מחזור 30 בליגת העל: הפועל מאכזבת, חיפה שוב ראשונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏8/5/09.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מחזור 30 בליגת העל יוצא לדרך והמאבק על האליפות בין מכבי חיפה להפועל תל אביב יספק לנו שבוע נוסף של מתח.

    מכבי נתניה, שבזמן האחרון מחברת נצחונות ורוצה להגיע במצב רוח טוב לשלב חצי גמר גביע המדינה, בו תפגוש את מכבי חיפה, תארח את עירוני קריית שמונה ותקווה לנצח אותה ואולי להתקרב למקומות הראשונים. קל זה לא הולך להיות, מכיוון שמעשית, זו תהיה ההזדמנות האחרונה לקבוצה של רן בן שמעון להוכיח שהיא ראויה להישאר בליגה. כל תוצאה שהיא לא נצחון, תקרב באופן כמעט סופני את עירוני קריית שמונה לליגה הלאומית.
    מכבי חיפה, שאיבדה שוב את המקום הראשון לאדומים עקב יחס שערים נחות, תארח את הכח עמידר רמת גן ותקווה לפתוח פער של 3 נקודות על הפועל תל אביב, לפחות זמנית עד ליום שני. הקבוצה של דודו דהאן נראית בזמן האחרון טוב ותוצאותיה בהתאם.
    מכבי פתח תקווה ומועדון ספורט אשדוד, שתי קבוצות שהיו נותנות כל הון שבעולם על מנת לסיים את העונה ולנוח לקראת הבאה אחריה, תפגשנה יחד באורווה למשחק שבו השחקנים יוכלו לשפר את הסטטיסטיקה האישית.
    בני יהודה, שחולמת על אירופה ועשויה לזכות במקום שם מן ההפקר, תארח את הפועל פתח תקווה, שעדיין לא הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה.
    ביתר ירושלים תארח את מכבי תל אביב מול אצטדיון ריק, מאחר וביתר ירושלים ספגה עונש רדיוס מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הירושלמים רוצים לנצח ואולי להתקרב למקומות הראשונים, כשהתל-אביבים רק רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב.
    ביום שני הפועל תל אביב תארח את בני סכנין ותרצה לשמור על המקום הראשון. יכול מאוד להיות שגם נצחון לא יספיק לה, תלוי בירוקים, אך היא צריכה לעשות את זה. קל זה לא הולך להיות לה, כי בני סכנין נמצאת בתקופה האחרונה במצב רוח נהדר ורק בשבוע האחרון היא לקחה נקודה מהמשחק מול מכבי חיפה, כשהיא עוד הרגישה מאוכזבת.

    לוח המשחקים למחזור 30 בליגת העל:
    מכבי נתניה - עירוני קריית שמונה (שבת, 17:10)
    מכבי חיפה - הכח עמידר רמת גן (שבת, 17:10)
    מכבי פתח תקווה - מועדון ספורט אשדוד (שבת, 19:00)
    בני יהודה - הפועל פתח תקווה (שבת, 19:00)
    ביתר ירושלים - מכבי תל אביב (שבת, 19:30)
    הפועל תל אביב - בני סכנין (שני, 20:50)

    שיהיה מחזור דרמטי ופורה בשערים. :aaa031:
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מאוד מודאג מהכח, חיפה קבוצה לא דורסנית ולא מפחידה בכלל..

    מקווה שאיכשהו ינצחו.

    קרית שמונה פשוט זוועה אחת גדולה,אם נתניה לא מנצחת אותם זה באמת יהיה מוזר, בחיים שלי לא האמנתי שקרית שמונה תהיה כל כך חלשה.

    לקוות למעידות ולהתרכז ביום שני
     
  3. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התחזית שלי למשחקים הצפויים :
    מכבי פתח תקווה לא מחוברת, אבל לפחות היא מסודרת בעמדת המאמן גם לעונה הבאה. רוני לוי מכין את השורות לדם חדש וצעיר במועדון (למרות שאני מקווה בשבילם שמגמאדוב יישאר), אוהד כהן מחוזר ע"י כמה קבוצות (בראשן הפועל ת"א) ובכלל הקבוצה כנראה בדרך לעידן אחר.
    אני לא יודע אם כדאי לי להמשיך לקרוא לאשדוד קבוצת כדורגל. יוסי מזרחי חייב לעבוד חזק מאוד עם שחקני ההגנה שלו, לנסות לסיים את העונה הזו לפחות עם טעם טוב בפה. מקרייב כבר משתוקק לעבור לקבוצה גדולה, דוד רביבו עדיין מאוכזב מקשטן, השוערים מתחלפים שם כל שני וחמישי, חיים רביבו הולך וחוזר ועל האוהדים הממורמרים חבל להרחיב את הדיבור.
    משחק פתוח עם התפתחויות לכל כיוון, כשלאחריו ייצאו שחקני שתי הקבוצות לשחק מטקות.

    נתניה כבר עם הראש בחצי הגמר, ולאחר הפרידה ממתיאוס ישחקו בעיקר על הזכות להגיע לגביע אופ"א.
    קריית שמונה באה למשחק מאוד מפוחדת, אבל המשחק הזה מעניין אותה הרבה יותר. הפסד או אפילו תיקו,
    והיא 80% בליגה הלאומית. אני רואה כאן תיקו ומעלה לקריית שמונה.

