צ'לסי 2009/2010: דאבל!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏17/6/09.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לגבי דבר אחד אין שום ספק כאשר מדובר בצ'לסי. לא משנה הסיטואציה ובטח שלא התנאים - הציפיות מהקבוצה נשארות בשמים. אם פעם עוד היה מקום לסמן שאיפות ומטרות, כיום כל ילד יודע שבלי אליפות או התואר שפלאטיני מחלק לקבוצה שהוא הכי אוהב פעם בשנה, קשה מאוד למאמן על הקווים בגשר לסיים את העונה בצורה ידידותית לסביבה.
    העונה החדשה שבאה עלינו לטובה תיפתח בסימן 6. זו תהיה העונה השישית שהצאר אברמוביץ' משקיף לו מתא הכבוד שלו כבעלים של הקבוצה. באופן פראדוקסלי על הקווים יעמוד המאמן השישי שמוביל את הקבוצה תחתיו.
    בין מינוי שערורייתי, שיפוט זוועתי וסתם יכולת לא מספקת - הקאדר הנוכחי של השחקנים סגר העונה שלוש שנים בלי לזכות בפרמיירליג או להניף לראשונה בהסטוריה את גביע הצ'מפיונס. לאור זאת, צריך לתהות כמה צ'אנסים הדוב הרוסי עוד ייתן לחבר'ה שהרי בסופו של דבר הניהול הקפריזי שלו יזניח את המאמנים ויגיע לראשים של השחקנים.

    העונה שעברה הייתה מאוד מתסכלת. אומנם את העונה פתחנו עם סימנים חיוביים של שינוי כאשר על הקווים עמד מאמן עם רזומה לגיטימי של מאמן כדורגל ולא עסקן פוליטי - אבל מספר חד ספרתי של משחקים לתוך העונה הספיקו לפזר את העננים הורדרדים ולהחזיר אותנו מהחלום אל המציאות.
    קשה לומר כיום היכן בדיוק הייתה הבעייה של סקולארי מבחינה טקטית ומקצועית - אך העובדה היא שהוא פשוט איבד את חדר ההלבשה והשחקנים שלו. כבר תקופה מאוד ארוכה שצ'לסי לא נראתה כה כבוייה וחסרת חשק כפי שהיא נראתה בימי הכריסמס הלא עליזים בכלל של העונה החולפת. זה התחיל בשחקנים שפשוט נראו אפאטיים ולא מרוכזים, נמשך בתלונות על שיטת האימון ונגמר בעוד שם לרשימת מקבלי הפיצויים מהמועדון.

    לשמחתנו, זכינו לקבל תזכורת לכך שלשחקנים עדיין יש את זה. הפוטאטו ההולנדי שהגיע על תקן משיח רכב על החמור הלבן שלו כל הדרך אל האושר. או יותר נכון, כמעט כל הדרך. וד"ש לנציג נורבגיה באו"ם.
    הדבר החשוב ביותר בקדנציה של הידינק לטעמי, מעבר לזכייה בגביע ומעבר להגעה לחצי הגמר בצ'מפיונס הוא העובדה שהשחקנים ללא יוצא מן הכלל חזרו לעצמם. זה בראש ובראשונה אמור לגבי דידי, אבל הוא ממש לא היחיד שנראה כמו שחקן חדש מאז היום בו סבא לואיס פינה את החפצים מחדר ההלבשה. ככה שלפחות קיבלנו תזכורת, אנחנו האוהדים ובעיקר השחקנים עצמם לכך שבמחלקת הפוטנציאל והיכולת של השחקנים - אף פעם לא נפלנו מאף קבוצה.

    ועם הטעם החיובי הזה אנחנו מגיעים גם אל הקיץ. רק שכמובן, כרגיל במחוזותינו, המשכיות היא מילה גסה ואת המערכת מקבל לידיו אדם חדש. מעבר לקבלות ולעובדה שמדובר במינוי ראוי, אני לא חושב שמישהו יכול לחזות בוודאות את סיכויי ההצלחה של אנצ'לוטי. כבר ראינו נפילות של מאמנים מוצלחים לא פחות וכפי שכולנו זוכרים, שני המנג'רים האחרונים שהובילו את צ'לסי לזכיות בתארים - עשו את זה בעונה הראשונה שלהם באנגליה. ככה שלדבר על העונה יהיה בגדר הערכות חסרות שחר ולא משנה מה התחזית...

