רגעי השפל של הקבוצות שלנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏3/9/09.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הרעיון אמנם לא מקורי ושייך ל-Hammers Fan שפתח דיון כזה בפורום האנגלי על אכזבות מהקבוצות ונבחרת שלושת האריות.
    אבל לנו אוהדי הכדורגל הישראלי במיוחד תמיד יש רגעי שפל עם הקבוצות האהובות עלינו וכמו מזוכיסטים אנחנו תמיד חוזרים ולא מתייאשים אף פעם.
    רצוי שתכתבו כמובן רק על מקרים של הקבוצות הישראליות שלכם(נבחרת לא נחשבת כי יש כל-כך הרבה רגעים קשים וזה לא נגמר!).
    אתם מוזמנים לכתוב על ההפסדים הזכורים, התבוסות, ירידת ליגה, עזיבת שחקן ומשבר זכור דרגו את 10 המקרים הזכורים עליכם(גם אחד זה בסדר).

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/9/09
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק מול מאלמו,השער המיותר הזה של ניר ואז השיוויון הדפוק בשניות האחרונות,לא יכלתי לדבר איזה שעתיים אחרי,ללא ספק אחד המשחקים המבאסים.
     
  3. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני יציין כמה גם מבחינת הפועל אשקלון

    הפועל אשקלון ,אני לא זוכר את העונה.
    היית עונה לפני כמה שנים הפועל אשקלון אירחה את אחי נצרת במחזור האחרון נגד הירידה ,משחק ששודר בערוץ הספורט ,שפט דני קורן.משחק שאם אשקלון מפסידה היא יורדת ליגה.

    משחק שבו אשקלון הפסידה לצערנו ,אשקלון אני זוכר היית אמורה לקבל פנדל ולא קיבלה ,אחי נצרת קיבלה פנדל שלא בצדק ,ובכלל לפי מה שאני זוכר זה היה משחק שדני קורן היה יותר בעד סכנין ,באיצטדיון היו 5-6 אלף אוהדים ואשקלון הפסידו וירדו ליגה לצערנו.

    אני זוכר שבדרך הביתה מהמשחק הייתי עצוב וכמעט בכיתי(לא בושה להודות על בכי)

    הדבר השני שקשור להפועל אשקלון זה עונה 2006-7 ,עונה שאשקלון ירדה ליגה ,אבל כל המדינה גילתה מי זו אשקלון ,ואת הפוטנציאל של האוהדים שיש לאשקלון.
    וכמצובן למי שלא הבין אני מדבר על גביע המדינה המסע המופלא של אשקלון בגביע ,שרק בגלל שלהפועל ת"א יש מזל ,ואגואיסטיות של ניר נחום אשקלון לא זכתה בגביע ,אלא הפועל ת"א.
    אני זוכר שהייתי בר"ג ולא ראיתי את הפנדלים ,ראיתי את הפנדלים רק חצי שנה אחרי הגמר.אני זוכר את החוויות בקניון איילון א,יזה עידוד ,עשינו אויירה מטורפת.
    זאת עונה בלתי נשכחת ,מבחינתי זה הרגע הכי גדול בחיים שלי.
    יש שיגידו שאשקלון ירדה ליגה בגלל שופטים וחוסר מזל ,זה נכון אבל מה לעשות הכדור הוא עגול.
    רק שיש הרבה אשקלונים שהקבוצה השנואה עליה במדינה זו הפועל ת"א. אחחח איזה זכורנות מהעונה הזו.

    אני גם אוהד חיפה שאיתה זכורות לי התבוסות לקרית גת וצפרירים חולון בתחילת העשור.

    וגם אצל חיפה זכור לי משהו שהזלתי דמעה וזה בשנת 2002 בעונה המופלאה בליגת האלופות בשער של קייסי שהעלה את חיפה לליגת האלופות.

     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    1. עונת 01/02 מחזור 32 אנחנו באשדוד מול קריית-גת בקרב ישיר על הישארות בליגה, כבר בדקה ה-6 שחקן קריית-גת הורחק אבל כעבור כמה דקות פרוחננקובס העלה את ק. גת ליתרון 0-1, גורדנה הכפיל בפנדל לפני סיום המחצית הראשונה אבל דוד אמסלם במבצע אישי ענק 7 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה צימק ל2-1.
    פאצ'ה השווה כמה דקות בתוך המחצית השנייה אחרי בישול של מנור חסן אבל מיקי עטייה(עבר בסיום אותה עונה לבית"ר והתגלה כפלופ ענקי) בשער אדיר העלה את ק. גת ל2-3 כמה דקות לאחר השיוויון.
    חצי שעה ישבנו להם על השער והירידה נראיתה קרובה מאוד(זה היה רגע השפל הגדול ביותר שהיה לי כאוהד, הכי קרוב לירידה) אבל בדקה ה-89 קרן לבית"ר ואיציק זוהר ניגש להרים, כל הקבוצה בתוך הרחבה אבל זוהר מעדיף להוריד אחורה לקורניליו פאפורה שהקשית לרשת מ-20 מטר והשאיר אותנו ליגה.
    סוף טוב אבל עונה טראומתית.