    להפועל פתח תקווה בדרך כלל לא הולך בבלומפילד, ובמשחקי חוץ בכלל. עושה רושם שכבר מזמן הנאיביות נכנסה לכל פינה במועדון הזה (ולכל שריר בגוף של נימבה) ולזלצר יותר מתחשק לפרשן ליגה אנגלית בצ'רלטון. פתח תקווה לא יכולה להרשות לעצמה את הלוקסוס של לשחק על תיקו, סכנין והכח יותר מדי מלחיצות. בני יהודה תצטרך את הנקודות כדי לשמור על הסיכוי לאירופה וגם תשיג אותן.

    כשבית"ר מארחת משחקים ללא קהל תמיד יש רגעים מצחיקים. פעם זה ארקדי שמסתובב ביציע מזרחי ריק עם צעיף, פעם זה ממטרות שפועלות, פעם בוזגלו מבקיע שער ניצחון בזמן פציעות ורץ להשתיק את שכונת גילה המנומנמת... בקיצור, בבית"ר לא משעמם לרגע, ואחרי כל הדיבורים על המשכורות, הקיצוץ ונאמנות השחקנים למועדון (דבר שיכול לבוא לידי ביטוי במחזור האחרון אם וכאשר), ינסו לשחק גם כדורגל, או לפחות לשמור את הרגליים לגביע. במכבי - נמני כבר התייאש ומתחיל לדבר על משחקי כבוד ואגו (כאילו שהוא נתן כבוד לשופטים ולמאמנים שלו). סיום עונה מכובד, יחסית לקבוצה שפתחה רע, לא לקבוצה בעלת 70 מיליון.
    לאחרונה פורסם שארגון השחקן ה- 12 מוסט ע"י אוהדים שבאים מבחוץ, דבר המשפיע רבות על העידוד שגם ככה מושפע מארגונים קטנים וצדדיים יותר. אמנם הארגון לא יביא את אנשיו לטדי, אך אני בספק אם בכל זאת לא נשמע על עדכונים נוספים.

    חיפה, אחרי התיקו בסכנין ולפני הגביע, עם ביקורות קשות על היכולת הנוראית ועל החילופים ההזויים של אלישע לוי, יודעת שאין מנוס מלנצח את הכח בבית, שבוע לפני המפגש הגדול עם הפועל. אני לא רואה את הכח יוצאת עם תוצאה מכובדת משם, למרות השיפור הגדול בשבועות האחרונים (של בדש). באשר לחיפה, רפאלוב, בוקולי ובמיוחד יניב קטן חייבים לקחת את עצמם בידיים מאחר והביקורת עליהם היא נוקבת וחריפה מאוד, אין מנהיגות, אין תנועה, ואם משחקנים כאלה לא תבוא הישועה, אז כנראה באמת שאולי היא לא תבוא.
    ניצחון דחוק לחיפה בהפרש של גול או שניים, כשהחשש היחיד של אלישע הוא מפציעות לקראת הגביע ומשחק העונה.

    כל מי שחושב שהמשחק שלנו בבלומפילד הוא טיול, טועה ומטעה. יש לי חשש גדול מאוד ממנו.
    אוקוצ'ה, החלוץ שפצע את שי אבוטבול במפגש הקודם בין השתיים, יזכה בוודאי (כך אני חושש) למטר של קללות, למרות שיש כאלו שטוענים שהוא בכלל לא כשיר למשחק עקב פציעה. אני בכל אופן לא מתרשם יותר מדי. להפועל אין בעיות של עומס משחקים ונסיעה לאיכסטדיון רמת בעע, כך שכל האנרגיה חייבת להיות מופנית למשחק הזה. אני מאוד מקווה שהקהל יבוא ויתמוך למרות ערב ל"ג בעומר, והשמועה המגוחכת לפיה שחקנים באימון התאמנו עם משאפים על מנת לא לסבול את ריח המדורות והעשן המחניק לא ראויה בכלל לתגובה. ערן קוליק לא פראייר, מאמן צנוע אך מאמין גדול בקבוצה שלו, ועושה רושם שזה הולך להיות מבחן משמעותי מאוד עבור הפועל, שבוע לפני משחק העונה המלחיץ בפני עצמו.
    על משחקים של הפועל אני מעולם לא הימרתי וגם לא אהמר הפעם.

     
  4. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קרית שמונה, הכח ר''ג, בני סכנין, שלושת הקבוצות שמתמודדות על הישארות בליגה יצאו למשחקי חוץ קשים מאוד. אני חושב שהכח יכולה במפתיע לנצח בקרית אליעזר את מכבי חיפה, הפסד של קרית שמונה בקופסא למכבי נתניה יקרב אותה עוד צעד לליגה הלאומית ובני סכנין בקרב בבלומפילד מול הפועל תל אביב.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני באמת כבר לא יודע מה כוחה של מכבי חיפה. אין ספק שלפני פתיחת המחזור הלחץ יכול אחרי המשחק בקרית אליעזר לחזור להפועל ת"א, אבל אין לי מושג מה יהיה בשבת. אלישע לוי מחליף בימין ושמאל שחקנים בהרכב, לדעתי לא פלא שהקבוצה מאד לא יציבה.

