מחזור 9 בליגה הלאומית: כפ"ס נגד בת ים, ק"ש באשקלון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏6/11/09.

  1. שגיא Guest

    הליגה הלאומית תצא למחזור התשיעי שלה עם שלושה משחקים שיערכו מחר. הפועל כפר סבא תארח את בת ים למפגש צמרת כאשר רק שלוש נקודות מפרידות בין השתיים, למרות שבת ים תצטרך ניצחון גדול גדי לעבור את כפר סבא. יריבתה של כפר סבא בצמרת, הראשונה עירוני קריית שמונה תתארח באשקלון ותנסה לשמור על מקומה בפסגה. בתחתית תנסה הכח רמת גן להיחלץ מהמקום האחרון במפגש מול שמשון תל אביב, בעוד בני לוד ומרמורק ינסו להשיג נצחונות ליגה ראשונים על מכבי באר שבע ומכבי הרצליה בהתאמה. נצרת עילית ועראבה ינסו לשפר עמדות בצמרת הטבלה במפגש ישיר בינהם ואת המחזור יסגרו הפועל ירושלים וראשון לציון.


    משחקי המחזור:

    הפועל נצרת עילית-מועדון כדורגל אחווה עראבה (שישי, 14:30)
    הפועל כפר סבא-מכבי עירוני בת ים (שישי, 14:30)
    מכבי באר שבע-הפועל בני לוד (שישי, 14:30)
    הפועל אשקלון-הפועל קרית שמונה (שבת, 15:00)
    הפועל מרמורק עירוני רחובות-מכבי הרצליה (שבת, 19:00)
    הפועל עירוני "ניר" רמת השרון-סקציה נס ציונה (שבת, 14:30)
    הכח מכבי עמידר רמת גן-בית"ר שמשון תל אביב (שני, 17:00)
    הפועל ירושלים-הפועל ראשון לציון (שני, 18:00)
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    נצרת-עילית - אחווה עראבה והפועל כפ"ס - בת ים משחקים רותחים ולוהטים כיאה לפתיחת מחזור ליגה.

    נצרת-עילית ובת ים לא פראייריות, צפיתי במספר משחקים שלהן העונה והתרשמתי מהלחימה ומהרצון העז לנצח. כפ"ס ועראבה אמנם יגיעו פייבוריטיות- אך מול היריבות האלו, ובטח שבליגה הזו, זה לא יעניק להן שום יתרון.
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לאחר משחקי היום-ניתן להגיד שוב "כמה הליגה הזו משוגעת". 2 קבוצות חדשות הצטרפו לצמרת כאשר הן מותירות אבק לירבותיהן, שאיבוד הנקודות עלול לסבך אותן במרכז/תחתית(הפערים ממש קטנים) הטבלה ולשלוח אותם הביתה ממש לא רגועים.

    מריחים צמרת: 3:2 ענק לבת ים ב'לויטה'
    חניכיו של דורון ממן מנצחים בפעם החמישית העונה, אין שום ספק שהפעם הזו הייתה החשובה ביותר. המשחק עוד לא הספיק להיפתח, וכבר בדקה הראשונה גיזי דרובר הליברי מבת ים מרשית את שערו הראשון העונה. אוהד אלגרבלי, שהגיע מהפועל בני טמרה, השווה בדקה 10. אקקי מקיצ'דזה החזיר את היתרון לבת ים (18), לא לפני שמלך שערי הליגה, שלומי אזולאי, הוסיף עוד אחד למאזנו בדקה 35 ושלח את הקבוצות לחדר ההלבשה לאחר 45 דקות גדושות בשערים! יניב סבג הותיק מכניס בדקה ה89 שער ניצחון יקר ביותר לזכות בת ים, שמשווה את מאזן הנקודות לזה של כפ"ס (אבל מפגרת בהפרש השערים) וממוקמת כרגע במקום השלישי בטבלה!

