Willingness, Role Modles And First Impressions

הנושא בפורום 'אירוח אנטוניה הגמן' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏27/1/10.

  1. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Another question for you Antonia-

    I understand that during your visit you've met key Israel FA members. What are your thoughts about the willingness of the appropriate fooball authorities to cooperate with "Supporters Direct" and everything it stands for?

    A lot has been said about the differences in mentality between Israelis and other EU citizens. If you had to pick your ideal role modle for up and coming supporters groups in Israel, who would it be? One country or club you think is the most advanced in that respect.

    Finally, what are your first impressions of local football fans and our chance of having a real say in the day to day running of our favourite clubs? Is the potential there and if so, any tips you'd like to give us from your personal experiences?


    Thanks again.


    עוד שאלה עבורך אנטוניה-

    הבנתי שבמהלך ביקורך נפגשת עם אושיות בכירות בהתאחדות הכדורגל הישראלית. מה דעתך על הנכונות של הסמכויות המתאימות להירתם לפרויקט ולשתף פעולה עם ה"ספורטרס דיירקט" וכל מה שהוא מייצג?


    הרבה נאמר על ההבדל במנטליות בינינו לבין אזרחי ההתאחדות האירופית. אם היית חייבת לבחור את המודל לחיקוי האידיאלי עבור קבוצות אוהדים מתחילות, מה הייתה בחירתך? מדינה אחת או מועדון אחד שלדעתך עשה את ההתקדמות הגדולה ביותר בתחום.

    לסיום, מה הם רשמייך הראשוניים מאוהדי הכדורגל המקומיים והסיכויים שלנו להשפיע על הניהול השוטף של המועדונים האוהדים עלינו במידה והפרויקט יתפוס תאוצה? האם הפוטנציאל קיים פה ואם כן, האם יש לך טיפים לתת לנו מניסיונך האישי?

    שוב תודה.
     
  2. Antonia Hagemann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/10
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספורטס דיירקט עובד עם הנציבות האירופאית, הפרלמנט, ההתאחדות האנגלית,אופ"א, הליגות. כל זה עובד מצויין .
    מה שאני יכולה לומר על ההתאחדות הישראלית הוא מוגבל. קיבלתי את הרושם שיש כיום נכונות להכנס לדיאלוג עם "היציע".
    כמובן שאנו שמחים לתמוך ביוזמות המקומיות, אך זהו התחום של "היציע", שעשה התקדמות עצומה ביצירת דיאלוג עם גופי הכדורגל בישראל.
    פגשתי בישראל כמה יוזמות אוהדים מקסימות כמו הפועל קטמון, הפועל אוסישקין, הפועל פתח תקווה, הפועל רמת גן ועוד.
    אנחנו נמשיך לתמוך בהן ולחבר אותן ליוזמות דומות באירופה.
    זהו מסע ארוך להיות מעורב בניהול מועדון, אך עם קמפיינים קהילתיים טובים, אג'נדה חיובית וכדומה אפשר להעלות על סדר היום את היוזמות האלו ולהשיג את המטרות האלו.
    הן זקוקות לתמיכה רבה מהאוהדים כולם. גם של אותם המועדונים בפרט ושל האוהדים בכלל. אם זה אפשרי ביוון, באריס סלוניקי ובאיטליה. זה אפשרי גם כאן.

    אני מחזיקה אצבעות.