מאילו מדינות כדאי להביא את השחקנים הזרים?

הנושא בפורום 'אירוח חאבייר הברמן' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏1/6/09.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חאבייר הברמן, שלום רב. תודה רבה לך על שהסכמת לבוא ולהתארח בפורום אייסוקר.

    אני רוצה לדבר על השחקנים הדרום אמריקאיים במדינות הפחות מתוקשרות בישראל (ברזיל וארגנטינה). כפי שאתה לבטח מבין מהחתימה והסמל האישי שלי, אני אוהד את מכבי נתניה, ככה שיצא לי בשנים האחרונות להנות מביצועיו של לואיס מארין.

    אני זוכר כשהקוסטה-ריקאי רק הגיע למכבי נתניה, הוא דיבר על כך שמדובר בשדרוג כלכלי מבחינתו ושהיבט הזה הוא מתחרט שהוא לא יצא לשחק בליגה טובה יותר באירופה בשלב מוקדם יותר בקריירה שלו. גם אלברטו בלאנקו הפנמי הצהיר שבישראל הוא מרוויח כסף רב יותר מאשר בליגה הקולומביאנית ממנה הגיע.

    השאלה שלי היא על אילו מדינות דרום אמריקאיות אתה ממליץ לקבוצות בכדורגל הישראלי לנסות ולהביא מהן שחקנים? כי אם זה נכון שישראל מהווה שדרוג כלכלי מבחינתם, הרי שלבטח ניתן להביא שחקנים טובים מאותן מדינות שיעלו את הרמה כאן.

    לתשובתך אודה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/6/09
  2. חאבייר הברמן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/09
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא המדינה קובעת האם אתה שחקן טוב או לא לא משנה מאיזו מדינה תביא שחקן, העיקרךהביא את השחקן שאתה צריך, שאתה בטוח שתצליח איתו.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני אנסה למקד את השאלה שלי - אני יודע שמכסיקו מושקעים סכומי כסף גדולים מאוד כדי להשאיר את הכוכבים הגדולים ביותר בליגה המקומית. אני מתאר לעצמי שאת השחקנים המובילים בארגנטינה וברזיל המועדונים בישראל גם כן לא יוכלו להרשות לעצמן. ולכן, האם יש מדינות, דוגמאת קוסטה ריקה, ממנה הגיע לואיס מארין, שניתן להביא מהם שחקנים ברמה טובה בסכומים שהכדורגל הישראלי יכול להרשות לעצמו?