משמעות אחרת לגמרי.
     
  11. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    מתחיל להימאס כבר עניין השידורים של באר שבע. היום ללא ספק חיפה-נצרת היה צריך להיות משודר.
    אבל העיקר שניצחנו ושמנו יתד נוסף בליגת העל.
    הישאם כיוואן מלך !
     
  12. *הפועל-רעננה* Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/04
    הודעות:
    1,210
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מה אני כבר יכול להגיד על המשחק הזה?!
    הבקענו גול בפוקס מוחלט והפציעות פשוט הרגו אותנו.
    סנטוס השחקן היחיד בהתקפה שיכול לעשות משהו לבד... הוא וקראבליו שחקנים מאוד טובים וזה פשוט היה ביזיון עם הפציעות האלה.
    שניר משען הפתיע אותי לטובה, הוא הרבה זמן לא פתח בהרכב והיה לא רע. חייבים להמשיך ולשחק כך כאשר רועי לוי ישחק בעמדה יותר קדמית.
    ג'וני טננבאום גם הזכיר קצת את ג'וני הנלחם של עונה שעברה.
    בנוגע לשוער אני לא ארחיב, צריכים להחזיר את סמדג'ה כמה שיותר מהר, את העונש שלא הוא כבר קיבל.
    מאז כל הדיבורים של דודו ביטון בתקשורת, הוא פשוט לא אותו שחקן. שמכבי תל אביב יקחו אותו, הם כבר ידאגו להרוס אותו, הוא לא באמת שחקן כל כך גדול.
    הסגל שלנו, תמיד אמרתי, חלש יחסית, ואת הנקודות הבאנו רק בגלל מלחמה ורצון רב יותר מזו של היריבה.
    ברגעים כאלה של העונה, כולן נלחמות ובגלל זה קשה יותר.
    השחקנים היחידים שראויים להיות בליגת העל הם: גיל קופר, רועי לוי, דוס סנטוס, קראבליו, איתי טואף, לינדר ובשביל הניסיון גם את מגרלשווילי וסמדג'ה. כל השאר להעיף לכל הרוחות (ועוד לחשוב שכוואז חתום ל-3 עונות!)
    לינדר לא שיחק היום... נקודה מעניינת בנושא השחקן הזה.
    הרבה שחקנים נענשו עקב התקופה הלא טובה - הוא דווקא כן היה יכול לעשות שינוי במקום כוואז העילג.
    קופר היה מצוין היום וחבל שנפצע, היציאה שלו פשוט נתנה לבאר שבע חופש פעולה במרכז השדה.
    במחצית הראשונה היינו אמנם גרועים אבל מבחינה הגנתית, קופר פשוט הרס כל התקפה של באר שבע.
    באר שבע קבוצה טובה יותר ומוכשרת יותר.
    לא היה כדורגל של רעננה היום בכלל!!!

    שתגמר כבר התקופה הזוועתית הזאת!
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. איפה האמונה שלכם חברי? הכיצד יכול להיות שהכעס הגדול כלפי הקבוצה שהיא "חסרת אופי" ו"לוזרית" בא מפי אנשים שהם לוזרים לא פחות מהשחקנים על הדשא.
    כל אוהד ואוהד של הפועל באר שבע צריך לבחון את עצמו טוב טוב ולבדוק האם חיידק הלוזריות דבק בו.
    תעזבו רגע את המאמנים והשחקנים, שאין ספק שלאור שנים האכילו אותנו מרורים, היכן האמונה שלכם?

    2. גיא לוי צדק לחלוטיין בחילוף של רפי עמוס.
    לא רק שכניראה הילד לא מספיק טוב להיות בסגל של הפועל באר שבע, אלא בנוסף, למרות הניסיונות של גיא לוי להחליף לבחור אגף כדי שיכנס למשחק, עמוס היה החלש ביותר במגרש.
    אני חושב שאם היה מאמן אחר על הקווים החילוף היה מקבל פחות ביקורת.
    נכון, מדובר בשחקן צעיר, אבל זה לא נותן לעמוס את הזכות לקחת בפעם השלישית את הצאנס שהוא מקבל מגיא לוי ולגרום לבאר שבע להראות כביכול היא ב10 שחקנים.
    הטעות של גיא לוי, אם בכלל, הייתה שהוא בחר לפתוח עם עמוס דווקא היום. הייתי מבין אם הוא היה נכנס במצב של 3-0 על רעננה לפני שבועיים למשל. אבל לזרוק את עמוס למים העמוקים דווקא היום מול רעננה, מיותר.
    אני חושב שקוסטרוב שנכנס הוסיף המון ומאותו הרגע השליטה הייתה בידנו והמגמה במשחק הוחלפה.

