חברה הימורים מצונים לתוכניה

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י CRisTiANo.RoNaLdO7, ‏8/1/10.

  1. CRisTiANo.RoNaLdO7 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/09
    הודעות:
    156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל מ3 מישחקי NBA

    וושינגטון וויזארדס‎ (+7) ‎ - אורלנדו מג'יק 2 הכי חזק שיש. וושינגטון בתקופה גרועה מאוד,ובנוסף הכוכב בגדול שלה ארינאס מושעה עד להודעה חדשה והקבוצה סובלת מזה.במשחק האחרון היא חטפה בראש בקליבלנד 23 הפרש.
    המ'גיק שפתחו נהדר את העונה,בכושר לא טוב.כמה הפסדים ברציפות,למרות שהיא בסגל מלא ויש מלא כישרון.אורלנדו תתפוצץ ותנצח בקלות את וושינגטון בלי ארינאס.

    סאן אנטוניו ספרס - דאלאס מאבריקס (+4) 1 !! :aaa031:

    פורטלנד טרייל בלייזרס‎ (+3) ‎ - לוס אנג'לס לייקרס 2.
    פורטלנד מארחת את הלייקרס , הבלייזרס מגיעים למשחק לאחר שמפסידים במשחק ביתי לממפיס ב-4 הפרש. משחק לנפי כן היא הפסדה אצל הקליפקס ב-10 הפרש. מכה קשה עוברת על הקבוצה , יש לקבוצה המון פצועים , והנה כמה מהם : (Steve Blake G, Joel Przybilla C, Rudy Fernandez SG, Greg Oden C, Travis Outlaw F, Nicolas Batum GF ) מסכנים כמה פצועים. מאזנה הביתי של פורטלנד 13-6 חיובי. הלייקרס מגיעים למשחק לאחר שמפסידה לקליפרס , (לא הפתעה כלל , הקליפרס השתפרה בצורה מאוד חזקה במשחקים האחרונים). מאזנה של הלייקרס 7-4 חיובי.
    אצל הלייקרס גאסול ו-וולטון פצועים. עם מכת הפצועים כמו שיש לפורטלנד אין סיבה שבעולם שגם אם גאסול וולטון לא משחקים לייקרס במשחק חוץ לא תצליח לנצח את המשחק הזה ומעל הליין כמובן , לייקרס אחרי הפסד חוץ לאורלנדו , הזדמנות מעולה לנצח קבוצה עם מכת פציעות קשה במיוחד! הסימון -2.

    ביתר שמשון - נס ציונה 2
    מרמורק - רמת השרון 2
    נצרת עילית -קרית שמונה X
    קרנות האל צ'לסי 2
    וויגאן - אסטון וילה 2
    פולהאם - פורסמות 1
    מ.ס אשדוד נגד הפועל חיפה (+1) 1
    ויאדוליד את.מדריד X

    בהצלחה לכולם !
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/10