מחזור 9 בליגת העל: מכבי נתניה מביסה 0:3 את בית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏6/11/09.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לגבי השער, שום אתר רציני מדבר על נבדל אז כנראה שלא היה...צריך לזכור שלפעמים מצלמות יכולות לתת לנו תמונה אחרת לגמרי. עם המתקנים שיש לנו בארץ אין לנו מצלמות כמו שאנחנו רואים בטלוויזיה כשהליגות היותר טובות באירופה משודרות. אני בהחלט מודה שההרגשה שלי היתה שארבייטמן היה חצי גוף בנבדל, אבל כרגע אף אחד לא מדבר על זה.
     
  2. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גולסה,כיאל ,גאדיר,וורמוט,ידין,נאתכו,רפאלוב, ואני שואל אותך , איזה חבר'ה יותר מפחידים ?
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני אמרתי שהמשחק מכור? נמאס כבר שאנשים פה מכניסים לי מילים לפה, זה שאיזה אוהד מגוחך פתח פה בעבר נושא אומר שאני מסכים איתו? היה נבדל, בוא תוכיח לי אחרת.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    כולנו חכמים בדיעבד ומנסים לנחש אם אכן היה נבדל או לא, בשידור החוזר היה קשה להבחין אם אכן היה, בואו נהיה קצת יותר חכמים ונחכה לתקציר בחדשות הספורט, שם אני מאמין שיעצרו את התמונה, למה לקבוע טענות בצורה נחרצת?
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני לא מצליח להבין מדוע אלישע לוי מתעקש על עלי עותמן בתור קשר אחורי שסוגר ימינה. הרעיון להרוויח את אייל משומר בהתקפה הוא סתמי, כי הטכניקה של האחרון היא ברמה נמוכה. עלי עותמן כמגן ימיני מסוגל לעשות הרבה יותר בהגנה ובהתקפה, בלי שיהיה שחקן נוסף, לצידו וככה למכבי חיפה תהיה אפשרות נוספת של הנעת כדור, שהיום הייתה נורא חסרה לה.
    היום מוחמד גדיר הציג משחק לא טוב, אבל מה יכול לעשות קיצוני כשאין לו שיתוף פעולה עם המגן או לפחות קשר שישאר קרוב אליו ויתן לו אפשרויות נוספות?
    הפעולה הזו של אלישע לוי מזכירה לי מאוד את הנסיונות הנואשים של ראובן עטר ולותר מתיאוס לעזור לדדי בן דיין לבוא לידי ביטוי בהתקפה. זה אולי מוסיף מדי פעם, אבל בגדול זה רק מפריע.

    על מועדון ספורט אשדוד נגמרו לי המילים. אני לא יודע למה כולם כל כך אוהבים אותה, אבל אני לא מסוגל לסבול קבוצה שהיא כל כך פרווה. נראה לי שמאז האיחוד, הקבוצה הזו לא הצליחה לנצח משחק אחד שהיא הגיעה אליו במועמדת לנצחון וזה רק מראה כמה למועדון הזה אין אופי. אולי מה שג'קי בן זקן עושה כרגע זה לטובה.
    אני לא מדבר רק בגלל המשחק המסוים הזה, כי דווקא מול מכבי חיפה היא הייתה מסוגלת להוציא נקודות אם לאורי אוזן הייתה תכונה התקפית אחת ראויה.
     
  6. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    אשדוד פשוט צועדת מדכי לדכי. 5-6 משחקים שהיא לא מנצחת, נראית רע, אפאטית, חסרת מחץ לחלוטין, קבוצה בלי עמוד שדרה, אשכרה בטלנית, משחק בית לא מגיעה למצב אחד ראוי לשמו. פשוט עלוב. בונקר 80 דקות ואז יעני עושה קולות של התקפות ב-5-6 דקות.

    מזרחי חייב ללכת. עונה שעברה נכשל בגדול בכל מה שנגע, והשנה אותו דבר. פשוט מועדון מסכן. גועל נפש.
     
  7. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מדכי לדכי=מדחי לדחי. אם שפת האם שלך אינה עברית, אז אני מתנצל שתיקנתי אותך.

    עניינית: יש להם מאמן יותר טוב? חיים רביבו? אלון חזן?

    זו קבוצה ענייה, עם הרבה אוהדים ביתיים, מזל שהיא בכלל קיימת.לפחות אין שם שמועות על פשע מאורגן.
     
  8. מכביחיפהזהבדם Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/09
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היה נבדל בשער של ארבייטמן, תפסיקו לקשקש.
     
  9. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    יש באשדוד קאדר מצוין, מקרייב, שריקי, דגו, סטויקיץ', אוזן, אוחיון, קינג שמתגלה כקשר אחורי קלאסי, צעירים טובים, הבעיה היא המאמן עם שיטת המשחק הלא קיימת שלו, חילופים שנועדו לקלקל ליריב ותו לא, ואופי חלש עם השחקנים שלו. אין בו כבר אמון, הבנאדם מיצא את עצמו בקבוצה. חלאס, הביתה.

