אירוח אנטוניה הגמן באייסוקר

הנושא בפורום 'אירוח אנטוניה הגמן' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏24/1/10.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    חברי אייסוקר שלום,

    אנטוניה הגמן, חברה באופ"א ואחראית על אירופה בפרוייקט "ספורטרס דיירקט", שמטרתו להגדיל את מעורבותם של האוהדים בניהול המועדונים, לסייע בהתארגנותם של קבוצות אוהדים למטרות אלו, וליצור שינוי במעמדו של אוהד הכדורגל ברחבי העולם.

    אז מי זו אנטוניה הגמן - עורכת הדין מצפון גרמניה היא אוהדת מושבעת של ורדר ברמן (וכיום גם חברת איגוד האוהדים), ולפני מספר שנים בעודה צופה מהצד בהשתלטות בעלי ההון על מועדוני הכדורגל, גמלה בליבה ההחלטה להיות מעורבת ב"החזרת הכדורגל לאוהדים". הגמן עברה לאנגליה, ולמדה מנהל ספורט ועסקים בכדורגל. באותן שנים אף עבדה בהתאחדות הכדורגל האנגלית.
    בשנים האחרונות הגמן אחראית על יבשת אירופה ב-supporters direct, ארגון שהוקם במקור ומומן על ידי הממשל הבריטי כדי לסייע לארגוני אוהדים אנגלים מול הכסף הגדול של בעלי הקבוצות. הארגון התרחב ואחראי ברחבי אירופה על סיוע להתארגנויות אוהדים וייעוץ לקידום השפעתם על הקבוצות ברמת הניהול.

    לא מזמן הגישה הגמן דו"ח מפורט לארגון אופ"א על המצב בכ-25 מדינות, תוך התמקדות בספרד, איטליה, גרמניה, צרפת, צ'כיה ובלגיה. הדו"ח עסק בתרבות האוהדים והאפשרות לשילובם בהנהלה, וגם ישראל מופיעה בו, והשמות אוסישקין והפועל קטמון אינם זרים להגמן.
    לגבי המצב בישראל, מסקנותיה של הגמן חד משמעיות- מכיוון שבישראל אין סיכוי כיום שימכרו לאוהדים מניות, יש לכפות בחקיקה או של המדינה או של ההתאחדות שילוב אוהדים בניהול המועדונים.

    במהלך ביקורה, הספיקה הגמן להתארח בכנס של ארגון "היציע", ארגון אוהדי קבוצות הספורט בישראל, להרצות במכללה החברתית-כלכלית, ולהפגש עם מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה. ביום שלישי הקרוב, ממש לפני שהיא חוזרת ללונדון, היא תגיע לכאן לאירוח.

    זה המקום להודות לשי גולוב, יו"ר ארגון "היציע", שאחראי על שהותה של הגמן בישראל, סייע בהבאתה לאירוח בפורום, ויתרגם את שאלותיכם מעברית (אין צורך לשאול באנגלית, ואף לא בגרמנית).


    אתר "היציע" - מכאן תוכלו להוריד את הדו"ח המלא, או את הפרק העוסק בישראל.

    ספורטרס דיירקט



    תקנון פורום האירוח:

    1. חל איסור מוחלט על הצפת הפורום (Spamming) או פרסום של אתרים ו/או חברות אשר לא מתייחסות באופן ישיר לדיונים בפורום. הפרה של כלל זה תביא למחיקה מיידית של ההודעה / הנושא, ותועבר לטיפולם של המנהלים הראשיים.

    2. אין לקלל ולהשתמש בשפה בוטה בפורום. הכותבים מתבקשים להשתמש בשפה נאותה ונקייה, ולא להשתמש בביטויי גנאי כלשהם בפורום. לחצים ומתחים למיניהם יש לשחרר על דברים אחרים, לא כאן. כמו כן, אנא הקפידו על ניסוח נאות אשר לא פוגע בכותבים אחרים.