    לדבר על רכש ושחקנים בצ'לסי של הצאר זו בכלל התאבדות. אי אפשר לדעת. אי אפשר אפילו לנחש.
    אני חושב שאחרי 4-5 שנים של בנייה, דרוש ריענון כלשהו בסגל של הקבוצה שבסך הכל הצטברו בו כמה שחקנים שכרגע אין להם מקום בין אם זה לאור יכולתם הבינונית (דקו) ובין אם זה לאור הצורך שלהם לקבל תפקיד מרכזי יותר ממה שהם יכולים למלא כיום בגשר (קארבליו).
    בשורה התחתונה, כמו בשלוש השנים שקדמו לה, גם את העונה הבאה צ'לסי תפתח עם הגרעין המרכזי שמוריניו בנה לפני חמש שנים. השאלה היא מה אנצ'לוטי יעשה כדי להחזיר את הקבוצה לאפקטיביות שאיפיינה אותה בתחילת אותה תקופה.

    אם יש משהו שלמדנו בתקופה של הצאר במועדון, זה שאי אפשר לדעת מה יקרה. לטוב ולרע. ככה שחוץ מלקוות, אי אפשר לעשות יותר מדי.

    אהה כן, מן הסתם, המטרה הראשונה של הפוטאטו 2 חייבת להיות להשתיק את אוהדי הספרס. תודות להידינק חזרנו בעונה שעברה למעמד הקבוע של הקבוצה מספר אחת בלונדון - אבל אסור שיעבור כל כך הרבה זמן בין ניצחון אחד למשנהו באיצטדיון החוץ הכי ביתי שלנו בליגה, הלא הוא הלול.

    איך שלא יהיה,

    We'll Keep The Blue Flag Flying High :aaa021:
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/10
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קרלוס אנצ'לוטי אומנם זכה רק באליפות איטליה אחת בתקופה שלו במילאן, אבל אי-אפשר להתעלם מההצלחות בליגת האלופות, וכנראה זו הסיבה שבחרו בו להיות מאמן הקבוצה. חוס הידינק שינה את צ'לסי והפך אותה מקבוצה שאיבדה את כוח ההרתעה, לקבוצה עם הרוח הקודמת של מוריניו - כזו שנלחמת ובועטת ומתסכלת את היריב. לכו תדעו מה היה קורה לולא שיפוט זוועתי בסטמפורד ברידג'. מה שכן, הידינק לא נישאר ולאנצ'לוטי לדעתי בכל-זאת יש עבודה לקראת הקיץ הזה.

    אני חושב שהרבה מאוד אוהדים לא יסכימו איתי - אבל צ'לסי צריכה לשפץ את כל החלק הקדמי שלה. ג'ו קול הוא שחקן בסדר גמור, אבל עדיף שיהיה גיבוי מהספסל. לא הייתנ בונה עליו ועל מאלודה בתור קיצוניים למשל - צ'לסי צריכה משהו יותר טוב. האם סיום העונה המשתפר מאוד של הצרפתי, צריך להביא לו את המקום בהרכב של הקבוצה בעונה הבאה? - יכול להיות שכן וזו שאלה טובה. אבל אני חושב שרכישה של ריברי למשל תשדרג את צ'לסי באופן משמעותי. השאלה היותר מעניינת היא מה לעשות עם דידייה דרוגבה. אני חושב שהוא מיצה את עצמו בצ'לסי, שצריכה לחפש דם חדש. אבל העניין הוא שהקבוצה תתקשה לרכוש את ויאה וכנראה גם לא מתכוונת לשלם את סעיף השחרור של אגווארו, ומה גם שהאוהדים מן הסתם התחברו אליו וקשה לוותר על שחקן כמו דרוגבה שהוא לא גמור למעשה, אבל לא בטוח שהוא נלהב לשחק עבור המועדון.