    אני מוכן לקחת סיכון...אם מכבי חיפה לא מנצחת את הכח היא בכל מקרה לא תהיה אלופה. בשבוע הבא הירוקים בבית נגד הפועל ת"א, אח"כ משחק 'קל' בחוץ נגד נתניה ובמחזור האחרון נראה אולי גרסה שנייה של 'משחק שרוכים'...(לדעתי אם סכנין מובסת אני חושב שבית"ר גם לא תתאמץ במחזור האחרון). אם קבוצתי לא מנצחת את המשחק הכי קל מה היא כבר תעשה נגד קבוצות הרבה יותר טובות?

    קריית שמונה יכולה להפתיע בנתניה, זה תלוי בעיקר למצב הרוח ב'עיר היהלומים'. צריכים לזכור שכעיקרון נתניה מתרכזת רק בגביע! אני חושב שאפשר להגיד את אותו עניין על בני יהודה, אם מתחשק לה באמת לשחק להפועל פ"ת עלולה להיות בעיה.

    סכנין לדעתי תאבק ברצינות כי היא צריכה את הנקודות, אבל אני לא מאמין שהפועל ת"א עד כדי כך פראיירים. מופע כדורגל לא נראה שם, אבל בסופו של דבר אני מהמר על ניצחון ביתי.

     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני צופה מחזור דיי מעניין בליגת העל, מחזור שיוכל להכריע עניינים בתחתית. עוד בתוכנית - משחק בין שתי קבוצות בכושר עלוב ומפגש שהיה אמור להיות בשלב הזה משחק עונה.

    לפי דעתי אם קריית-שמונה לא תנצח מחר בקופסא אז היא תיפרד מאיתנו. קריית-שמונה נראית יותר טוב בחלק ההתקפי אבל ההגנה עדיין רעה. היא צריכה לנצל מחר את העובדה שנתניה משחקת בהרכב חסר מאוד, חלק מהשחקנים המובילים כמו שכטר, סבן ושטראובר ייעדרו בגלל צהובים, אבל אחרים לא יישחקו בגלל הגביע(כך לפחות אני מעריך), זה מה שמעניין את נתניה. חזרתו של בלו להרכב תיצור עוד מהירות בהתקפה. אני רוצה לראות את קריית-שמונה מנצחת, אני לא רוצה שהיא תרד ליגה. אבל זה נראה כרגע שהשחקנים לא מסוגלים. נשאר לה לוח משחקים קשה מאוד, היא התחילה נגד קבוצות התחתית והפסידה יותר מידי נקודות. אז מצד אחד הלחץ כבד על ק"ש אבל אני חושב שמחר היא לא מפסידה. אבל תיקו לא מספיק טוב.

    אני חושב שחיפה תנצח את הכח ותעשה זאת בקלילות, בניגוד למספר אנשים שדיברתי איתם על המשחק הזה. חיפה צריכה שער מהיר ועם ההגנה המבולבלת של הכח, היא תוכל לעשות זאת. מה שכן, הקהל ייצטרך להיות סבלני גם אם זה לא ייקרה, נראה שהשחקנים איבדו קצת מקור הרוח. גם גולסה יישחק במקום קולמה שלדעתי לא נחוץ במשחק כזה וגם אם יהיה כשיר אז עדיף שייפתח על הספסל, מדובר בהרכב מאוד התקפי, שחקנים טכנים. אם חיפה לא תנצח מחר אז אולי לא מגיע לה לזכות באליפות. אני חושב שהחזרה של רפאלוב להרכב תוסיף לה עומק. השאלה אם קרופניק לא יתבלבל מול ברק בדש, אחד היחידים בשורות הכח שמהווה איום. הכח באה למשחק ללא שום לחץ וזה היתרון שלה.

    מכבי פ"ת ואשדוד מגיעות למשחק בכושר זוועתי ואחרי הפסד משפיל בשבוע שעבר והן מתחרות על תואר בדיחת הסיבוב השלישי, אם אתם שואלים אותי. עושה רושם שהשחקנים בשתי הקבוצות לא מכבדים את המערכת, הקהל ובעצם את כולם. ממכבי פ"ת ציפיתי ליותר, בטח כשרוני לוי הגיע. אצל אשדוד מנגד מדובר בשכונה וזו לא העונה הראשונה שזה ככה. הפסקתי כבר לעקוב אחרי כל השינויים של יוסי מזרחי בהרכב. מה שכן, הפעם דוד רביבו בהרכב ואשדוד תיהיה מסודרת יותר, וגם גונזאלס חוזר להרכב לאחר השעייה, אז אולי ההגנה תיהיה טובה יותר. מכבי פ"ת משחקת בבית ולאשדוד יש מאזן חוץ רע, לכן אני הולך עם המארחת.

    משחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א היה אמור להיות חגיגה גדולה בשלב כזה של העונה, היו כאלה שפינטזו על מאבק אליפות צמוד. אבל המשחק מחר יהיה באווירה של בית-קברות. גם עונש הרדיוס המיותר וגם האמת שיצא לקבוצות החשק לשחק. אבל בכל-זאת יש דברים קטנים חשובים. בית"ר צריכה להילחם בכל-זאת על המקום השלישי(אני מאמין שהיא תסתדר ותגיע לגביע אופ"א) ומכבי מנגד עוד לא ניצחה העונה אף קבוצה גדולה והגיע הזמן. מה גם שמכבי רוצה לסיים במקום השישי. הגיע הזמן שמכבי תהנה מהכדורגל, בידיוק כמו שנמני אמר. חבל שיבוריאן לא יישחק מחר. אני מקווה למשחק מעניין בכל-זאת.

    לגבי המשחק של הפועל ת"א - אני אגיב בהמשך.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/11.Xxx בני יהודה - הפועל פתח תקווה http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/6.Xxx

    שבת, ה-09/05/09. 19:00 בערב. אצטדיון בלומפילד.

    בני יהודה מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת במקום ה-5 ובמאזנה ישנן 45 נקודות. במחזור האחרון ניצחה הקבוצה 3-0 את מועדון ספורט אשדוד של יוסי מזרחי.
    החניכים של גיא לוזון נראים לאחרונה כמי שחזרו לכושר הטוב שהיו בו לאורך הסיבוב השני והם עושים כמיטב יכולתם על מנת להבטיח את מקומם באירופה בעונה הבאה. מאחר וישנן לא מעט בעיות סביב ביתר ירושלים, יתכן שבמצב מסוים גם המקום בו הקבוצה נמצאת עכשיו עשוי להבטיח לה השתתפות באירופה, אבל הכתומים לא רוצים להנות מן ההפקר, אלא לעשות את זה בזכות עצמם ולכן המטרה היא לנסות לסיים במקום ה-3.
    מי שיחסר לקבוצה הוא הקשר קובי מויאל, שמרצה עונש הרחקה בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים. את מקומו של הקשר, שהפך להיות העוגן של הקבוצה במרכז השדה, ימלא הרוויה קובאצ'ביץ', שדעך בחלק השני של העונה. מילאן מרטינוביץ' פצוע במפשעה ולכן לא יפתח בהרכב. הבלם לא מתוכנן להמשיך בעונה הבאה בקבוצה ולכן קיים הסיכוי שלא יפתח באף משחק עד לסיום העונה. מי שכן ימשיך בעונה ואף יפתח בהרכב הוא איבן גרידו.

    הרכב משוער: דלה איינוגבה; איבן גרידו, דין מורי, עוז ראלי, כפיר אדרי; מהארן ראדי, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, תמיר כחלון, פדרו גאלבן; אלירן עטר.

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/1/024/415.Xxx
    יסיים כמלך השערים? גם מקום באירופה ישמח אותו.

    הפועל פתח תקווה מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת במקום ה-9 ובמאזנה ישנן 28 נקודות. במחזור האחרון סיימה הקבוצה בתיקו מאופס עם ביתר ירושלים של ראובן עטר.
    הקבוצה רחוקה כרגע רק 3 נקודות מהמקום ממנו הולכים למבחנים מול המדורגת שישית בליגה הלאומית ולכן מפלס הלחץ נמצא כרגע בגובה הרקיע. בתחילת העונה היה נראה שהקבוצה של אלי מחפוד תתפוס מקום טוב באמצע, אך מאז היא הדרדרה וכיום היא בתחתית. אלי מחפוד כבר מזה כמה שבועות לא שם ואולי הוא יפגש עם הקבוצה שהוא התחיל איתה את העונה למשחקי המבחנים עם מכבי אחי נצרת.
    לראשונה העונה, הבלם הצעיר של הקבוצה גל כהן לא יפתח וזאת מאחר והוא סובל ממתיחה בשריר האחורי. את מקומו צפוי למלא סטיבן אופיי. עמדה רגישה נוספת בה לקבוצה יש בעיה, היא עמדת השוער. באימון המסכם שביט אלימלך נראה סובל מכאבי ראש ולא בטוח שיוכל ליטול חלק במשחק ושיתופו יקבע רק בסמוך לפתיחת המשחק.

    הרכב משוער: שביט אלימלך; סטיבן אופיי, איציק כהן, אורי אוזן, אבי ריקן; קונה ג'קריצ'ה, אייל שן, חייר סספדס, ג'וניור ויסה; שמעון אבוחצירא, פטי נימבה.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/Black354X281/101085.Xxx
    והוא יסיים כמלך השערים? גם מקום בליגת העל ישמח אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/09
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כל מה שהם מפרסמים זה שקר אחד גדול, אירגון שמנוהל על ידי מגלומן ודמגוג שמנהל הסתה כנגד אירגונים ואוהדים שאינם בדיעה שלו, וממציא כל מיני קונספירציות על אירגונים אחרים ששלחו עבריינים לעצור בעדו. כן בטח, אם זה היה המצב היה בטוח שהוא היה נמצא מתחת לאדמה, עבריינים אמיתיים כבר היו גומרים עליו מזמן, חי בסרט. האירגון שלו בנוי מ-70 אחוז ילדים בגילאים 14-16 שהולכים אחריו כמו עיוור, לא יודעים בכלל את ההיסטוריה של מכבי והקהל שלה, זה לא השחקן ה-12 של פעם, של לפני 4-5 שנים שהיה קריטריון בשביל להצטרף אליו, היום מספיק שתהיה בן 15, תרצה לעודד ויש ברשותך 100 שקלים אתה בפנים. הם לא אוהדי מכבי ת"א, הם אוהדי עידוד, שמי שלא בדיעה שלהם, צריך להכחיד אותו. שילכו להקים קבוצה ויעודדו 90 דקות בלי קשר למה שמתרחש בדשא כי זה מה שהם עושים בשער 11.

