עושים צחוק מעבודה - כל שישי ב-9 או כל חמישי בר"ג?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏1/5/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אחד מהחולי של הכדורגל שלנו ללא ספק, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המוסד הרקוב הזה כפי שקופמן אומר מתנהל על פי ספר מטופש/החלטות הזויות ולא על פי הנעשה על כר הדשא. הגיע הזמן שהמוסד הזה יתחיל להתחבר למכונות חמצן ויגיע לשנות ה-2000 ויתחיל להסתכל על מה שקורה פה ולהתייחס בהתאם. לא ייתכן שיתקבלו הכרעות של הורדת נקודות על העונה הנוכחית 5 מחזורים לסיום כשהצמרת כל כך צמודה בעוד שבעונה שעברה כשנותרו 4 מחזורים לסיום עם יתרון 10 נקודות בערך בפסגה, לא הורדו נקודות אז שבפועל לא היו משנות דבר כמעט. אני מדבר על הורדת 2 הנקודות על הפריצה מול הרצליה כשבית"ר מוליכה בפער עצום. אז תוכלו להגיד נכון היה לקיים משחק חוזר בגלל מכבי הרצליה אז למה להוריד נקודות אז? גם ככה הורדו נקודות לבית"ר אז מה זה משנה אם זה היה אז הוא עכשיו, למה זה רלוונטי לעונה הזאת? כי זה מה ש"יאיים" על אוהדי בית"ר ירושלים? מלבד העובדה שמדובר בעונש מצחיק, האים היחידי הוא קנס בגובה של מאות אלפי שקלים או העברת משחקי רדיוס לצפון המדינה במקרה של בית"ר/סגירת מגרש.

    דוגמא נוספת אם אתם זוכרים, אוהדי הפועל זרקו על שמעון גרשון רימון. מה היה עונש? האוהדים הועברו משער 5 לשער 7/8 לא זוכר איזה שער זה היה. היש החלטה מטומטמת ובזיונית כמו זו? רצית להעניש את אוהדי הפועל? תסגור את שער 5 לחודשיים, תעביר את המשחקים שלהם למגרש קטן יותר, תוריד להם נקודות, קנס עצום, מה נתן העונש הטיפשי הזה.

    ועוד דבר, בית הדין מתייחס לכל דוח של שופט כאילו מדובר בקבל עם ועדה. אז נכון כשמקללים, אני מדבר על מקללים, שופט אין סיבה להתחשב, אבל לא על כל דבר קטן חייבים להרחיק ועוד להרחקות חסרות פרופורציות. כמו לדוגמא לותר מתיאוס השנה שאם אני לא טועה הורחק על אם הוא אמר לשופט קללה או לא קללה כפי שלטענתו טוען. אז מה אם השופט הולך וכותב הוא סתר לי אז זה אומר שהוא סתר לו? במיוחד כשהמאמן פה לא מדבר עברית והשופטים עדיין לומדים את יסודות הההיגוי באנגלית לפי אותיות ניקוד.

    אין ספק שבסהחלטתו האחרונה מוציא בין הדין את בית"ר מהמאבק לאליפות, כי לא רק שהורידו להם כבר 2 נקודות מקודם, עוד נקודה עכשיו יורדת כשנשאר 15 נקודות בקופה והפער שלהם הוא 6. אוהדי חיפה והפועל צר לי, אבל האליפות של מי שממכם תיקח, היא אליפות עם כוכבית, אליפות שנכון לא יזכרו שהכדורגל היה גם ככה ברמה של ליגה ג', אבל אליפות שתיזכר כי לבית"ר הורדו 3 נקודות ובגלל זה כנראה שתיקחו אליפות.

    עד מתי יהיה המוסד הזה אטום?
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    נמאס לי כבר להגיד את זה בכל מקום ולא לשמוע תגובה של אף אחד ממכם, אבל הפועל הפסידה הרבה יותר נקודות מ3 נקודות, יותר נקודות מבית"ר, חיפה ונתניה ובלי כל האיבוד נקודות האלו היא הייתה היום במקום הראשון בפער.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    1. היא לא.
    2. גם אם זה נכון, זה חלק ממשחק כדורגל והחלטות שופט במהלך משחק ולא בהכרעות בית דין, זה ממש לא קשור אחד לשני.
    3. אל תנסה לשנות את נושא הדיון בבקשה ממך.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    עד מתי?
    עד שהעם יתפקח ויתחיל לעשות יותר מלדבר בזמן שעסקנים מלוקקים מנהלים אותו וקובעים לו בסופו של דבר (וזה נכון לגבי כל תחומי החיים במדינתנו).
    כלומר, אף פעם.
     
  5. אביעדדד Member

    הצטרף ב:
    ‏1/2/09
    הודעות:
    127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתיגמר העונה תסיק מסקנות
    בינתיים אף קבוצה לא אלופה
    ואף אחד בעולם לא יודע איך תיגמר העונה.
    חשבונות של נקודות תעשה בסוף העונה.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אחרי זה בית"ר כבר לא תהיה אלופה זה בטוח. זה פגיעה מורלית בקבוצה שלא לדבר על העובדה שנקודה לכאן או לכאן עשויים להכריע את הכף.

    זה או חיפה או הפועל, עם כוכבית.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    דרך אגב אם שואלים אותי(ואני מתכוון לכתוב מכתב לקורנפיין לגביי זה) בית"ר צריכה לעלות עם נערים מול מכבי חיפה, ק"ש, סכנין והפועל פ"ת במטרה למחוק את הספורטיביות מסדר היום של הכדורגל בישראל, אם גם ככה ההתאחדות גמרה את התחרותיות והספורטיביות, אז שבית"ר תחסל אותה לגמריי.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אני מקווה שהוא יסכים, את המקום לאירופה אפשר להשיג דרך הגביע שם לפחות אי אפשר להוריד נקודות.
     