    3. צודקים האוהדים בתגובה שלהם לחילוף של עמוס מבחינת העובדה שקראו לעמוס ליציע וניחמו אותו עם עידוד נפלא. זה התפקיד שלנו כקהל, לדאוג שהילד, למרות שהיה רע, לא יאבד את הביטחון ויקבל את התמיכה שהוא צריך גם ברגעים כאלו. כבר כאן הקהל של באר שבע הוכיח כמה נפלא הוא יכול להיות.
    העידוד לאחר מכן, גם כשבאר שבע פיגרה ושיחקה קטסטרופה, הייתה הוכחה נוספת שכבר עכשיו מדובר מהקהלים הטובים בישראל.

    4. זיו כבדה בהחלט שחקן העונה של באר שבע. 3 בישולים נפלאים היום, משחק בנגיעה, עושה תנועה כל הזמן, נלחם על כל כדור ולא מוותר, פשוט נפלא.
    לעומת זאת אלעד בונפלד הוכיח שוב שאין לו מקום בהפועל באר שבע, כמו זולו שהוא אולי טוב מבחינה הגנתית אבל מאבד כמעט כל כדור שהוא זוכה בו.

    חבל שיש פגרה כי אחרת היינו מביאים לפחות 1000 איש למשחק בנצרת עם המומנטום הנוכחי.
    תודה לך באר שבע!
    :aaarse:
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני אתקן את עצמי, הוא לא שגה, הוא רק הוכיח שאין לו באמת ביצים. רפי עמוס היה צריך להיות מוחלף כי הוא היה רע, בדיוק כמו שבמשחקים קודמים היו מספיק שחקנים שהיו רעים מאוד ולא פחות רעים מרפי עמוס היום, אבל היום היה שחקן צעיר, שניתן היה להוציא אותו, אם לגיא לוי הייתה באמת שיטה, הוא היה דובק בעניין הזה ומוציא כל הזמן את השחקן העלוב בחצי הראשון, הבעיה היא שבדרך כלל אין שחקן נוער בקישור ההתקפי אז הוא סוחב בשקט עד למחצית הראשונה. בקשר לחילוף של פדידה, בהחלט היה הימור, אבל הוא נבע רק בזכות הפציעה של זרקו. לגיא לוי לא היה ביצים לעשות את החילוף הזה אם זרק לאו היה נפצע. ובאמת, ראיתי אחר כך שגיא לוי הודה על כך בטלוויזיה "מזל שזרקו נפצע"... זה הוא אמר. לפחות הודה.


    ומשה, אמונה זה סיסמא, צריך להיות ריאליים. יש לנו קבוצה שאלופה בלהפסיד נקודות לקבוצות חלשות ונחותות מאיתנו במיוחד בבית. אז כן שאני ממלא טוטו אני תמיד אסמן לטובת באר שבע, גם אם נשחק נגד כל קבוצה אחרת חזקה ככל שתהיה, אבל לא בהכרח שאני חושב שננצח. תמיד יש את התקווה, אבל שחקני באר שבע נותנים לנו תמיד את הסיבה למה לא להאמין ולבוא חסרי ביטחון, ואני בהחלט חסר ביטחון בקבוצה. אני יודע שנעלה ליגה, אני בהחלט חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה כאשר אנחנו משחקים כדורגל, אבל האמת, לא זוכר משחק בית שהייתי באמת בטוח בניצחון. ככה הקבוצה לימדה אותנו להתנהג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/09
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    ה-20 במרץ, אוהדי באר שבע הריעו לגיא לוי: אכן רגע היסטורי, תרשמו ביומן את התאריך. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
    ועכשיו ברצינות, בניגוד לקשקושים של עמיחי שפיגלר, אני חושב שהניצחון של באר שבע מוצדק לחלוטין.
    אז נכון שהפציעות של שחקני רעננה גמרו לקבוצה מהשרון את המשחק, עם חילופים כפויים של המאמן אלי כהן שלא יכל לעשות הרבה,
    כשבאר שבע רוצה היא יכולה להיות הקבוצה הכי טובה בליגה ולשחק את הכדורגל הכי יפה בליגה,
    יש לה את השחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, הם צריכים רק להמשיך בדרך הזו ולהשתדל להתחיל את המשחק מהדקה הראשונה ולא מהדקה ה50.

    שחקני אחי נצרת כבר תשושים לאחר 120 הדקות ששיחקו בגביע המדינה, אני בכלל לא מאשים אותם, זה היה מאוד צפוי.
    הפועל חיפה התאוששה מהתקופה הרעה שעברה והיא כבר עם שני נצחונות רצופים בדרך אל העפלת ליגה מהמקום הראשון.

    הקרב המעניין יהיה על המקום השישי, בו נמצאת כעת אחי נצרת עם 32 נק',
    הפועל ירושלים מנצחת בחוץ את בני לוד 1:0, תוצאה חשובה שמעלה זמנית את הקבוצה של לופא קדוש למקום השביעי, במרחק של 3 נקודות מאחי נצרת.
    כפר סבא, כאמור, תשחק בשני מול הרצליה בדרבי השרון ותנסה לצמק את הפער מנצרת לשתי נקודות בלבד, נהיה צמוד בבטן של הליגה.