    ואת זה אומר לך מישהו שהיה בעבר באירגון.

    ולעניין עצמו, החברה שמאיימים אין להם קשר לאירגון האולטראס, ובטח שלא לאנשים כמו אילן השועל, שהוא בכלל מהכדורסל והוא בן אדם שהלוואי שבמועדוני כדורגל יהיו אנשים שתורמים כמוהו, אבל העיקר להשמיץ ולהביא דברי שטנה ושקר. איציק קוסמן "מנהיג" האירגון, מטיף ילדים בני 15 לשנאה, בושה. זה חינוך? שלא לדבר על אם אתם זוכרים ששרפו לגרשון ואבוקסיס את הרכבים? מי היו אותם עבריינים? אנשים מתוך אירגון השחקן ה-12. אז הוא האחרון שיכול לדבר על עבריינים ומאיימים, כאילו אנשי השחקן ה-12 הם אנשים שהם "תילת שכולה תכלת". כאילו הם לא איימו בעבר על אף אחד ולא הלכו מכות עם אוהדי הפועל בשדרות ירושלים, לפני משחקים אחרי משחקים, שלא ימציא את הגלגל. ההיכרות שלהם עם "אנשי האולטראס" היא אותה היכרות שיש להם עם "אנשי השחקן ה-12". זה אנשים שלא רצו שיהיה עידוד כשהקבוצה לא מצליחה, ואין להם קשר לאירגון האולטראס או לאירגון כזה או אחר, זה אנשים שגם כשהיה טוב את האמתצ הם רצו רע. והכי מצחיק שמאשימים את אירגון האולטראס שבכלל לא נמצא בשער 11 אלא בשער 8, אז שהוא ישלח אנשים לשם בשביל לחבל לשחקן ה-12? או משהו יותר מגוחך ששמעתי שהאולטראס יעשו התרמות ובזה יקנו כרטיסים ל-"עבריינים" שיבואו ויאיימו על השחקן? באמת שבהוליווד לא ממציאים תסריטים הזויים כאלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/09
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/8.Xxx מכבי נתניה - עירוני קריית שמונה http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/3112.Xxx

    שבת, ה-09/05/09. 17:10 אחר הצהריים. אצטדיון הקופסא.

    מכבי נתניה מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת במקום ה-4 ובמאזנה ישנן 50 נקודות. במחזור האחרון ניצחה הקבוצה 1-0 את מכבי תל אביב של אבי נימני.
    דווקא אחרי שהיהלומים התרחקו מאוד מהמקום הראשון ונראה היה שמתחילה מפולת שלא יהיה ניתן לעצור, הם חיברו כמה נצחונות רצופים, בליגה ובגביע, ופתאום נראים בכושר טוב וכמי שצריך לקחת ברצינות. עם קצת מזל, מכבי נתניה עוד יכולה למצוא את עצמה בתם במחזור המאבק האליפות. בינתיים, ביום רביעי מחכה לה מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה. למרות זאת, מכבי נתניה תרצה לנצח את המשחק כדי לנסות ולסיים את העונה במקום ה-3.
    משורות היהלומים יעדרו מספר שחקנים חשובים: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מארין ואיתי שכטר. מי שיפתחו במקומם הם: דניאל ליפשיץ, גולן חרמון, אוראל דגני ואלברטו זפאטה. חלקם מוצהבים וחלקם נשמרים לקראת אמצע השבוע. מי שלא יפתח בהרכב למרות רשימת הנעדרים הארוכה הוא אלברקט בלאנקו, שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. הקשר הפנמי לא משחק מאז שלב רבע הגמר מול בני סכנין, בו לקח את רכבו ונסע לביתו ברגע שהוחלף.

    הרכב משוער: דניאל ליפשיץ; זאב חיימוביץ', גולן חרמון, בוואן פרנסמן, אוראל דגני, דדי בן דיין; אלמוג כהן, רביד גזל, נקוסי סיאבונגה, שלו מנשה; אלברטו זפאטה.

    http://www.kufsa.co.il/pictures/uploads/youth_pics/267%20-%20.Xxx
    מקווה שהפעם הוא יצליח יותר מבפעם הקודמת. דניאל ליפשיץ.

    עירוני קריית שמונה מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת במקום ה-12 ובמאזנה ישנן 20 נקודות. במחזור האחרון הפסידה הקבוצה 3-1 להפועל תל אביב של אלי גוטמן.
    הקבוצה של איזי שירצקי נמצאת במצב אנוש בליגה והשחקנים מודעים לכך, כמו גם לעובדה שאם הם לא מנצחים בקופסא, בעיקר אם יפסידו, הם נפרדים באופן כמעט ודאי מליגת העל ולכן הם ינסו לעשות ככל שהיכולתם על מנת לצאת עם הנקודות. כרגע המרחק מהמקום ה-11, שגם הוא לא בטוח והוא מזכה את הקבוצה שמגיעה אליו במבחנים מול המדורגת שישי בליגה הלאומית, עומד על 5 נקודות.
    הבשורה המשמחת היחידה הקבוצה היא חזרתו של מגן הקבוצה, ברק בכר, לאחר העדרות ארוכה של 7 חודשים.