    מוטי איווניר, גיא לוי או שייע. אחד מהם ברכה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/11/09
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    ענייה? מאיזו בחינה? ג'קי בן זקן משקיע לא מעט כסף במועדון, זה אמנם לא מגיע לסכומים של חיפה והפועל ת"א, אפילו לא מתקרב, אך לאשדוד יש תקציב גדול יותר מלפחות חצי ליגה, כך שהמצב הכלכלי לא פקטור במצב הקבוצה, מה גם שסכנין לפני שנתיים להזכירך סיימה מקום רביעי עם תקציב של 10 מיליון, הכל מתחיל ונגמר בבנייה.
    יוסי מזרחי לא המאמן הנכון בשביל לקחת את אשדוד צעד אחד קדימה לכיוון הצמרת, ניהול המשחק שלו מאוד לוקה בחסר, לקבוצה הזו יש המון פוטנציאל שכל שנה יש ציפייה מחדש שזה יתפוצץ על כר הדשא ויראו תוצאות, אבל בפועל זה לגמרי ההיפך וחבל.
    אם ניגע בשמות מאמנים אלטרנטיביים בשוק אז יש את מוטי איווניר שהוא בהחלט יכול להלקח בחשבון, עושה עבודה נהדרת בנבחרת הצעירה ובקבוצה כמו אשדוד, שיש בה לא מעט צעירים, הוא ירגיש בבית ואני מאמין שבעקבות כך הוא יפיק מהסגל הזה הרבה יותר.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    גם אם היה נבדל, זה לא משנה, שלומי כובש את התשיעי שלו בתשעה משחקים ואף אחד מהם הוא לא השלים 90 דקות, הסקורר מספר אחת של הכדורגל הישראלי כיום, אחלה חלוץ ואני שמח בשבילו שהוא מצליח כי מגיע לו הכי בעולם, רק חבל שזה בירוק.
     
  12. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אצל אוחנה הוא כבש פי שלוש, אצל אלישע הוא נרקב, חבל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/hahaha.Xxx
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    גם אצל אלי הוא לא נרקב, מאז שהוא היה בבית"ר עברו כמעט שש שנים, ארבייטמן דעך מאוד עם רוני לוי וגם בעונה שעברה עם אלישע לוי הוא לא היה טוב, אבל הוא התחתן בשעה טובה, לקח את עצמו בידיים והתחיל להשקיע שעות עם אלון מזרחי באימונים אישיים מול השער והוא קוצר על כך את הפירות, הוא תמיד היה מוכשר, סוף סוף הוא מנצל את זה ואני מאוד מקווה בשביחלו שהוא ימשיך במגמה הזאת, ייצא לאירופה ויקבל סוף סוף את התפקיד שמגיע לו ויהיה החלוץ המוביל של נבחרת ישראל.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    יש שחקנים שצריכים להתבגר נפשית בשביל להתחיל להצטיין. אני הרבה שנים לא התרשמתי מארבייטמן, אבל בזמן האחרון הוא נראה שהוא בכל זאת יודע לשחק. הבחור מספר 9 קלאסי ומבחינתי הוא יכול כבר עכשיו להחליף את עומר גולן בנבחרת ישראל. אני עדיין מתלבט מה כוחו האמיתי של שכטר, אבל ברור לכולם ששני החבר'ה האלה צריכים כבר במשחק הבא להיות בנבחרת. אני אפילו תומך ברעיון לשים אותם בהרכב. ברדה, סהר, עומר גולן ואחרים פשוט לא הביאו את הסחורה ועכשיו אחרים יכולים לקבל הזדמנות.

    מלה אחרונה על המשחק הערב, רפאלוב מבחינתי יכול בעונה הבאה להיות מושאל לקבוצה אחרת. הבחור הזה נראה משום מה אדיש במגרש ולא מביא שום דבר חיובי לקבוצה. אני הייתי רוצה לראות אותו למשל בבני יהודה משתלב ליד שחקן כמו גאלבן. מבחינתי שחר צריך לשקול ברצינות עסקה עם הזהובים שיביא את דין מורי לקבוצה. דקל קינן ודין מורי יכולים בכיף להיות העתיד של מכבי חיפה ושל נבחרת ישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/09
  15. מכביחיפהזהבדם Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/09
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם כמו E.F.C, לא ממש מתלהב מארבייטמן.
    אני מעריך אותו על ההשקעה שלו במגרש, והוא אחד השחקנים שאני הכי אוהב בקבוצה, אבל הוא לא חלוץ מספיק טוב, יש לו הרבה חיסרונות.
    המשחק ההתקפה שלנו במחצית הראשונה היה תקוע מאוד, וזה הרבה בגלל ארבייטמן, הוא לא יודע לעשות תנועה ללא כדור, שחקן לא חכם במיוחד.