    ההגנה של צ'לסי היא הגנת ברזל, היא הצליחה לשתק את ברצלונה בצורה יוצאת דופן. קרבאליו כנראה סיים את הסיפור בצ'לסי, אבל אני חושב שלא מדובר באבידה גדולה מבחינה מקצועית, שכן אלכס עשה עבודה פנטסטית השנה. עזיבה של דקו גם לא אמורה לפגוע יותר מידי בקבוצה. דקו תרם, אבל לא מספיק. יש לו נסיבות מקלות כמו הפציעה, אולם מהר מאוד התרשמנו שהוא לא יביא לצ'לסי את הניצוץ.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ההגנה והקישור האחורי-מרכזי של צ'לסי מושלמים, צריך רק גיבוי לשחקנים שיעזבו (קראבליו, דקו). הבעיתיות היא בחלק הקדמי. קול, מאלודה, וקאלו, שלושתם שחקנים נחמדים, אבל (אולי מלבד ג'ו קול) הם לא יכולים להפוך את המשחק, רק להיות יציבים פלוס רוב הזמן. דרוגבה ואנלקה די מיצו את עצמם בצ'לסי. לדעתי שחקן כמו איברהימוביץ' יהפוך את צ'לסי למכונה קטלנית, כי גם ההתקפה תהיה יצירתית מספיק וגם עם סיומות טובות.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ריקי כמעט לא שיחק העונה ככה שלמרות ההערכה האדירה שיש כלפי ריקי - אבידה אדירה זו לא. השאלה המרכזית סביב העניין הזה היא האם איבאנוביץ' בלם מספיק טוב בשבילנו או לא. הוא מגן רע, התפקיד הזה חושף את כל החולשות שלו (מהירות, טכניקה, מסירה), זה לא אומר הרבה לגבי היכולת שלו כבלם. הוא כן הוכיח משחק ראש לא רע (ולא, אני לא מדבר על השערים מול ליברפול) הוא הוכיח שהוא מסוגל לשמור על שחקנים, אבל עדיין קשה לשפוט על סמך שניים וחצי משחקים.

    בקשר לקישור - אין בכלל ספק שאתה צודק, חייבים שיפור. חייבים אפילו שידרוג.
    אני חושב שמאלודה על אף התקופה האיכותית, צריך להיות גיבוי ולא מעבר. אני מאוד מאוד מאוד רוצה לראות בגשר את אשלי יאנג. לטעמי הוא מושלם עבורנו. אם מביאים אותו, אפשר בכיף לבשל אותו על אש קטנה ולתת לו ולמאלודה להתחרות על תפקיד הקיצוני משמאל.
    ג'ואי אמר שהוא מאוד רוצה לשחק במרכז. האמת, זה יכול היה לפתור לנו לא מעט בעיות. ג'ואי שחקן שרץ המון ובמרכז הטכניקה האיכותית שלו הייתה באה לידי ביטוי הרבה יותר. מה גם ששם החוסר שלו במהירות לא יפריע. אבל אחרי ההחתמה של באלאק זה יהיה הרבה יותר קשה.

    בקשר לדידי כבר אמרתי שאני לא חושב שכרגע רלוונטי לדבר על להחליף אותו. הוא הוכיח שמגיע לו להמשיך הוא הוכיח שהוא רוצה להמשיך ללבוש כחול. לא רואה שחקן טוב ממנו כחלוץ יחיד ואני לא רואה טעם להחליף אותו אם עוברים לשני חלוצים לפני שניסינו אותו בצוותא עם מישהו.
    מה שכן, אם מדברים על החוד, אני בכלל לא אצטער לראות את אנלקה עוזב. אבל אני לא שומע יותר מדי דיבורים על זה.

    קודם שיטה. אחרי זה שחקנים.
     
  5. odobry Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה לעונה פנטסטית בגשר, מנצ'סטר לדעתי תעבור להילוך שני בעונה הזאת אחרי שהם מאבדים שתי שחקנים חזקים מאוד מההרכב.
    זו העונה שצ'לסי צריכה לחזור ולגנוב את התואר, אבל בשביל התואר צריך לכבוש, ובשביל לכבוש צריך התקפה, ריברי אגווארו ויאה או איברהימוביץ', להסתמך על דרובה ואנלקה לעוד עונה לדעתי תהיה טעות.

