מחזור 9 בליגת העל: מכבי נתניה מביסה 0:3 את בית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏6/11/09.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    שי, מסכים איתך לגבי השאלה של רפאלוב לקבוצה אחרת, כאשר בני יהודה בהחלט יכולה להתאים לקשר, אך למה להביא את דין מורי אם יש לך את שי מימון? אני מאוד מאמין במימון ומקווה שהוא יהיה בלם העתיד של הקבוצה, יש לו את הנתונים הפיזיים והוא עד כה לא מאכזב ועושה עבודה טובה, כך שאני לא רואה צורך בהבאתו של מורי.
    אם כבר אז טרייד בין רפאלוב לאלירן עטר, כאשר עטר ישחק אצלנו באגף השמאלי ויפרוץ לאמצע וכך תהיה לנו התקפה קטלנית, אך כל הפנטזיות הללו כרגע רחוקות מהמציאות, על אף שפורסם אז בתקשורת שחיפה מעוניינת לרכוש את עטר בינואר, כרגע אנו צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה, לצד שחקנים פחות טובים שלא מספקים את הסחורה יש שחקנים שמשקיעים ותורמים הרבה לקבוצה.
     
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קשה לי להאמין שהאופי שלו ישתנה, אבל אולי כן. נחיה ונראה.

    סיכום מחזור: הצמרת מאוד מתבהרת, התחתית מעורפלת, ונראה לי שתוך כמה שבועות, בית"ר תגיע לשם בעזרת השם יתברך, תתפרק, ותוקם מחדש, כמו בתחילת שנות ה 90, תור הזהב של הקבוצה הזו.

    לילה טוף, גם מחר יום.( אם אחמאד ניג'אד לא יפריע ).
     
  3. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    תפסיקו לבלבל את הביצים כל הליצנים למיניהם, לא היה שום אופסייד בגול של ארבייטמן אפילו לא קרוב. לא יודע מאיפה הבאתם את זה. בשידור לא הזכירו אפילו פעם אחת שהיה ספק "אופסייד" ואתם יודעים טוב מאוד שאם היה לא היו עוזבים את תבריזי והקוונים שלו. וגם בחדשות הספורט לא הזכירו ואני מסתכל עכשיו ביס מקס על הריפליי של הגול ואין שום אופסייד. לכו לישון על האף בכיינים.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שגם אני בהתחלה חשבתי שהיה אופסייד,אבל זה מאוד גבולי ובטח לא טעות ממש גדולה,גם בשידור התלבטו איזה פעם אחת אבל לא קטלו את השופט ככה שזה מראה שאין בסיס ממש רציני לזה,בכל מקרה מעניין באמת מה הוכח בתקצירים שאחרי המשחק,בכל מקרה הגול עשה טוב לכולם,לאוהדי חיפה זה די ברור למה ולאוהדי הפועל הוא נתן צ'אנס להתבכיין עוד קצת.

    ועכשיו לתגובות יותר רציניות,אני ממש ממש מסכים עם אבירם,לא מובן למה ההתעקשות של אלישע דווקא על משומר,היכולות ההתקפיות שלו נופלות מרוב האנשים פה באייסוקר לפחות מבחינת הגבהה,לעומת זאת עותמאן אתמול הראה בתחילת המשחק שלהגביה הוא יודע טוב מאוד,אם עותמאן היה משחק בעמדת המגן הימני היינו מקבלים שני אגפים מאוד חזקים לעומת זה שיש לנו עכשיו רק אגף אחד חזק(ושוב,חובה ללמד את מסיללה להגביה).

    בקשר לארבטימן,גם בתקופה החלשה של לדה אמרתי שאין לי ספק שהוא צריך לפתוח ואתמול שוב קיבלנו הוכחה למה,ארביטמן אמנם בכושר שיא,הוא חד,הוא נלחם ואני מאוד אוהב את הארביטמן החדש(חיים,הוא דווקא כן התבגר) אבל לדה עושה עבודה הרבה יותר טובה בזה שהוא מפריע להגנה יותר,הוא משנה כדורים ובעזרת המלחמה שלו על הכדורים ובעזרת הנגיחות שלו הוא מביא להרבה מצבים גם לשחקנים האחרים.
     
  5. שגיא Guest

    ההבדל בין דבלישווילי לארבייטמן שהגרוזיני הוא מעין פיבוט. הוא חלוץ שמקבל את הכדור גם עם הקו לשער, יודע להחזיק את הכדור, יותר טכני מארבייטמן. ארבייטמן הוא חלוץ בדיוק בשביל שערים כפי שהוא כבש אתמול, להיות במקום הנכון בזמן הנכון. המיקום שלו מצויין ומאוד השתפר השנה ולכן הוא גם כובש יחסית ממעט מצבים אליהם הוא מגיע.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כי שלומי ממתקים הצליח ללמוד משהו מהאווירון.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שכטר, שכטר, שכטר!!!

    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg901902.Xxx

    התעדכנתי בעזרת חבר שלי לגבי המשחק של הפועל והייתי כל-כך מאושר כשקראתי על שער הניצחון של שכטר, שלפני שנתיים לא היה מסוגל לתת גול במאני-טיים והשנה רואים אצלו שיפור אדיר מכל הבחינות. הוא פשוט הפך לאחד מחמשת שחקני ההתקפה שהם ברמה מעל הליגה. כמה שהוא ווינר. ולא מדובר בסתם שער, אלא בשער פנטסטי אחרי סיבוב על טל חן שהוא בלם לא רע בכלל. לא ציפיתי ולא היה אפשר לצפות מהפועל לניצחון בדרך אחרת. בניגוד למשחק נגד אחי-נצרת, הפעם הפועל פגשה קבוצה שבאה כחייה פצועה ודברמ נוסף - הפועל הגיעה יותר עייפה ואחרי תוצאה עוד יותר מרשימה. היה ברור שהשחקנים ירוצו פחות, ישקיעו פחות ויהיו גם פחות קטלניים בהתקפה. לא צריך בכל משחק לתת הצגה והייתי מרוצה מהניצחון הזה לא פחות מאשר הרביעייה נגד אחי-נצרת. הגיע הזמן שהפועל תפגין אולי ותנצח גם בלי שהיא שוטפת את הדשא. הבנתי שזנדברג נכנס כמחליף והוריד חלודה מסויימת ומרעי בישל את שער הניצחון - מצויין. חשוב שזנדברג יהיה מוכן ומזומן לרגע שנזדקק לו כמחליף, ואולי מרעי מבחינתו נכנס באופן רציני יותר לרוטציית החלוצים. חשוב מאוד שהפועל השוותה מהר והתרגיל הקבוע שלנו בבעיטה חופשית עובד נהדר. ביבראס מרים ודגלאס או שכטר נוגחים לא בפינה קרובה ולא בפינה הרחוקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/09