  9. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזבו אתכם כל שנה להדביק כוכביות לאלופות, זו לא איטליה פה והשחיתות פה לא מתקרבת במיל למה שהולך שם. בית"ר איבדה את האליפות כי היא פתחה את העונה גרוע, עם כל הפרשיות סביב ארקדי והביזיון בקראקוב. גם הפועל לא היתה טובה בתחילת העונה, אך מתחילת הסיבוב השני החלה לשמור על יציבות שגרמה לה להדביק את הפער מחיפה וכרגע זה המצב. אני עדיין לא מספיד את בית"ר, השחקנים שבורים זה נכון, אבל אם ב- 6 הפרש הם עדיין ממשיכים להאמין, אני לא רואה סיבה שב- 7 הפרש הם יפסיקו.
    זה סתם עוד תירוצים לארסנל הבלתי נגמר של הכדורגל הישראלי (הם אכלו לי, הם שתו לי, אבל הם התחילו וכו').
    אם בית"ר מספיק טובה לאליפות היא צריכה להראות את זה על המגרש.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    תוסיף את 3 הנקודות ואנחנו 2 נקודות מהפועל ו-4 ממכבי חיפה אז ברור שההבדל הוא ענקי.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    וכמובן שהמוראל היה משתנה וטדי מלא נגד מכבי מול טדי ריק זה אחר לגמריי... יש מספיק דברים שהיו משנים את התמונה. לא חסר.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    שער 7 - כשאתה נמצא 5 מחזורים לסיום העונה, אתה מסתכל על הנקודות תוך כדי חישוב משחקים. 6 נקודות זה בר מחיקה ב-2 משחקים ויחס הפרש שערים טוב יותר מליריבות. 7 נקודות זה כבר מצריך ממך ליצור יתרון של 3 משחקים, מה שהופך להיות בלתי אפשרי כשיש רק 5 משחקים לסוף.

    אני לא נכנס להאם העונש מוצדק, אלא להשלכות שלו ואין ספק שזה משפיע והרבה.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני ממש לא בעד כל המשחק הזה עם השופטים של כמה קבוצות נדפקו יותר וכמה פחות, אבל אתם מתחילים את זה תמיד ואני ממשיך, הפועל איבדה העונה יותר נקודות מכל קבוצה, בנוסף לזה שאם המשחק נגד חיפה במחזור השני היה בלי רדיוס(ממש לא מוצדק כי אלה דברים שקורים כל משחק בליגה בערך), אז אני מוכן להבטיח שהיינו מנצחים.
     
  14. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט צריכות להיות השלכות לעונש שניתן לקבוצה על התנהגות של הקהל, גם אם מדובר בסוף עונה כשהקבוצה רצה לאליפות.

    ההבדל בין המקרה של בית"ר מול הרצליה אשתקד, לקריאות הגזעניות השנה:
    הרצליה לא היתה קשורה כלל להתנהגות של אוהדי בית"ר וניסתה לתפוס טרמפ על העניין ולהשיג ניצחון טכני שלא הגיע לה, כשהעונש היה צריך להיות ממוקד 100 אחוז בבית"ר ורק בה (בוודאי לא להעניש את שאר קבוצות התחתית על ידי מתן ניצחון טכני להרצליה). העונש שניתן שנה שעברה, הפחתת שתי נקודות, בוודאי היה צריך להינתן בעונה זו ולא בעונה שעברה, כשבית"ר הובילה את הליגה בפער עצום. מה העונש היה משיג לו ניתן שנה שעברה? הרי המטרה היא להעניש ולהרתיע, לא להוריד נקודות בשביל הפרוטוקול.
    לעומת זאת, הפחתת הנקודה במקרה זה, עקב קריאות גזעניות, בוודאי צריכה להיעשות העונה. צריך לפגוע בבית"ר בצורה כואבת כמה שיותר, ודווקא כי הם מתמודדים על האליפות להעניש אותם. עונש תמיד צריך להינתן בהתאם למעשה, ובצורה שהנענש ייפגע וילמד לקח.

    וכמובן שהדברים שלי רלוונטיים לשאר הקבוצות. רק הפחתת נקודות ושלילת אליפויות יובילו לקהל יותר טוב. אין לי בעיה לשלם את המחיר של אליפויות שנקבעות על שולחן הדיונים אם זה משפר את הקהל (ועובדה-הקהל של בית"ר לא עשה כמעט בעיות העונה, עד מקרה הקריאות הגזעניות. למדו לקח...).

     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הקהל של בית"ר לא עושה בעיות מעבר לקללות הגזעניות כבר יותר מארבע שנים.
    כל העונשים וכל התקדימים הם על הגב שלנו, קריאות של "מוחמד מת" לא יותר גרועות מקריאות של "שתהיה שואה למכבי" ומהנפת דגלי פלסטין ביציע, יש פה משהו מובהק נגד בית"ר ירושלים וחבל שהאליפות הוכרעה בבתי הדין.

    שער 7 אנחנו יותר מראויים להיות אלופים, תחזיר את 3 הנקודות שלקחו לנו זה רק 4 נקודות מהפסגה וכשיש מפגשים בין 3 החברות האחרות בצמרת הגבוהה זה כלום, בטח כשאתה זוכר שלבית"ר יש משחק מול המוליכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/09