    צ'ך
    טרי אלכס
    קול אסיין בוסינגווה
    באלאק
    לאמפרד
    מאלודה\יאנג קאלו\קול
    דרוגבה\אגווארו
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וגם השנה זה מריח שפה מתנהל הדיון הכי שקט, רציני, רגוע ואיכותי אולי בכל אייסוקר כולו.

    מאמין שהמעבר של אצ'לוטי לצ'לסי יהיה חלק בדיוק כמו זה של מוריניו או הידינק למועדון או בניטז לליברפול, זה כי הליגה באנגליה כבר לא תלוייה כל כך חזק במשחק כדורגל אנגלי טיפוסי בין שלל הסגנונות שהביאו המאמנים הזרים והשחקנים הזרים. ולכן שוב לא רואה כל סיבה שאצ'לוטי לא ישתלב ומהר. השחקנים מכירים טוב את הליגה וכל שהם היו צריכים זה הובלה על הקווים מסוג של הידינק כדי להוכיח שהסגל חזק. יש עתיד ורוד לקבוצה בבריג'.
     
  7. Champion Leage Guest

    שלום אני חדש פה ואני רואה שזה אחלה פורום!!!
    בקשר להרכב צ'לסי יש לה הגנת ברזל וזה נכון טרי אלכס (שלגביו אני לא יודע כי לא ראתי הרבה משחקים שלו) ושני המגנים הם מצויינים ובקישו ר האחורי יש לנו אחלה קישור אני חושב שיש צורך לקנות שתי שחקנים קיצוניים וחלוץ חוד טוב . דרוגבה מיצא את עצמו אני חושב בסטאמפורד ברידג' וצריך למצוא לו קבוצה אחרת וזה נוגע גם לאנלקה. צריך להביא חלוץ חוד כמו אגוארו צעיר שייתן תפוקה ושני קיצוניים שיהיה קשה למצוא כאלו.
    אני רואה את ההרכב שנה הבאה 4-3-3 אני חושב שאנצ'לוטי ישחק באופצייה הזאת

    צ'ך
    קול טרי אלכס בוסינגוואה
    אסיין
    באלאק/מיקל לאמפארד

    קיצוני חדש /מאלודה קיצוני חדש
    חלוץ חוד חדש
     
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    עתיד וורוד היה גם אם סקולארי, ובניגוד לסקולארי, אנצ'לוטי גם צפוי להחתים יותר שחקנים. אני מקווה שתיהיה איזשהי הוראה לתת הזדמנות לשקנים כמו סיקלייר. הקבוצה עומדת מבחינת שינוי, במידה ואנצ'לוטי יביא את פילוסופיית המשחק שלו לגשר. לא כלכך יודע מה השינוי הזה אומר, אבל אני מקווה שהקבוצה תספיק להתחבר למאמן עד הקריסמס.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הכוונה שיטת משחק? באמת ששום דבר לא ידוע כרגע. מהשנים במילאן ראינו מערך 4-4-2 התקפי של אצ'לוטי בליגה ויותר זהיר באירופה. השאלה אם הוא מסוג המאמנים שצמודים לשיטה שלהם או מהמאמנים שמתאמים את השיטה לסגל הקיים. הסגל של צ'לסי בנוי למשחק על הקיצוניים ולא על ה 4-4-2. גם שמוריניו עבר לשחק עם 2 חלוצים בסגל כמעט זהה ראינו נסיגה ביכולת, זאת הייתה טעות.

    אני חושב שאצ'לוטי חכם ולא יכפה שיטה על סגל. הוא הרי טקטיקן ושועל מנוסה בכדורגל עוד אפילו מימיו על כר הדשא. צ'לסי תמשיך לשחק עם קיצוניים וחלוץ מטרה (אני די משוכנע).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/09
  10. -HRISTO- Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/09
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0

    משחק פתיחת העונה יהיה מול האל בבית ב-15 באוגוסט.