    2. הקיץ הנוכחי והידיעות שפורסמו בכל אתרי האינטרנט על פירוק מתקרב, היה נראה שאנחנו הולכים 10 צעדים אחורה עד שהגיע אגייאר אבל זה ללא ספק היה קיץ קשה.

    3. אבוקסיס עורק להפועל ת"א, קיץ 2001 ונראה שהכל מתפרק אחרי כישלון גדול בעונה רעה שלא רוצים לזכור.
    אבוקסיס הקפטן ושחקן הנשמה ואחד האהודים עליי באופן אישי עובר להפועל ת"א היריבה השנואה ונרשם ברשימה השחורה של כל אוהד בית"ר, אבוקסיס זה מילה נרדפת אצלי לבוגד ופחדן.
    5 שנים לאחר אותו קיץ שמעון גרשון קפטן הפועל ת"א חותם בבית"ר ומסדר לנו האוהדים נקמה קטנה.
    * גם העזיבה של ארבייטמן הייתה כואבת מאוד דאז אבל הוא לא היה סמל ושחקן עד כדי כך חשוב שזה יזיז לי נכון לעכשיו, לפני המעבר שלו להפועל ת"א רציתי שהוא יחזור עכשיו כבר לא.

    4. התבוסה הקשה לויסלה קראקוב שפירקה את אחת הקבוצות הטובות ביותר בהיסטוריה של בית"ר, לא יכלתי לראות את הקבוצה במחזורים הראשונים, ללא ספק זה פוצץ בועה ענקית והיה גורם מרכזי לסיום עידן ארקדי גאידמק בבית"ר.
    וכמובן כל תבוסה שהקבוצה ספגה ולא אני לא יזכיר אלו למרות שיש עכשיו כל כך הרבה שערי חובה מתנגנים לי בראש.

    5. ההפסד בגמר הגביע ב99/00 להפועל ת"א, המשחק הזה כואב לי יותר מאשר הגמר שנה אחת קודם כי הייתי בר"ג עם דוד שלי ואחי ואחרי שחזרנו מהקבר עם פעמיים שערי שיוויון של פאצ'ה בדקות 93 ו-119 להפסיד ככה זה טראומתי מאוד.
    ההפסד בפנדלים היה כל-כך אכזרי ולא צפוי כאשר אפילו טרטיאק הקרחון מחמיץ והפועל ת"א זוכה בדאבל. כואב מאוד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/9/09
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הייתי במשחק... כנ"ל מול רוזנבורג.
     
  6. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההתאבדות של רובי שפירא והירידה לליגה השנייה.
    כואב,רגע שפל וכואב.
     
  7. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היו הרבה-
    התבוסה של בית"ר בקרקוב, התבוסה של בית"ר מול בודו גלימט(הדייגים), העזיבה של אבוקסיס להפועל ת"א, ההפסדים הרצופים להפועל בגביע המדינה(99-00,00-01), ההפסד לבני סכנין לפני מס' שנים(4-1) ועוד.
     
  8. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ההתאבדות של רובי שפירא היית מאוד עצובה לכדורגל הישראלי ,אני בתור חיפה הירוקה ,יכול להגיד שהוא היה איש מדהים שההתאבדות שלו הרסה את הפועל חיפה ועכשיו היא כנראה חוזרת לעצמה.
     
  9. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    טוב..אז תן לי קצת להוסיף עליך..העונה הזאת הייתה לפני 8-9 שנים בערך לא זוכר בדיוק..
    במשחק נגד אחי נצרת הייתה אווירה מטורפת !! היינו חייבים ניצחון ..היינו בפיגור 1-0 עשינו מהפך
    והובלנו 2-1 .. אחי נצרת לחצה ועשתה גם היא מהפך ל - 3-2 עם צמד של עבד טיטי וירדנו ליגה.