    הרכב משוער: דני עמוס; יניב לביא, סלאח חסארמה, רן קוז'וק, עמיר נוסבאום; אנחל סבסקו, פול קסאני, גיא צרפתי, עומר פרץ; יובל אבידור, ירו בלו.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/937/630.Xxx
    יחגוג שוב בקופסא כמו באשתקד? רן בן שמעון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/09
  10. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/10.Xxxמכבי פתח תקווה - מועדון ספורט אשדודhttp://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/9.Xxx

    יום שבת ה-09.05.08
    אצטדיון האורווה, פתח תקווה
    19:00

    מכבי פתח תקווה ומועדון ספורט אשדוד יפגשו בשבת למשחק שלא צפוי לקבוע הרבה מבחינה ספורטיבית, ועשוי להשפיע בעיקר על הכיס של בעל הבית לקראת העונה הבאה. כידוע, קיים הבדל משמעותי במענק המיקום בין חציה העליון של הטבלה (מקום 6, כרגע מכבי ת"א) לבין חציה התחתון אותו מאכלסות הקבוצות, ובפער קטן בלבד. ולפי היכולת של שני המועדונים בשבועות האחרונים, נראים כי הדיבורים על מענק המיקום בהחלט יהיה הדבר המעניין ביותר במשחק...

    מכבי פתח תקווה מגיעה למשחק אחרי שהוציאה נקודה בודדת משלושת המשחקים האחרונים, ובמועדון לא שוררת אווירה טובה במיוחד. היכולת החלשה בגרבג' טיים של השבועות האחרונים הביאה את היו"ר עמוס לוזון להטיח ביקורת קשה בשחקנים. באמצעי התקשורת צוטטו קטעים מנאום התוכחה שנשא בפני הסגל, ובין היתר טען הנשיא כי הוא ואחרים "נגעלים" לראות אותם משחקים. כדי להוסיף לאווירה ה"חיובית" סביב הקבוצה בשבועות האחרונים, שני זרים שוחררו מהמועדון במהלך השבוע האחרון. סירמנה דמבלה ופבלו בסטיאניני סיימו את דרכם במכבי פ"ת.
    למאמן רוני לוי יחסרו קובי גנון המוצהב ורוביל סרסור הפצוע. נראה כי נאור פסר ימלא את מקומו של הראשון בהגנה, כשהמקומות בקישור אינם בטוחים. המאמן עודנו מתלבט בין לירן כהן וטל בן חיים, כשגם אחד מבין סולי צמח ואורי לוזון צפוי לתפוס מקום ב-11.

    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנשרוב, נאור פסר, סולי צמח, עומר בוקנסבוים, דני פרדה, לירן כהן, עומר דמארי, ליאור אסולין.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/616/527.Xxx
    מככב באסיפות השחקנים. "אני במקומכם הייתי קובר את הראש באדמה"


    גם האווירה באשדוד לא טובה במיוחד בשבועות האחרונים, שם צריך להרחיק עד המחזור ה-23 כדי למצוא ניצחון ליגה. ומאז? חמישה הפסדים, ותוצאת תיקו בודדת. במועדון לא מרוצים במיוחד מהדרך בה הקבוצה משחקת, ניגוד מוחלט לרוח החיובית וההתקפית שמאפיינת את המועדון בשנים האחרונות והופגנה בשני הסיבובים הראשונים של העונה. בדבריו באסיפת השחקנים רמז המאמן, יוסי מזרחי, כי היכולת אותה יפגינו השחקנים בארבעת משחקי הליגה הנותרים תשפיע על עתידם במועדון.
    אשדוד תחסר בהרכבה את החלוץ עידן שריקי, שפצוע עד לסוף העונה. בנוסף יחסרו הבלם מתן אוחיון והקשר קובי דג'אני הפצועים. בניגוד למחזור הקודם, בו הובסו ע"י בני יהודה 3-0, הפעם צפויה אשדוד לפתוח בהרכב החזק ביותר העומד לרשות המאמן. עם זאת, עדיין קיימת התלבטות מצידו של מזרחי בעיקר בקישור, בין ברוך דגו ומשה אוחיון, כשנראה כי מזרחי יעדיף לבסוף את דגו.

    הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, אדיר טובול, יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שדה, דימיטאר מקרייב

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/930/757.Xxx
    גם אצלהם לא רגוע. "ש כאן שחקנים שעתידם לא מובטח והם יכולים לשנות את כל הראייה כלפיהם במשחקים שנותרו"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/09
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/4.Xxx מכבי חיפה - הכח עמידר רמת גן http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/19.Xxx

    יום שבת ה-9.5.09, שעה 17:00, איצטדיון קריית אליעזר, שופט אסף קינן.