    המשחק השני יהיה מול סנדרלנד בחוץ ב-18 באוגוסט.

    המשחק השלישי יהיה מול פולהאם ב-22 באוגוסט בחוץ.

    המשחק הרביעי יהיה מול ברנלי בבית ב-29 באוגוסט.

    המשחק החמישי יהיה מול סטוק ב-12 בספטמבר בחוץ.

    המשחק השישי יהיה מול טוטנהאם ב-19 בספטמבר בבית.

    המשחק השביעי יהיה מול וויגאן בחוץ ב-26 בספטמבר.

    המשחק השמיני יהיה מול ליברפול בבית ב-3 באוקטובר.

    המשחק התשיעי יהיה מול אסטון וילה בחוץ ב- 17 באוקטובר.

    המשחק העשירי יהיה מול בלקבורן בבית ב-24 באוקטובר.

    המשחק ה-11 יהיה מול בולטון בחוץ ב-31 באוקטובר.

    המשחק ה-12 יהיה מול מנצ'סטר יונייטד בבית ב-7 בנובמבר.

    המשחק ה-13 יהיה מול וולבס בבית ב-21 בנובמבר.

    המשחק ה-14 יהיה מול ארסנל בחוץ ב-28 בנובמבר.

    המשחק ה-15 יהיה מול מנצ'סטר סיטי בחוץ ב-5 בדצמבר.

    המשחק ה-16יהיה מול אברטון בבית ב-12 בדצמבר.

    המשחק ה-17 יהיה מול פורטסמות בבית ב-16 בדצמבר.

    המשחק ה-18 יהיה מול ווסטהאם בחוץ ב-19 בדצמבר.

    המשחק ה-19 יהיה מול בירמינגהאם בחוץ ב-26 בדצמבר.

    המשחק ה-20 יהיה מול פולהאם בביץ ב-28 בדצמבר.

    המשחק ה-21 יהיה מול האל בחוץ ב-9 בינואר.

    המשחק ה-22 יהיה מול סנדרלנד בבית ב-16 בינואר.

    המשחק ה-23 יהיה מול בירמינגהאם בבית ב-27 בינואר.

    המשחקה-24 יהיה מול ברנלי בחוץ בחוץ ב-30 בינואר.

    המשחק ה-25 יהיה מול ארסנל בבית ב-6 בינואר.

    המשחק ה-26 יהיה מול אברטון יהיה בחוץ ב-10 בינואר

    המשחק ה-27 יהיה מול וולבס יהיה בחוץ ב-20 בינואר

    המשחק ה-28 יהיה מול מנצ'סטר סיטי יהיה בבית ב-27 בינואר.

    המשחק ה-29 יהיה מול פורטסמות בחוץ ב-6 במרץ.

    המשחק ה-30 יהיה מול ווסטהאם בבית ב-13 במרץ.

    המשחק ה-31 יהיה מול בלקבורן יהיה בחוץ ב-20 למרץ.

    המשחק ה-32 יהיה מול אסטון וילה יהיה בבית ב-27 במרץ.

    המשחק ה-33 יהיה מול מנצ'סטר יונייטד יהיה בחוץ ב-3 באפריל.

    המשחק ה-34 יהיה מול בולטון יהיה בבית ב-10 באפריל.

    המשחק ה-35 יהיה מול טוטנהאם יהיה בחוץ ב-17 באפריל.

    המשחק ה-36 יהיה מול סטוק יהיה בבית ב-24 באפריל.

    המשחק ה-37 יהיה מול ליברפול יהיה בחוץ ב-1 למאי.

    המשחק ה-38 יהיה מול וויגאן יהיה בבית ב-9 למאי.
     
  11. odobry Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוח של צ'לסי נראה מצוין! נותן לקבוצה להתחבר מול קבוצות חלשות ובנובמבר תוך פחות מחודש משחקים נגד ארסנל ושתי המנצ'סטריות כשרק היונייטד יוצא בבית...