    מריחים צמרת 2: 0:2 לנצרת עילית על עראבה
    אחווה עראבה ממשיכה להציג יכולת לא יציבה לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל אשקלון. הניצחון חתום על שמו של כאלב אוקנגו, זר בן 21 מניגריה, שנחת השנה בישראל(ייתכן שהוא אח/קרוב משפחה של דנדי אוקנגו מהפועל ב"ש?). אוקנגו עם צמד בפתיחת המחצית השנייה (50,55) מעלה את נצרת עילית לצמרת הטבלה באופן זמני, שכן היא עלולה ליפול כמה מקומות לאחר השלמת המחזור.

    יצאו מהבוץ? 2:1 מפתיע ללוד על מכבי ב"ש
    נפילה ראשונה להפתעה הקטנה של הליגה(שכרגע מסתמן שהיא לא היחידה) מכבי באר שבע. את ההפסד בשבוע שעבר לק"ש (1:3) לא לקחו קשה בקבוצה, אך על ההפסד הזה בוודאי לא יעברו בשקט בדרום. יניב איפרגן(27) העלה את המארחים ליתרון ונראה היה שהם בדרך לניצחון, אבל גאורגי גיבדוארי הגאורגי השווה (40) בבעיטה חופשית ומוחמד עבדאלקהאדר הצעיר, Made in Lod, משלים מהפך (48) ומביא איתו 3 נקודות יקרות מאוד ללוד, שזה הוא רק נצחונם השני בליגה. כעת לוד נחלצה מתחת לקו האדום ותפסה את המקומה במרכז התחתון של הטבלה, שקט בלוד לפחות עד הסופ"ש הבא בו הם יארחו את הפועל אשקלון המסקרנת.

    כפ"ס ועראבה איבדו נקודות, מה שמאפשר לקריית שמונה לפתוח פער יקר מאוד של 3 נקודות על פנייהן מחר באשקלון (שידור ישיר בספורט 5+). גם נציגת הצפון השנייה, רמת השרון, מקבלת הזדמנות פז לתפוס את המקום השני בטבלה אם תשמור על הנקודות נגד נס ציונה.
    יהיה מותח!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/09
  4. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצם העובדה שלוד מנצחת רק מראה שגם התחתית עדיין פתוחה.

    בסך הכל הליגה הזאת עונה על הציפיות כליגה המטורפת בעולם, גם אם חשבנו בתחילת העונה שנראה צמרת ותחתית מאוד ברורות, הרי לא כך המצב כיאה ללאומית. היחידה שעמדה עד עכשיו בציפיות היא קריית שמונה. חוץ ממנה, אין אף קבוצה שאפשר להגדיר כקבוצת צמרת יציבה. מנגד, גם בתחתית הכל פתוח וכל המועמדות לירידה עשויות בסוף העונה לא רק להשאר בליגה אלא גם למצוא עצמן אי שם במרכז הטבלה ואולי למעלה מזה.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    מוזר.
    דווקא שתי הקבוצות היחידות שניצחנו העונה די בקלות בת ים במיוחד(3-0 בחוץ) ונצרת עילית מנצחות היום ומתברגות גבוה מאוד בצמרת.
    ודווקא איבדנו נגד קבוצות מהחלק התחתון כמו ראשון לציון ונס ציונה.

    בגלל זה המשחק מחר נגד הקבוצה שעל הנייר נחשבת להכי חלשה בליגה מאוד מפחיד אותי, הפער מהמקום שממנו עולים ליגה הוא כבר 9 נקודות, אמנם שני משחקים חסרים אבל אם לא ננצח מחר גם המשחק החסר מול הכח לא שווה הרבה.

    משחק שחובה לנצח, מה גם שהאצטדיון באשקלון מזכיר לי דברים טובים, בפעם האחרונה ששיחקנו שם לפני 3 שנים וחצי, עלינו ליגה.

    הרכב משוער:
    איתמר ניצן,ג'וש קנט,רגב וולק,עוז יפרח,דני אלברט,ברק לביא,מאור יום טוב,אסף קריספיס,איגור קוסטרוב,מתן אלגוואי,אזאצ'ה אודינקה.

    אני מאוד מקווה שהוא לא באמת מתכוון לעלות בהרכב הזה, עם 3 קשרים אחוריים נגד קבוצה כמו הפועל מרמורק ושבמקום יום טוב החלש יעלה לשחק החלוץ אבי חי.