    3. השאלות והדיונים בפורום זה חייבים להיות בנושאי כדורגל ושידורי ספורט בלבד! הסטייה מנושאים אלה לנושאים אחרים ולא רלוונטים אסורה והודעות לא רלוונטיות יוסרו על ידי האחראים.

    4. נא לא לערב נושאים שונים בדיון אחד. אם ראיתם שיש לכם שאלה שעוד לא נשאלה (על נושא שאין עליו דיון כמובן) כתבו אותה בדיון חדש כששם הנושא של הדיון מתאים למושא השיחה בו.

    5. יש לשמור על רמת כתיבה סבירה ומורחבת. כאשר אתם כותבים הודעה, הקפידו לנסח בפירוט ולנמק את דעתכם, ולנסח את ההודעה ברמה ה"איכותית" ביותר שניתן. מנגד, אין צורך "למרוח" הודעות – כאשר אין הרבה מה להרחיב, המנעו מכתיבה מיותרת. כמו כן, הקפידו על ניסוח תקין כמה שאפשר, והמנעו משגיאות כתיב והקלדה. במקרה ונתקלתם בשגיאה בהודעתכם לאחר פרסומה, תוכלו לערוך את ההודעה ולתקן את השגיאה.

    6. אין לשאול שאלות אישיות, לבקש בקשות אישיות או להגיב תגובות אישיות כלפי כותבים אחרים בנושאי הפורום.

    7. אנא המנעו מלהשתמש באפשרות הציטוט באופן מיותר. צטטו את המשפטים עליהם ברצונכם להגיב, והמנעו מלצטט הודעות שלמות אם אין בכך הכרח. ביכולתכם לערוך את הציטוט בתיבה אשר נמצאת מתחת לתיבת ההודעה. אנא נצלו אותה על מנת למחוק את המיותר מהציטוט.

    8. האורח הוא לא חבר שלכם ולא שכן שלכם. אנא פנו אליו בצורה המכובדת והראויה לו.

    9. על פורום האירוח אחראים כל מנהלי הפורום ובסמכותם לערוך הודעות ולהסירן במידת הצורך. אנא חסכו מהם את העבודה השחורה הזו.

    10. אין לכתוב שאלות לגופו של אדם אלא לגופו של עניין בלבד.

    הערות כלליות:
    1. אנו מבטיחים להשתדל להציג את מירב השאלות במהירות הגבוהה ביותר ומקווים כי יענו על השאלות בזמן האירוח
    2. אנו מבקשים לא ליצור בלאגן ולחץ עם הודעות כמו "מה עם השאלה שלי" וכו'.
    3. אנו מאחלים לכל גולשי אייסוקר, גלישה נעימה ואירוח מוצלח.
    4. ייתכן והאורח לא יוכל לענות על שאלות ספציפיות מאחר ואסור יהיה לו לדבר על נושאים אלו.

    ----------------------------------------------------------------------------------------
    כולכם מוזמנים לשאול שאלות בקשר לאירוח עצמו, אנו מבקשים ממכם לא להגיב בדיון הזה על האנשים או על נושאים פתוחים אחרים, אלא לשאול שאלות בקשר למבנה האירוח ולהעיר הערות כלליות לגבי כל מה שלא ברור.

    אנא השתדלו לנסח שאלות קצרות כדי שיהיה קל למתרגם לנסח לה אותן. מגילות ארוכות יצרו סתם קשיים מיותרים ויכבידו על האירוח כולו. תודה.

    אירוח מהנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/10
  2. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    אי אפשר לשאול באנגלית וזהו?
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אפשר, רק אנא תרשום גם בעברית כדי שהאחרים יבינו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/10
  4. Antonia Hagemann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/10
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היי, מצטערת על העיכוב, היו לנו כמה בעיות טכניות.
    אני מאוד שמחה להיות כאן ולענות על השאלות שלכם.
    אנטוניה