    אנחנו מקבלים פתיחה של 5 משחקים פשוטים שרק פולהאם בקרייבן קוטג' יכול איכשהוא להסתבכך
    ולאחר מכן צ'לסי תקבל את המשימה האמיתי הראשונה כשהם יפגשו את טוטנהאם בגשר... אחד המפגשים שידועים כמפגשים מאוד מעניינים (4-4 ב2008 בליין) (1-1 כשטוטנהאם גנבה נקודה שהיוותה לחצי מהנקודות שלהם עד המחזור ה9)

    שבועיים לאחר מכן הסקאוזרים יגיעו לברידג' ויהיה ההזדמנות לנקום על שנה שעברה, זה יקרה במחזור השמיני כשכבר בתשיעי נסע עד לבירמינגהאם ונפגש עם הויילנס
    כמעט חודש לאחר מכן נגיע לנובמבר החודש שיהיה נקודת מפנה בצ'לסי... יונייטד ארסנל והסיטי תוך 4 מחזורים.


    נקודה חשובה מאוד שהשנה אנחנו מקבלים את הלוקסוס לארח גם את המשחק פתיחה וגם את המשחק סגירה של הליגה!


    בהצלחה לבלוז! נקווה לעונה מלאה תארים ותוצאות.
     
  12. Champion Leage Guest

    אינטר קרובה יותר עכשיו (יותר) להחתים את דרוגבה, לאחר שהסוכן שלו נמצא במילאנו, לפי הקוריירה דלו ספורט.


    הדיווחים אומרים ש-Issa Traore, אחד מהסוכנים של השחקן, טוען שמוריניו רוצה להחתים את השחקן. אינטר היא לא הקבוצה היחידה מהעיר מילאנו שמעונינת בשחקן, גם מילאן, יריבה העירונית, מעונינת בשחקן, ולפי הפירסומים האחרונים, הגעה של אנצ'לוטי לסטמפרד ברידג' תשלח את דרוגבה לסן-סירו. אך לא רק האיטלקיות מעונינות בחלוץ, יש פירסומים באנגליה אשר טוענים שגם מנצ'סטר סיטי ומארסיי מעונינות בשחקן, כל אחת מהם מציע 15 מיליון פאונד על השחקן.

    בנוסף לכך, יש מספר אנשים אשר אומרים שראו את דרוגבה במילאנו ביום ראשון שעבר, מסתובב יחד עם שאר הכוכבים מימלאנו
     
  13. odobry Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם דרוגבה יעבור לאחת המילאנזיות זה דווקא צעד לא רע! אני יודע שהרבה לא מסכימים איתי אבל דרוגבה הוא בסוף הקריירה, הוא לא יחזיק יותר מעונה או שתיים, לפדות את הצ'ק עליו עכשיו כל עוד הוא אימתני ולהביא חלוץ צעיר אחר אגווארו או ויאה בשבילי יהיה נהדר!
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נתחיל מלוח המשחקים. לא נפלתי מהכיסא. אומנם כמו שאמרו כאן, חמישה משחקים ראשונים יחסית קלים על הנייר - אבל אני לא חושב שזו נקודה חיובית במיוחד. דווקא בכאלה משחקים פוטנציאל האכזבה הוא הרבה יותר גבוה, דווקא ממשחקים כאלה התקשורת עושה מטעמים. מי שזוכר, מוריניו בזמנו לא בדיוק פוטר אחרי הפסדים למנצ'סטר יונייטד וברצלונה אלא אחרי משחקים מול בלקבורן, וילה ונבחרת ההוקי של נורבגיה או משהו בסיגנון. לשחקנים של צ'לסי הרבה יותר קל לשחק מול קבוצות גדולות כי אז הלחץ הרבה פחות מאסיבי.