    אופיר חיים לא מסוגל לשחק 90 דקות ויעלה רק כמחליף למרות שהוא 4 דרגות מעל כל השחקנים בקבוצה הזאת.
     
  6. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תשכח כשאתה אומר 9 נקודות ששיטת הניקוד והפלייאוף הם בעוכריהן של קרית שמונה בלאומית ו-"4 הגדולות" בליגת העל. מיכוון שמקצצים בחצי את הנקודות הפער הופך להיות זניח ואז מתחילים בשיטת ליגה של 6 הקבוצות המובילות וקבוצה שתבוא בפוזיציה טובה לפליאוף אם וכאשר תעפיל אליו יכול להוות גורם חזק לעליית ליגה גם אם רוב העונה היא השתרכה לה איי שם בירכתי הליגה, זו השיטה ההזויה אבל המותחת שלוזון רצה.
    בקיצור אומנם הליגה צפופה לא צפויה ומאד מעניינת, קבוצה שנמצאת במקום 9 בחודש פברואר היא עדיין מועמדת לעלות ליגה.
     
  7. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    kfiros כנראה ששכחת אותנו. קבוצה שבמשך 9 מחזורים נמצאת תמיד בין שלושת הראשונות היא לא קבוצת צמרת?? מוזר..

    בקשר לאתמול, במילה אחת - אכזבה, בשני מילים - אכזב ענקית!!
    עוד לא הספקנו להתיישב על הכסא וכבר חטפנו שער ממצב נייח, אח"כ אנחנו משויים ואז שוב בת ים כובשת שער מקרי ולאחר שאנחנו משווים בפעם השנייה התחלנו להשתלט על מרכז המגרש.

    במחצית שנייה כפר סבא שולטת בצורה אבסולוטית ומחזיקה לפחות 70 % מהזמן בכדור ומחטיאה ללא הכרה כשבת ים מבזבזת זמן בצורה גועלית וכל דקה שחקן נשכב על הדשא כאילו הוא הולך למות..

    בת ים באו להוציא תיקו אבל בסופו של דבר הרחקה טיפשית של חליס לקרן גרמה לשער האכזרי כל כך בדקה ה-89..

    השוער החדש יניב מזרחי משום מה לא פתח והשוער הצעיר שלנו שיחק בצורה קטסטרופלית, ובנוסף הקפטן עידן שום התווכח עם המאמן קצת לפני החימום והוא הוצא מהסגל.

    מה אני אגיד לכם? פיספוס גדול מאוד שלנו, היינו יכולים לנצח בקלות את המשחק הזה אבל בסופו של דבר הטקטיקה של בת ים והחולשה של השוער שלנו הפסידה לנו ת'משחק.

    למרות ההפסד אני בטוח שאם מכלילים את כל המרכיבים וזה יכולת, מסורת, קהל וניסיון אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה יחד עם קרית שמונה ששם הכבף הוא המרכיב המשמעותי.

    עכשיו יש לנו משחק חוץ קשה בנצרת עלית ואחר מכן מחכים לנו ארבעה משחקים שאנחנו חייבים להוציא מתוכם 12 נקודות או לפחות 10.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/09
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מכבי הרצליה פיגרה בדקה 54 מול מרמורק אבל הפכה את התוצאה בדקה 87 ו90 והשיגה ניצחון 2-1 חשוב על מרמורק החלשה.

    המשחק המרכזי של המחזור, בין אשקלון לק"ש, איכזב ולא היה משהו בכלל. אמנם הסוף של המשחק היה קיצבי (יחסית) וק"ש הגיעו ללא מעט הזדמנויות אבל בסיום זה 0-0. הליגה הזאת מותחת ומשוגת, אבל אין בה שום עניין ובאז ואחרי שרואים משחקים כאלה, בין קבוצות צמרת (אחת לפחות) מבינים למה.
     
  9. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    עוד ניצחון ממש לא מרשים מבחינתי.
    להזדקק לנס בדקה 92 בשביל לנצח את הקבוצה הכי חלשה בליגה מצביע על חולשה גדולה, יכולים למכור לי סיפורים על החמצות עד מחר, אני ציפתי לנצח את המשחק הזה בהפרש של שני שערים לפחות בצורה קלילה וללא דרמות מיותרות.