    ובהמשך למה שכתבת על גמר גביע המדינה..אני לא אשכח כמה בכיתי בסוף המשחק..! מי היה מאמין שהפועל אשקלון הייתה כ"כ קרובה להיות מחזיקת גביע המדינה.. !! ניר נחום אולי היה אגואיסט בהתקפה אחת .. אבל זה היה בתחילת המשחק ולך תדע איך זה היה נגמר.. והיה גם את ההחמצה הענקית של סנגוי..
    אבל מה שהכי קיפח אותנו זה פנדל שהיה מגיע לנו דקה 115 .. סנגוי בועט לשער ונראה לי שזה היה דני בונדר שעצר את הכדור ביד ברחבה .. פנדל ברור!! אין יותר פנדל מזה!! ואסף קינן פשוט מתעלם ..! בשידור חוזר שראיתי בטלויזיה אמרו שוב ושוב שזה היה פנדל ברור!!! עד היום כל פעם שאני רואה את אסף קינן בטלויזיה אני אומר לעצמי "אם רק הוא היה שורק לפנדל"....אבל בסוף הפדנו בפנדלים עם החמצה בפנדל החמישי של מאור זוהר. בסוף המשחק ברור שמחאנו כפיים לשחקנים ולכולם !! אבל עם תחושת החמצה ענקית .. מי יודע מתי נגיע למעמד כזה עוד פעם ??
    אני לא אשכח לעולם את המשפט של שלמה שרף שהיה הפרשן במשחק "מבחינתי הפועל אשקלון מחזיקת גביע המדינה" ושהפועל ת"א גנבה מאיתנו את הגביע.. ושכדורגל כמו שהפועל אשקלון הציגה הרבה זמן לא ראו בכדורגל הישראלי מקבוצה בליגה השנייה.
    באותה עונה כמעט כולם החזיקו אצבעות שלא נרד ליגה.. אבל לצערי בסוף זה קרה.. ובמשחק האחרון בליגה שהיינו חייבים לנצח אך גם זה לא היה תלוי בנו .. ניצחנו! אבל התוצאות בשאר המשחקים היו לרעתנו.. כל הקהל עמד על הרגליים ומחא כפיים לשחקנים!! אני כותב את זה וכולי צמרמורות!! קבוצה שיורדת ליגה מקבלת כפיים מהקהל!!

    טוב אז מבחינתי יש עוד כמה רגעים משפילים.. באותה עונה של גמר גביע המדינה שיחקנו באמצע עונה נגד רמת השרון.. הובלנו 1-0 ואח"כ השוו לנו ל- 1-1 .. שנייה לפני המחצית אביב חדד עושה 2-1 לנו. בפתיחת המחצית השנייה רמת השרון מקבלת שני אדומים!! וכל המשחק אשקלון רק תוקפת ותוקפת ותוקפת ..קורות , משקופים החצמות ענקיות שאי אפשר לתאר!! וכל זה שרמת השרון עם 8 שחקני שדה בלבד!! מהדקה ה-75 בערך אשקלון התחילו לזלזל עם מסירות לשוער וכראילו לעשות משולשים על החצי.
    דקה 90 הרחקה סתמית של שחקן רמת השרון מגיע לחלוץ שלהם ברחבה הוא מקפיץ מעל אבי פרץ ומשווה ל 2-2 .. הקהל שקט .. הלם במגרש!!! שמעו רק את 7 האוהדים של רמת השרון (כן.. ספרתי) שמחים..
    הלכתי הבייתה והרגשתי ממש ממש ממש מושפל .. זו הייתה פעם ראשונה שהתביישתי בקבוצה שלי!!

    יש עוד כמה משחקים שהם בקטנות .. אבל אלו שלושה העיקריים. מקווה שלא נדע עוד רגעים כאלה..
    ובע"ה עונה הבאה אנחנו בליגת העל וכולם יראו מי זאת הפועל אשקלון!!!
     
  10. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש כמה רגעים של שפל ואכזבה שעד היום חרוטים אצלי..

    הראשון מביניהם הוא ההפסד לרוזנבורג, כמו כל אוהד חיפה כמעט, ללא ספק זה היה ההפסד הכי מאכזב מבחינתי כאוהדת מכבי חיפה. המשחק היה בכיס שלנו כבר, 2-0 בר"ג, הפסקת חשמל.. וכולם יודעים כבר את הסוף. לקח לי הרבה זמן לצאת מהבאסה לאחר מכן.

    ההפסד למכבי ת"א בעונת 01\02 בגמר גביע המדינה. הבטחנו כבר את האליפות, היינו כ"כ קרובים לדאבל, לאחר 90 דקות ללא שערים, ועוד חצי שעה הארכה, הגענו לפנדלים.. כבר אז הרגשתי שהשחקנים לא מאופסים על עצמם, רוסו במיוחד, שלצערי בעט את הפנדל האחרון שלנו ואפילו זה לא היה במסגרת.. ללא ספק רגע שאני לא אשכח. אכזבה גדולה, עצב, שעד היום זכורים לי היטב.