    בעניין דידי. אנשים מפציצים שמות של חלוצים כאילו שכל נאד שכובש פעמיים בספרד יכול לשחק באנגליה ויותר מזה - מתאים לשחק ולהוביל קבוצה שמתבססת על שיטה של חלוץ יחיד. זה שאגווארו פינישר טוב מול השער זה אחלה, השאלה היא אם הוא מסוגל להוריד כדור לקשר שמאחוריו 10 פעמים במשחק ולא להתבאס מזה שהוא לא מקבל את הכדור חזרה. וזה עוד לפני שאמרנו שהוא צריך להוריד את הכדור לפני שסוסים כמו קארגר או וידיץ' עושים את זה לפניו. לא כל חלוץ מסוגל לעשות את העבודה הזו. לא כל חלוץ מקבל את העובדה שבמסגרת השיטה הזו הוא לא יכבוש מספרים זהים למה שהוא היה יכול לכבוש ליד חלוץ נוסף.
    ברור שבגילו דידי לא בדיוק בתחילת הקריירה, אבל אני לא רואה מבחינתו בעייה לשמור על הכושר הזה בשנתיים הקרובות. אני לא רואה כרגע חלוץ שמשלב בארסנל התכונות שלו את מה שיש לדידי.
    כסף? להחזיר השקעה?! כשהצאר יפסיק להתנהג כאילו הוא ילד בן 4 שמחליף צעצועים כל יומיים - אז אני אתחיל להתעניין בכסף ובהשקעות. כל עוד הוא מחתים חברים שלו ומביא כל מיני חבר'ה למען שדולת נבחרת רוסיה, שיפסיד כמה שיותר. אני לא מנהל את חשבון הבנק שלו.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דבר ראשון אני לא מהמאמינים בלתת כזאת חשיבות ללוח משחקים... מצויין, נוראי... לא רואה שלוח יכול להיות מצויין או נוראי. בסופו של דבר נשחק נגד כולן ובכל מגרש. לכל דבר יש פלוסים ומינוסים, מי שבא ברוך הבא.

    אני מהמסרבים הנוקשים בלשחרר את דרוגבה, דבר ראשון הוא כמעט מנייה בטוחה מבחינתי. כמובן שצריך לראות איך הוא יתרגל לאנצ'לוטי ואנצ'לוטי יתרגל אליו, כי דרוגבה זה שחקן שנראה הרבה יותר טוב כאשר הוא משחק עבור המנג'ר שלו, אם אנצ'לוטי ידע להתנהג עם דרוגבה ויצליח להכניס בו את ההתלהבות והביטחון... אין לי ספק שנראה את דרוגבה בעונה נוספת מוצלחת, כזאת שלא בטוח שנזכה לראות מעונה ראשונה של אגווארו, זלאטן או כל שם שתקפיצו לאוויר. בנוסף, אני לא כל כך מסכים עם האמירה שדרוגבה מיצה עצמו בגשר, דרוגבה רעב להצלחות, דרוגבה לא שבע וניתן היה לראות את זה בסוף העונה הקודמת, לא זכינו באליפות 3 שנים (שלא נדבר על ליגת האלופות) אז אני לא חושב שתהיה בעיה עם הרעב של דרוגבה.

    מה שכן אנחנו פשוט חייבים ווינגר, מאלודה נתן חצי עונה שני נפלא מבחינתו, ובאמת שמר על יכולת אישית מאוד גבוהה, אם יצליח לשחזר את היכולת אז ללא ספק נרוויח, אבל זה לא מספיק, ג'ואי לא שיחק המון זמן, אי אפשר לדעת איך ומתי יצליח לחזור לעצמו ולתת מה שהוא יודע לתת, קאלו טוב מתי שבא לו, זה בטח לא מספיק בשביל המטרות והשאיפות הגבוהות. לפני שזורקים שמות כמו אגווארו וזלאטן יהיה חכם יותר למצוא את הווינגר שבאמת ישדרג את הקבוצה פלאים, ובעונה שעברה היה אפשר לראות עד כמה קשר איכותי על הקווים חסר לנו. זאת העמדה הבעייתית באמת עבורנו, בטח לא החלוץ המרכזי.

    על ההגנה אין יותר מדי מה להוסיף, אשלי ובוסינגווה הם בין הטובים ביותר בעמדותיהם ואלכס רק הופך לטוב יותר עם הזמן, יש לו ממי ללמוד והוא עושה זאת מצויין.

    את אסיין, טרי ולמפארד אין צורך לציין בכלל... הלב של הקבוצה.