    מבט על הטבלה, מקום 8 עם 11 נקודות ומשחק חסר עמדה די נוחה להכנס לחבורת הצמרת.

    ביום שישי הקרוב נס ציונה מגיעה למשחק רבע גמר גביע השוקו וביום שלישי הבא ייערך המשחק החסר נגד הכח.

    שבוע טוב שיהיה. 
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/09
  10. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר אני חושב שזה המשחק הכי חשוב של נס ציונה העונה ובכלל הכי קשה על הנייר שהיה עד כה.
    נצחון ונס ציונה חזק בעניינים הפסד והתחתית תקבל אותנו בברכה למרות שצפוף זו עדיין תחתית, משחק שיכול להוות סימן להמשך.
     
  11. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי במשחק אבל ממה שנמסר לי משחק שקול מאד כאשר רמת השרון קבוצה איכותית מאד עם שחקנים פיסיים מאד שמה שהתבטא בכך שמאיר בונפיטו המגן השמאלי נפצע ויצא במחצית ומורן ז'אן הבלם שלנו פתח את הראש ועכשיו הוא בבית חולים עם תפרים, עכשיו אני מבין את איווניר מהאולימפית שפוצץ משחק אימון מול רמה"ש האגרסיביות שלהם הייתה גדולה היום.
    יחד עם זאת רמת השרון עשתה 2:1 5 דקות לאחר מכן שער חוקי של נס ציונה שנפסל בטענת עבירה שלא הייתה - בסיום נאמר לי שהשופט התנצל בפני נס ציונה והודה ששגה.
    זיו קבדה הספיק בחצי הראשון להחמיץ מול שער חשוף...
    ולאחר ה2:1 נס ציונה רודפת אחרי רמה"ש וסופגת את השלישי בדקה 82 וכאן בעצם נגמר הסיפור...
    אני מאוכזב אבל יודע שנכון להיות רמת השרון יותר טובים מנס ציונה מה שכן זה חורה לי שהדברים האלה חוזרים על עצמם הנאיביות השאננות הזו זה בעוכרינו ומישהו צריך לתת על זה את הדעת כי בסה"כ יש כאן קבוצה מצויינת, פארקר נכנס לעניינים מאז שבת זוגזתו הגיעה לארץ וזה כבר משהו חיובי אחרי ההפסד היום.

    עכשיו יש את הרצליה בגביע.
     
  12. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רמה"ש קבוצה טובה, אבל חוסר המסורת, הניסיון ובעיקר חוסר מוחלט בקהל יהיה בעוכריהם ככל שהעונה תתקדם..
     
  13. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרך אגב, איפה הסטטיסטיקת הקהל הקבועה שיש פה בימי שני??
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    המחזור הסתיים היום עם שלושה משחקים:

    רמה"ש לקחה את הצ'אנס שקבוצות הצמרת העניקו לה ותפסה את ראשות הטבלה אחרי ניצחון 1:3 קליל על נס ציונה. צ'קטיאני (33, 81) ודודו אברהם (51) כבשו לטובת האורחים, פארקר (35) איזן זמנית.

    בית"ר שמשון השיגה 3 נקודות חשובות מאוד מוינטר, שלומי טולדו (25) כבש את השער היחיד במשחק. הניצחון הקפיץ את שמשון ת"א למקום השמיני בטבלה. לעומתם הכח עמידר רמת גן, שסוגרת את הטבלה, נמצאת במצב רע מאוד (4 נקודות מ9 משחקים)

    הפועל ירושלים ועירוני ראשל"צ נפרדו בתיקו 1. מסאיי דגו (23) כבש ראשון לזכות הקבוצה מעיר היין, אופיר עמרם (75) חילק את הנקודות. שתי הקבוצות נותרות בחלק התחתון של הטבלה.
     
  15. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    נמצאת כבר בדיון "הליגה הלאומית 09/10"


    היה פיקנטי משהו ואף נחמד המשחק נגד ויינשטיין.

    הליגה כהרגלה הגיעה למצב מתסובך, ובעקביות אופיינית זה קורה כבר במחזורי הפתיחה.