    ההפסד למאלמו במוקדמות הצ'מפיונס לפני 4 שנים. אין צורך לפרט, ארבייטמן מחייה לנו את המשחק ובשניה אחת הורס אותו. אכזבה גדולה.

    אלו שלושת האכזבות הכי גדולות שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/09
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    להגיד את האמת, לא היו הרבה. משחק השרוכים נשמע כמו חוייה כואבת אבל לא חוויתי אותו בזמן אמת, את שמעון גרשון לא אהבתי עד כדי שהמעבר לבית"ר ייזכר כרגע שפל, הפסדים בדרבי לא זכורים לי הרבה ואלה שכן, לא באמת השפיעו.

    מה שכן זכור לי היה הגול של קייסי בדקה ה-94 בעונת 2001, רגע מאוד מדכא. ההפסד לבית"ר בגמר הגביע 2008 היה מאכזב, כל הקדנציה של גיא לוזון הייתה רגע שפל אחד גדול וגם חלק גדול מהעונה של שייע פייגנבוים.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    אם להיות כללי אז עונת 09\08 וכל מילה נוספת מיותרת.
    אם לפרט אז:
    עונה שעברה, מחזור 13, משחק חוץ מול עירוני רמת השרון לאחר 7 הפסדים רצופים.
    עירוני רמת השרון היא קבוצה שאנחנו בד"כ מנצחים ללא שום בעיה לא משנה באיזה מצב אנחנו בטבלה.
    עד הדקה ה-70 התוצאה הייתה 1-0 לרמת השרון, כעבור 20 דקות זה כבר היה 3-0 משפיל ומבזה.

    חודשיים לאחר מכן, שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו משחק בית על 6 נקודות בין הרצליה במקום ה-11 ללוד במקום ה-10.
    4-0 מטורף!!!!!!!!!!!! ללוד!!!!!!!!!!!!!!!
    4-0!!!!!!!!!!!!!!!

    באמת שבחיים,בחיים לא זכור לי הפסד כזה לקבוצה כזאת.

    שלא נדע...
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    http://www.youtube.com/watch?v=tlPkrTEJAjA&feature=related

    זה רגע שפל ואני לא מתכוון לברקו וקופמן.

    ובנוגע למכבי ת"א:

    ההפסדים לארצ'יאספור וסנטה קולומה

    ההשפלה להפועל עכו בבלומפילד

    כל הפסד בדרבי

    הפסד להפועל אשקלון בעונת 97, הייתי במשחק ואני עדיין זוכר את העצב. גול דרדלה אובארוב אכל, באחת העונות הקשות של מכבי עם אברם בתחתית הטבלה.

    ההפסד ךמכבי נתניה ברמת גן לפני שנתיים שכבר ראיתי את הליגה הלאומית מתקרבת שלא שמנו גול במשך 5 משחקי ליגה רצופים והיינו עם 2 נקודות מתוך 21. במשחק הזה לא הגענו לחצי מגרש לא עברנו אותו.

    ההדחה מול ז'ילינה הסלובקית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/09
  14. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    וואי אחי אני לעולם לא אשכח את המשחק הזה.. הייתי בן 9 .. היציע שלנו היה מפוצץ!!!
    סמיר זנפיר הזר הרומני של הפועל אשקלון עושה 1-0 דקה 32 אם אני לא טועה..הייתי בהרגשה חלומית שאי אפשר לתאר!!

    ואם אתה זוכר.. בהכנה לקראת אותה עונה (97-8) שיחקנו נגד מכבי ת"א במשחק אימון באיצטדיון באשקלון..וזה היה נראה משחק ליגה לכל דבר מבחינת התפאורה , אוהדים וכ'ו.. אנחנו חוזקנו באיציק זוהר ואלון מזרחי ומכבי "חוזקו" במישל דיין ועוד שחקן שאני לא זוכר מיהו , וניצחנו 5-1 !!
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ההתמוטטות של מני לוי נגדנו בטדי הייתה מאוד קשה, הייתי במשחק ולראות את כל השחקנים יורדים מהמשחק המומים עם דמעות זה לא קל, היה מאוד מרגש לשמוע באותו משחק את כל טדי שר מני לוי תתעורר.

    http://www.youtube.com/watch?v=WoPwTEDN2-M

    קליפ עם השערים של מני לוי במכבי ת"א, ההתמוטטות ופרצופי השחקנים בזמן המקרה.