    מכבי חיפה תארח את הכח עמידר רמת גן למשחק שעל הנייר נראה פשוט אבל במציאות זה לא הולך להיות קל בכלל. חיפה רוצה לחזור למקום הראשון בעוד שהקבוצה של דודו דהאן תרצה להדביק את הפער מהמקום העשירי. מה שבטוח זה שמשעמם לא הולך להיות.

    מכבי חיפה מגיעה למשחק נגד הכח עם אכזבה. ברוב העונה היא הוליכה את הטבלה אבל כאשר אנחנו נמצאים ארבעה מחזורים לפני הסיום, היא מוצאת את עצמה במקום השני בגלל הפרש שערים פחות טוב מזה של הפועל תל אביב. הקבוצה של אלישע לוי התארחה ביום שני האחרון אצל בני סכנין בידיעה שפחות מניצחון יוריד אותה למקום השני וזה בדיוק מה שקרה, יכולת ירודה ומאכזבת של השחקנים בירוק גרמה לתיקו מאופס ואפשר לומר שחיפה יצאה במזל מהמשחק הזה בעוד ששחקני סנכין הגיעו ללא מעט הזדמנויות. כאמור התיקו הזה הוריד אותה למקום השני עם 57 נקודות, שני שערים פחות מהמובילה הפועל תל אביב, וכאשר מדברים על הפרש שערים במדינת ישראל, ישר עולה בראש עונת 2002/2003 בו מכבי ת"א זכתה באליפות, או יותר נכון מכבי חיפה הפסידה את האליפות בגלל הפרש שערים, ובטוח שאלישע לוי לא רוצה לראות את אותו תסריט חוזר. השחקנים שלו ייפגשו את הכח שעל הנייר התוצאה נראית ברורה אבל זה לא הולך להיות פשוט מול קבוצה שנלחמת על הירידה, ואפילו אלישע לוי בכבודו ובעצמו יודע את זה כאשר הוא אומר שזה המשחק הכי חשוב העונה. אבל יחד עם זאת, זה משחק שחיפה חייבת לנצח על הנייר או בלי הנייר, בבית מול האוהדים שלה, יחסי הכוחות ברורים ואולי זו הזדמנות טובה לשפר גם את הפרש השערים.
    בנוגע להרכב, אלישע לוי עדיין לא החליט האם לפתוח עם ג'ון קולמה שהחלים מהפציעה או עם אייל גולסה. ההחלטה הסופית תתקבל בסמוך למשחק, אבל מה שבטוח זה שלאוניד קרופניק יחזור למרכז ההגנה על חשבון אלון חרזי.

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/949/524.Xxx
    אלישע לוי. "המשחק הכי חשוב של העונה".


    הכח עמידר רמת גן תגיע לקריית אליעזר במומנטום מצויין. הקבוצה של דודו דהאן נמצאת בתקופה טובה כאשר בארבעת המשחקים האחרונים היא השיגה שבע נקודות מתוך שניים עשר אפשריות, ולקבוצת תחתית שנלחמת על הירידה במיוחד בתקופה האחרונה של העונה, זה מצויין. בכלל, עושה רושם שמשהו טוב עובר על השחקנים בזמן האחרון, הם הבינו שהקבוצה שלהם בסכנת ירידה ממשית, והתקופה הטובה שלהם העלתה אותה למקום האחד עשר שמוביל בסיום בעונה למפגש מול הקבוצה שסיימה במקום השישי בליגה הלאומית למשחק על הזכות להיות בעונה הבאה בליגת העל. כאמור הכח ניצחה ביום שבת שעבר את מכבי פ"ת 0:2, ניצחון שהרחיק אותה חמש נקודות מהמקום האחרון שמוביל בסיום העונה ישירות לליגה הלאומית וקירב אותה עד לשלוש נקודות בלבד מבני סכנין והפועל פתח תקווה שנמצאות באזור הבטוח. אמנם המשחק נגד חיפה הולך להיות קשה מאוד לרוב הסיכויים מצביעים על כך שהשחקנים של הכח יחזרו הביתה בלי הנקודות, אבל עדיין הם מאמינים שאפשר לעשות משהו בקריית אליעזר.
    דודו דהאן לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב לקראת המשחק. עם זאת הוא ימשיך ככל הנראה לתת את הקרדיט לג'וזף נאופור שכמעט ולא הורגש במשחק האחרון והיה חלש מאוד.

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/977/954.Xxx
    ברק בדש. ינסה להוביל את הכח לניצחון.


    הרכבים משוערים:
    מכבי חיפה: דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, קרופניק, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקלי, בירם כיאל, אייל גולסה (ג'ון קולמה), ליאור רפאלוב, יניב קטן ופאנטיני.
    הכח ר"ג: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, עידן ויצמן, גל לוי, עומר רפס, ג'וזף נאופור וברק בדש.
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/2.Xxx בית"ר ירושלים - מכבי ת"א http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/3.Xxx

    יום שבת ה-9.5.09, שעה 19:30, איצטדיון טדי, שופט מנשה משיח.


    בית"ר ירושלים ומכבי ת"א ייפגשו למשחק שניבא רבות בתחילת העונה בתקופה הזו, אבל נכון למצב כיום הוא לא יותר מעוד משחק. בית"ר רחוקה שבע נקודות מהמקום הראשון ובכך איבדה סיכוי לזכות באליפות ומכבי ת"א סיימה את העונה לפני הרבה זמן, ותוסיפו לזה שהמשחק יהיה ללא קהל. לא פלא ששחקן במכבי אמר ש"תהיה אווירה של בית קברות".

    כיום אפשר להגיד בפה מלא שבית"ר ירושלים איבדה סיכוי לזכות באליפות בפעם השלישית ברציפות. היו הרבה פעמים שהיא איבדה נקודות ועדיין החשיבו אותה כחלק מהקבוצות שנמצאות במאבק, אבל אחרי שנותרו 12 נקודות בקופה ובית"ר רחוקה 7 נקודות מהמקום האחרון אחרי שהורידה לה 3 נקודות מתחילת העונה, אפשר לסגור את הבאסטה. אם בית"ר הייתה מנצחת בשבוע שעבר את הפועל פ"ת, יכול להיות שהיינו מדברים טיפה אחרת אבל גם אז הסיכויים לא היו גדולים, אבל לאחר שגם את המשחק הזה הקבוצה של ראובן לא ניצחה, אפשר לומר סופית שתהיה לנו אלופה חדשה העונה. אמנם הקבוצה נמצאת כיום במקום השלישי עם 50 נקודות ונתניה נמצאת מאחוריה עם אותם נקודות כאשר רק הפרש שערים מבדיל ביניהן, אבל לראובן עטר חשוב יותר הגביע מאשר מקום שלישי או רביעי אבל יחד עם זאת חשוב לו לנצח את מכבי ת"א לקראת חצי הגמר שייערך באמצע השבוע, ולמרות שזה יהיה קשה בעקבות שטדי יהיה ריק בגלל עונש הרדיוס שהקבוצה קיבלה, עדיין הוא מצפה מהשחקנים שלו לניצחון.
    עמית בן שושן, שלא פתח במשחק הליגה האחרון נגד הפועל פתח תקווה בגלל פציגה בשריר הירך האחורי, החלים מהפציעה וצפוי לחזור להרכב במקומו של טוטו תמוז. מיכאל זדנברג ייעדר לאחר שסיים את העונה.

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/928/833.Xxx
    ראובן עטר. חשוב לו לנצח לקראת חצי גמר הגביע.


    אין מה לספר יותר מדי על מה שקורה במכבי ת"א. ניצחון פה או הפסד שם כבר לא משנה, הקבוצה של אבי נמני השיגה מספר תוצאות טובות נגד קבוצות התחתית ושתי הראשונות הפועל תל אביב ומכבי חיפה, ובכך הבטיחה את הישארותה בליגה, למרות שכמעט אצל כולם היה ברור שכך או כך היא לא תירד, והעונה שלה הסתיימה. עונה שהתחילה בקול תרועה גדול הסתיימה רק עם גביע הטוטו. כאמור לרדת ליגה היא לא תירד כמו גם שמקום באירופה לעונה הבאה היא לא תשיג ולא נותר לה על מה לשחק בכלל, כך שהשחקנים באים להנות אבל נותר להם להוכיח שמקומם בעונה הבאה גם במכבי ת"א ועל זה אבי נמני מדבר כל הזמן.
    אבי נמני ימשיך לרצות את עונש ההרחקה שלו ויחלק הוראות מהיציע. איליה יבוריאן ואבי יחיאל לא יכללו בסגל למשחק בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שיחליף אותם בעמדות יהיו מושיקו מישאלוב וסקוט סילי בהתאמה. מאור בוזגלו ימשיך לפתוח בהרכב בתקווה שהקנס הגדול שהוטל עליו בגלל דבריו של אביו לא ישפיעו עליו.

    http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/1/000/896.Xxx
    מאור בוזגלו. בקבוצה מקווים שהקנס הכבד בגלל דבריי אביו, לא ישפיע עליו.


    הרכבים משוערים:
    בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, קוזוקין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, עידן טל, דאריו פרננדס, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וברק יצחקי.
    מכבי ת"א: דראגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מושיקו מישאלוף, איגור טומאסיץ', שרן ייני, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, סקוט סילי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/09
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    למרות שכמו במחזור הקודם, אני לא יודע מי אמור לחבר כמה מסירות רצופות, אני מקווה מאוד לנצחון ומתפלל שהכח עמידר רמת גן ובני סכנין תעשנה את הבלתי יאמן יחדיו.
    אני לא אוהב את הגישה לפיה צריך לשמור כוחות לגביע. אני בדעה שכמו שנראה היום, ככה נראה גם באמצע השבוע. אין הכנה טובה יותר למשחק חשוב מאשר לבוא משחק קודם לכן בכל הכח ולקחת אותו בצורה משכנעת.

    אם רק תאמינו! http://www.super3.gr/forum/public_html/yabbfiles/Smilies/ari_ole.Xxx
     
  14. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    המשחק של נתניה מאוד מדאיג אותי...

    מאוד מקווה שאיכשהו נתניה תנצח מה שנראה כמשימה בלתי אפשרית http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  15. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    החלטה חכמה של אלישע להשאיר את קולמה מחוץ להרכב היום בשביל שחקן יותר יצירתי באמצע.